ik zeg 1-1quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onverwachte mini speed meet & greet met El_Thijs En NaRRaToR bij de mac vreetschuur gehad. Aardige jongens wel.
Het geinige is wel dat ik Pien binnen liep te narren door naar twee aanwezige bikers te wijzen en haar stellig te verklaren dat ze dat waren. Terwijl ze bij mijn weten al uren eerder waren vertrokken. Waren ze het nog ook.![]()
Ik heb altijd al geweten dat ik profetische gaven tot mijn beschikking had. Pooltje invullen voor iemand? 5 euro 35 op Nederland-Portugal 0-1!![]()
Wazzup?quote:
quote:
Het is ook maar toevallig dat ik heel even het forum checkten anders hadden we elkaar zo misgelopen haha. Was gezellig om jullie ook even te zienquote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onverwachte mini speed meet & greet met El_Thijs En NaRRaToR bij de mac vreetschuur gehad. Aardige jongens wel.
Het geinige is wel dat ik Pien binnen liep te narren door naar twee aanwezige bikers te wijzen en haar stellig te verklaren dat ze dat waren. Terwijl ze bij mijn weten al uren eerder waren vertrokken. Waren ze het nog ook.![]()
Ik heb altijd al geweten dat ik profetische gaven tot mijn beschikking had. Pooltje invullen voor iemand? 5 euro 35 op Nederland-Portugal 0-1!![]()
Mwah, mezelf druk maken om dingen waar ik me niet druk om moet maken wat weer samenhangt met teveel tijd om na te denken geloof ikquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, mezelf druk maken om dingen waar ik me niet druk om moet maken wat weer samenhangt met teveel tijd om na te denken geloof ikPiekeren is niet goed.
Ooo wat grappig!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel herkenbaarenige remedie is leuke dingen gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...Het is wel effectief zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...Au..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Het is toch nog geen december?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
![]()
* mutsieflutsie rent langs en gooit wat lekkers op tafel
uiteraardquote:Op zondag 17 juni 2012 18:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee maar ik mag toch wel wat lekkers neerzetten ter ere van mijn verjaardag
Dat wel, maar of het nou hetgeen is wat je graag wilt...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is wel effectief zullen we maar zeggen
Er zijn vriendelijkere manieren om onvruchtbaar te wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar of het nou hetgeen is wat je graag wilt...
Gefeli!quote:
Crap, ik verslikte mijzelfquote:Op zondag 17 juni 2012 18:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er zijn vriendelijkere manieren om onvruchtbaar te worden
Hahaha, kijk nou maar uitquote:
ik kan hier op heel veel manieren iets heel fouts op terug antwoorden dat weet je hopelijk hequote:
nu pas thuis? ik had op de terugweg nog schade gereden (njah bij een ander danquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allemaal
Lekkere rit inderdaad, nog wat aanpassingen nodig maar moet goed komen!
En de surprise meet was ook erg lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |