ik zeg 1-1quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onverwachte mini speed meet & greet met El_Thijs En NaRRaToR bij de mac vreetschuur gehad. Aardige jongens wel.
Het geinige is wel dat ik Pien binnen liep te narren door naar twee aanwezige bikers te wijzen en haar stellig te verklaren dat ze dat waren. Terwijl ze bij mijn weten al uren eerder waren vertrokken. Waren ze het nog ook.![]()
Ik heb altijd al geweten dat ik profetische gaven tot mijn beschikking had. Pooltje invullen voor iemand? 5 euro 35 op Nederland-Portugal 0-1!![]()
Wazzup?quote:
quote:
Het is ook maar toevallig dat ik heel even het forum checkten anders hadden we elkaar zo misgelopen haha. Was gezellig om jullie ook even te zienquote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onverwachte mini speed meet & greet met El_Thijs En NaRRaToR bij de mac vreetschuur gehad. Aardige jongens wel.
Het geinige is wel dat ik Pien binnen liep te narren door naar twee aanwezige bikers te wijzen en haar stellig te verklaren dat ze dat waren. Terwijl ze bij mijn weten al uren eerder waren vertrokken. Waren ze het nog ook.![]()
Ik heb altijd al geweten dat ik profetische gaven tot mijn beschikking had. Pooltje invullen voor iemand? 5 euro 35 op Nederland-Portugal 0-1!![]()
Mwah, mezelf druk maken om dingen waar ik me niet druk om moet maken wat weer samenhangt met teveel tijd om na te denken geloof ikquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 17 juni 2012 17:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah, mezelf druk maken om dingen waar ik me niet druk om moet maken wat weer samenhangt met teveel tijd om na te denken geloof ikPiekeren is niet goed.
Ooo wat grappig!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel herkenbaarenige remedie is leuke dingen gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...Het is wel effectief zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na na na na na na na Badjasman!
[..]
Ja. Dus had ik net een vreselijke lachbui om iets redelijk fouts...Au..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Het is toch nog geen december?quote:Op zondag 17 juni 2012 18:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
![]()
* mutsieflutsie rent langs en gooit wat lekkers op tafel
uiteraardquote:Op zondag 17 juni 2012 18:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee maar ik mag toch wel wat lekkers neerzetten ter ere van mijn verjaardag
Dat wel, maar of het nou hetgeen is wat je graag wilt...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het is wel effectief zullen we maar zeggen
Er zijn vriendelijkere manieren om onvruchtbaar te wordenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat wel, maar of het nou hetgeen is wat je graag wilt...
Gefeli!quote:
Crap, ik verslikte mijzelfquote:Op zondag 17 juni 2012 18:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Er zijn vriendelijkere manieren om onvruchtbaar te worden
Hahaha, kijk nou maar uitquote:
ik kan hier op heel veel manieren iets heel fouts op terug antwoorden dat weet je hopelijk hequote:
nu pas thuis? ik had op de terugweg nog schade gereden (njah bij een ander danquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allemaal
Lekkere rit inderdaad, nog wat aanpassingen nodig maar moet goed komen!
En de surprise meet was ook erg lachen
Ik ben al even thuis, maar ma zat op de PC dus heb ik even de PS3 aangezetquote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nu pas thuis? ik had op de terugweg nog schade gereden (njah bij een ander dan) ik reed tussendoor naar een stoplicht en iemand vond het nodig om het gat kleiner te maken. toen kwam ik met mijn knie tegen de spiegel aan haha....
wat schade aan zijn spiegel. ben langs de kant gaan staan maar meneer reed door. daar nog 10 mins gewacht om te zien of ie terugkwam maar toen maar doorgereden. het zal wel...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al even thuis, maar ma zat op de PC dus heb ik even de PS3 aangezet
Wat een lul zeg, hoe is het afgelopen?
Ja, dan niet...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat schade aan zijn spiegel. ben langs de kant gaan staan maar meneer reed door. daar nog 10 mins gewacht om te zien of ie terugkwam maar toen maar doorgereden. het zal wel...
Volgens mij durfde hij de confrontatie niet aanquote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
wat schade aan zijn spiegel. ben langs de kant gaan staan maar meneer reed door. daar nog 10 mins gewacht om te zien of ie terugkwam maar toen maar doorgereden. het zal wel...
precies. ik ga er niet minder om tussendoor rijden hoor. dan moeten ze maar een motor gaan rijden als ze zo gefrustreerd zijn dat ze in de file staanquote:Op zondag 17 juni 2012 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij durfde hij de confrontatie niet aan
Wel een kulactie van hem, en we hadden het er bij de mac nog over.
Serieus?! Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan..quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies. ik ga er niet minder om tussendoor rijden hoor. dan moeten ze maar een motor gaan rijden als ze zo gefrustreerd zijn dat ze in de file staanOverigens als iemand je aanrijdt als je tussen de file door rijd of als je iemand zijn spiegel / portier eraf rijd is het de auto zijn schuld volgens de wet...
toch wel frapant dat wij nagenoeg hetzelfde blok hebben en dat mijn motor beter doortrekt... zijn jouw bougies e.d. nog wel in orde? kleppen op tijd gesteld?
uit welk jaar is jouw diversion?
Inderdaad, en dat wist ik niet eens! Sta je als motorrijder toch een stuk sterker.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:01 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
precies. ik ga er niet minder om tussendoor rijden hoor. dan moeten ze maar een motor gaan rijden als ze zo gefrustreerd zijn dat ze in de file staanOverigens als iemand je aanrijdt als je tussen de file door rijd of als je iemand zijn spiegel / portier eraf rijd is het de auto zijn schuld volgens de wet...
toch wel frapant dat wij nagenoeg hetzelfde blok hebben en dat mijn motor beter doortrekt... zijn jouw bougies e.d. nog wel in orde? kleppen op tijd gesteld?
uit welk jaar is jouw diversion?
met eraf rijden bedoel ik dus niet eraf trappen hequote:Op zondag 17 juni 2012 19:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?! Dat vind ik dan weer een beetje te ver gaan..
Ja, dat portier open doen snap ik ook nog, maar spiegel eraf tikken... Althans, als ik opeens naar links kom, dan snap ik het, maar als ik gewoon netjes in mijn vak sta & jij hebt te weinig plek, dan neem ik aan dat dat niet isquote:Op zondag 17 juni 2012 19:06 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
met eraf rijden bedoel ik dus niet eraf trappen hemaar stel dat iemand zijn portier open gooit in de file of ineens naar links/rechts rijd en een motor raakt dan is de autobestuurder fout.
Met jou kunnen we tenminste praten. Ik doe het zelf ook, en niet alleen omdat ik zelf ook motor rijd.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat portier open doen snap ik ook nog, maar spiegel eraf tikken... Althans, als ik opeens naar links kom, dan snap ik het, maar als ik gewoon netjes in mijn vak sta & jij hebt te weinig plek, dan neem ik aan dat dat niet is
Ik ga overigens altijd netjes aan de kant als ik een motorrijder in mijn spiegel zie
Was leuk jaquote:Op zondag 17 juni 2012 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
Hallo allemaal
Lekkere rit inderdaad, nog wat aanpassingen nodig maar moet goed komen!
En de surprise meet was ook erg lachen
Mijn auto is heilig, dus ik wil niemand er tegen hebbenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met jou kunnen we tenminste praten. Ik doe het zelf ook, en niet alleen omdat ik zelf ook motor rijd.
die precieze situatie die je beschrijft durf ik niet te antwoorden of het dat de schuld is van de auto. ik denk het niet....immers een motor kan ook koffers hebben en dan wordt ie een stuk breder.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat portier open doen snap ik ook nog, maar spiegel eraf tikken... Althans, als ik opeens naar links kom, dan snap ik het, maar als ik gewoon netjes in mijn vak sta & jij hebt te weinig plek, dan neem ik aan dat dat niet is
Ik ga overigens altijd netjes aan de kant als ik een motorrijder in mijn spiegel zie
Ik ga het in ieder geval niet testenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die precieze situatie die je beschrijft durf ik niet te antwoorden of het dat de schuld is van de auto. ik denk het niet....immers een motor kan ook koffers hebben en dan wordt ie een stuk breder.
grappig is dat. vaak gaan mensen pas aan de kant als je al naast de auto zitik let er ook op hoor alleen soms zie ik ze ook te laat
ik zie het echt zo voor me hoe jullie gesprek is gegaan haha... en dan allebei er een beetje lacherig over doenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was leuk jaGrappig ook dat HJ het dus nog zei toen we daar waren... Ik moest zó lachen toen bleek dat jullie 't echt waren
![]()
Mutsie, gefeliciteerd
Precies jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zie het echt zo voor me hoe jullie gesprek is gegaan haha... en dan allebei er een beetje lacherig over doen
je rijd een maserati?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn auto is heilig, dus ik wil niemand er tegen hebben
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 17 juni 2012 18:32 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee maar ik mag toch wel wat lekkers neerzetten ter ere van mijn verjaardag
We konden het zelf ook niet helemaal geloven, maar het was erg leuk ja! Mini meet was een succesquote:Op zondag 17 juni 2012 19:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Was leuk jaGrappig ook dat HJ het dus nog zei toen we daar waren... Ik moest zó lachen toen bleek dat jullie 't echt waren
![]()
Mutsie, gefeliciteerd
Ja! Ik zwaaide nog een keer toen we langs de parkeerplaats richting oprit reden, maar jullie zagen mij niet meerquote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We konden het zelf ook niet helemaal geloven, maar het was erg leuk ja! Mini meet was een succesHad je me nog zien zwaaien
? Ik jou nog wel
@Auto: de mijne ook, maar van een oude hebben ze ooit de wieldoppen gejat... terwijl die in een parkeergarage stond
Wij zaten aan tafel, thijs had net besteld. ik: pien en hj waren hier net. zo'n 15 mins geleden. ik zal eens vragen of ze er nog zijn....quote:Op zondag 17 juni 2012 19:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We konden het zelf ook niet helemaal geloven, maar het was erg leuk ja! Mini meet was een succesHad je me nog zien zwaaien
? Ik jou nog wel
@Auto: de mijne ook, maar van een oude hebben ze ooit de wieldoppen gejat... terwijl die in een parkeergarage stond
ik heb jullie niet meer zien zwaaien iig. echt hoe toevallig hahaha.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja! Ik zwaaide nog een keer toen we langs de parkeerplaats richting oprit reden, maar jullie zagen mij niet meer
En zo ging de bal rollenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wij zaten aan tafel, thijs had net besteld. ik: pien en hj waren hier net. zo'n 15 mins geleden. ik zal eens vragen of ze er nog zijn....
Mjah ik dus ook niet, was druk in gesprekquote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb jullie niet meer zien zwaaien iig. echt hoe toevallig hahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |