Ik postte dat toen we net uit de auto gestapt waren, HJ zei als geintje dat ik dat moest posten, en braaf als ik ben luister ik daar dan naarquote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wij zaten aan tafel, thijs had net besteld. ik: pien en hj waren hier net. zo'n 15 mins geleden. ik zal eens vragen of ze er nog zijn....
Gillende kinderenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Bleh, familiedag gehad ivm vaderdag. Al die kleine neefjes en nichtjes die maar blijven gillen...
Zometeen maar eens naar huis gaan.
Een van jullie stond met z'n rug naar de weg toe, de ander zat op z'n knieën naast de motor, dus jullie kunnen mij niet gezien hebben...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb jullie niet meer zien zwaaien iig. echt hoe toevallig hahaha.
Een verdachte positie...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:16 schreef Pien85 het volgende:
Een van jullie stond met z'n rug naar de weg toe, de ander zat op z'n knieën naast de motor, dus jullie kunnen mij niet gezien hebben...
Heb ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 19:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verdere details hoef ik niet te weten Pien
Niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Verdere details hoef ik niet te weten Pien
Zou ik ook zeggen...quote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nou dat waren wij dan in ieder geval niet
Welquote:Op zondag 17 juni 2012 19:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nou dat waren wij dan in ieder geval niet
Jij moest weg?quote:
Way to go tijnquote:
ik euh....euh...moest mijn remslot monterenquote:
Ze luistert wel naar mijquote:
Dat zou ik dr ook van maken jaquote:Op zondag 17 juni 2012 19:27 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Way to go tijn
[..]
ik euh....euh...moest mijn remslot monteren![]()
![]()
![]()
Laat mij nu in die waanquote:
* NaRRaToR Zet hoog stemmetje opquote:
Echt hoorquote:
PC kan uit, probleem opgelostquote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Verveling... Kutvoetbal duurt nog een uur voor 't begint en HJ zit saai achter de pc
kun je hj geen gitaar leren spelen?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Verveling... Kutvoetbal duurt nog een uur voor 't begint en HJ zit saai achter de pc
Omdat jij achter de laptop zit! Daarnaast verwacht ik een hoop gechagrijn jouwerzijds straks als die overbetaalde prutsers vol-ko-men terecht naar huis gestuurd gaan worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:45 schreef Pien85 het volgende:
Ik luister niet naar orders tijn, ik geef ze. Grijp een koekenpan en geef jezelf er 43 maal een draai mee om je oren of je zult het berouwen. Hoor je me!?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PC kan uit, probleem opgelost
HJ zet die PC uit
Geen gitaarquote:
Ik zat een boek te lezenquote:Op zondag 17 juni 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat jij achter de laptop zit! Daarnaast verwacht ik een hoop gechagrijn jouwerzijds straks als die overbetaalde prutsers vol-ko-men terecht naar huis gestuurd gaan worden.
Surequote:Op zondag 17 juni 2012 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat jij achter de laptop zit! Daarnaast verwacht ik een hoop gechagrijn jouwerzijds straks als die overbetaalde prutsers vol-ko-men terecht naar huis gestuurd gaan worden.
[..]
Ik luister niet naar orders tijn, ik geef ze. Grijp een koekenpan en geef jezelf er 43 maal een draai mee om je oren of je zult het berouwen. Hoor je me!?
HJquote:Op zondag 17 juni 2012 19:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen gitaar
[..]
Ik zat een boek te lezenEn ik ga niet chagrijnen omdat ze niet door gaan vanavond, de kans dat ze wel door gaan is dusdanig klein dat ik daar al niet meer op reken.
Ik ga wél zitten chagrijnen vanavond overigens, maar niet daarom dus.
Ik wíl geen gitaar van HJquote:Op zondag 17 juni 2012 19:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
HJkoop een gitaar voor dat meisje (en jezelf)
Ja inderdaad tijd voor iets nieuwsquote:
Welke garp?quote:
Die.quote:
Ik voel je pijnquote:Op zondag 17 juni 2012 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zie. Het gechagrijn is reedsch begonnen.
Terug pestenquote:
Aw, terugpestenquote:
Doe datquote:
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |