Je verbeelding neemt een loopje met jequote:
Schande eigenlijk, maar wel leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Eigenlijk zitten we nu te slowchatten op een plek waar het niet hoort, hè?
niet????quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en de paashaas bestaat echt...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Je verbeelding neemt een loopje met je
Als jij niets zegt, doe ik het ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Kuch.......quote:
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
niet????![]()
MAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wat kenteken zegt?????
Pas maar op... je woont niet heel ver weg hoor!! Stuur zo de paashaas op je af...
volgend jaar als ie weer int land is
Partypooperquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Jaloers op mijn trouwe... ongehoorzame maar zeer lieve 4poter?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Was dat een paashaas? Ik dacht dat het je hond was.
WCPAPIER erbijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
Onze kat heeft zitten kleien.
![]()
DIE LUCHT!!!
Dat denk ik jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Zeg, waar hebben jullie allemaal aan lopen knabbelen en knagen vandaag?? En zijn jullie allemaal high van de verf?
Het laatstequote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:37 schreef Ireth het volgende:
Wc-verfrisser kijkt me een betere optie. Of een afzuigkap boven de kattenbak.quote:
Jij bent gewoon zo gek.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon gewerkt, ik was Ehhe's taxi.
Nee hoor, ik ben volkomen normaal.voor mijn doenquote:
Lange incubatietijd, het effect was pas merkbaar in de slaapkamer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |