Oh, dat wist ik niet. Dan zou ie idd weer op Fok! hebben moeten komen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...
Reageerde daar niemand op... dan op mp zodat er een spaarcentje in de spaarpot van de kids kon!
maar goed, ik hou me buiten deze discussie!
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
Nou, ik vind het een beetje onbeschoft om hem zomaar, zonder overleg te dumpen.
Ik denk dat dat het vooral is, de toon en manier waarop.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan me eerder voorstellen dat als je geen nagel aan je vingers hebt om aan je reet te kunnen krabben dat je dan óók blij bent met een bank met scheuren! Deken/plaid er over heen en je kan zitten, desnoods voor de kinderen! Wij hebben jarenlang een bank met scheuren gehad, simpel omdat er even niks anders was. Ik vind deze actie ronduit ondankbaar... sowieso het feit dat er hier doodleuk verkondigd wordt dat ie dan wel aan de weg gezet zou worden met een briefje "gratis mee te nemen" zonder enig overleg met Muck. Überhaupt dat er hier eerst verkondigd wordt dat ze hem niet hoeft omdat ie vol scheuren zit. Had eerst Muck benaderd voor dit publiekelijk te verkondigen. Want het eerste bericht van Ingrid omtrent de betreffende bank was gewoon ronduit lullig naar Muck toe. Muck komt online en moet in dit topic lezen dat haar gratis gegeven bank te min is. Had toch wel netjes geweest als ze eerst een pb daarover had ontvangen.
(ja NL heeft verloren en ik heb een pesthumeur. Gisteren heb ik mij in zitten houden en nu niet. So be it.)
Maar dat doe je niet nadat je het bewuste artikel publiekelijk heb zitten afkraken alwaar de gever het later terug kan lezen. Contacteer dan eerst de gever, "luister, je bankje he.. enz... is het oke dat enz... of wil jij hem enz..."quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het vooral is, de toon en manier waarop.
Ik vind in principe ook dat als je iets niet kan gebruiken je dat weg kan geven aan iemand die dat wel echt nodig heeft, ook al heb je het zelf gekregen. Eens gegeven blijft gegeven.
Hij was niet kapot............jezus man er zat 1 scheur aan de onderkant. En van te voren was al gezegd dat er een kleed of iets overheen moest.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?
Eens gegeven, blijft gegeven.
Zeurkous!
Dat bedoel ik te zeggen met dat het vooral de manier waarop is, hoe het nu gaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet nadat je het bewuste artikel publiekelijk heb zitten afkraken alwaar de gever het later terug kan lezen. Contacteer dan eerst de gever, "luister, je bankje he.. enz... is het oke dat enz... of wil jij hem enz..."
Ik heb het flauwe idee dat Muck gezegd zou hebben "zet maar bij grof vuil!" en dan was er niks aan de hand. Oke, dan had NL nog steeds verloren maar daar zullen we het maar niet meer over hebben....
Dan was ie dus wel kapot, en bij aankomst nog erger kapot.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij was niet kapot............jezus man er zat 1 scheur aan de onderkant.
En ik vind dat Ingrid best nog kritisch mag zijn op hetgeen ze ontvangt, zelfs al zijn het krijgertjes, ze hoeft niet door het stof te kruipen en alles maar te accepteren hoor.quote:En van te voren was al gezegd dat er een kleed of iets overheen moest.
nou, dit is voor mij wel de druppel hoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet gedumpt, aan iemand anders gegeven die hem kon gebruiken. Zou wat worden dat als je iets weggeeft je er ook nog condities aan verbindt voor de ontvanger. Moet ze ook nog driehonderd keer zeggen hoe blij ze was dat jij uit de 'goedheid van je hart' een kapotte bank hebt weggegeven?
Zeurkous!
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeurkous!
quote:Op zondag 17 juni 2012 22:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeurkous!
Blijkbaar was er dus wel een en ander aan voorwaarden opgesteld voor de mensen die spullen gingen leverenquote:Op zondag 17 juni 2012 22:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...
Reageerde daar niemand op... dan op mp zodat er een spaarcentje in de spaarpot van de kids kon!
maar goed, ik hou me buiten deze discussie!
nou, precies dat dusquote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...
Oh...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dit is voor mij wel de druppel hoor!nee natuurlijk geen condities,
Da's een conditie.quote:maar een grond van dankbaarheid zou leuk zijn.
Nou, dat heb ik met wat jij schrijft precies hetzelfde.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh...
[..]
Da's een conditie.
Verder ga ik er maar niet meer op in, ik vind wat jij schrijft werkelijk walgelijk. Sorry.
Ik wilde eigenlijk niet reageren in deze discussie. Maar ik wil wel even graag kwijt dat de toon de boodschap maakt. En bij een aantal die aanwezig zijn geweest bij Ingrid zijn sommige dingen het verkeerde keelgat ingeschoten. Dit is ter plekke uitgesproken en wilden we dan ook graag buiten het topic houden.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dan was ie dus wel kapot, en bij aankomst nog erger kapot.
[..]
En ik vind dat Ingrid best nog kritisch mag zijn op hetgeen ze ontvangt, zelfs al zijn het krijgertjes, ze hoeft niet door het stof te kruipen en alles maar te accepteren hoor.
Dat dus, dus ik ga het spul ( wat ik aanbood maar mevrouw nog tijd of moeite in wilde steken ) lekker aan de ruilwinkel geven , ik weet hoe het is om geen rooie rot cent te hebben, maar ik zou me de ogen uit de kop schamen en een trap onder me hol krijgen van mijn pa als ik zo ondankbaar zou reageren ...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik iets weggeef aan Ingrid omdat ik Ingrid wil helpen zou ik het inderdaad vrij lullig vinden als het zou eindigen bij een kennis van een buurman nog voor Ingrid er zelf iets mee gedaan heeft... Even overleg was daar wel heel erg schappelijk geweest...
Then we agree to disagreequote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik met wat jij schrijft precies hetzelfde.
Mjah, jullie hebben het ter plekke meegemaakt en uitgepraat. Velen (kunnen alleen) reageren op wat ze hier lezen en daar mag ook wel wat over gezegd worden lijkt mij...quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet reageren in deze discussie. Maar ik wil wel even graag kwijt dat de toon de boodschap maakt. En bij een aantal die aanwezig zijn geweest bij Ingrid zijn sommige dingen het verkeerde keelgat ingeschoten. Dit is ter plekke uitgesproken en wilden we dan ook graag buiten het topic houden.
Als er dan opeens mensen zijn die er niet bij waren of uberhaubt niet te maken hebben gehad met het hele topic nu gaan reageren dan loopt deze discussie dusdanig uit de hand dat de nasmaak nog naarder gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |