quote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Vond het mooi dat ik je heb kunnen helpen, samen met al die andere geweldige mensen.
Jij bent ook een geweldig mens hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 18:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jahoor, geen probleem. Vond het mooi dat ik je heb kunnen helpen, samen met al die andere geweldige mensen.
mij noemde je andersquote:
die heeft geen groot gapend gatquote:Op zondag 17 juni 2012 18:30 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij bent een tof wijf. Cvboer is dat niet...
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?
Zo heeft ieder mens zijn rol in het levenquote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
Hij heeft alleen geen moeite met gaten vinden, dat dan weer niet
mijn zusje wil het wel doen, ze heeft er veel ervaring mee.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Ik kom ook! Hoe meer handen.. hoe sneller op orde?
Ik ookquote:Op zondag 17 juni 2012 18:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
mijn zusje wil het wel doen, ze heeft er veel ervaring mee.
pm mij maar anders danquote:Op zondag 17 juni 2012 19:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb ergens eind van de maand pas zelf internet. Dus berichtjes zal ik neit snel lezen. Als iemand me wil bereiken, kan die het beste bellen. Er zijn er hier meerdere die mijn gsm nummer en adres hebben.
Misschien wel handig voor degenen die iets gaan opsturen, of langs komen brengen binnenkort.
nou, toen hij de deur uit ging, zat er alleen een scheur aan de onderkant.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik! Maar hij was erger kapot dan ik dacht. Flinke scheuren wel hoor! Op arm en rugleuning en aan de zijkant en flinke.
Maar met het risico dat er (weer) iemand of jij boos wordt, ik heb de bank weg gegeven. Aan iemand in de straat en daar weer een kennis van.
Enerzijds eens, maar tegelijkertijd nog altijd beter dan aan de straat te zetten voor het grofvuil toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 22:11 schreef Muck het volgende:
Nou, ik vind het een beetje onbeschoft om hem zomaar, zonder overleg te dumpen.
Dan nog... we hadden besproken, wat te veel... over of wat dan ook was... dat het op fok terug kwam...quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Enerzijds eens, maar tegelijkertijd nog altijd beter dan aan de straat te zetten voor het grofvuil toch?
Uiteindelijk is ie wel goed terechtgekomen, en ik mag toch hopen dat dat de bedoeling was.
Ik kan me met een grote bank voorstellen dat je die weer snel weg wilt hebben als ie te kapot is. Is dan toch een flinke sta-in-de-weg. En gezien Ingrid geen vervoer heeft... er een buurman zich aandiende is een en een twee.
Ik kan me eerder voorstellen dat als je geen nagel aan je vingers hebt om aan je reet te kunnen krabben dat je dan óók blij bent met een bank met scheuren! Deken/plaid er over heen en je kan zitten, desnoods voor de kinderen! Wij hebben jarenlang een bank met scheuren gehad, simpel omdat er even niks anders was. Ik vind deze actie ronduit ondankbaar... sowieso het feit dat er hier doodleuk verkondigd wordt dat ie dan wel aan de weg gezet zou worden met een briefje "gratis mee te nemen" zonder enig overleg met Muck. Überhaupt dat er hier eerst verkondigd wordt dat ze hem niet hoeft omdat ie vol scheuren zit. Had eerst Muck benaderd voor dit publiekelijk te verkondigen. Want het eerste bericht van Ingrid omtrent de betreffende bank was gewoon ronduit lullig naar Muck toe. Muck komt online en moet in dit topic lezen dat haar gratis gegeven bank te min is. Had toch wel netjes geweest als ze eerst een pb daarover had ontvangen.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:27 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kan me met een grote bank voorstellen dat je die weer snel weg wilt hebben als ie te kapot is. Is dan toch een flinke sta-in-de-weg. En gezien Ingrid geen vervoer heeft... er een buurman zich aandiende is een en een twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |