Die ogen vind ik dus engquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar knap op een aparte manier. Die ogen
Jij hebt met Pala gezoend?quote:
Doe eens een suggestie...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probeer wat uit, en je merkt het vanzelf!
Ja, dat wel.quote:
Nee.quote:
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.quote:
Eeeewquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
[..]
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Zal ik eens gewoon exact dezelfde vakantie boeken als vorig jaar, gewoon omdat die baggervet was?
Waar ging die vakantie naar toe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Zal ik eens gewoon exact dezelfde vakantie boeken als vorig jaar, gewoon omdat die baggervet was?
Vorig jaar ben ik 2 weken wezen zeilen vanaf Kos, met een groepsreis. Is me prima bevallen en van 2 weken verplichte rust (zo groot is die boot niet dus je bent gedwongen je gemak te houdenquote:
Chicks zijn engquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.
ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zie niet wat er mis is.quote:
Gebruik ze dan op Mur en mij.quote:
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Vrouwen vrouwen jullie vergeten mijn belangrijke vraag wat is nu HET bericht waar je altijd op reageert?
Zou ik zeker doen danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik 2 weken wezen zeilen vanaf Kos, met een groepsreis. Is me prima bevallen en van 2 weken verplichte rust (zo groot is die boot niet dus je bent gedwongen je gemak te houden) knap je behoorlijk op
En het is gewoon _vet_
Omdat ik altijd die lui die tig keer naar dezelfde camping gaan ook tot saaie suffe sulletjes heb veroordeeldquote:
hey jou ken ikquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey jou ken ik(en nee mannen das geen slechte openingszin... gheheh)
maar 2x is niet tig keerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik altijd die lui die tig keer naar dezelfde camping gaan ook tot saaie suffe sulletjes heb veroordeeld![]()
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je dat toffe Gameboy(?) jurkje al?
ik dacht wat doet dat onbekende meisje hierquote:
een gameboy jurk...!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je dat toffe Gameboy(?) jurkje al?
Ik was even over Fok! aan het struinen en zag Miauw voorbijkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dacht wat doet dat onbekende meisje hier
True. Maar tochquote:
en trowuens... kun je niet zon zeil vakantie om een ander eiland heen doen.. is het toch een beetje anders .. terschelling ofzoquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
MiauwtjeTsjechie door
![]()
Nou ja het is nog even spannend
Heb je engeland nog kampioen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Yes! Die poule van mij is lang nog niet zo slecht
Gelijk ook weer in het extremequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was even over Fok! aan het struinen en zag Miauw voorbijkomen
Kan Patjen hem niet voor je kopen?quote:
Moet je aan Silk vragen, die heeft het vast nog ergens staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een gameboy jurk...!!!heb je foto
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een gameboy jurk...!!!heb je foto
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelijk ook weer in het extremete veel posts
Nee. Maar natuurlijk wel andere groep, dit jaar een andere schipper ook. De route is hetzelfde en daar valt ook niks aan te doen. En ik moet natuurlijk wel 2 weken lang zon en zee evengoedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en trowuens... kun je niet zon zeil vakantie om een ander eiland heen doen.. is het toch een beetje anders .. terschelling ofzo
Mwah, ik begon me sowieso al meer af te vragen of ik em het geld wel waard vind, en dat geldt natuurlijk evengoed als iemand anders em zou kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan Patjen hem niet voor je kopen?
iets te kort voor mijn bouw, maar hij is echt mega stoer!quote:
Als ik Silk in die jurk zou meeten, zou ik aan haar knopjes zitten.quote:
Ja, kost 70$ ofzo, da's toch voor mijn doen toch een flinke smak geldquote:
ghehehehe en je gaat de eindbaas keihard verslaan natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik Silk in die jurk zou meeten, zou ik aan haar knopjes zitten.
Kan jij dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets te kort voor mijn bouw, maar hij is echt mega stoer!
misschien kan ik m zelf maken, maar dna 10 cm langer gehe
Afwerking is niet heel tof nee, maar dat komt ook door het design van de gameboy zelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, ik begon me sowieso al meer af te vragen of ik em het geld wel waard vind, en dat geldt natuurlijk evengoed als iemand anders em zou kopen.
Het idee is echt super, maar de afwerking toch een beetje matigjes voor dat bedrag, hij zou toch op z'n minst wel bandjes mogen hebben op de schouder bijvoorbeeld, strapless staat niet bij dit jurkje
Whutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, kost 70$ ofzo, da's toch voor mijn doen toch een flinke smak geld
met hulp van mama, heb zelf geen naaimachine meer... (pff... kop m maar in...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan jij dat?![]()
Ik zou je daar een leuk bedrag voor willen geven, als je zoiets voor me kan maken
Ja, laten we het op dat eufemisme houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe en je gaat de eindbaas keihard verslaan natuurlijk
Hmmm, vraag me af of dat werkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey jou ken ik(en nee mannen das geen slechte openingszin... gheheh)
ik ook niet, loop nonstop te hijsen, laatste keer met strapless had ik m aan de bandjes van mn bh vastgenaaid, maar toen was jurk al niet meer strapless voor t oogquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwerking is niet heel tof nee, maar dat komt ook door het design van de gameboy zelf.
En strapless is een must have hier, want de gameboy is ook een rechthoekig blok. Dat maakt het juist leuker. Al ben ik zelf niet zo'n fan van strapless.
Ja, voor zo'n vierkante lap stof moet dat toch goedkoper kunnen lijkt me.. Is wel handgemaakt, daarom ook wel duurder, maar dan nog. T is geen moeilijk model ofzo...quote:
Nouja, hij hoeft van mij ook niet meteen helemaal anders, maar gewoon twee rechte zwarte bandjes eraan zouden het al een stuk beter maken denk ik. Dan hoef je em meteen niet meer zo hoog onder je oksel op te trekken, zoals dit model heeftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afwerking is niet heel tof nee, maar dat komt ook door het design van de gameboy zelf.
En strapless is een must have hier, want de gameboy is ook een rechthoekig blok. Dat maakt het juist leuker. Al ben ik zelf niet zo'n fan van strapless.
Die is ook leukquote:
Kaneelmintjes?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die is ook leuk![]()
Ik eet lekkere snoepjes
[ afbeelding ]
Hangt ook een beetje af van hoe mooi je schouders en sleutelbeenderen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet, loop nonstop te hijsen, laatste keer met strapless had ik m aan de bandjes van mn bh vastgenaaid, maar toen was jurk al niet meer strapless voor t oog
Ja, ik snap je wel. Ik ben alleen niet zo erg into kleding en mode enzulks. Ik hou erover op voordat ik mezelf voor gek zet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef SiIk het volgende:
Nouja, hij hoeft van mij ook niet meteen helemaal anders, maar gewoon twee rechte zwarte bandjes eraan zouden het al een stuk beter maken denk ik. Dan hoef je em meteen niet meer zo hoog onder je oksel op te trekken, zoals dit model heeft
Mensen die geen kaneel eten.quote:
Jaquote:
mijn sleutelbeentjes zijn prachtigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van hoe mooi je schouders en sleutelbeenderen zijn.
[..]
Ja, ik snap je wel. Ik ben alleen niet zo erg into kleding en mode enzulks. Ik hou erover op voordat ik mezelf voor gek zet.
[..]
Mensen die geen kaneel eten.
dan leg je ze weg..?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk zag ze opeens liggen, weet alleen niet meer waar
Maar ze zijn echt verslavend, maar zo misselijkmakend
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[quote]Op zaterdag 16 juni 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk zag ze opeens liggen, weet alleen niet meer waar
Maar ze zijn echt verslavend, maar zo misselijkmakend
Ik hou niet zo van kaneelquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is een goed plan
Maar ze kijken mij zo lief aan... zo van: eet me
strak andere kant op kijken, desnoods beetje autistisch heen en weer wiegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is een goed plan
Maar ze kijken mij zo lief aan... zo van: eet me
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Hop, geboekt![]()
Fijn twee weken chillen op die boot
Mensen die op internet knallen wanneer ze op vakantie zijnquote:
Zolang niemand weet waar je woontquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die op internet knallen wanneer ze op vakantie zijn
net of heel internet weet wie je bent en waar je woont:P (of ben ik gewoon niet bewust hoe makkelijk hacken is..?)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die op internet knallen wanneer ze op vakantie zijn
Superquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:13 schreef Bartholomeus het volgende:
Hop, geboekt![]()
Fijn twee weken chillen op die boot
Het zijn ook wel geinige jurkjesquote:
Daarvoor heb ik het zwarte boekje snarf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
net of heel internet weet wie je bent en waar je woont:P (of ben ik gewoon niet bewust hoe makkelijk hacken is..?)
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan geinig en schaam me daarvoor
Koop maar voor me, dan doe ik em aanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan geinig en schaam me daarvoor
Ja, en dan wil ie met de knoppen spelen, duhuhquote:
Krijgt ze een heupfractuur van joh.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, en dan wil ie met de knoppen spelen, duhuh
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik ga proberen te slapen, morgen om half 8 de wekker weer....
Op een zondag? Schandaligquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes ik ga proberen te slapen, morgen om half 8 de wekker weer....
dat dan weer nietquote:
Natuurlijk. Voor de goedgeordende geest is doodgaan gewoon een volgend avontuur.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dan weer niet
maar je bent niet benieuwd hoe het voelt, dood gaan?
als je het een volgend avontuur vindt, geloof je dan ook in "iets" na de dood?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Voor de goedgeordende geest is doodgaan gewoon een volgend avontuur.
Ja. Ik kan alleen niet precies specificeren wat. Het is geen hemel of zo, ik denk dat je geest 'verder' gaat. Maar waarheen, geen idee.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je het een volgend avontuur vindt, geloof je dan ook in "iets" na de dood?
ik sta er een beetje dubieus in inderdaad....quote:Op zondag 17 juni 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik kan alleen niet precies specificeren wat. Het is geen hemel of zo, ik denk dat je geest 'verder' gaat. Maar waarheen, geen idee.
Je gaat natuurlijk nooit kindertjes nemen als het tussen elkaar niet 100% goed zit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dan ben je er samen aan toe... stel dat je niet aan toe was geweest, had je dan gebroken met haar, of 5 jaar gespeeld dat t goed was en daarna gestopt?
Harry Potter en de Steen der Wijzen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Voor de goedgeordende geest is doodgaan gewoon een volgend avontuur.
Dus je gelooft in geesten?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik kan alleen niet precies specificeren wat. Het is geen hemel of zo, ik denk dat je geest 'verder' gaat. Maar waarheen, geen idee.
Klopt. Mooie zienswijze.quote:Op zondag 17 juni 2012 07:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Harry Potter en de Steen der Wijzen.
Zo hé, dat is vroeg! (zelfde geldt voor Kaneelstokje natuurlijk)quote:
QFTquote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef Tangledup het volgende:
Volgens mij ben ik echt in de minderheid ofzo.
Ik geloof niet in geesten, denk dat het licht gewoon uitgaat als je overlijdt. Klaar.
Naar mijn idee zijn geesten gewoon een hersenspinsel van de mens, omdat het moeilijk is om je voor te stellen dat er niks zou zijn. Dat het gewoon ophoudt en dat het hele bewustzijn niets meer is dan een product van de hersenen.
Mijn zienswijze is natuurlijk zo a-romantisch als de pest, misschien daarom
Hoe verklaar jij dan de dingen die ik zie en voel?quote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef Tangledup het volgende:
Ik geloof niet in geesten, denk dat het licht gewoon uitgaat als je overlijdt. Klaar.
Naar mijn idee zijn geesten gewoon een hersenspinsel van de mens, omdat het moeilijk is om je voor te stellen dat er niks zou zijn. Dat het gewoon ophoudt en dat het hele bewustzijn niets meer is dan een product van de hersenen.
ik geloof dat er wel iets is, maar verklaren kan ik t niet, en at hoeft voor mij ook niet..quote:Op zondag 17 juni 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan de dingen die ik zie en voel?
Ik geloof er wel in, geesten bestaan
Ik geloof dat de menselijke geest massa heeft en het lichaam verlaat wanneer een persoon sterft.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:21 schreef Tangledup het volgende:
Waar komt die massa dan vandaan?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof dat de menselijke geest massa heeft en het lichaam verlaat wanneer een persoon sterft.
Of dit echt zo is, weet ik niet.
C_A waar gaan we kijken?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Kaneeltje wat heb je vanavond voorspelt
[ code verwijderd ]
Nou mijn telefoon was leeg daardoor kreeg ik je SMS pas ergens negen uur 's avonds en toen had het niet zoveel zin meer.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga thuis kijken
Waar was je vrijdag nouWas echt gezellig
Jammerquote:Op zondag 17 juni 2012 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou mijn telefoon was leeg daardoor kreeg ik je SMS pas ergens negen uur 's avonds en toen had het niet zoveel zin meer.
Dat zou ook best leuk zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer
Trouwens als Denemarken en Portugal beiden met 1-0 winnen dan liggen ook die Duitsers eruit
[ afbeelding ]
Dat kan de droomfinale nog steeds Nederland-Duitslandquote:Op zondag 17 juni 2012 11:54 schreef Tangledup het volgende:
Wat ik wel humor vind nu: zowel Duitsland als Nederland helpen elkaar met een zege.
Als Nederland wint, is Duitsland sowieso door. Als Duitsland wint, heeft Nederland nog een kans.
Dus even die rivaliteit opzij leggen
Met gedroomde onterecht gegeven penalty in de 90+4e minuut?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan de droomfinale nog steeds Nederland-Duitsland
Nee 1 doelpunt in de laatste minuut van de verleningquote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met gedroomde onterecht gegeven penalty in de 90+4e minuut?
De ziel, menselijke geest, het geweten, hoe je het noemen wilt. Deze bezit massa, gewicht.quote:
Ja, dat is het lichaam dat vergaat toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen worden toch magerder nadat ze zijn gestorven?
0 punten gisteren.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
Kaneeltje wat heb je vanavond voorspelt
[ code verwijderd ]
Ja, maar waar komt die massa dan vandaan? Waar wordt deze gecreëerd en waar gaat deze heen na de dood?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ziel, menselijke geest, het geweten, hoe je het noemen wilt. Deze bezit massa, gewicht.
Deze massa verlaat het lichaam wanneer een persoon sterft.
Bron? Dat is nooit wetenschappelijk bewezen.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
De ziel, menselijke geest, het geweten, hoe je het noemen wilt. Deze bezit massa, gewicht.
ja maar dan moet nederland wel winnen van Portugalquote:Op zondag 17 juni 2012 11:54 schreef Tangledup het volgende:
Wat ik wel humor vind nu: zowel Duitsland als Nederland helpen elkaar met een zege.
Als Nederland wint, is Duitsland sowieso door. Als Duitsland wint, heeft Nederland nog een kans.
Dus even die rivaliteit opzij leggen
Allemaal een product van die elektrische activiteit in jouw hersenen.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan de dingen die ik zie en voel?
Ik geloof er wel in, geesten bestaan
Maar deze blijft dus beneden op de aarde plakken. Dat is wel een deceptie.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat de ziel massa bezit?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar deze blijft dus beneden op de aarde plakken. Dat is wel een deceptie.
In de natuur kun je nu eenmaal geen tot weinig dingen bewijzen. Get used to it.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is het bewijs dat de ziel massa bezit?
Waarom moet ik daar een bron voor geven? Dit is iets wat ik geloof.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bron? Dat is nooit wetenschappelijk bewezen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar als we 1-0 achter komen te staan, dan hoop ik wel dat Denemarken wint
Hihi
In de hersenen en ik denk dat die massa 'verder' gaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar waar komt die massa dan vandaan? Waar wordt deze gecreëerd en waar gaat deze heen na de dood?
Omdat het een stelling is die ingaat tegen alles wat we weten.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een bron voor geven? Dit is iets wat ik geloof.
Dat is wel vaker gebeurd hoor, met succes.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een stelling is die ingaat tegen alles wat we weten.
Het is geen stelling, het is iets waar ik in geloof. Ik dwing jullie toch niet dat ook te doen?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een stelling is die ingaat tegen alles wat we weten.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als wij er aan gaan, dan neem ik graag de Duitsers mee
Natuurlijk. Maar als je zoiets stelt, roept dat vragen op.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is wel vaker gebeurd hoor, met succes.
Ik heb nog nooit bewijs gezien van beïnvloeding door gedachten.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de hersenen en ik denk dat die massa 'verder' gaat.
Je hebt toch wel eens gehoord van beinvloeding door gedachten? Voor beinvloeding heb je massa nodig, het is maar een zeer geringe massa, maar desalniettemin massa.
In dit geval wel. Dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor het bestaan van een ziel en dat die ziel dan ook nog massa bezit.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de natuur kun je nu eenmaal geen tot weinig dingen bewijzen. Get used to it.
Omdat jij iets beweert en ik graag wil weten waar je dat vandaan hebt.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een bron voor geven? Dit is iets wat ik geloof.
Hoezo maakt dat een bewijs dan? Het beste bewijs dat je kan vinden is aantonen dat het niet zo is.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit geval wel. Dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor het bestaan van een ziel en dat die ziel dan ook nog massa bezit.
[..]
Nee, maar ik vraag me af waarom je in iets gelooft.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen stelling, het is iets waar ik in geloof. Ik dwing jullie toch niet dat ook te doen?
We zullen het zien. Denemarken is een sterke ploeg, dus het zou zomaar kunnen gebeuren.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja als wij er aan gaan, dan neem ik graag de Duitsers mee
Ben jij half Duits? Of heel?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
We zullen het zien. Denemarken is een sterke ploeg, dus het zou zomaar kunnen gebeuren.
Maar ik gun het je niet
Genetisch gezien 75% Duits, 25% Amerikaans.quote:
Heftiger Scheiße.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Genetisch gezien 75% Duits, 25% Amerikaans.
Op papier 100% Duits
Zie mijn vorige postquote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo maakt dat een bewijs dan? Het beste bewijs dat je kan vinden is aantonen dat het niet zo is.
Nou doe maar.
Genetisch en Duits, daar krijg ik altijd nare gedachten bijquote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Genetisch gezien 75% Duits, 25% Amerikaans.
Op papier 100% Duits
Heb je ook een Amerikaans Paspoort?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:24 schreef Tangledup het volgende:
Ik mag niet eens stemmen in Nederland
Duits paspoort etc.
Wel handig als Nederland ooit overstroomt ofzo. Dan ga ik zo richting oosten en dan kunnen ze mij niet weigeren
Dat is toch geen bewijs? Dat is gewoon dat nog nooit iemand het ook heeft proberen te meten (whatever de manier).quote:
Nee, mijn half Amerikaanse vader is door zijn Duitse grootouders geadopteerd.quote:
Als de ziel zou bestaan dan zouden er inmiddels al aanwijzingen voor zijn gevonden en die zijn nog niet gevonden zo ver ik weet.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch geen bewijs? Dat is gewoon dat nog nooit iemand het ook heeft proberen te meten (whatever de manier).
Voor welk land heb je meer sympathie Duitsland, Nederland of Amerika?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee, mijn half Amerikaanse vader is door zijn Duitse grootouders geadopteerd.
Omdat zijn Amerikaanse pa ervandoor is gegaan inclusief moeder naar de VS
Maar in mijn opvoeding speelde Amerika ook wel een rol. Ik heb al vroeg vloeiend Engels en Duits leren spreken, en ik ben met Amerikaanse rock en roll muziek opgegroeid. Mijn pa had altijd Amerikaanse auto's etc.
Mensen hebben toch altijd iets met hun afkomst
Dat hangt van het onderwerp af.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor welk land heb je meer sympathie Duitsland, Nederland of Amerika?
De popcultuur in de VS is inderdaad erg oppervlakkig. Gelukkig komen er genoeg goeie bands uit de VS. Gister nog een gezien Biohazard.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat hangt van het onderwerp af.
Maar in principe ben ik altijd een allochtoon gebleven hier. Mede omdat mensen mij altijd als "die Duitser" zagen en ik mij daardoor niet welkom voelde. Ik hoor er gewoon niet bij.
Om die reden heb ik veel sympathie voor Duitsland. Het voelt toch als mijn land van herkomst en ik denk er soms ook over na om daarheen te verhuizen. Maar het kan ook goed zijn dat dit vooral in Rotterdam en omgeving speelt en dat ik bijv. in Utrecht al heel anders zou aarden.
De VS vind ik alleen oppervlakkig leuk om bepaalde dingen. Muziek vooral enzo, maar ik heb weinig met het land zelf.
Ik beweer niks, ik GELOOF iets.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dit geval wel. Dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs is voor het bestaan van een ziel en dat die ziel dan ook nog massa bezit.
[..]
Omdat jij iets beweert en ik graag wil weten waar je dat vandaan hebt.
Nog nooit van het zogenoemde placebo effect gehoord?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar als je zoiets stelt, roept dat vragen op.
[..]
Ik heb nog nooit bewijs gezien van beïnvloeding door gedachten.
Daarnaast zou ik je willen wijzen op fotonen. Men denkt dat ze geen massa hebben, anders zouden ze niet met de snelheid van het licht kunnen reizen. Toch kunnen ze processen beïnvloeden.
Omdat.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag me af waarom je in iets gelooft.
Dan staat mijn vraag nog steeds waarom geloof je dat?quote:
Dat is vaak een gevoel hequote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan staat mijn vraag nog steeds waarom geloof je dat?
Inderdaadquote:
Döner?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Honger is ook een gevoel, daar ga ik mij nu aan toegeven.
Ik heb zin in de EK Snackboxquote:Op zondag 17 juni 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Ik had donderdag voor 4 dagen eten gehad. Iedere dag werd er voor me gekookt. Vandaag ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Goed bezigquote:Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had donderdag voor 4 dagen eten gehad. Iedere dag werd er voor me gekookt. Vandaag ook.
Ik heb nog steeds een koelkast vol vlees.
Er zitten ook vegetarische dingen bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezigdat koken dat vlees hoeft niet zo van mij
Ben je ziek?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten ook vegetarische dingen bij.
Dat ook.quote:
In je hoofd? Of echt ziek?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar ik eet al jaren met regelmaat vegetarisch.
Omdat.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan staat mijn vraag nog steeds waarom geloof je dat?
Goeie redenquote:
Maak kippensoep dat helpt tegen de griep.quote:
Het maken van kippensoep? Echt?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak kippensoep dat helpt tegen de griep.
Je hebt toch gelezen wat ik heb getypt? Daar kun je je antwoord toch uithalen?quote:
Als je die daarna op eet wel.quote:
Nee niet echt, zelfde geneuzel als andere gelovige hebben. Ik geloof dat dus het is waar. Maar dat is te makkelijk vind ikquote:Op zondag 17 juni 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt toch gelezen wat ik heb getypt? Daar kun je je antwoord toch uithalen?
Ze probeert je toch niet haar geloof op te leggen? Dan maakt het toch verder niet uit wat ze gelooft, dat moet ze dan toch lekker zelf wetenquote:Op zondag 17 juni 2012 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je die daarna op eet wel.
[..]
Nee niet echt, zelfde geneuzel als andere gelovige hebben. Ik geloof dat dus het is waar. Maar dat is te makkelijk vind ik
Ik zie het probleem ook niet eigenlijk. Is iemands eigen keuze. Leven en laten leven en zulks.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze probeert je toch niet haar geloof op te leggen? Dan maakt het toch verder niet uit wat ze gelooft, dat moet ze dan toch lekker zelf weten
Nee, dat mag bij voorkeur ook door iemand anders gedaan te worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar is het maken van de soep een vereiste?
Uiteraard, ik mag toch wel vragen waarom ze dat doet en wat ze nu precies gelooft.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze probeert je toch niet haar geloof op te leggen? Dan maakt het toch verder niet uit wat ze gelooft, dat moet ze dan toch lekker zelf weten
Ik zeg niet dat het perse waar is, jij leest ook wat je wilt lezen he?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je die daarna op eet wel.
[..]
Nee niet echt, zelfde geneuzel als andere gelovige hebben. Ik geloof dat dus het is waar. Maar dat is te makkelijk vind ik
Je kent wel, het moment dat je hoop na de eerste paar speelminuten wordt omgezet in pure treurnis.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kent wel, het moment dat je hoop na de eerste paar speelminuten wordt omgezet in pure treurnis.
ja zeker.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je kent wel, het moment dat je hoop na de eerste paar speelminuten wordt omgezet in pure treurnis.
Jij moet wel een strakke kont hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Ik ben dood, ik ging hardlopen op het strand
Mond op mond beademing nodig?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:40 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
Ik ben dood, ik ging hardlopen op het strand
Helaas, dit was een eenmalige actiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet wel een strakke kont hebben.
Mijn vriendin en ik hebben elkaar afwisselend gereanimeerdquote:
Er stond hardlopen, niet squattenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij moet wel een strakke kont hebben.
Altijd handigquote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas, dit was een eenmalige actiewat een hel zeg!
[..]
Mijn vriendin en ik hebben elkaar afwisselend gereanimeerd
Ik voel dat ik ook mond op mond beademing nodig heb.... Volgens mij stoppen mijn longen ermee....quote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas, dit was een eenmalige actiewat een hel zeg!
[..]
Mijn vriendin en ik hebben elkaar afwisselend gereanimeerd
De duinen oprennen is ENORM goed voor de conditie en bil / bovenbeen spieren.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er stond hardlopen, niet squatten
Gast,misschien hebben ze in Groningen geen zand maar probeer het eens en zeg me dan waar het pijn doetquote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je geen buurman die je even kan helpen ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel dat ik ook mond op mond beademing nodig heb.... Volgens mij stoppen mijn longen ermee....
Liever een buurvrouwquote:Op zondag 17 juni 2012 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je geen buurman die je even kan helpen ofzo
Oh, laat ook maar, ze doen het weerquote:Op zondag 17 juni 2012 14:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je geen buurman die je even kan helpen ofzo
Works every timequote:Op zondag 17 juni 2012 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, laat ook maar, ze doen het weer
Meisje die plagen?quote:
Oh sorry mevrouwquote:
Echterds weten dat je van hardlopen ook een stevige kont krijgt. Heb ik destijds nog geleerd van een licht turks uitziende dame met lang zwart haar met slag en een strakke kont van het niveau WWOOOWWWWwwwwwwww.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie Spankt tijn op de billetjes*
En zeker op het strandquote:Op zondag 17 juni 2012 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echterds weten dat je van hardlopen ook een stevige kont krijgt. Heb ik destijds nog geleerd van een licht turks uitziende dame met lang zwart haar met slag en een strakke kont van het niveau WWOOOWWWWwwwwwwww.
Niet te kinky doen hier hèquote:Op zondag 17 juni 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie Spankt tijn op de billetjes*
Inderdaadquote:
Hmm ik heb gewoon zin om wat sportiever te worden. Je krijgt er energie van blabla, goed voor je humeur, lijf en dat soort dingen.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, maar vanwaar deze uitspatting dan?
Ondervind je dit zelf ook?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik heb gewoon zin om wat sportiever te worden. Je krijgt er energie van blabla, goed voor je humeur, lijf en dat soort dingen.
Inderdaadquote:
Is dit het keldertje SC?quote:
* tijnbrein pakt zijn realdoll erbijquote:
Daar hou ik wel vanquote:
Nee, we hebben geen zand in Groningenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gast,misschien hebben ze in Groningen geen zand maar probeer het eens en zeg me dan waar het pijn doet
* Barbusse zit in de regiestoelquote:Op zondag 17 juni 2012 15:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Barbs staat nog rustig toe te kijken tssk tssk
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris pakt zijn staaf der vernedering erbij
Ik pak mijn stokje er bij.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:24 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris pakt zijn staaf der vernedering erbij
Oeh, ik wist niet dat Kingkongtoppie daar into was.quote:
Zolang het maar geen 9gag is.quote:
En wat voor gag?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pak mijn stokje er bij.
[..]
Oeh, ik wist niet dat Kingkongtoppie daar into was.
[..]
Zolang het maar geen 9gag is.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik heb gewoon zin om wat sportiever te worden. Je krijgt er energie van blabla, goed voor je humeur, lijf en dat soort dingen.
En ik ga me met een vriendin opgeven voor de Vondelparkloop, pas in januari, maar er moet dus getraind worden
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En ik ga me met een vriendin opgeven voor de Vondelparkloop, pas in januari, maar er moet dus getraind worden
Ik moet nog wel ff hoorquote:
Wat doe je aan cardio? En wat is er met hardlopenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben trouwens ook weer gaan cardio'en. Geen normaal hardlopen natuurlijk want dat is ectomaar door het zand lopen is wel baas
Er stond '9gag'quote:
Sprintenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff hoor
[..]
Wat doe je aan cardio? En wat is er met hardlopen
Nee, 9gag is een kut website.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er stond '9gag'
Dus ik dacht dat het een bepaald type was maar het was gewoon een tikfoutje natuurlijk
Damn 16 km per uurquote:Op zondag 17 juni 2012 15:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,5 minuut ~16 kilometer per uur en dan een minuut lopen en dat dan 15-20 min
Maar jij bent ook wel into zweepjes etc?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]geweldig ik kende 'm nog niet
![]()
[ afbeelding ]
Je hebt geen facebook?quote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer nietquote:Op zondag 17 juni 2012 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij bent ook wel into zweepjes etc?
whehequote:Op zondag 17 juni 2012 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jawel maar blijkbaar weinig vrienden die dat soort plaatjes postenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je hebt geen facebook?
Je hebt dit echt amper kunnen missen...
Zeker allemaal van die mensen die foto's van het eten en hun kids maken en zo.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel maar blijkbaar weinig vrienden die dat soort plaatjes posten
Hahaha ook niet eensquote:Op zondag 17 juni 2012 15:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeker allemaal van die mensen die foto's van het eten en hun kids maken en zo.
Wees blijquote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jawel maar blijkbaar weinig vrienden die dat soort plaatjes posten
Ik heb bij 9gag wel een idee maar dat mag ik niet posten hierquote:Op zondag 17 juni 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
9gag.![]()
Mensen die niet die grappen al eerst op 4chan, Reddit en funnyjunk hebben gezien.
Mooiquote:Op zondag 17 juni 2012 16:06 schreef charmed_angel het volgende:
16:00 uur al weer
Huisje lekker schoon
Dus nu lekker relaxen op de bank
Dat heb ik vannacht gedaanquote:
Slapen en daarna eten klinkt goedquote:Op zondag 17 juni 2012 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heb ik vannacht gedaanIk sliep voor 0:30 uur
Yeaaaaaaaaaaaaah! Tot 11:00 uur zoiets
Ik ga lekker tv kijken en zo mijn varkenshaasje bakken en in de oven doen
Gebakken krietljes erbij en slaYammie
Welterusten
Als k een dutje doe, dan heb ik daarna nooit trek in etenquote:
Eerst eten dan maar.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als k een dutje doe, dan heb ik daarna nooit trek in eten![]()
Ik moet zo wel even naar Benzinepomp, ik heb niks in huis en hoor dat de mannen op tijd terug zijn uit Le Mans, en dat ze dan dorst en honger hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |