Die ogen vind ik dus engquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind haar knap op een aparte manier. Die ogen
Jij hebt met Pala gezoend?quote:
Doe eens een suggestie...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probeer wat uit, en je merkt het vanzelf!
Ja, dat wel.quote:
Nee.quote:
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.quote:
Eeeewquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
[ afbeelding ]
[..]
Nee.
[..]
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Zal ik eens gewoon exact dezelfde vakantie boeken als vorig jaar, gewoon omdat die baggervet was?
Waar ging die vakantie naar toe?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen. Zal ik eens gewoon exact dezelfde vakantie boeken als vorig jaar, gewoon omdat die baggervet was?
Vorig jaar ben ik 2 weken wezen zeilen vanaf Kos, met een groepsreis. Is me prima bevallen en van 2 weken verplichte rust (zo groot is die boot niet dus je bent gedwongen je gemak te houdenquote:
Chicks zijn engquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga ze eens gebruiken dan op chicks.
ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zie niet wat er mis is.quote:
Gebruik ze dan op Mur en mij.quote:
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
Vrouwen vrouwen jullie vergeten mijn belangrijke vraag wat is nu HET bericht waar je altijd op reageert?
Zou ik zeker doen danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik 2 weken wezen zeilen vanaf Kos, met een groepsreis. Is me prima bevallen en van 2 weken verplichte rust (zo groot is die boot niet dus je bent gedwongen je gemak te houden) knap je behoorlijk op
En het is gewoon _vet_
Omdat ik altijd die lui die tig keer naar dezelfde camping gaan ook tot saaie suffe sulletjes heb veroordeeldquote:
hey jou ken ikquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
'Wat is je rekeningnummer, dan krijg je *vul bedrag naar keuze in* van me.'
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hey jou ken ik(en nee mannen das geen slechte openingszin... gheheh)
maar 2x is niet tig keerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik altijd die lui die tig keer naar dezelfde camping gaan ook tot saaie suffe sulletjes heb veroordeeld![]()
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je dat toffe Gameboy(?) jurkje al?
ik dacht wat doet dat onbekende meisje hierquote:
een gameboy jurk...!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Heb je dat toffe Gameboy(?) jurkje al?
Ik was even over Fok! aan het struinen en zag Miauw voorbijkomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dacht wat doet dat onbekende meisje hier
True. Maar tochquote:
en trowuens... kun je niet zon zeil vakantie om een ander eiland heen doen.. is het toch een beetje anders .. terschelling ofzoquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
MiauwtjeTsjechie door
![]()
Nou ja het is nog even spannend
Heb je engeland nog kampioen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Yes! Die poule van mij is lang nog niet zo slecht
Gelijk ook weer in het extremequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was even over Fok! aan het struinen en zag Miauw voorbijkomen
Kan Patjen hem niet voor je kopen?quote:
Moet je aan Silk vragen, die heeft het vast nog ergens staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een gameboy jurk...!!!heb je foto
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
een gameboy jurk...!!!heb je foto
Herkenbaarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gelijk ook weer in het extremete veel posts
Nee. Maar natuurlijk wel andere groep, dit jaar een andere schipper ook. De route is hetzelfde en daar valt ook niks aan te doen. En ik moet natuurlijk wel 2 weken lang zon en zee evengoedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en trowuens... kun je niet zon zeil vakantie om een ander eiland heen doen.. is het toch een beetje anders .. terschelling ofzo
Mwah, ik begon me sowieso al meer af te vragen of ik em het geld wel waard vind, en dat geldt natuurlijk evengoed als iemand anders em zou kopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan Patjen hem niet voor je kopen?
iets te kort voor mijn bouw, maar hij is echt mega stoer!quote:
Als ik Silk in die jurk zou meeten, zou ik aan haar knopjes zitten.quote:
Ja, kost 70$ ofzo, da's toch voor mijn doen toch een flinke smak geldquote:
ghehehehe en je gaat de eindbaas keihard verslaan natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik Silk in die jurk zou meeten, zou ik aan haar knopjes zitten.
Kan jij dat?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iets te kort voor mijn bouw, maar hij is echt mega stoer!
misschien kan ik m zelf maken, maar dna 10 cm langer gehe
Afwerking is niet heel tof nee, maar dat komt ook door het design van de gameboy zelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, ik begon me sowieso al meer af te vragen of ik em het geld wel waard vind, en dat geldt natuurlijk evengoed als iemand anders em zou kopen.
Het idee is echt super, maar de afwerking toch een beetje matigjes voor dat bedrag, hij zou toch op z'n minst wel bandjes mogen hebben op de schouder bijvoorbeeld, strapless staat niet bij dit jurkje
Whutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, kost 70$ ofzo, da's toch voor mijn doen toch een flinke smak geld
met hulp van mama, heb zelf geen naaimachine meer... (pff... kop m maar in...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan jij dat?![]()
Ik zou je daar een leuk bedrag voor willen geven, als je zoiets voor me kan maken
Ja, laten we het op dat eufemisme houden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe en je gaat de eindbaas keihard verslaan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |