SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2012 22:22:32 ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir ik heb alle nieuwe pupa collecties hier staan
/enabler
En je hits staan hier![]()
En ik heb hier katten
Ja snel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als ik enabler opzoek in het woordenboek, staat er als verklaring 'melz' bij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doen
en dat doe jjquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent ja
Dat is wel een goeden ideequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
quote:
Ik ga toch niet naar amerikaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Pindakaasm&m's mis ik nog in je lijstje melz
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak wel 2 verschillende pakkejtes dan, wel allebei met sparkle touch want die moeten jullie gwoon hebben voor die 1,50 hij is zo vet![]()
Maar ik weet wel wat jullie allebei ongeveer leuk vindenplus jullie kunnen anders nog ruilen ofzo
Die winkels zitten als het goed is dichtbij dus ik haal gewoon 1 keer alles, daarom wil ik het ook van te voren al wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef AmyGrace het volgende:
Die topictitel.. Sjaan gaat zich een breuk tillen.
Dan komen wij dat op je verjaardag opnommenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]yay!
NOU WIL IK OOK PINDAKAAS M&M's fuuu
Ohwait kan wel vragen of opa en oma me een pakketje met noms en lakjes willen sturen voor m'n verjaardag
Feederquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k haal wel weer chocolade stroopwafels voor je?
Ik neem mijn louis vuitton reistas mee in vliegtuig en koffer mee, dus gaat passenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Layla's![]()
Hoe groot wordt je koffer Sjaan?.
2 afleveringen Grey's gekeken, nu maar slapen, morgen om 9 uur weer werken![]()
Maar dan nog 2x een uurtje in de ochtend en een ontruimingsoefening en dan is het vakantie![]()
Truste alvast
Yes please anders vergeet ik het en moet ik weer topics door spitten enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook 231 Sparkle T. Multicoloured Sequins melz, de rest is dan een verrassing
Zal dat nog wel ff pmen dan binnenkort
Mwehehequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan komen wij dat op je verjaardag opnommen![]()
Ik kom of de vrijdag terug of de zaterdagochtend, dus wordt krap maar ik ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mweheheben je dan wel weer terug als je de 5e van juli weg gaat?
Ahhh okayquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kom of de vrijdag terug of de zaterdagochtend, dus wordt krap maar ik ga wel mijn best doenik hoor maandag welke dag t exact is
JONGE DAN ZIJN DE M&MS AL OP NIXDRVAN!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahhh okaymaar anders mag je ook op zondag komen als ik niet hoef te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik, maar je moet ze toch mee naar NL slepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die winkels zitten als het goed is dichtbij dus ik haal gewoon 1 keer alles, daarom wil ik het ook van te voren al wetenblijf niet heen en weer lopen, heb ook vakantie
En dan gooi ik het in het huis neer, dus moet goedkomen
Ach ik mik ze in de koffre, die heeft wieltjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je moet ze toch mee naar NL slepen.
Nou.. dan ga ik maar een lijstje maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach ik mik ze in de koffre, die heeft wieltjesdat komt allemaal wel goed
Stuur maar naar de PMquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou.. dan ga ik maar een lijstje maken.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef RenRen- het volgende:
Heeft er iemand gewonnen die vriendjes is met turkije ofzo? Alle turken worden wild hier
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Er zijn trouwens nieuwe Hologram kleuren van Layla!![]()
en kleine potjes!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dupe van Nfu Oh 51 volgens mij.. Ja, die zijn om te huilen zo mooi en duur.
Wel duur ja... Maar Nfu Oh is duurder tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Dupe van Nfu Oh 51 volgens mij.. Ja, die zijn om te huilen zo mooi en duur.
Wel grote potjes.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel duur ja... Maar Nfu Oh is duurder toch
nfu oh is 11 euro per potje maar daar zit 3x zovele inquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel duur ja... Maar Nfu Oh is duurder toch
Dit helpt niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
alleen nfu oh is veel minder holo als er geen zon is. bij de layla zie je nog steeds veel holo ook al is er geen zon
Dat is wel waar...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nfu oh is 11 euro per potje maar daar zit 3x zovele in
>:quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:06 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.zalando.nl/nue(...)t-nu121d01e-003.html
die kop van dat ijsje
daarom moet en zal ik layla holo'squote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
alleen nfu oh is veel minder holo als er geen zon is. bij de layla zie je nog steeds veel holo ook al is er geen zon
Ze zijn prettyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb daar echt 0 verstand vanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
zal dit leuk zijn? http://www.zalando.nl/ver(...)w-ve121h01v-503.html
ik ben altijd bang dat voor die prijs de kwaliteit en stof vet lelijk en el cheapo is
quote:
Ik heb een puist in mijn oor, aan de binnenkant dus, op ongeveer de plek waar deze piercing zit:quote:
Nah, ze slapen altijd na het eten en worden dan na een tijd wakker en komen dan samen op schoot kroelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]oh. maar je kan ze er ook gewoon vanaf duwen
Oh das ook irritant iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb een puist in mijn oor, aan de binnenkant dus, op ongeveer de plek waar deze piercing zit:
[ afbeelding ]
Zooooo irritant!
Mwehehe kattersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nah, ze slapen altijd na het eten en worden dan na een tijd wakker en komen dan samen op schoot kroelenis lief
alleen het is zo proppen
maar ze zijn net weg gegaan ff eten en drinken enzo
Jaaa. Zo kan ik toch ook heel geen oordopjes in.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das ook irritant idd
[..]
Mwehehe katters
Zo liefquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nah, ze slapen altijd na het eten en worden dan na een tijd wakker en komen dan samen op schoot kroelenis lief
alleen het is zo proppen
maar ze zijn net weg gegaan ff eten en drinken enzo
Isniet altijd een garantiequote:Op zondag 17 juni 2012 00:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo lief
als ik later zelf katten koop pak ik er ook twee uit 1 nest denk ik. Broertjes blijven zo lief bijelkaar liggen.
quote:Op zondag 17 juni 2012 00:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Isniet altijd een garantie![]()
Ik wil gewoon 8 katten. En 100 hondjes zodat we de cast van LotR kunnen naspelen. Dan zijn de katten de Ents.
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:14 schreef Mirjam het volgende:
samen film kijken, waar wordt getrouwd en over trouwen wordt gepraat.
en vanuit het niets breek ik in huilen uit en dat blijft ook gewoon een uur en een kwartier zo
zucht
mirquote:Op zondag 17 juni 2012 02:14 schreef Mirjam het volgende:
en vanuit het niets breek ik in huilen uit en dat blijft ook gewoon een uur en een kwartier zo
zucht
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:14 schreef Mirjam het volgende:
zucht
Oh is goed heurquote:Op zondag 17 juni 2012 11:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lorren ik ga ook proberen te komen de 14e. Maybe kom ik dan al de vrijdag, hoef ik alleen terugreis te betalen als je dat goed vindt
pehehehehehquote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heul mn gezicht onder de fucking glitters. "Hier, voor op je gezicht, is goed voor je." She said.
It will be fun she said.
Lijk ik nu op een clown?
"Nee."
Ik lijk op een sparkelende homo uit een bepaalde homo-film.![]()
Trut.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
heul mn gezicht onder de fucking glitters. "Hier, voor op je gezicht, is goed voor je." She said.
It will be fun she said.
Lijk ik nu op een clown?
"Nee."
Trut.
It will be fun she said.
Lijk ik nu op een clown?
"Nee."
Trut.
It will be fun she said.
Lijk ik nu op een clown?
"Nee."
Trut.
Picsquote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
It will be fun she said.
Lijk ik nu op een clown?
"Nee."
Trut.
NEE ROT OPquote:
Want er zijn ook niet smerige niet vieze glitters voor de mannensnuit beschikbaar of watquote:Op zondag 17 juni 2012 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en dan echt smerig vieze glitters.
Ja, want dees gaat er niet zo makkelijk af.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Want er zijn ook niet smerige niet vieze glitters voor de mannensnuit beschikbaar of wat?
Het is glitter...quote:Op zondag 17 juni 2012 13:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, want dees gaat er niet zo makkelijk af.
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:37 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik vannacht gedroomd dat ik een helen ergen kutgarp gemaakt had in de SC en dat iedereen me daarna haatte![]()
Ik durfde niet meerquote:Op zondag 17 juni 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
En toen mocht je niet meer naar de meer komen?
Hehehehehe ja hequote:Op zondag 17 juni 2012 14:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ja, echt een heel realistische droom![]()
als je een maatigenkutgarp maakt op den meet zetten we je buiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:37 schreef Mss het volgende:
Overigens had ik vannacht gedroomd dat ik een helen ergen kutgarp gemaakt had in de SC en dat iedereen me daarna haatte![]()
HOE?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je een maatigenkutgarp maakt op den meet zetten we je buiten.
Like ik til je op en zet je buiten.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
HOE?
Dat was overigens geen matigen kurgarp, maar een vraag
Deze quote ik evenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Like ik til je op en zet je buiten.
does he look like a bitch?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet denken aan het spel Wie is het? als ik deze foto's zo zie
Heeft hij een oranje trui aan?
Kijkt hij boos?
Is hij kaal?
Is het een neger?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet denken aan het spel Wie is het? als ik deze foto's zo zie
Heeft hij een oranje trui aan?
Kijkt hij boos?
Is hij kaal?
Die kudkadders van jou, ik vind ze briljantquote:Op zondag 17 juni 2012 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik had mijm tas en cadeautje bij de voordeur klaar gezet ... Ik zit nu in de tram me een cadeau met het gat in papier op de plek waar het strikje zat, ik gok dat de haarbal squad het eraf gesloopt hebben
Mja hoe ga ik dit nou weer uitleggen straksquote:Op zondag 17 juni 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die kudkadders van jou, ik vind ze briljant
Misschien komen ze straks wel weer meeposten in de SCquote:Op zondag 17 juni 2012 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja hoe ga ik dit nou weer uitleggen straksheb geen strikje gezieb net dus die zal wel weer in het holletje van.de krabpaal verstopt zitten
NIETquote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Diconnected het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd... M'n Shadow Insurance is op![]()
![]()
![]()
dan mogen ze gelijk zichzelf in vraag en aanbod zetten!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Misschien komen ze straks wel weer meeposten in de SC
Ik heb al 3/4 jaar een backup liggenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
En als ik er een wil jatten mag het nietquote:Op zondag 17 juni 2012 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dan mogen ze gelijk zichzelf in vraag en aanbod zetten!!!!!
Jij wil jill en dan verwaarloos je dikkiequote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En als ik er een wil jatten mag het niet
Die is zo fijnquote:Op zondag 17 juni 2012 15:16 schreef Diconnected het volgende:
![]()
![]()
Die wordt toch al verwaarloosdquote:Op zondag 17 juni 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij wil jill en dan verwaarloos je dikkie
nog tien minuten dan ben ik weer met jill aan het knuffelenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En als ik er een wil jatten mag het niet
u jelly trollface beeld in mijn hoofd nuquote:Op zondag 17 juni 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog tien minuten dan ben ik weer met jill aan het knuffelen
Nou en, ik kan de hele dag sien knuffelenquote:Op zondag 17 juni 2012 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog tien minuten dan ben ik weer met jill aan het knuffelen
En dikkiequote:Op zondag 17 juni 2012 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou en, ik kan de hele dag sien knuffelen
quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
u jelly trollface beeld in mijn hoofd nu
maar je weet dat je met jill wilt knuffelen!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou en, ik kan de hele dag sien knuffelen
HEUL NIET!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar je weet dat je met jill wilt knuffelen!
Nee, het is niet zijn mond of zijn ruften, het is zijn huid, en daar is niks aan te doenquote:
Volgens mij ma helpt Nature Diet voerquote:Op zondag 17 juni 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, het is niet zijn mond of zijn ruften, het is zijn huid, en daar is niks aan te doen
Hahaha! Toch bedanktquote:Op zondag 17 juni 2012 16:16 schreef megamandy het volgende:
Ooh ik vind het niet in combinatie met de huidLaat maar mijn ma is weer wat aan het praten
Ja ze begon over een of andere homeopathische dierenarts hier in Limburg. Hond in de buurt is daar ook heen gegaan, is een witte boxer en die had ook allemaal huidziektes en weet ik wat allemaal.quote:
+1 voor de site en de naam. Biomentorquote:Op zondag 17 juni 2012 16:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Check zijn mooie site hier: http://www.biomentor.org/
Goeden matigen site.quote:Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1 voor de site en de naam. BiomentorDoet me veel teveel denken aan Skeletoooooorrr!!!
Ja slecht hequote:Op zondag 17 juni 2012 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1 voor de site en de naam. BiomentorDoet me veel teveel denken aan Skeletoooooorrr!!!
Och wat een ramp was dat. Voor mij althans. Ik ben niet gelovig en sterker nog, ik vind het een stelletje zwendelaars en huichelaars die arme zieltjes lopen te winnen met valse beloften, verwrongen idealen en verkapte dreigementen. Dus als er dan zo'n peleton in hun gewaden staat, met al hun ritueeltjes en onderdanig (qua rangorde) gedoe en dan dat belachelijke verafgoden. Zelfs voor het altaar van het kastje waar de kelken in zaten werd weer geknield en kruisjes geslagen en wat al niet meer. En die wierrookquote:
Ja daarom heb ik ook het vormsel gedaanquote:Op zondag 17 juni 2012 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
Mike had zelf na tien minuten al spijt...maarja...de kadootjes he?
Mijn rondvraag hier leidde tot iets van 80 per maand.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat betaal je in je eentje eigenlijk voor gas/water/elektriciteit ongeveer?
Dat ligt er echt helemaal aan waar je woont, hoe groot het is, hoe goed geisoleerd.... niks van te zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat betaal je in je eentje eigenlijk voor gas/water/elektriciteit ongeveer?
+1quote:
Maar dat inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat ligt er echt helemaal aan waar je woont, hoe groot het is, hoe goed geisoleerd.... niks van te zeggen
Hostie.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1
Maar toen we gisteren zaten te eten werd mij dat wel gevraagd. Ik was namelijk niet mee naar voren gegaan om die josti(of hoe heet dat koekje???) te halen. Dus was eigenlijk de automatische vraag: Van welk geloof ben jij dan?
Ik dus: Geen...
Hun![]()
![]()
Ik weer: Ik geloof gewoon niet in God.
Hun:![]()
!!
![]()
(hun is in dit geval Mike en zijn zus, alhoewel zijn zus het beter begreep, maar Mike was echt vandat kan toch niet...niet in God geloven...)
Bijna goedquote:
Dat is ook wel een beetje wereldvreemd?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
+1
Maar toen we gisteren zaten te eten werd mij dat wel gevraagd. Ik was namelijk niet mee naar voren gegaan om die josti(of hoe heet dat koekje???) te halen. Dus was eigenlijk de automatische vraag: Van welk geloof ben jij dan?
Ik dus: Geen...
Hun![]()
![]()
Ik weer: Ik geloof gewoon niet in God.
Hun:![]()
!!
![]()
(hun is in dit geval Mike en zijn zus, alhoewel zijn zus het beter begreep, maar Mike was echt vandat kan toch niet...niet in God geloven...)
Mja het zit er gewoon zo ingebakken. Alle vriendjes doen er aan mee want hij gaat naar een katholieke school. Dus hij kent gewoon niet anders, en hij is licht autistisch. Dus de inleving in een ander is ook wat lastiger.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje wereldvreemd?![]()
Hoewel ik de hostie wel altijd lekker vond ga ik nu uit principe niet meer naar voren. Kom toch alleen maar met begrafenissen in de kerk
Ja ik ging ook naar een katholieke school maar dan nog waren er nog altijd mensen die geen communie of vormsel deden.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja het zit er gewoon zo ingebakken. Alle vriendjes doen er aan mee want hij gaat naar een katholieke school. Dus hij kent gewoon niet anders, en hij is licht autistisch. Dus de inleving in een ander is ook wat lastiger.
Kan ik me ook ergens wel voorstellen als dat zķ ver van z'n eigen wereld afstaat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar tussen geen communie of vormsel doen of gewoon totaal niet geloven in God, hemel, duivel etc. is wel een verschil. Het ging er ff niet in bij hem
Maar hij had (later) wel zoiets van OK! Dat kan dus ook nog...
Ja die kinderen waren ook niet gelovigquote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ja maar tussen geen communie of vormsel doen of gewoon totaal niet geloven in God, hemel, duivel etc. is wel een verschil. Het ging er ff niet in bij hem
Maar hij had (later) wel zoiets van OK! Dat kan dus ook nog...
Moet lukkenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha zal ik solliciteren als beveiliging bij saturn
Mehehe ja ik zie er wel heel intimiderend uit endezoquote:Op zondag 17 juni 2012 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet lukken
Hi!! Ik ben Spees de kutpuber!! U go run now OK??
Ja, het was ook maar een grapjen. Alsof ze een meisje van 1.65 aan gaan nemenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef Mirjam het volgende:
vaak moet je papieren hebben voor beveiliger, just sayin'
hangt er van af hoe hard je kunt bijten ookquote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapjen. Alsof ze een meisje van 1.65 aan gaan nemen
Een meisje dat ik ken, werkt als beveiliging in het Gelredome.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, het was ook maar een grapjen. Alsof ze een meisje van 1.65 aan gaan nemen
Mja bij de saturn wordt er denk ik toch wel meer en door ander volk gejat als bij een concert ofzoquote:Op zondag 17 juni 2012 17:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een meisje dat ik ken, werkt als beveiliging in het Gelredome.
Of een voetbalwedstrijd bij het uitvak?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja bij de saturn wordt er denk ik toch wel meer en door ander volk gejat als bij een concert ofzo
Denk niet dat ze haar bij de ergste hooligans neer gaan zetten of welquote:
ik ga maar eens solliciteren bij de arena als beveiligster, ik ga gewoon op ze zitten als ze evrvelend zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk niet dat ze haar bij de ergste hooligans neer gaan zetten of wel![]()
De vrouwelijke stewards bij PSV zijn iig allemaal best breed en groot
Ze staat regelmatig bij het uitvakquote:Op zondag 17 juni 2012 17:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk niet dat ze haar bij de ergste hooligans neer gaan zetten of wel![]()
De vrouwelijke stewards bij PSV zijn iig allemaal best breed en groot
Goeie wel.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga maar eens solliciteren bij de arena als beveiligster, ik ga gewoon op ze zitten als ze evrvelend zijn
Iets minder lang, maar zwaar zat.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
1.82m aan vrouw op je, die gaan nergens meer heen, pehehe
Haha jij zit gewoon te selecteren op wat het minst kut isquote:Op zondag 17 juni 2012 17:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, een vakje van 3 punten met een tentamen en maar één college per week. Ik weet waar ik m'n ene punt mee ga binnenhalen.
Ik geef het meteen toe.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Haha jij zit gewoon te selecteren op wat het minst kut is
Goeden tip! Zou ik dubbel betaald krijgen? Ik kan tenslotte op twee mensen tegelijk zittenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ga maar eens solliciteren bij de arena als beveiligster, ik ga gewoon op ze zitten als ze evrvelend zijn
ik ook, ik ga dubbel geld vragen, snel brief schrijvonquote:Op zondag 17 juni 2012 18:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden tip! Zou ik dubbel betaald krijgen? Ik kan tenslotte op twee mensen tegelijk zitten
Pics?quote:Op zondag 17 juni 2012 19:30 schreef Mirjam het volgende:
w7 heeft wat nieuwe lakjons die heel erg lijken op van die indie jellyglitterlakjons.
me like.
Doe eensquote:Op zondag 17 juni 2012 20:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Fred zit hier voetbal-voorbeschouwing te kijken en is bij voorbaat al chagrijnig... En ik wil allemaal slekte matigen garpige dingen zeggen, maar ik ben bang dat hij me dan slaat
Dit.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eensEn post dan het resultaat hier
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Check deze jonguh!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren geboren bij de beste vriend van
Ze waren zooooooooooo cute![]()
KOESIEWOESIE!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Check deze jonguh!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren geboren bij de beste vriend van
Ze waren zooooooooooo cute![]()
Gewoon doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben te bang dat hij me doodvermoord
Mietjequote:Op zondag 17 juni 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben te bang dat hij me doodvermoord
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij vroeg me net heel zielig wat ik denk dat de stand gaat worden.. Ik kon alleen maar zeggen "wil je dat echt weten?".
En toen zei hij heel zachtjes "ik denk dat ze het niet gaan halen"...
Hij moet het echt nog verwerken
That's a bit sad....quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij vroeg me net heel zielig wat ik denk dat de stand gaat worden.. Ik kon alleen maar zeggen "wil je dat echt weten?".
En toen zei hij heel zachtjes "ik denk dat ze het niet gaan halen"...
Hij moet het echt nog verwerken
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
HUP HOLLAND HUP !!
Ik steun fred in dezenIk zit toch weer als enen oranje mongol met oranje shirtje en oranje kroontje op de bank
Omnomnom.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
OEH IK HEB NOG NEDERLANDS-ELFTAL-DURP-SPEKKIES![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks opeten als straf omdat het zulke josti's zijn
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb multivruchtensap (oranje) en hamka's (oranje), ik doe het er voor
Goeden combi ookquote:Op zondag 17 juni 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb multivruchtensap (oranje) en hamka's (oranje), ik doe het er voor
ik dacht al, wat zijn ze grootquote:Op zondag 17 juni 2012 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en om de handenmaat even aan te geven: van een meisje van 11 en een jongetje van 9
Jij begrijpt hetquote:
Ja, ze waren echt heel cutequote:Op zondag 17 juni 2012 20:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik dacht al, wat zijn ze grootschattig
![]()
Kleine katjes gaan zo snel leuke dingen doen, ik ben jaloersquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze waren echt heel cuteEn over twee weken gaan ze op vakantie, en geven wij elke dag de poezen eten, dus kunnen we elke dag met de poezies spelen
Keigoed van jouquote:Op zondag 17 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij begrijpt het![]()
Ik heb heul verantwoord gegeten. Dat is het voordeel van dit werk, af en toe krijg ik nog eens een fatsoenlijke maaltijd binnen
Ik heb het geluid uit en lette niet op, dacht even dat dat rode oranje wasquote:Op zondag 17 juni 2012 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind die zwarte shirtjes wel heul ongezellig
Alsof ik keuze hadquote:
Dit is handig, ik hoef pas op te gaan letten als er hier iets gezegd wordt.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Mijn Marokkaanse bovenburen gillen nog het hardsten hun tv-verbinding is sneller dan de onze
Mwehehehe.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Mijn Marokkaanse bovenburen gillen nog het hardsten hun tv-verbinding is sneller dan de onze
Duitsland verliezen zou ook garpig zijn.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks komt mijn worstcase-scenario uit.
(Dat Nederland met 2-0 wint en dat Duitsland-Denemarken gelijk blijft)
Dan is die vent nog de hele nacht chagrijnig
Nog garpiger jaquote:Op zondag 17 juni 2012 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duitsland verliezen zou ook garpig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |