SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2012 22:22:32 ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir ik heb alle nieuwe pupa collecties hier staan
/enabler
En je hits staan hier![]()
En ik heb hier katten
Ja snel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als ik enabler opzoek in het woordenboek, staat er als verklaring 'melz' bij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doen
en dat doe jjquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent ja
Dat is wel een goeden ideequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
quote:
Ik ga toch niet naar amerikaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Pindakaasm&m's mis ik nog in je lijstje melz
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak wel 2 verschillende pakkejtes dan, wel allebei met sparkle touch want die moeten jullie gwoon hebben voor die 1,50 hij is zo vet![]()
Maar ik weet wel wat jullie allebei ongeveer leuk vindenplus jullie kunnen anders nog ruilen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |