SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2012 22:22:32 ]
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mir ik heb alle nieuwe pupa collecties hier staan
/enabler
En je hits staan hier![]()
En ik heb hier katten
Ja snel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als ik enabler opzoek in het woordenboek, staat er als verklaring 'melz' bij
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh maar dat vind ik wel leuk om te doen
en dat doe jjquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hee ze zeggen altijd je moet doen waar je goed in bent ja
Dat is wel een goeden ideequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik melz voor een bepaald bedrag toffe kiko lakjes mee laat nemen. Surprise polishes
quote:
Ik ga toch niet naar amerikaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Pindakaasm&m's mis ik nog in je lijstje melz
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik maak wel 2 verschillende pakkejtes dan, wel allebei met sparkle touch want die moeten jullie gwoon hebben voor die 1,50 hij is zo vet![]()
Maar ik weet wel wat jullie allebei ongeveer leuk vindenplus jullie kunnen anders nog ruilen ofzo
Die winkels zitten als het goed is dichtbij dus ik haal gewoon 1 keer alles, daarom wil ik het ook van te voren al wetenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef AmyGrace het volgende:
Die topictitel.. Sjaan gaat zich een breuk tillen.
Dan komen wij dat op je verjaardag opnommenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]yay!
NOU WIL IK OOK PINDAKAAS M&M's fuuu
Ohwait kan wel vragen of opa en oma me een pakketje met noms en lakjes willen sturen voor m'n verjaardag
Feederquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar k haal wel weer chocolade stroopwafels voor je?
Ik neem mijn louis vuitton reistas mee in vliegtuig en koffer mee, dus gaat passenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Layla's![]()
Hoe groot wordt je koffer Sjaan?.
2 afleveringen Grey's gekeken, nu maar slapen, morgen om 9 uur weer werken![]()
Maar dan nog 2x een uurtje in de ochtend en een ontruimingsoefening en dan is het vakantie![]()
Truste alvast
Yes please anders vergeet ik het en moet ik weer topics door spitten enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook 231 Sparkle T. Multicoloured Sequins melz, de rest is dan een verrassing
Zal dat nog wel ff pmen dan binnenkort
Mwehehequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan komen wij dat op je verjaardag opnommen![]()
Ik kom of de vrijdag terug of de zaterdagochtend, dus wordt krap maar ik ga wel mijn best doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mweheheben je dan wel weer terug als je de 5e van juli weg gaat?
Ahhh okayquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kom of de vrijdag terug of de zaterdagochtend, dus wordt krap maar ik ga wel mijn best doenik hoor maandag welke dag t exact is
JONGE DAN ZIJN DE M&MS AL OP NIXDRVAN!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ahhh okaymaar anders mag je ook op zondag komen als ik niet hoef te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat snap ik, maar je moet ze toch mee naar NL slepen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die winkels zitten als het goed is dichtbij dus ik haal gewoon 1 keer alles, daarom wil ik het ook van te voren al wetenblijf niet heen en weer lopen, heb ook vakantie
En dan gooi ik het in het huis neer, dus moet goedkomen
Ach ik mik ze in de koffre, die heeft wieltjesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar je moet ze toch mee naar NL slepen.
Nou.. dan ga ik maar een lijstje maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ach ik mik ze in de koffre, die heeft wieltjesdat komt allemaal wel goed
Stuur maar naar de PMquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou.. dan ga ik maar een lijstje maken.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef RenRen- het volgende:
Heeft er iemand gewonnen die vriendjes is met turkije ofzo? Alle turken worden wild hier
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:52 schreef AmyGrace het volgende:
Er zijn trouwens nieuwe Hologram kleuren van Layla!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |