Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
3x gescoord im 10 min ofzo jij?quote:
Is er een rijstbal stream bezig ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
3x gescoord im 10 min ofzo jij?hoezo momentum
nee nee goed gespeeld, jammer dat ik het niet kon vasthoudem.
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Staat altijd op de goede plaats en heeft genoeg pace.
Ja die wou ik eerst ook maar had me toch bedacht nadat ik zijn workrates zag. Hij scoort wel altijd tegen me dus het is wel een angstgegnerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?
Ook in een 4-mans achterhoede?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Staat altijd op de goede plaats en heeft genoeg pace.
Was het harde batta?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leukste was vanmiddag 5-1 gewonnen van GJE. Je kan het nog terugkijken
If agger heeft High attack workratesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?
IF Koevermansquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
Nu twijfel ik toch weer...
Toty Skrtel, of IF agger.
elke keer weer zo'nquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat sowieso
Vanaf 2:40
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/321640341
Het beste kan je pacey CB's hebben met low/highquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
Heb even een vraag :
Merk je echt zoveel van die High attack workrates? Luiz heeft het ook en het valt wel mee.
Maar als ik IF agger pak staat die langs Luiz. dan heb ik high-high. Kan ik dan beter wel Low-high pakken als duo?
10.40 gaf hij voor het eerst een pass richting een teamgenoot ipv naar jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat sowieso
Vanaf 2:40
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/321640341
Ja maar als je moet kiezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het beste kan je pacey CB's hebben met low/highniemand komt er dan langs
TOTY Skrtel en Sagna eruit pleuren voor Richards.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar als je moet kiezen.
Taiwo - Toty Skrtel - Luiz - Sagna
Taiwo - IF agger - luiz - Sagna
Welke zou je dan pakken?
Eerste met Richards of Johnson als RBquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar als je moet kiezen.
Taiwo - Toty Skrtel - Luiz - Sagna
Taiwo - IF agger - luiz - Sagna
Welke zou je dan pakken?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
Oke bedankt.
Alleen omdat Agger high heeft?
Hij was slecht jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
10.40 gaf hij voor het eerst een pass richting een teamgenoot ipv naar jou2 sec later wel bal weer kwijt, is dit een clubs wedstrijd?
[ afbeelding ]
Ik vind Sagna beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
Haten op de beste RB in de BPL(helaas kloppen fifa stats niet
)
Ben ik een ander niveau?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was slecht jaMaar mijn spel is ook niet om aan te zien.
Is hij ook alleen breekt hij te vaak zijn beenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zeg alleen dati k hem beter vind dan Richards.
Jullie zijn allemaal slecht hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was slecht jaMaar mijn spel is ook niet om aan te zien.
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deedquote:
Vond je hem slecht spelen dan? Waarom zou je iemand die goud speelt eruit halen? Alleen BvM doet zoiets of advocaat.quote:
Ik zou mezelf ook kunnen verslaan als ik mijn stream terugkijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deed
Ja uhh Szcesny is 1 van de beste keepers uit de PL.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond je hem slecht spelen dan? Waarom zou je iemand die goud speelt eruit halen? Alleen BvM doet zoiets of advocaat.
Ja ik vind zelf ook dat ik ben verslechterd. Had 2 weken geen FIFA gespeeld en dat merk ik wel, al begin ik sinds gisteren weer beter te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deed
Was ik zo zwak nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook kunnen verslaan als ik mijn stream terugkijk
Mmm ja, wat ik wel kut vind is dat ik in friendlies minder durf, en altijd bang dat ze dan gaan zeggen dat ik te contained speel en diepe steekballen op mn wingers let ik ook mee op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Je speelde gewoon goed. Ik kwam er moeilijk langs.
Bij mij mag alles. Behalve tijdrekkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mmm ja, wat ik wel kut vind is dat ik in friendlies minder durf, en altijd bang dat ze dan gaan zeggen dat ik te contained speel en diepe steekballen op mn wingers let ik ook mee op.
Dat verschil met pc!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuw teampje, morgen bouwen
http://futhead.com/12/squad/1110390
Oja dat mag namelijk nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
Ik probeer tegen VDM altijd expres te crossen
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Wij volgende week, als ik toty Skrtel heb, potje tegen elkaar?
Hoeveel geld heb je? Als dat niet zoveel is zou ik nl eerst geld in aanvallers stekenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Wij volgende week, als ik toty Skrtel heb, potje tegen elkaar?
Niet veel 32k.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je? Als dat niet zoveel is zou ik nl eerst geld in aanvallers steken
Ja maar niet morgen want examens. Vandaag had ik ff tijd omdat het zaterdag isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet veel 32k.
Kan ook, maar wie dan?
En wij ook een keer tegen elkaar ?
Die heb ik al hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar niet morgen want examens. Vandaag had ik ff tijd omdat het zaterdag is
Zou gewoon david luiz kopem dan
Torres en UP Suarezquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik al he?
Ik moet morgen ook leren. Maar dan heb ik zo goed als vakantie.
http://www.futhead.com/12/squad/1084696
DIt heb ik al
Torres is nu volgens mij veel duurder dan normaal, door het EK (maar heb het vandaag niet gechekt). CF wou ik Modric, maar die is ook duurder door dit ek.quote:
30k + 30k?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Torres is nu volgens mij veel duurder dan normaal, door het EK (maar heb het vandaag niet gechekt). CF wou ik Modric, maar die is ook duurder door dit ek.
Daar heb ik geen geld voor haha. Up suarez en Torres. Ik kan er wel voor sparen natuurlijk
Idd, dacht dat Suarez UP tegen de 60k zat.quote:
En Ba verkopen is ook 20k extra hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, dacht dat Suarez UP tegen de 60k zat.
Maar heb dat nu nog niet, maar dat heb ik zo! bedankt!
11 nog maarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En Ba verkopen is ook 20k extra he
Kan ik die dan niet gewoon als wisselspits houden, als Torres geblesseerd is?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En Ba verkopen is ook 20k extra he
Ja als je het geld overhoudt welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ik die dan niet gewoon als wisselspits houden, als Torres geblesseerd is?
Ik wilde hem eerst halen, maar Vela is te goed en ik speel 4-5-1. IF Uche heb ik daarom ook niet geprobeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Toquero? Ik heb hem net gekocht, zn stats zagen er wel aardig uit
Haha ja dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja als je het geld overhoudt weldoe er dan gelijk +10 kaartje op en op de bank
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik wel.
Btw heb ik Song, en niet Touré
Edit : Nee toch niet, koop gewoon lekker goedkoop Agbonlahor. Als torres dan geblesseerd is speel ik met Agbonlapacewhore
Ik moet of Tequero of De Marcos gebruiken. Qua stats scheelde het niet zoveel, maar in prijs wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst halen, maar Vela is te goed en ik speel 4-5-1. IF Uche heb ik daarom ook niet geprobeerd
http://www.futhead.com/12/squad/1110861quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Bazenteam weer vdm![]()
Moet nu alleen nog een rare silver 3-5-2 team van max. 35k, iemand?
Koop dan Lukakuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik wel.
Btw heb ik Song, en niet Touré
Edit : Nee toch niet, koop gewoon lekker goedkoop Agbonlahor. Als torres dan geblesseerd is speel ik met Agbonlapacewhore
Ohja. Daar heb ik eerst mee gespeeld. Speelt als Drogba met meer Pace.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Koop dan LukakuGoedkoper en véél beter.
Zelfs meer strength.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ohja. Daar heb ik eerst mee gespeeld. Speelt als Drogba met meer Pace.
Nice, alleen wie ipv Steek?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1110861
Toty Skrtel werd mij aangeradenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is het beste als CB? IF Koscielny, IF Johnson, IF Heitinga of IF Coloccini?
Ja, maar ik wil liever niet zoveel uitgeven aan een CB , dus gewoon 1 van die 4quote:
Uhmm, slim.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil liever niet zoveel uitgeven aan een CB , dus gewoon 1 van die 4
Ja, Luiz heb ik al staan, die is fijn, maar ik dacht laat ik eens een IF'je op CB zettenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhmm, slim.
Waarom pak je dan niet kompany of luiz? zijn Gelijkwaardig maar een stuk goedkoper.
Als je uit die 4 zou kiezen, zo ik IF johson pakken!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhmm, slim.
Waarom pak je dan niet kompany of luiz? zijn Gelijkwaardig maar een stuk goedkoper.
Als je uit die 4 zou kiezen, zo ik IF johson pakken!
Post je team eens!
Hmm, ik heb ook een BPL team, heb nu kompany erlangs. Ga eerst mijn aanval versterken. En dan pas mijn verdedeging. Die staat gewoon goed met luiz en Kompanyquote:
Mja, ik wou met Drogba als lonewolf voorin spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook een BPL team, heb nu kompany erlangs. Ga eerst mijn aanval versterken. En dan pas mijn verdedeging. Die staat gewoon goed met luiz en Kompany
Ik speelde laatst tegen een 4-2-3-1 team met Sneijder op CF, VdV op LCAM en Persie op RCAM. Erg moeilijk af te stoppen. Misschien voor jouw team: Sneijder op LCAM en Persie op CF?quote:
Ja, ik was al van plan om Van Persie op CF te zetten, maar Sneijder kan er eigenlijk ook wel bijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde laatst tegen een 4-2-3-1 team met Sneijder op CF, VdV op LCAM en Persie op RCAM. Erg moeilijk af te stoppen. Misschien voor jouw team: Sneijder op LCAM en Persie op CF?
Ik zou dat niet doen, Drogba is erg sloom en staat redelijk vaak op een eiland in 4-2-3-1 (als je onderdruk staat helemaal)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mja, ik wou met Drogba als lonewolf voorin spelen, heb hem nooit gehad maar lijkt me wel beast.
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, Drogba is erg sloom en staat redelijk vaak op een eiland in 4-2-3-1 (als je onderdruk staat helemaal)
Ik Neem torres. Een snelle spits, maar ook redelijk sterk. Verder kan je misschien UP Suarez proberen, of UP baquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?
quote:
quote:
Ja dat kan werken. Ga ik misschien ook proberen, wanneer ga je je team afmakenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wat nou als ik Torres als ST gebruik, en Drogba als CF erachter? zou dat een beetje werken?.
Geen Drogba, te sloom voor dit spelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wat nou als ik Torres als ST gebruik, en Drogba als CF erachter? zou dat een beetje werken?.
Niet alles draait om pace.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen Drogba, te sloom voor dit spel
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat kan werken. Ga ik misschien ook proberen, wanneer ga je je team afmaken?
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Okequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slag
[ afbeelding ] + 20k op dit moment.
Dit!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.
Drogba heeft 74 pace. Dat is echt niet 'te traag' ..
Je moet maar leren spelen met spelers van 70-75 pace..
Zijn gewoon beast.
Ja klopt, zo zag ik het ook al!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
Ik ben benieuwd of Drogba op CF iets is. Je kan dan mooi doorkoppen op de spits, en van afstand schieten omdat de spits ruimte maakt. Looks verry nice
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slag
[ afbeelding ] + 20k op dit moment.
Dat ziet er best sexy uitquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja klopt, zo zag ik het ook al!
Als je af en toe eens een voorzetje erin gooit staat Drogba daar ook, en aangezien hij wat verder van het doel staat kan hij best vaak uithalen van afstand.. Hij heeft natuurlijk wel een beestschot..
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.
Drogba heeft 74 pace. Dat is echt niet 'te traag' ..
Je moet maar leren spelen met spelers van 70-75 pace..
Zijn gewoon beast.
Waarom zou ik tegen difficulty Ultimate spelen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.
Daar worden SIF Hazard en SIF Menez er ook uit gelopen door Rio Ferdinand dus dan maakt dat ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:06 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drogba
Als je vaak naar binnen komt met je CAM's, dan is dit echt een goed team. Sneijder en Gerrard kunnen allebei peunen. Ook aan voorzetten is gedacht: Sneijder 5* weak foot + 84 crossing en Gerrard 87 crossing. Van Persie met 7 chem ga je niet merken (je zou Drogba en Persie eventueel ook nog kunnen omdraaien voor 9 chem).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ziet er best sexy uit![]()
(NoHomo)
Lukaku heeft +'jes op : Snelheid.quote:
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:06 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drogba
Lukaku ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.
Ik had Lukaku ooit in het begin van UT gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lukaku heeft +'jes op : Snelheid.
Drogba heeft +'jes op : Beestheid, Legende, sterk, kopkracht, schotkracht
Duidelijk dus
Deze manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
Beestheidquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
aan 'beestheid' en 'legende' heb je vrij weinigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
Als je alleen maar gaat crossen kun je beter IF Crouch nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Heb wel degelijk me Lukaku gespeeld. Goede speler.
Maar ook met drogba, en die vond ik toch een paar klasses beter. Dit was in 433 en alles op zijn hoofd crossen
Heb jij een ps3, dan wil ik volgende week wel is tegen jou spelen. Laat ik de klasse van Drogba zienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat crossen kun je beter IF Crouch nemen
Onderling resultaat jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
waarom griekenland ipv rusland door? Rusland veel beter doelsaldo en allebei op 4 punten? onderling resultaat dus eerst ofzo?
Is bullshit doelsaldo wordt toch als eerst bekeken... staat in regels UEFA ...quote:
Nee hoor, gaat op onderling resultaatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is bullshit doelsaldo wordt toch als eerst bekeken... staat in regels UEFA ...
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat de NOS het wel eerst even heeft bekeken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is bullshit doelsaldo wordt toch als eerst bekeken... staat in regels UEFA ...
Lukaku is beter.quote:
Speel jij tegen clubs ofzo?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Lukaku is beter.
Finale Honda cup, 2-1 winst van Chelsea. Benzema en Gourcuff, bazen![]()
Lloris man of the match, rating: 9.90![]()
Heb je wel eens met hem gespeeld dan? Drogba heeft een veel beter schot, kan beter koppen en heeft 4*star skiills. Aan zijn pace kan je wel wennen. Hij is echt veel completer dan Lukaku.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:26 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Lukaku is beter.
Finale Honda cup, 2-1 winst van Chelsea. Benzema en Gourcuff, bazen![]()
Lloris man of the match, rating: 9.90![]()
Ohquote:
hij speelt offlinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je wel eens met hem gespeeld dan? Drogba heeft een veel beter schot, kan beter koppen en heeft 4*star skiills. Aan zijn pace kan je wel wennen. Hij is echt veel completer dan Lukaku.
Offlinequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij speelt offlinesnap dan wel dat hij liever Lukaku heeft
Alleen de Longshot cupquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij speelt offlinesnap dan wel dat hij liever Lukaku heeft
oh.. nja waarom dan als argumentatie voor lukaku>drogba offline gebruiken:quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ze vonden een gelijkspel tegen Polen genoeg en daarvoor krijg je nu dit terug. Speelden een goede eerste wedstrijd, 2e minder en vandaag slechts stukjes gezien maar ook niet zoals de eerste pot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh.. nja waarom dan als argumentatie voor lukaku>drogba offline gebruiken:
[..]![]()
maarja
Best nep dat Rusland er nu al uitligt
Rijke boi :$ :$quote:
hem kennende gewoon een poule met 0 inzet waar je 150 kon winnenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hem kennende gewoon een poule met 0 inzet waar je 150 kon winnen
hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hem kennende gewoon een poule met 0 inzet waar je 150 kon winnen
Qua toernooiverloop heeft niemand deze goed denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:39 schreef DannyDeko het volgende:
Poule A kost me m''n poultje... serieus niets goed gehad in die poule
oh toch 2. Maar niet degene die doorgaan
Jup.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
32 days wtf? Kan dat ook met cheat engine?
Dat kan wel maar ik weet niet hoe, ik zou wel willen weten hoe je iets voor 30 minuten erop zet ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
32 days wtf? Kan dat ook met cheat engine?
Kan niet, 1 uur is het minimum.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar ik weet niet hoe, ik zou wel willen weten hoe je iets voor 30 minuten erop zet ofzo
Al die fitness voor 5 min erop lijkt me wel chill jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar ik weet niet hoe, ik zou wel willen weten hoe je iets voor 30 minuten erop zet ofzo
Zag je Pascal Kamperman gister met die Duitse homo en die Deen die godverdomme zeiquote:
Ik had Griekenland als tweede doorlaten gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Qua toernooiverloop heeft niemand deze goed denk ik
Geniaal ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zag je Pascal Kamperman gister met die Duitse homo en die Deen die godverdomme zei
Toen ging ik helemaaal stuk
Zal Karagounis dan wel worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Degene die nu iMOTM wordt is sowieso niet iemand met een hoge rating, die Jiracek zit toch niet in FUT? En Karagounis is 76 rated volgens mij.
Waarom geen motm Torres?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
mijn team: [ afbeelding ] - Drogba moet er nog bij.
ik zou je spelers maar in een keer in de goede formatie kopen, die kaartjes zijn best duur.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Formationsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Mja, klopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou je spelers maar in een keer in de goede formatie kopen, die kaartjes zijn best duur.
Waarom kan Fred niet fietsen?quote:
weet je ook weer waar een deel van je belasting heen gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
Die Wilfried voorzitter tegen vloeken
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weet je ook weer waar een deel van je belasting heen gaat![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
Tsjechie 1e in de poule met een negatief doelsaldo..
En Rusland eruit met een positief doelsaldo :-o
wat zegt u zelf als u uw hoofd stoot -> auquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
Die Wilfried voorzitter tegen vloeken
![]()
streammmmquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef Rijst het volgende:
Nu even die Honda Cup winnen. Nog 3 wedstrijden winnen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen een GJE. Hij laat 4x zijn keeper uitkomen waardoor ik hem 4x kan breedleggen. Nu heeft hij zijn controller weggelegd en ik moet nog een helft
sowieso dat het gje gewoon is, die moet op een nieuwe account 3 cups winnen zodat hij een nieuwe kans heeft op Honda.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen een GJE. Hij laat 4x zijn keeper uitkomen waardoor ik hem 4x kan breedleggen. Nu heeft hij zijn controller weggelegd en ik moet nog een helft
Vriendschappelijk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:49 schreef Rijst het volgende:
Maar Tsjechië heeft wel 2 wedstrijden gewonnen daar waar de Russen er maar 1 hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:18 schreef OmniRocket het volgende:
Tsjechie 1e in de poule met een negatief doelsaldo..
En Rusland eruit met een positief doelsaldo :-o
GJE kan Bale en UP RvP niet betalenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sowieso dat het gje gewoon is, die moet op een nieuwe account 3 cups winnen zodat hij een nieuwe kans heeft op Honda.
En dat weet jij hoe?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:07 schreef Rijst het volgende:
Ik vond dit wel een lekkere volley. Deze had ook wel gezeten als hij zn keeper niet uit liet komen
Ik ga hem halen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je die koopt ben je echt de weg kwijt.
Paarse Ronaldo ofzoquote:
Ik speelde zojuist een wedstrijd in de Honda cup tegen een compleet Frans team. Hij had o.a TOTY Mavuba, IF Diarra (als CB) en Ribery - Benzema - SIF Ben Arfa in de spits.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:25 schreef DannyDeko het volgende:
Fappen op mn nieuwe Franse teampje en dan Kung FU panda kijken
Gelukkig is de NIF alquote:Op zondag 17 juni 2012 00:26 schreef GuRBuH het volgende:
IF Austronautovic gekocht maar ik zie/herrrrrinnnner me nu pas dat ie RW is
Ik moet ook wel eens tegen een tegenstander met een non shiny silver GK die alle ballen er uit houdt en op het einde meer dan 20 saves heeft, betekent nog niet dat het de beste keeper van het spel is..quote:Op zondag 17 juni 2012 00:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde zojuist een wedstrijd in de Honda cup tegen een compleet Frans team. Hij had o.a TOTY Mavuba, IF Diarra (als CB) en Ribery - Benzema - SIF Ben Arfa in de spits.
Ik heb nog nooit zoveel schoten tegen gehad, echt niet normaal. Buffon is echt van wereldklasse, want hij heeft echt 100% kansen er toch nog weten uit te halen. Na deze wedstrijd ben ik overtuigd dat Buffon (gewoon de NIF) de beste keeper in FUT is.
Natuurlijk zijn er meer goede non-shiny gold keepers, maar ik heb ze bijna allemaal gehad en Buffon is gewoon veruit de beste naar mijn mening. Ik durf z'n TOTY bijna niet te kopen, want veel beter dan dit gaat het niet worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik moet ook wel eens tegen een tegenstander met een non shiny silver GK die alle ballen er uit houdt en op het einde meer dan 20 saves heeft, betekent nog niet dat het de beste keeper van het spel is..
SUCCES!!quote:Op zondag 17 juni 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
In de finale van het Honda toernooi, ben benieuwd!
Succes. ik ben weer bij de halve finale beland.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:51 schreef Kamikazie het volgende:
In de finale van het Honda toernooi, ben benieuwd!
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:59 schreef Michaelvanb het volgende:
ben een tijdje uit het traden geweest
zijn er nog wat spelers waar cash mee te verdienen valt tussen de 10-30k?
Deze vraag blijft grappig.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:59 schreef Michaelvanb het volgende:
ben een tijdje uit het traden geweest
zijn er nog wat spelers waar cash mee te verdienen valt tussen de 10-30k?
Ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Succes. ik ben weer bij de halve finale beland.
quote:About the licenses,in FIFA 13 we will have 3 new leagues!The Czech & Turkish leagues will return in FIFA 13 after their removal in FIFA 12 because of the license agreement in the case of the Czech League and the license ban of the Turkish League after the corruption scandal.This year EA Sports managed to sign a new license agreement with the Czech football federation and the Turkish League lifted the license ban.The third league that will be available in the future title of FIFA is the Zain Saudi League,the Saudi Arabia first football league!The news was confirmed by the official website of Saudi Pro League and they said that FIFA 13 will contain all 14 teams of their first league plus 2 teams from their second league for a total of 16 new teams!Also the staff of EA Sports traveled to Saudi Arabia and completed the face capture of the most important players of the Saudi Pro League and their specific faces will be available in the upcoming FIFA title.
Arnautoquote:Op zondag 17 juni 2012 01:06 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Bundesliga budget met een aardige keeper. LM is wel een talentje met 5* weak foot en bizarre longshots.
Nog suggesties? Zat nog aan Lewandowski te denken ipv Obasi maar liever een 4* skiller.
Arno zat nog in mijn club, moest maar eens wat mee gebeuren.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ArnautoJe hebt ook zo'n UP Duitse CB van bijna 2m en 65 pace ofzo,die lijkt me ook goed.
http://futhead.com/12/player/9748quote:Op zondag 17 juni 2012 01:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Arno zat nog in mijn club, moest maar eens wat mee gebeuren.
Welke verdediger bedoel je dan want de grootste verdediger uit de Bundesliga is 199 en brons.
Vet.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
Honda is binnen! Ga een team rondom hem bouwen
Succes!!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vet.
Nu is het mijn beurt![]()
[ afbeelding ]
Ik ga ook aan m'n finale beginnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vet.
Nu is het mijn beurt![]()
[ afbeelding ]
Waarom geen Oekrainse leaguequote:
O.a. Marlos en Ilsinhoquote:Op zondag 17 juni 2012 01:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom geen Oekrainse leagueZoveel goede spelers zitten daar
Je moet 'm gewoon met een +10 kaart op de bank zetten.quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kan maar geen team voor mijn IF honda bedenken ... ongeveer 100/150k budget.
http://futhead.com/12/squad/1106076quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef Kamikazie het volgende:
Je was zó dichtbij!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:51 schreef Rijst het volgende:
JEZUS GEEN EENS Team of the tournamentelk potje met 5-0 geownnen godverdomme
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/1114752quote:Op zondag 17 juni 2012 01:41 schreef Kamikazie het volgende:
Kagawa in de spits is kutquote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1114752
quote:
Ik wil die finale spelen, maar ik heb maar 600 coins en Ramires heeft pijn aan z'n tepels...quote:Op zondag 17 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu kan ik hem niet meer spelen. Heb jij hem al?
Alleen omdat Quel meedoet zeker, oude snoepertquote:Op zondag 17 juni 2012 01:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou ook meewillen doen maar ik heb het spel niet
Ja dan ga ik rijden, Quel voorin en jij achterinquote:Op zondag 17 juni 2012 01:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen omdat Quel meedoet zeker, oude snoepert
We gingen natuurlijk auto's mollen samenquote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dan ga ik rijden, Quel voorin en jij achterin
Ik had alleen Gay Tony gespeeld.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:00 schreef Dudeweiser het volgende:
GTA IVdie episodes of LC heb ik nog van rijst gekocht
Ballad Of Gay Tonyquote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik had alleen Gay Tony gespeeld.Die andere leek me saai,.
Gay Tony is ook veel vetter dan Lost and Damned. Echt zo'n Vice City sfeertje heeft Gay Tony.quote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
dacht ik ook maar was wel tofquote:Op zondag 17 juni 2012 02:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je gaat echt in hem op vind ikquote:Op zondag 17 juni 2012 02:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gay Tony is ook veel vetter dan Lost and Damned. Echt zo'n Vice City sfeertje heeft Gay Tony.
Ik was afgehaakt bij de missie waar je die helikopter moest stelenquote:Op zondag 17 juni 2012 02:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ballad Of Gay Tony
3x uitgespeeld so far, die ander niet
Van die boot?quote:Op zondag 17 juni 2012 02:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik was afgehaakt bij de missie waar je die helikopter moest stelen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |