Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
3x gescoord im 10 min ofzo jij?quote:
Is er een rijstbal stream bezig ?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
3x gescoord im 10 min ofzo jij?hoezo momentum
nee nee goed gespeeld, jammer dat ik het niet kon vasthoudem.
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Staat altijd op de goede plaats en heeft genoeg pace.
Ja die wou ik eerst ook maar had me toch bedacht nadat ik zijn workrates zag. Hij scoort wel altijd tegen me dus het is wel een angstgegnerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?
Ook in een 4-mans achterhoede?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Staat altijd op de goede plaats en heeft genoeg pace.
Was het harde batta?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Leukste was vanmiddag 5-1 gewonnen van GJE. Je kan het nog terugkijken
If agger heeft High attack workratesquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Volgens mij heeft IF Agger betere stats + even groot?
IF Koevermansquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:20 schreef marcie216 het volgende:
Nu twijfel ik toch weer...
Toty Skrtel, of IF agger.
elke keer weer zo'nquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat sowieso
Vanaf 2:40
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/321640341
Het beste kan je pacey CB's hebben met low/highquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:25 schreef marcie216 het volgende:
Heb even een vraag :
Merk je echt zoveel van die High attack workrates? Luiz heeft het ook en het valt wel mee.
Maar als ik IF agger pak staat die langs Luiz. dan heb ik high-high. Kan ik dan beter wel Low-high pakken als duo?
10.40 gaf hij voor het eerst een pass richting een teamgenoot ipv naar jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat sowieso
Vanaf 2:40
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/321640341
Ja maar als je moet kiezen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het beste kan je pacey CB's hebben met low/highniemand komt er dan langs
TOTY Skrtel en Sagna eruit pleuren voor Richards.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar als je moet kiezen.
Taiwo - Toty Skrtel - Luiz - Sagna
Taiwo - IF agger - luiz - Sagna
Welke zou je dan pakken?
Eerste met Richards of Johnson als RBquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar als je moet kiezen.
Taiwo - Toty Skrtel - Luiz - Sagna
Taiwo - IF agger - luiz - Sagna
Welke zou je dan pakken?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef marcie216 het volgende:
Oke bedankt.
Alleen omdat Agger high heeft?
Hij was slecht jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
10.40 gaf hij voor het eerst een pass richting een teamgenoot ipv naar jou2 sec later wel bal weer kwijt, is dit een clubs wedstrijd?
[ afbeelding ]
Ik vind Sagna beter.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
Haten op de beste RB in de BPL(helaas kloppen fifa stats niet
)
Ben ik een ander niveau?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was slecht jaMaar mijn spel is ook niet om aan te zien.
Is hij ook alleen breekt hij te vaak zijn beenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zeg alleen dati k hem beter vind dan Richards.
Jullie zijn allemaal slecht hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij was slecht jaMaar mijn spel is ook niet om aan te zien.
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deedquote:
Vond je hem slecht spelen dan? Waarom zou je iemand die goud speelt eruit halen? Alleen BvM doet zoiets of advocaat.quote:
Ik zou mezelf ook kunnen verslaan als ik mijn stream terugkijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deed
Ja uhh Szcesny is 1 van de beste keepers uit de PL.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vond je hem slecht spelen dan? Waarom zou je iemand die goud speelt eruit halen? Alleen BvM doet zoiets of advocaat.
Ja ik vind zelf ook dat ik ben verslechterd. Had 2 weken geen FIFA gespeeld en dat merk ik wel, al begin ik sinds gisteren weer beter te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vond je tegen mij tijd terug wel beter spelen dan je tegen Rijst deed
Was ik zo zwak nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook kunnen verslaan als ik mijn stream terugkijk
Mmm ja, wat ik wel kut vind is dat ik in friendlies minder durf, en altijd bang dat ze dan gaan zeggen dat ik te contained speel en diepe steekballen op mn wingers let ik ook mee op.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Je speelde gewoon goed. Ik kwam er moeilijk langs.
Bij mij mag alles. Behalve tijdrekkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mmm ja, wat ik wel kut vind is dat ik in friendlies minder durf, en altijd bang dat ze dan gaan zeggen dat ik te contained speel en diepe steekballen op mn wingers let ik ook mee op.
Dat verschil met pc!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef el-blanchito het volgende:
Nieuw teampje, morgen bouwen
http://futhead.com/12/squad/1110390
Oja dat mag namelijk nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:49 schreef Thorb het volgende:
Ik probeer tegen VDM altijd expres te crossen
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Wij volgende week, als ik toty Skrtel heb, potje tegen elkaar?
Hoeveel geld heb je? Als dat niet zoveel is zou ik nl eerst geld in aanvallers stekenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:52 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, Wij volgende week, als ik toty Skrtel heb, potje tegen elkaar?
Niet veel 32k.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je? Als dat niet zoveel is zou ik nl eerst geld in aanvallers steken
Ja maar niet morgen want examens. Vandaag had ik ff tijd omdat het zaterdag isquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Niet veel 32k.
Kan ook, maar wie dan?
En wij ook een keer tegen elkaar ?
Die heb ik al hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar niet morgen want examens. Vandaag had ik ff tijd omdat het zaterdag is
Zou gewoon david luiz kopem dan
Torres en UP Suarezquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die heb ik al he?
Ik moet morgen ook leren. Maar dan heb ik zo goed als vakantie.
http://www.futhead.com/12/squad/1084696
DIt heb ik al
Torres is nu volgens mij veel duurder dan normaal, door het EK (maar heb het vandaag niet gechekt). CF wou ik Modric, maar die is ook duurder door dit ek.quote:
30k + 30k?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Torres is nu volgens mij veel duurder dan normaal, door het EK (maar heb het vandaag niet gechekt). CF wou ik Modric, maar die is ook duurder door dit ek.
Daar heb ik geen geld voor haha. Up suarez en Torres. Ik kan er wel voor sparen natuurlijk
Idd, dacht dat Suarez UP tegen de 60k zat.quote:
En Ba verkopen is ook 20k extra hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Idd, dacht dat Suarez UP tegen de 60k zat.
Maar heb dat nu nog niet, maar dat heb ik zo! bedankt!
11 nog maarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En Ba verkopen is ook 20k extra he
Kan ik die dan niet gewoon als wisselspits houden, als Torres geblesseerd is?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En Ba verkopen is ook 20k extra he
Ja als je het geld overhoudt welquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan ik die dan niet gewoon als wisselspits houden, als Torres geblesseerd is?
Ik wilde hem eerst halen, maar Vela is te goed en ik speel 4-5-1. IF Uche heb ik daarom ook niet geprobeerdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Toquero? Ik heb hem net gekocht, zn stats zagen er wel aardig uit
Haha ja dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja als je het geld overhoudt weldoe er dan gelijk +10 kaartje op en op de bank
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik wel.
Btw heb ik Song, en niet Touré
Edit : Nee toch niet, koop gewoon lekker goedkoop Agbonlahor. Als torres dan geblesseerd is speel ik met Agbonlapacewhore
Ik moet of Tequero of De Marcos gebruiken. Qua stats scheelde het niet zoveel, maar in prijs wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde hem eerst halen, maar Vela is te goed en ik speel 4-5-1. IF Uche heb ik daarom ook niet geprobeerd
http://www.futhead.com/12/squad/1110861quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:05 schreef RavioliPunch het volgende:
Bazenteam weer vdm![]()
Moet nu alleen nog een rare silver 3-5-2 team van max. 35k, iemand?
Koop dan Lukakuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha ja dat doe ik wel.
Btw heb ik Song, en niet Touré
Edit : Nee toch niet, koop gewoon lekker goedkoop Agbonlahor. Als torres dan geblesseerd is speel ik met Agbonlapacewhore
Ohja. Daar heb ik eerst mee gespeeld. Speelt als Drogba met meer Pace.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Koop dan LukakuGoedkoper en véél beter.
Zelfs meer strength.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ohja. Daar heb ik eerst mee gespeeld. Speelt als Drogba met meer Pace.
Nice, alleen wie ipv Steek?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1110861
Toty Skrtel werd mij aangeradenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wie is het beste als CB? IF Koscielny, IF Johnson, IF Heitinga of IF Coloccini?
Ja, maar ik wil liever niet zoveel uitgeven aan een CB , dus gewoon 1 van die 4quote:
Uhmm, slim.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil liever niet zoveel uitgeven aan een CB , dus gewoon 1 van die 4
Ja, Luiz heb ik al staan, die is fijn, maar ik dacht laat ik eens een IF'je op CB zettenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhmm, slim.
Waarom pak je dan niet kompany of luiz? zijn Gelijkwaardig maar een stuk goedkoper.
Als je uit die 4 zou kiezen, zo ik IF johson pakken!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uhmm, slim.
Waarom pak je dan niet kompany of luiz? zijn Gelijkwaardig maar een stuk goedkoper.
Als je uit die 4 zou kiezen, zo ik IF johson pakken!
Post je team eens!
Hmm, ik heb ook een BPL team, heb nu kompany erlangs. Ga eerst mijn aanval versterken. En dan pas mijn verdedeging. Die staat gewoon goed met luiz en Kompanyquote:
Mja, ik wou met Drogba als lonewolf voorin spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook een BPL team, heb nu kompany erlangs. Ga eerst mijn aanval versterken. En dan pas mijn verdedeging. Die staat gewoon goed met luiz en Kompany
Ik speelde laatst tegen een 4-2-3-1 team met Sneijder op CF, VdV op LCAM en Persie op RCAM. Erg moeilijk af te stoppen. Misschien voor jouw team: Sneijder op LCAM en Persie op CF?quote:
Ja, ik was al van plan om Van Persie op CF te zetten, maar Sneijder kan er eigenlijk ook wel bijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speelde laatst tegen een 4-2-3-1 team met Sneijder op CF, VdV op LCAM en Persie op RCAM. Erg moeilijk af te stoppen. Misschien voor jouw team: Sneijder op LCAM en Persie op CF?
Ik zou dat niet doen, Drogba is erg sloom en staat redelijk vaak op een eiland in 4-2-3-1 (als je onderdruk staat helemaal)quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mja, ik wou met Drogba als lonewolf voorin spelen, heb hem nooit gehad maar lijkt me wel beast.
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen, Drogba is erg sloom en staat redelijk vaak op een eiland in 4-2-3-1 (als je onderdruk staat helemaal)
Ik Neem torres. Een snelle spits, maar ook redelijk sterk. Verder kan je misschien UP Suarez proberen, of UP baquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie zou ik dan als spits doen in een 4-2-3-1? wie raad jij aan?
quote:
quote:
Ja dat kan werken. Ga ik misschien ook proberen, wanneer ga je je team afmakenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wat nou als ik Torres als ST gebruik, en Drogba als CF erachter? zou dat een beetje werken?.
Geen Drogba, te sloom voor dit spelquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
En wat nou als ik Torres als ST gebruik, en Drogba als CF erachter? zou dat een beetje werken?.
Niet alles draait om pace.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen Drogba, te sloom voor dit spel
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja dat kan werken. Ga ik misschien ook proberen, wanneer ga je je team afmaken?
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:56 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Geen Drogba, te sloom voor dit spel
Okequote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slag
[ afbeelding ] + 20k op dit moment.
Dit!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.
Drogba heeft 74 pace. Dat is echt niet 'te traag' ..
Je moet maar leren spelen met spelers van 70-75 pace..
Zijn gewoon beast.
Ja klopt, zo zag ik het ook al!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke
Ik ben benieuwd of Drogba op CF iets is. Je kan dan mooi doorkoppen op de spits, en van afstand schieten omdat de spits ruimte maakt. Looks verry nice
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb nu wat spelers op de trade pile staan, als die verkopen kan ik aan de slag
[ afbeelding ] + 20k op dit moment.
Dat ziet er best sexy uitquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja klopt, zo zag ik het ook al!
Als je af en toe eens een voorzetje erin gooit staat Drogba daar ook, en aangezien hij wat verder van het doel staat kan hij best vaak uithalen van afstand.. Hij heeft natuurlijk wel een beestschot..
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol, ik merk alweer dat jij een pacy team hebt.
Drogba heeft 74 pace. Dat is echt niet 'te traag' ..
Je moet maar leren spelen met spelers van 70-75 pace..
Zijn gewoon beast.
Waarom zou ik tegen difficulty Ultimate spelen..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.
Daar worden SIF Hazard en SIF Menez er ook uit gelopen door Rio Ferdinand dus dan maakt dat ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wel voor een shiny aanvaller. Probeer jij maar iets te doen tegen difficulty Ultimate, waar de verdedigers de pace van Limited Edition Messi hebben.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:06 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drogba
Als je vaak naar binnen komt met je CAM's, dan is dit echt een goed team. Sneijder en Gerrard kunnen allebei peunen. Ook aan voorzetten is gedacht: Sneijder 5* weak foot + 84 crossing en Gerrard 87 crossing. Van Persie met 7 chem ga je niet merken (je zou Drogba en Persie eventueel ook nog kunnen omdraaien voor 9 chem).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat ziet er best sexy uit![]()
(NoHomo)
Lukaku heeft +'jes op : Snelheid.quote:
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:06 schreef wieisboos het volgende:
Lukaku >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Drogba
Lukaku ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.
Ik had Lukaku ooit in het begin van UT gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Lukaku nooit geprobeerd, maar Drogba is achterlijk goed hoor. Hij schiet ballen in de korte hoek die bijna door het net heen gaan.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Lukaku heeft +'jes op : Snelheid.
Drogba heeft +'jes op : Beestheid, Legende, sterk, kopkracht, schotkracht
Duidelijk dus
Deze manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
Beestheidquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
aan 'beestheid' en 'legende' heb je vrij weinigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Duidelijk dus
Als je alleen maar gaat crossen kun je beter IF Crouch nemenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Heb wel degelijk me Lukaku gespeeld. Goede speler.
Maar ook met drogba, en die vond ik toch een paar klasses beter. Dit was in 433 en alles op zijn hoofd crossen
Heb jij een ps3, dan wil ik volgende week wel is tegen jou spelen. Laat ik de klasse van Drogba zienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je alleen maar gaat crossen kun je beter IF Crouch nemen
Onderling resultaat jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
waarom griekenland ipv rusland door? Rusland veel beter doelsaldo en allebei op 4 punten? onderling resultaat dus eerst ofzo?
Is bullshit doelsaldo wordt toch als eerst bekeken... staat in regels UEFA ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |