Ik heb zeker manieren geleerd, heb ook al gezegd dat je mij niet zo gauw tussen zo'n groep zult zien lopen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:46 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Verklaar je nader... heb je zelf wel manieren van je ouders geleerd?
Er is een verschil tussen humor en jezelf belachelijk maken.
Waarom zou je een ban krijgen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:55 schreef BlueMage het volgende:
...zo en nu rot ik op uit dit topic voordat ik een ban aan m'n broek heb.
...omdat je volgens mij niet écht voluit mag flamen in R&P (terecht overigens) denk ik dat ik me er beter maar niet meer mee bemoei.quote:
Oke, hier kan ik iets mee. Van het eerste deel van het filmpje kan ik de humor wel inzien, het tweede deel gaat mij wel ver.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb zeker manieren geleerd, heb ook al gezegd dat je mij niet zo gauw tussen zo'n groep zult zien lopen....en jezelf belachelijk maken is ook humor, zelfspot is altijd te prijzen.
Maar ik heb eerlijk gezegd medelijden met iemand die om zo'n filmpje niet kan lachen en gelijk anderen die hier wel vrolijk van worden als een soort minderwaardige tokkies beschouwt.
...zo en nu rot ik op uit dit topic voordat ik een ban aan m'n broek heb.
Oh ok. Tja ik vind dat je wel gelijk hebt hoor. Toen ik het filmpje zag, zag ik ook niets nieuws namelijk. Zo gaat dat, Met het WK was het voor een RTL reporter ook bijna onmogelijk om verslag te doen van het enthousiasme... iedereen stond om hem heen te springen en ze trokken hem allemaal mee. Hij moest zelf lachen en in de studio moesten ze ook lachen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...omdat je volgens mij niet écht voluit mag flamen in R&P (terecht overigens) denk ik dat ik me er beter maar niet meer mee bemoei.
Mwah no hard feelings *schudt hand* enneh kom op: geluk komt nooit vanzelf aanwaaien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:09 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Oke, hier kan ik iets mee. Van het eerste deel van het filmpje kan ik de humor wel inzien, het tweede deel gaat mij wel ver.
Ik oordeel ook regelmatig te snel, en dan kan ik beter eens naar mezelf kijken waar het door komt. Bij eensmiley kaats ik inderdaad meestal de bal gelijk terug (niet alleen in dit draadje).
Een totaal gebrek aan zomer, het politieke klimaat (wij moeten lenen om andere landen te helpen) en twee verloren wedstrijden... vroeger kwam geluk tenminste nog een beetje vanzelf. En dat reageer ik soms te snel af (op internet bijvoorbeeld).
Een ban krijg je niet zo gauw hoor, dan moet je heel ver gaan...
Ik denk dat zulke mensen over een tijdje gewoon op straat gezet zullen worden en dat ze onder een brug moeten gaan slapen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
De crisis begint voelbaar te worden. Fijn dat je er al zit! Je bent op de goede weg. Heb je volledige begeleiding of voor een deel van de dag? Ik ken nog de tijd dat bezoek aan een ggz onder de AWBZ viel. Tegenwoordig valt bijna alles onder het eigen risico.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:09 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
vroeger kwam geluk tenminste nog een beetje vanzelf.
Daar zit maar een halve kern van waarheid in.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef summer2bird het volgende:
Net zoals mijn opa vandaag:
"Geluk kan je afdwingen"
Tief toch een eind op man
Geen idee in welke context hij het gebruikte. Maar toch heeft hij ergens wel een puntquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef summer2bird het volgende:
Net zoals mijn opa vandaag:
"Geluk kan je afdwingen"
Tief toch een eind op man
Waarom dan niet?quote:
Omdat je jezelf niet gelukkig kan dwingen.quote:
Dat is waar zo werkt het inderdaad niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet gelukkig kan dwingen.
Been there
Raak je alleen gefrustreerd van.
Geluk komt vanzelf, je kan het helpen door uit te gaan of iets doen wat je leuk vind oid.
Maar je kan niet denken van "En nu ben ik fucking gelukkig"
Want dat werkt niet
Lijkt me sterk: Het wordt, voor zover ik weet, niet gezien als ondraaglijk en uitzichtloos lijden (En nog een heleboel andere rompslomp.)quote:Op zondag 17 juni 2012 13:25 schreef Auti het volgende:
Zou je met autisme recht hebben op euthanasie?
Ik denk eerder dat je wilsonbekwaam wordt bevonden met autisme of een andere stoornis zodat je niet mag beslissen over dat soort dingen. Bovendien moet je die discussie helemaal niet willen voeren. Zo maak je het de tegenstanders wel erg makkelijk.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:25 schreef Auti het volgende:
Ik wil het er met mijn huisarts over gaan hebben.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:32 schreef Aleria het volgende:
[..]
Lijkt me sterk: Het wordt, voor zover ik weet, niet gezien als ondraaglijk en uitzichtloos lijden (En nog een heleboel andere rompslomp.)
Zelfs als je ongeneeslijk ziek bent is het nog een heel gedoe om het te krijgen, trouwens...
Vanwaar die vraag?
Je hebt 6 zorgvuldigheidseisen waar je aan moet voldoen:quote:Op zondag 17 juni 2012 13:25 schreef Auti het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2012 13:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wil het er met mijn huisarts over gaan hebben.
*hug*quote:Op zondag 17 juni 2012 13:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik wil het er met mijn huisarts over gaan hebben.
Denk dat het eraan zou liggen waarover: Als je het alleen vanwege de (psychiatrische) stoornis wilt: Wilsonbekwaam/ontoerekeningsvatbaar/ etc.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je wilsonbekwaam wordt bevonden met autisme of een andere stoornis zodat je niet mag beslissen over dat soort dingen.
Ik ben klaar met het leven ja. Of anders gezegd, klaar met het wachten op de dood.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoezo?
Ben je suicidaal aan het worden?
Klinkt alsof je enorm depressief bent.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het leven ja. Of anders gezegd, klaar met het wachten op de dood.
Elke keer een stap vooruit en dan weer 3 stappen terug. Alleen maar stress en ellende, tegenslagen, verveling, onzekerheid. Het enige wat zeker is is dat je dood gaat, je weet alleen niet wanneer en ik heb geen zin meer in het wachten.
Ik ben er al héél lang mee bezig, en vroeger ook ZM pogingen gedaan, en ik kom nu steeds weer tot de conclusie dat ik gewoon echt klaar ben en het zat ben. Echt levensmoe. Als ik wakker wordt dan ben ik het binnen 30 minuten al weer zat en begint het wachten tot ik weer kan slapen. Het liefst zou ik alleen nog maar willen slapen.
Hier zo wat hetzelfde.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het leven ja. Of anders gezegd, klaar met het wachten op de dood.
Elke keer een stap vooruit en dan weer 3 stappen terug. Alleen maar stress en ellende, tegenslagen, verveling, onzekerheid. Het enige wat zeker is is dat je dood gaat, je weet alleen niet wanneer en ik heb geen zin meer in het wachten.
Ik ben er al héél lang mee bezig, en vroeger ook ZM pogingen gedaan, en ik kom nu steeds weer tot de conclusie dat ik gewoon echt klaar ben en het zat ben. Echt levensmoe. Als ik wakker wordt dan ben ik het binnen 30 minuten al weer zat en begint het wachten tot ik weer kan slapen. Het liefst zou ik alleen nog maar willen slapen.
Biedt je hobby, tochten maken op de terreinfiets, nog voldoende mogelijkheden? Daar putte je eerst enthousiasme uit. Is het de economische crisis, met nauwelijks vooruitzicht op verbetering, die nu een rol speelt? Of juist het gebrek aan het sociale leven...quote:Op zondag 17 juni 2012 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Die fiets is pas voor 500 euro geupgrade, nu bijna volwaardige wedstrijdfiets.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Biedt je hobby, tochten maken op de terreinfiets, nog voldoende mogelijkheden? Daar putte je eerst enthousiasme uit. Is het de economische crisis, met nauwelijks vooruitzicht op verbetering, die nu een rol speelt? Of juist het gebrek aan het sociale leven...
De keerzijde van de medaille is dat je de mogelijkheid hebt om alleen maar te slapen. Gebrek aan zomer, (en daarmee ook vrouwen in badkleding), zo goed als zeker uit het EK 2012... morgen moet ik toch weer fit zijn voor werk.
Echt slapen is lastig, maar je kan op bed blijven liggen. Langdurige en volledige werkloosheid kan een mens diep raken. Het weer zit zelden mee. Wat dat betreft hebben we het slecht deze "zomer". Het lijkt zich echt tot NW-Europa te beperken. Libodo weg schrijf je... dat komt ook door dit weer. Voor mij reden genoeg om op vakantie te gaan! Werk is wat een mens toch nodig heeft... wel mooi dat je die fietshobby hebt, want het is ook nog eens sportief.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:28 schreef Auti het volgende:
[..]
Die fiets is pas voor 500 euro geupgrade, nu bijna volwaardige wedstrijdfiets.
[Centraal] Mountainbike Topic #22 - Met nieuwe fietsen!
Maar ik heb nog amper gereden, nog geen 30 minuten... Of ik zit niet lekker in mijn vel of het weer zit niet mee. Het is dit weekend dubbele punten weekend van het computerspelletje wat ik speel, waar ook nog eens een aantal nieuwe maps en wapens en assignments voor zijn uitgekomen.. geen zin in, geen plezier in..
Mijn gezondheid gaat ook niet goed, ik zit nog met die medicijnen voor mijn hart en mijn bloeddruk.
Mijn vitamine D (welke ziekelijk laag was; 16) niveau is weer helemaal goed, 130, maar er was iets met witte bloedlichaampjes en infectie ofzo.. dus ik had een antibiotica kuur van een week maar nu voel ik me wéér zwak en misselijk en moe. Ik ben kapot, op. Mijn schouders doen pijn, mijn nek doet pijn, mijn onderrug doet pijn. 100 miljoen miljard kilo stress. Dat zal het zijn. Ik krijg bijna geen hap door mijn strot.. eetlust weg, libido weg, alles weg.. ook de gastendoekjes.. < oh, de humor en scherpte is er nog wel. De weg zal ook wel weer weg zijn, dan zeggen ze dat je de weg kwijt bent.
Maar ik heb niet de mogelijkheid om alleen maar te slapen hoor... dan moet een mens echt in coma gebracht en gehouden worden, het is onmogelijk om constant te slapen zonder extreme hulpmiddelen.
En dat is precies niet wat er gezegd wordt.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet gelukkig kan dwingen.
Been there
Raak je alleen gefrustreerd van.
Geluk komt vanzelf, je kan het helpen door uit te gaan of iets doen wat je leuk vind oid.
Maar je kan niet denken van "En nu ben ik fucking gelukkig"
Want dat werkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |