haha, tuurlijk niet want ook zij moeten nog een jaar of 6 a 7 wachten hoor, net als jij!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, dat zijn niet de mensen waar ik mee omga momenteel. En zo ja, koop ik een motor om mijn midlifecrisis te vieren
Ik denk niet dat Barbie het erg vindt wanneer ik bij hem kom wonenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:37 schreef Bartholomeus het volgende: [..] Run, Barb! Run! Daar gaat je vrijheid
![]()
My point exactlyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Barbie het erg vindt wanneer ik bij hem kom wonen.
de tijd dat jij met afgunst naar je hartsvriendin zit te kijken wanneer haar koters op bezoek komen om te kijken of hun moeder nog verse geraniums op de vensterbank heeft staan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Welke 'tijd'![]()
Heb je er misschien wel eens over nagedacht dat sommige mensen geen kinderen willen krijgen, en sommige mensen kunnen ze niet krijgen. Maar newsflash: het leven gaat door, ook zonder een gezin.
Ik heb gisteren 16 van de 24 punten gehaald. Best aardig, behoorlijk gestegen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
de tijd dat jij met afgunst naar je hartsvriendin zit te kijken wanneer haar koters op bezoek komen om te kijken of hun moeder nog verse geraniums op de vensterbank heeft staan.
ja winst voor Engeland, maar alleen toto goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 16 van de 24 punten gehaald. Best aardig, behoorlijk gestegen.
Jij nog goed gegokt gisteren?
Dan moet je me wel delen hoor. Maar jij mag dat als je wiltquote:
0-1 en 0-1.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja winst voor Engeland, maar alleen toto goed
Frankrijk ook alleen toto goed
wat heb je vanavond?
Als men ook graag een gezinnetje had willen stichten waren de meesten daar al mee begonnen lijkt me. Kan altijd nog gebeuren, natuurlijk, maar de meesten zijn gelukkig zoals de situatie nu is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, tuurlijk niet want ook zij moeten nog een jaar of 6 a 7 wachten hoor, net als jij!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien willen ze wel zijn motor jatten.
Dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je me wel delen hoor. Maar jij mag dat als je wilt
ik neem het allemaal terug want blijkbaar was het allemaal wat lomp. ondanks dat ik niet echt serieus ben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als men ook graag een gezinnetje had willen stichten waren de meesten daar al mee begonnen lijkt me. Kan altijd nog gebeuren, natuurlijk, maar de meesten zijn gelukkig zoals de situatie nu is.
Hehe, zou mooi zijn. Maar ik wil puntjes, dus ik hoop op 0-1 en 0-1.quote:
Klinkt niet ongeloofwaardig.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik denk het wel, doe je dan weer vlaggetjes
Die 3-2 van gisteren had ik goed, de andere wedstrijd had ik de winnaar goed voorspeld en nu sta ik op de 15e plek van de 87. Best okquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zou mooi zijn. Maar ik wil puntjes, dus ik hoop op 0-1 en 0-1.
Hoe sta je er tot nu toe voor?
Z'n vrijheidquote:
Ja vast, hou haar eerst maar tevreden danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je me wel delen hoor. Maar jij mag dat als je wilt
"Hete gewellige jonge meid zoekt kamer in ruil voor dagelijks stripteaseshow"?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef SiIk het volgende:
Zo, 3 mailtjes voor kamers verstuurd. Nu hopen dat ik reacties krijg
Ik heb iedere keer te weinig goals geloof ik. Ik ben zuinig met goals.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die 3-2 van gisteren had ik goed, de andere wedstrijd had ik de winnaar goed voorspeld en nu sta ik op de 15e plek van de 87. Best ok
Welke stad?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef SiIk het volgende:
Zo, 3 mailtjes voor kamers verstuurd. Nu hopen dat ik reacties krijg
Onze eigen communequote:
Nee hoor, helemaal niet lomp.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
ik neem het allemaal terug want blijkbaar was het allemaal wat lomp. ondanks dat ik niet echt serieus ben.
welkom in nederland.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
gemiddelde wachttijd voor een woning hier blijkt 120 maanden te zijn..
Fuck.
hm... das best heel langquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Murdera het volgende:
gemiddelde wachttijd voor een woning hier blijkt 120 maanden te zijn..
Fuck.
Vooral de wedstrijden tegen Ierland heb ik het doelpunten laten regelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb iedere keer te weinig goals geloof ik. Ik ben zuinig met goals.
Inschrijven is vanaf 18 dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... das best heel langmoet je je al na de basisschool zowat gaan inschrijven... bizar
Meer dan mijn best kan ik doenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Z'n vrijheid
[..]
Ja vast, hou haar eerst maar tevreden dan
Ciao ciaoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
welkom in nederland.
ik ben weg. adios.
ghehehe lekkerdoelloosquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inschrijven is vanaf 18 dacht ik.
jep. ben nu 5 jaar ingeschreven, ik dacht, nou.. nu kan ik wel eens even gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inschrijven is vanaf 18 dacht ik.
Had ik achteraf ook moeten doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vooral de wedstrijden tegen Ierland heb ik het doelpunten laten regelen
Ja, het is gewoon kut hier.quote:
Die vrijheid gaat hij door mij niet verliezenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Z'n vrijheid
[..]
Ja vast, hou haar eerst maar tevreden dan
Ik dacht dat ik 6 jaar ingeschreven heb gestaan voordat ik kreeg waar ik nu zit, en volgend jaar uit moet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. ben nu 5 jaar ingeschreven, ik dacht, nou.. nu kan ik wel eens even gaan kijken
Fuck..![]()
Neee geen woningsnood en alle krakers moeten dood.my ass.
Overigens is het behoorlijk prijzig. 700 voor 2 kamers.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik achteraf ook moeten doen.![]()
Ik had van te voren verwacht dat ik met 2 anderen zou strijden om de bovenste plekken, net zoals vorige 2 keer.
Een doet er niet mee en de ander staat vanaf het begin kansloos onderaan.Ik sta in het midden.
[..]
Ja, het is gewoon kut hier.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 6 jaar ingeschreven heb gestaan voordat ik kreeg waar ik nu zit, en volgend jaar uit moet.
Nee, die kamer heb ik al aangeboden gekregen, maar het leek me toch niet helemaal geschikt omdat ik ook wel eens een dagje wegbenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
"Hete gewellige jonge meid zoekt kamer in ruil voor dagelijks stripteaseshow"?
Den Bosch, toevallig nog connecties daar?quote:
Godskolere, daar heb je hier een penthouse met 3 slaapkamers en twee badkamers voorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens is het behoorlijk prijzig. 700 voor 2 kamers.
Je lijkt alleen nog maar in Noord-Groningen en Friesland op een redelijke termijn een woning te kunnen vinden.. Hoe moet ik nou nu al weten waar ik over 10 jaar wil gaan wonen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep. ben nu 5 jaar ingeschreven, ik dacht, nou.. nu kan ik wel eens even gaan kijken
Fuck..![]()
Neee geen woningsnood en alle krakers moeten dood.my ass.
je moet gewoon ergens gaan wonen en vanuit daar je leven plannenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je lijkt alleen nog maar in Noord-Groningen en Friesland op een redelijke termijn een woning te kunnen vinden.. Hoe moet ik nou nu al weten waar ik over 10 jaar wil gaan wonen?
Wel grote kamers?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens is het behoorlijk prijzig. 700 voor 2 kamers.
Vreemd wel. Woonzicht?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens sta ik wat meer dan 5 jaar ingeschreven, en ik heb volgens de site 54 maanden, wtf
Den Bosch....ik dacht dat ik daar wel iemand kende. Eens kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, die kamer heb ik al aangeboden gekregen, maar het leek me toch niet helemaal geschikt omdat ik ook wel eens een dagje wegben
[..]
Den Bosch, toevallig nog connecties daar?
Dat moet je al vanaf je geboorte weten tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je lijkt alleen nog maar in Noord-Groningen en Friesland op een redelijke termijn een woning te kunnen vinden.. Hoe moet ik nou nu al weten waar ik over 10 jaar wil gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |