ik hoop dat je stikzat wordt en dat Denemarken dan 1-1 maaktquote:Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor elk nederlandsch doelpunt neem ik er eentje; ik hoop dat het geen 0 - 6 wordt
Hebben ze al gedaan gdvrrrquote:Op zondag 17 juni 2012 21:06 schreef densmee het volgende:
[..]
ik hoop dat je stikzat wordt en dat Denemarken dan 1-1 maakt
tegen schotland hebben we al gevoetbaldquote:Op zondag 17 juni 2012 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor elk nederlandsch doelpunt neem ik er eentje; ik hoop dat het geen 0 - 6 wordt
Mjah, eigenlijk heb je wel gelijk, maar toch hoop je op winst.. al verdienen die lamlullen het idd niet..quote:Op zondag 17 juni 2012 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
Wat maakt het uit of NL doorgaat of niet. Het elftal is bewezen kut dus als ze nu met geluk doorgaan halen ze de kwartfinale toch niet...
Ik heb deze ook nog staanquote:Op zondag 17 juni 2012 21:29 schreef lipje het volgende:
en probeer deze Schot eens:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Weet je zeker dat je niet een flesje te veel op hebt?quote:
[HOMO] is verderop heur.quote:
Herr Schneider is von der Lipton, jahwol.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik aan de ice tea.
Zouden ze daar ook lipton hebben in charkov? dan kunnen ze wel scoren
Ik heb maar 0,25 liter. Aangezien SD 't toch niet drinkt.quote:Op zondag 17 juni 2012 21:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een flesje te veel op hebt?
Ik denk dat jij juist zou moeten weten dat ik het drankje bedoel.quote:
met een Amarettoquote:
Weet ik, ik neem de volledige schuld op mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |