SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2012 17:05:31 ]
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
Fuck.
Fate/Zero is tof^280413047813895789237589
Wat is de waarde vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
Man... ik heb toegezegd dat ik vandaag zou beginnen aan Lied... moet ik dat ook maar vandaag doen... maar nog even niet.
[..]
Wat is de waarde van?
Geen idee. Het was eigenlijk om aan te geven dat het nog veel meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s zou verdienen, maar dat zou natuurlijk niet op het scherm passen. De waarde is dus 1.
x124^280413047813895789237589 zou eigenlijk een betere som zijn voor deze serie.
Ik kan geen reactie toevoegenquote:Op zondag 17 juni 2012 17:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sankarea - 00 staat op Animees omdat 11 opgeschoven is naar volgende week.
Zelfs op Animees ontkomt Sankarea niet aan haar plaatsingproblemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig deed Wanko iets bijzonders: niet uit de kleren gaan. Rea wel![]()
Als je 'quote:Op zondag 17 juni 2012 17:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Het was eigenlijk om aan te geven dat het nog veel meer's zou verdienen, maar dat zou natuurlijk niet op het scherm passen. De waarde is dus 1.
x124^280413047813895789237589 zou eigenlijk een betere som zijn voor deze serie.
Ik zie het, maar ik snap wat je bedoeld.quote:
Natuurlijk natuurlijk... maar het blijven wel heel veel 'quote:Op zondag 17 juni 2012 17:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zie het, maar ik snap wat je bedoeld.
Dat je dit je afvraagt vind ik wel bijzonder. Ik bedoelde het meer spreekwoordelijk
Elfen Lied of EVA.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef Klipnap het volgende:
Wat zou ik kijken?
Chobits 6
Gosick 5
EVA 3
Chu Bra 2
Elfen Lied 1
Chobits en Gosick.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef Klipnap het volgende:
Wat zou ik kijken?
Chobits ep 6
Gosick ep 5
EVA ep 3
Chu Bra ep 2
Elfen Lied ep 1
1/10quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Elfen Lied of EVA.
Hoewel het misschien riskant is om weer aan een nieuwe serie te beginnen terwijl je nog veel zit te kijken. Misschien dat je dan de draad kwijtraakt.
Elfen Lied is cult.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
1/10
EVA kan ik nog begrijpen, maar Elfen Lied?
Nisemonogatari volgens mij.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh deze wilde ik al een tijdje plaatsen.
[ afbeelding ]
Wie is dit?
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:15 schreef Easymodo het volgende:
Ziet er goed uit:
Character list:Het zoeken op MAL is een beetje omslachtig. Je krijgt elke anime met een K.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, dat is al een eerder gebeurd met mij ik zal eens aan Cake vragen hoe dat komt.quote:
quote:Hier dan.Ik dacht eerst hetzelfde en dat Wanko een hele aflevering haar kleren aan heeft weten te houden is uitzonderlijk en misschien zelfs lovenswaardig of op zijn minst niet eerder gedaan in Sankarea.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig deed Wanko iets bijzonders: niet uit de kleren gaan. Rea wel“An interesting thing is a good thing.”
Is het niet K-project?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Het zoeken op MAL is een beetje omslachtig. Je krijgt elke anime met een K.
Idd. Dat maakt deze OVA toch bijzonder.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht eerst hetzelfde en dat Wanko een hele aflevering haar kleren aan heeft weten te houden is uitzonderlijk en misschien zelfs lovenswaardig of op zijn minst niet eerder gedaan in Sankarea.
Hachikuji het slakkenmeisje uit de -monogatari reeks.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:18 schreef Arashimashou het volgende:
Ooh deze wilde ik al een tijdje plaatsen.
[ afbeelding ]
Wie is dit?
Een slakkenmeisje?quote:Op zondag 17 juni 2012 17:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hachikuji het slakkenmeisje uit de -monogatari reeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |