Ik bedoelde meer, wat je als vrouw zijnde het fijnste vind om gebeft te worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als jij graag beft mag je ook antwoorden hoor.. (doe alsof je de man bent in dit geval)
Man op z'n knietjes...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:16 schreef Edensnator het volgende:
Nummer 12 is behoorlijk lastig volgens mij als je moet blijven staan. Kan niet goed voor je rug zijn.
Hele kleine man...hoge tafel?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:32 schreef blek het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat:"jij staat..." De man staat dus op zijn voeten mag ik aannemen.
scherp..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef MrV het volgende:
4) standje 69 man staand, vrouw zittend (de vrouw zit op je schouders)
Volgens mij kan de vrouw de man zo niet pijpen.. dus dan valt het niet onder standje 69.
Verkapt 'kijk mij eens een enorme lul hebben' denk ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef MrV het volgende:
4) standje 69 man staand, vrouw zittend (de vrouw zit op je schouders)
Volgens mij kan de vrouw de man zo niet pijpen.. dus dan valt het niet onder standje 69.
Mee eens...maar vrouwen mochten niet reageren in dit topic tenzij ze zich in de man verplaatsten.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef Hallmark het volgende:
Wat ik me afvraag aan de vrouwen op Fok is of ze überhaupt in die posities een hoogtepunt kunnen bereiken. Mijn (beperkte) ervaring is dat als ze comfortabel in bed ligt, dat een orgasme geen probleem is. Maar zodra het een beetje ongewoon is (iets anders dan zitten of liggen), dat dat niet meer lukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef Sekhmet het volgende:
Dus je komt ook niet boven op mijn gezicht zitten? nr. 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
Ik heb het over klaar kunnen komen he...staand en zittend kan ik wel ontzettend genieten.quote:Op zondag 17 juni 2012 17:41 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Dus je komt ook niet boven op mijn gezicht zitten? nr. 9![]()
quote:Op zondag 17 juni 2012 17:45 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb het over klaar kunnen komen he...staand en zittend kan ik wel ontzettend genieten.
Deze man begrijpt het. Liggend is gewoon het makkelijkst inderdaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef Hallmark het volgende:
Wat ik me afvraag aan de vrouwen op Fok is of ze überhaupt in die posities een hoogtepunt kunnen bereiken. Mijn (beperkte) ervaring is dat als ze comfortabel in bed ligt, dat een orgasme geen probleem is. Maar zodra het een beetje ongewoon is (iets anders dan zitten of liggen), dat dat niet meer lukt.
Heh grappig, ligt dus niet aan mij :-)quote:Op zondag 17 juni 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. Liggend is gewoon het makkelijkst inderdaad.
quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mee eens...maar vrouwen mochten niet reageren in dit topic tenzij ze zich in de man verplaatsten.Funny, ik moet mijn beenspieren juist aanspannen om tot een orgasme te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Funny, ik moet mijn beenspieren juist aanspannen om tot een orgasme te komen
hahaha vrijgezel dus valt niet veel te beffen :'-) net uit relatie van 8 jaar sins half jaartje ...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig enthousiast...het hoeft niet hoor!
Tuurlijk wel, een beetje goede seks is beffen wel een vast onderdeel vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat klinkt weinig enthousiast...het hoeft niet hoor!
staand? Ja hoor no probs. Ik heb geen schuddende benen bij het klaarkomen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Elke vrouw is weer anders natuurlijk. Maar kun jij dan ook staand klaarkomen? Ik zak vlak vantevoren al door mijn benen omdat mijn beenspieren zo 'spastisch' beginnen te doen.
Ja, als de rest van mijn lichaam niet ontspannen is sowieso geen orgasme bij mij.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:59 schreef Hallmark het volgende:
Ben ik met je eens. Maar als hij het niet met plezier zou doen hoeft het van mij nou ook niet echt. Gelukkig nog geen mannen tegengekomen die het niet graag doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, een beetje goede seks is beffen wel een vast onderdeel van
Ik ben het er ook mee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar als hij het niet met plezier zou doen hoeft het van mij nou ook niet echt. Gelukkig nog geen mannen tegengekomen die het niet graag doen
Dat heeft bij mij ooit geleid tot een kaakfractuur.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef SwitcheR het volgende:
Mijn voorkeur;
Man ligt op zijn rug en de vrouw komt boven op je gezicht zitten met haar gezicht naar jou toe!
Die is het geilst ja!quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Same here. En dan ook nog lekker dominant doen.
Waarom precies niet? Ik vind dat namelijk ook helemaal niksquote:
Daarom inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Waarom precies niet? Ik vind dat namelijk ook helemaal niksIk kan me niet tegelijk concentreren op hem en mezelf zegmaar.
Gelukkig maar, ik dacht dat ik raar was aangezien het zo beroemd isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daarom inderdaad
Als ik me concentreer op het pijpen, merk ik niet zoveel van wat hij doet bij mij.
En daarbij vind ik het echt een ongemakkelijk houding, als je boven ligt moet je op de een of andere manier op je armen steunen en je kunt best last van je nek krijgen.
Zit mijn vriendin ook altijd over te zeuren, irritant.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:30 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Waarom precies niet? Ik vind dat namelijk ook helemaal niksIk kan me niet tegelijk concentreren op hem en mezelf zegmaar.
Ja, ik las eerlijk gezegd de vraag eerst verkeerd en wilde al antwoord geven. Maar mag niet, want ik ben een heteroseksuele vrouw.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef SwitcheR het volgende:
Vind het raar dat deze vraag ook niet aan de dames wordt gesteld, die zouden er tenslotte het meeste van moeten genieten, nietwaar Fera?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef SwitcheR het volgende:
Vind het raar dat deze vraag ook niet aan de dames wordt gesteld, die zouden er tenslotte het meeste van moeten genieten, nietwaar Fera?
Die regel vind ik ook een beetje erg vreemd...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik las eerlijk gezegd de vraag eerst verkeerd en wilde al antwoord geven. Maar mag niet, want ik ben een heteroseksuele vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ja? De positie van degene die ondergaat lijkt me net wat minder belangrijk, alleen al omdat die niet zoveel hoeft te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef SwitcheR het volgende:
Wel met 69...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? De positie van degene die ondergaat lijkt me net wat minder belangrijk, alleen al omdat die niet zoveel hoeft te doen.
Klopt, maar dat is dan ook niet alleen maar een befpositie.quote:
Nouja, als er opties zijn waar je een handstand moet maken.. Het maakt wel wat uit hoor, of je moet liggen, zitten, voorover staan. Als ik moet staan zal ik vroeg of laat door mijn benen zakken..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja? De positie van degene die ondergaat lijkt me net wat minder belangrijk, alleen al omdat die niet zoveel hoeft te doen.
Het staat er wel tussenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan ook niet alleen maar een befpositie.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nouja, als er opties zijn waar je een handstand moet maken.. Het maakt wel wat uit hoor, of je moet liggen, zitten, voorover staan. Als ik moet staan zal ik vroeg of laat door mijn benen zakken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |