Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar opquote:Op maandag 18 juni 2012 13:57 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, genoeg gelachen!
Het EK is voorbij, Rafaël kom er maar in!
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, Raf zag er op zijn vriendelijkst gezegd diepongelukkig uit dit EK, alsof hij zich de bakjes ben&jerry's goed heeft laten smaken, dus inderdaad, kom maar op
quote:Op maandag 18 juni 2012 15:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die is er natuurlijk ook net pas achter gekomen dat hij niet de enige is voor Estelle...
Dat was de "vriendschapsring" die hij van Estelle had gekregenquote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij...zag ik hem zijn trouwring kussen nadat hij gescoord had gisteravond.
Dan zou het wel heul knap geacteerd zijn allemaal.
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruudquote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
Eeh, kuch.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hehe broer van Johan en schoonvader van Ruud
En de zwager van Johan's vrouw komt zelfs aan het woord!quote:Op maandag 18 juni 2012 18:43 schreef Copycat het volgende:
De broer van Johan Cruijff schijnt zo ook bij Blvd te komen!!!!!
quote:Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vond Sneijder gisteren wel geirriteerd overkomen, zou dat komen door de wedstrijd of de op handen zijnde scheiding?
vader/broer/schoonvader/opa zei alleen dat hij liever ongelijk had gehad wb de staat van hun huwelijk en ze samen 100 jaar waren geworden...dat hij stellemans vanaf t begin heeft gewezen op de verschillen in karakter en het leeftijdsverschil met ruud...dat hij liever had gezien dat ze langer had gewacht met het naar buiten brengen van haar nieuwe relaasie ("zou chiquer geweest zijn") en dat hij zijn nieuwe schoonzoon niet kent maar wel de verhalen over hemquote:Op maandag 18 juni 2012 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Die laatste posts
Vertel waar is er niks over gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |