Pfft, dat had ik vorige week. 2 verslagen maken en leren voor toetsen. Gelukkig vandaag een dagje vrij, maar dan nog 3 telefoontjes plegen, solliciteren en het liefst leren.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
mijn to do list
ik moet nog 1 verslag, 2 opdrachten en leren voor een tentamen
Dat stond hier al in het vorige topic. Paar kozen voor EK, paar voor seks geloof ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Hele domme vraag, maar toen ik de topictitel las moest ik het weten. Als jullie mannen kunnen kiezen tussen een EK wedstrijd kijken of seks, wat wordt het dan?
Combinerenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Hele domme vraag, maar toen ik de topictitel las moest ik het weten. Als jullie mannen kunnen kiezen tussen een EK wedstrijd kijken of seks, wat wordt het dan?
Doggy, dan kun je blijven kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:31 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen wat huishoudelijk klusjes hier maar geen zin in
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doggy, dan kun je blijven kijken
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooitquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooit
Als je bijna komt dan kan je echt niet meer concentreren op de wedstrijd of als de wedstrijd spannend is niet meer op seksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doggy, dan kun je blijven kijken
Echt, fuck de voetbal op dat momentquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je bijna komt dan kan je echt niet meer concentreren op de wedstrijd of als de wedstrijd spannend is niet meer op seks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Arm meisje.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan krijgt ze 'm dieper dan ooit
Ander standjequote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:58 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ja en als er dan gescoord wordt ligt je vriendin in twee stukken.
Dat dan weer wel.quote:
Haha ik denk dat ik dat niet moet proberen als hij voetbal kijkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ander standjega hem pijpen en kijk of hij de aandacht bij de wedstrijd kan houden
Seksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Seks
Voetbal
Seksen tijdens voetbal!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is niet te hopen voor haar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.
Als eckte eckte FOK!ker heb ik natuurlijk een apparaat van 35cm+ enzo
Morgenavond heb je een kans om het te proberenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:01 schreef xSeara het volgende:
[..]
Haha ik denk dat ik dat niet moet proberen als hij voetbal kijkt.
Ik denk dat dat niet goed komt als ik dat probeer.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgenavond heb je een kans om het te proberen
Voor jezelf ook nietquote:
Jouw sig, Staind?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgenavond heb je een kans om het te proberen
Nee, ben ook blij dat ik niet zo'n geval heb manquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor jezelf ook nietmet 35 cm gaat er zo veel bloed uit je lichaam dat je nogal slapjes wordt
Haha dan maar niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:03 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet goed komt als ik dat probeer.
Cool he, overigens is die tekst eronder van mijzelf.quote:
Staind is een heldenbandquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cool he, overigens is die tekst eronder van mijzelf.
Ik kijk overigens ook hoor. Alleen niet zo fanatiek als mijn vriend, voor het beeld langslopen kan bijvoorbeeld echt niet gewaardeerd worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik kies voetbal hoor
sex kan ik er voor, er na en in de rust ook hebben
je moet dat ook alleen doen om vers bier te brengen en etenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:05 schreef xSeara het volgende:
[..]
Ik kijk overigens ook hoor. Alleen niet zo fanatiek als mijn vriend, voor het beeld langslopen kan bijvoorbeeld echt niet gewaardeerd worden.
Nee dat snapte ik ook, maar als ik bier voor hem haal verwacht hij dat ik zodra ik bij de tv ben tijgerend over de grond verder ga.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet dat ook alleen doen om vers bier te brengen en eten
en dan nog alleen als het niet anders kan
niet om de kat te gaan aaien of zo
Wat een baasquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef xSeara het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik ook, maar als ik bier voor hem haal verwacht hij dat ik zodra ik bij de tv ben tijgerend over de grond verder ga.
whaha dat gaat wel ver inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef xSeara het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik ook, maar als ik bier voor hem haal verwacht hij dat ik zodra ik bij de tv ben tijgerend over de grond verder ga.
Omg, bitchslap hem! Dat kan echt niet hoor. De mijne is dol op voetbal, maar dit doet hij écht niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:08 schreef xSeara het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Het is ook waarschijnlijk onnodig om te zeggen dat ik dat niet doe.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha dat gaat wel ver inderdaad
dan moet ie zijn eigen bier maar halen zou ik zeggen
Ik nog niet. Trouwens ook weer lang geleden dat ik er naar geluisterd hebquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Staind is een heldenband
Heb ze gelukkig een keer live mogen zien
Haha ik vertik dat ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg, bitchslap hem! Dat kan echt niet hoor. De mijne is dol op voetbal, maar dit doet hij écht niet.
Dat heb ik altijd zo erg gevonden.quote:
quote:
Inderdaad waarom zou je dat doen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd zo erg gevonden.
Als vrouwen dat doen dan.
Nah sommige vrouwen doen dat echt hoor. Borderline bitches.quote:
ja oke maar dat is een (gestoorde) uitzonderingquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah sommige vrouwen doen dat echt hoor. Borderline bitches.
Wij elkaar ook ja, haha. Andere mensen vinden het raar, maar wij vinden het leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik bedenk me nu dat ik mijn vriend best vaak slamaar hij mij ook
voor de lol
en niet zo hard
Ja maar dat vind ik toch een beetje raar hoor, ik bedoel, een man is fysiek toch nog steeds vaak sterker dan een vrouw en zodra hij niet 'durft' dan heeft dit dus meer met zelfvertrouwen te maken en mag daar wel aan gewerkt worden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn zelfs blijf van mijn lijf huizen voor mannen
een vrouw die zich 'laat slaan' heeft ook met zelfvertrouwen te makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik toch een beetje raar hoor, ik bedoel, een man is fysiek toch nog steeds vaak sterker dan een vrouw en zodra hij niet 'durft' dan heeft dit dus meer met zelfvertrouwen te maken en mag daar wel aan gewerkt worden.
Mishandeling hoeft niet perse fysiek te zijn kan ook mentaal zijn. En niet alle mannen zijn even sterk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een vrouw die zich 'laat slaan' heeft ook met zelfvertrouwen te maken
want anders laat je het niet toe en trek je niet zo'n man aan
die zoeken altijd de zwakste uit... en dan eerst lekker isoleren en zo
Ik vind het een moeilijk aspect, aan de ene kant, vrouwen die echt in elkaar worden geslagen zijn inderdaad onzeker. Maar hoe dieper je in een relatie zit en hoe meer andere dingen je hebt samen, hoe moeilijker dat is om die knoop te verbreken. Je praat het vaak goed voor jezelf.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een vrouw die zich 'laat slaan' heeft ook met zelfvertrouwen te maken
want anders laat je het niet toe en trek je niet zo'n man aan
die zoeken altijd de zwakste uit... en dan eerst lekker isoleren en zo
zonder na te hoeven denken : seksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef xSeara het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mishandeling hoeft niet perse fysiek te zijn kan ook mentaal zijn. En niet alle mannen zijn even sterk.
klopt allebei maar iemand ie uitstraalt: mij flik je zoiets niet en die bijv voet bij stuk houdt na een ultimatum overkomt zoiets nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het een moeilijk aspect, aan de ene kant, vrouwen die echt in elkaar worden geslagen zijn inderdaad onzeker. Maar hoe dieper je in een relatie zit en hoe meer andere dingen je hebt samen, hoe moeilijker dat is om die knoop te verbreken. Je praat het vaak goed voor jezelf.
Eigen schuld had je ook maar niets grappigs moeten zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lief spuugde mij wel laatst in mijn gezicht
ik zei iets grappigs terwijl hij aan het drinken was
kei vies
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigen schuld had je ook maar niets grappigs moeten zeggen
Ooit een collega aan het lachen gemaakt toen ze een slok drinken nam. Ze vond het niet leukquote:
Tijd geleden op het werk ook zoiets gehad. Collega was tomatensoep aan 't eten en iemand maakte echt een geniale grap. De vermicelli kwam uit haar neusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit een collega aan het lachen gemaakt toen ze een slok drinken nam. Ze vond het niet leukZe dacht dat ik het expres deed
Ghehehehequote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben daar écht heel slecht in. Altijd gaat hier wel iemand mij aan het lachen proberen maken als ik drink, en bijna altijd lukt het. Overal cola, overal whatever.
Cola doet zeer weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben daar écht heel slecht in. Altijd gaat hier wel iemand mij aan het lachen proberen maken als ik drink, en bijna altijd lukt het. Overal cola, overal whatever.
Dat geprik in de neusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cola doet zeer weet ik uit ervaring
Been there, done it.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sperma in je oog.. DAT doet pas zeer
Gewoon nergensquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Been there, done it.
Sowieso is sperma eigenlijk niet zo fijn, onder de douche niet want het blijft plakken, op het bed niet, want het blijft niet stilliggen. Andere plaatsen eigenlijk ook niet.
Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen ervaring mee hebquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Auwww ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kutvocht in je oog is ook niet fijn hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met het feit dat ik er geen ervaring mee heb
Zo vaak steek ik mijn oog ook niet in een kutquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kutvocht in je oog is ook niet fijn hoor
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo vaak steek ik mijn oog ook niet in een kut
Sorry, maar er zit toch een essentieel verschil in sperma en vagina vocht.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouw beffen die kan spuiten en dan recht in je oog spuitquote:
Hahaha je moet er ook niet in willen kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouw beffen die kan spuiten en dan recht in je oog spuit
Dat klopt. Wat is lekkerder?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sorry, maar er zit toch een essentieel verschil in sperma en vagina vocht.
Ik zet volgende keer wel een duikbrilletje opquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef xSeara het volgende:
[..]
Hahaha je moet er ook niet in willen kijken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef xSeara het volgende:
[..]
Hahaha je moet er ook niet in willen kijken.
Vertel deel het met ons.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie echt vreemde dingen voor me nu
Hahaha ik ookquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie echt vreemde dingen voor me nu
Ik zie het zo voor me.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouw beffen die kan spuiten en dan recht in je oog spuit
Beetje jammer van dat zwarte balkje voor haar ogenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met een kut
Ach zo leer je nog watquote:
Godverquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan met een kut
Die is nog leuker!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
"Schaaaaaaaat, ik ben er klaar voor! Ga maar vast liggen!"
Alleen, tegen de tijd dat je toe bent aan het neuken, dan ben je al moe voordat je dat pak uit hebt.quote:
Tsja, het zou ook niet mijn eerste keuze van kleding zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef xSeara het volgendTsja,e:
[..]
Alleen, tegen de tijd dat je toe bent aan het neuken, dan ben je al moe voordat je dat pak uit hebt.
Alleen de broek uit moet lukken in 5 minuten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:42 schreef xSeara het volgende:
[..]
Alleen, tegen de tijd dat je toe bent aan het neuken, dan ben je al moe voordat je dat pak uit hebt.
Dat geloof ik best.quote:
Geen idee seks te kort?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef xSeara het volgende:
Even buiten dit super interessante onderwerp () Waarom zijn sommigen hier zo vreselijk snel opgefokt?
In welke zin?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:40 schreef xSeara het volgende:
Even buiten dit super interessante onderwerp () Waarom zijn sommigen hier zo vreselijk snel opgefokt?
Ja niet om het een of ander, maar sperma is vaak bitter of ronduit vies. Bij een vrouw is het zoetig.quote:
Heb nooit sperma geproefd, dus ik kan er niet over oordelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja niet om het een of ander, maar sperma is vaak bitter of ronduit vies. Bij een vrouw is het zoetig.
Zelfs niet van jezelf?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nooit sperma geproefd, dus ik kan er niet over oordelen
Meer fruit eten, en minder roken, drinken en vlees etenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:52 schreef QuintonFortune het volgende:
De geur van sperma.![]()
Althans de geur van mijn sperma, verschrikkelijk.
Hoi Belgquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef bojan het volgende:
Als ik moet kiezen tussen het EK of seks kies ik voor seks.
Als ik moet kiezen tussen m'n favoriete ploeg (Beerschot) of seks kies ik voor Beerschot.
Oh dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer fruit eten, en minder roken, drinken en vlees eten
Omdat je single bent en geen seks hebt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:00 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh dat verklaart een hoop.
Niet dat de geur mij iets boeit, niemand heeft last van mijn zaad.
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je single bent en geen seks hebt?
Herkenbaarquote:
En seks dan?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon alles wat god verboden heeft eten/drinken/roken. Heerlijk.
Truth thatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ook, maar daarvoor heb ik wel een vrouwtje nodig
Niet mijn kopje thee man. Ik heb liever seks met een vrouwquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Truth that![]()
Of een man als je daar voor in bent.
Ooh oké. In dat geval mag seks wel het onderwerp blijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zei niet dat ik het erg vond verder hoor
het viel me alleen op
Ja vind het wel naar hoor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:24 schreef rhubarbje het volgende:
Zo veel maakt dat niet uit hoor
als je zaad niet smaakt, dan smaakt het niet
kun je ananas eten zo veel je wil maar dan word het gewoon niks
en andersom
En dat doe ik dan ook.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:20 schreef Tamashii het volgende:
Dan kun je gewoon ongestoord drinken, roken, lekker eten en ga zo maar door.
Ik ken een meisje met de bijnaam ketchup.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laten we het vanaf nu dan over ketchup hebben.
Is ze mooi klaar meequote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:38 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met de bijnaam ketchup.
Ze weet niet dat ze die bijnaam heeft.quote:
Ik heb daar een effectieve manier voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb echt therapie nodig tegen kledingverslaving. :/
Vrijwilliger, iemand?
* -_Guitarist_- meldtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:51 schreef Tamashii het volgende:
Overigens, ik heb echt therapie nodig tegen kledingverslaving.![]()
Vrijwilliger, iemand?
Ik heb alleen een pinpas en dat lijkt me dan weer niet zo handig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:53 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb daar een effectieve manier voor.
[ afbeelding ]
Ja is goed. Wat dacht je te doen dan!quote:
You'll find outquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed. Wat dacht je te doen dan!
Ik moet wel werken want anders kan ik andere dingen niet betalen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
probeer werkloosheid!
dat werkt voor mij nu heel goed!
Gewoon opsluiten in de kelder. Klaar.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is 't zo erg? Dan moet ik mijn plan van aanpak even aanpassen...
Opsluiten, vastbinden, keihard neukenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten in de kelder. Klaar.
Juistquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opsluiten, vastbinden, keihard neuken
Dan krijg je er wat te eten bij, hou je het langer vol dan een paar dagenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Mannen, dat is een tijdelijke oplossing. Wellicht voor een dag, of twee. Niet voor jaren.
Fritzl-praktijken ditdatquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg je er wat te eten bij, hou je het langer vol dan een paar dagen
Dan nog is het niet permanent.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan krijg je er wat te eten bij, hou je het langer vol dan een paar dagen
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fritzl-incestzaak
Dafuq, ik ben niemands dochter hier heur.
Thank you.quote:
Dankje.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:05 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Insgelijks, ik hoop dat het nog een fijne zondag gaat worden.
Heb je ook nog last van vaderdag of blijft dat je bespaard?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje.
Ik hoop het ook. Bij de verjaardag van oma
Daar doe ik niet aanquote:Op zondag 17 juni 2012 00:43 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Heb je ook nog last van vaderdag of blijft dat je bespaard?
Wat aardig.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kledingverslaving = teveel kleding = wijven die niet weten wat ze aanmoeten
Ben ik wel, ik doe het het alleen soms niet.quote:
Mja ik ben gewoon niet zo'n meisjemeisje...quote:Op zondag 17 juni 2012 11:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze heeft wel een punt. Ze zegt het alleen niet zo netjes
ja want alleen te veel kleding zorgt er voor dat je niet weet wat je aan moet?quote:Op zondag 17 juni 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Kledingverslaving = teveel kleding = wijven die niet weten wat ze aanmoeten
Ik ook nietquote:Op zondag 17 juni 2012 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ben gewoon niet zo'n meisjemeisje...
Het is bevooroordeeld en generaliserend.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik wel, ik doe het het alleen soms niet.
Maar serieus, ik snap het niet
Maarja ik ben ook geen echte vrouw geloof ik
Dat is af en toe hier ook, daarintegen ruim ik verder wel op dus is het oke haha.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:46 schreef JJH het volgende:
Qua kleding heb ik wel een meisje-meisje. Slaapkamer id geregeld een warzone.
Dat mag ze hier ook mooi zelf doen.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is af en toe hier ook, daarintegen ruim ik verder wel op dus is het oke haha.
Jaa dan is er toch niks mis mee!quote:
Het gaat over kleding en jij wordt wakkerquote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa dan is er toch niks mis mee!
Goedemorgen trouwens, nu pas echt wakker.
Nee hoor, heeft te maken met een sigaret en brinta.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat over kleding en jij wordt wakker
Bazin
Ben jij al wakker? En voor welk onderwerp kunnen we jou wakker maken?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat over kleding en jij wordt wakker
Bazin
In welke volgorde?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft te maken met een sigaret en brinta.
quote:Op zondag 17 juni 2012 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is bevooroordeeld en generaliserend.
Ik weet prima wat ik aan moet, elke dag weer. Dat heeft niks te maken met hoeveel kleding je hebt. Eerder dat je elke dag weer een leuke combinatie kan maken. En ja dat vind ik leuk.
Ik ben wakker.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij al wakker? En voor welk onderwerp kunnen we jou wakker maken?
Muziek?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben wakker.
Ehm, voetbal, vrouwen, eten, Grolsch.. You name it
Inderdaad, maar dat geldt ook voor andere dingen.quote:
Die sigaret mag je houden. Een beetje printa gaat er wel inquote:
Geldt wel voor bijna alles denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat geldt ook voor andere dingen.
Ik zou je moeten noten voor deze goede post.quote:
Dan doe je dat toch?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zou je moeten noten voor deze goede post.positief dan he.
Neeeeh, dan misbruik ik mijn modrechten.quote:
Ik kan wel iets bedenken waar ik 's nachts wakker voor gemaakt mag worden.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geldt wel voor bijna alles denk ik.
Behalve dat ik wel eens bijna mijn nek breek.quote:Op zondag 17 juni 2012 11:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa dan is er toch niks mis mee!
Goedemorgen trouwens, nu pas echt wakker.
Ben een keer wakker gepijptquote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan wel iets bedenken waar ik 's nachts wakker voor gemaakt mag worden.
Positief noten mag altijd wel hoorquote:Op zondag 17 juni 2012 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neeeeh, dan misbruik ik mijn modrechten.
Nicequote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben een keer wakker gepijpt
Dat was wel geniaal
Oke.. en nu? Want je voelde je wel aangesproken en je ging er serieus op in..quote:Op zondag 17 juni 2012 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is bevooroordeeld en generaliserend.
Ik weet prima wat ik aan moet, elke dag weer. Dat heeft niks te maken met hoeveel kleding je hebt. Eerder dat je elke dag weer een leuke combinatie kan maken. En ja dat vind ik leuk.
Recept voor een goede blowjob.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Behalve dat ik wel eens bijna mijn nek breek.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben een keer wakker gepijpt
Dat was wel geniaal
Dat is ook leuk om te doenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ik heb wel eens wakker gevingerd.![]()
Nja laat maar. Je kan toch toegeven dat het gewoon vooroordelend en generaliserend is?quote:Op zondag 17 juni 2012 12:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke.. en nu? Want je voelde je wel aangesproken en je ging er serieus op in..
ik ben bang dat ik je zou slaanquote:Op zondag 17 juni 2012 12:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ik heb wel eens wakker gevingerd.![]()
Ik zei oke..quote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja laat maar. Je kan toch toegeven dat het gewoon vooroordelend en generaliserend is?
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je zou slaan
mijn lief gaf me laatst een kusje toen ik sliep maar ik was alleen maar kei geschrokken zo van wtf! iets zat op mijn hoofd!! ik slaap, ik was net nog kaas aan het maken op een onbewoond eiland met mijn klasgenoten uit de brugklas wtf?
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik je zou slaan
mijn lief gaf me laatst een kusje toen ik sliep maar ik was alleen maar kei geschrokken zo van wtf! iets zat op mijn hoofd!! ik slaap, ik was net nog kaas aan het maken op een onbewoond eiland met mijn klasgenoten uit de brugklas wtf?
Veel plezier.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom weer lekker duidelijk over zo
Ik ga weer even generaliserend doen en terug naar mijn plek in de keuken
Taarten bakken
Nou, als jij bijna valt door haar kleding. Dan moet zij dat toch goedmaken? Of kan eigenlijk.quote:
Ach, so.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, als jij bijna valt door haar kleding. Dan moet zij dat toch goedmaken? Of kan eigenlijk.
Beetje jammer dat je met een gebroken nek het waarschijnlijk niet meer voeltquote:
Niet echt gebroken natuurlijk!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je met een gebroken nek het waarschijnlijk niet meer voelt
Damn.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Daarom!
Ik ga even douchen. Met koffie want daar kan je goed mee scrubben.
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom weer lekker duidelijk over zo
Ik ga weer even generaliserend doen en terug naar mijn plek in de keuken
Taarten bakken
Oh dan is het goedquote:
quote:
Maar dat spoelt ze toch eerst af? En daarna smaakt ze naar koffie?quote:
Goeden editquote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat spoelt ze toch eerst af? En daarna smaakt ze naar koffie?
Of gaat mijn brein met me aan de wandel?
Dat is zo inderdaad, misschien kan je dan gelijk met die prut de uitslag voorspelen van Ned-Por vanavond.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt niet
Dat is goed voor je huidje joh
Gewoon, 4-1. Alleen jammer dat de Duitsers dan gelijkspelenquote:Op zondag 17 juni 2012 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, misschien kan je dan gelijk met die prut de uitslag voorspelen van Ned-Por vanavond.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 17 juni 2012 12:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon, 4-1. Alleen jammer dat de Duitsers dan gelijkspelen
Misschien een leuke dame zoeken om je te troosten als dat gebeurdquote:
Je moet er in blijven geloven tot het laatste fluit signaalquote:Op zondag 17 juni 2012 12:37 schreef JJH het volgende:
Dan hebben ze het alsnog zelf laten liggen, op basis van een wedstrijd doorgaan is gewoon onvoldoende.
Ik denk eerder ruiken..quote:Op zondag 17 juni 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat spoelt ze toch eerst af? En daarna smaakt ze naar koffie?
Of gaat mijn brein met me aan de wandel?
Dat wordt net zulke prut als koffie-prutquote:Op zondag 17 juni 2012 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad, misschien kan je dan gelijk met die prut de uitslag voorspelen van Ned-Por vanavond.
Je moet wel realistisch blijven...quote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er in blijven geloven tot het laatste fluit signaal
Ik sta nog steeds achter ze, ik ben alleen wel realistisch.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er in blijven geloven tot het laatste fluit signaal
Hmm, Bummer. Dan besnuffel ik haar zo wel even.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk eerder ruiken..
Ik kan niet in jouw brein kijken
[..]
Dat wordt net zulke prut als koffie-prut
[..]
Je moet wel realistisch blijven...
Ik kijk er niet naar dus mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds achter ze, ik ben alleen wel realistisch.
Wat loop je dan te zeuren.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar dus mij maakt het niet uit.
Lolquote:Op zondag 17 juni 2012 12:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, Bummer. Dan besnuffel ik haar zo wel even.
Ik probeer mee te pratenquote:
Ik ben 13 en begrijp de vraag nietquote:Op zondag 17 juni 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
4-3-3, 4-3-2-1 of 4-3-1-2? Wat vind jij?
Dakantochniejonge!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet![]()
Ik zeg 69
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 13 en begrijp de vraag niet![]()
Ik zeg 69
Ik ga zo ook maar eens zetten.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja Koffie.. en gelijk effe de taart checken
Ik vind van welquote:
Wel als je de keeper meeteltquote:
Ja het gewoon een keer radicaal anders doen om de tegenstander in de war te brengen. En zo te winnen.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die tel je nooit mee, en dan nog, een laatste man en negen middenvelders?
Dude.
Lekker zonder keeper spelen, weet je in ieder geval zeker dat het geen 0-0 wordtquote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het gewoon een keer radicaal anders doen om de tegenstander in de war te brengen. En zo te winnen.
Maar het werkt niet.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het gewoon een keer radicaal anders doen om de tegenstander in de war te brengen. En zo te winnen.
Dat weet je helemaal niet tot je het probeert. Dus Bert je weet wat je te doen staatquote:Op zondag 17 juni 2012 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar het werkt niet.
Ik denk dat ze er lachend omheen lopen.
Nou, Bert weet wel beter.quote:Op zondag 17 juni 2012 12:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet tot je het probeert. Dus Bert je weet wat je te doen staat
En wat als we met mijn radicale idee nu Europees kampioen waren geworden?quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 17 juni 2012 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als we met mijn radicale idee nu Europees kampioen waren geworden?
Ongelovige Guitaristquote:
Zo lekker vind ik koffie nu niet ruikenquote:
juist wel.... Verse koffiequote:Op zondag 17 juni 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lekker vind ik koffie nu niet ruiken
Ja dat wel maar dat ruikt niet lekker als parfumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |