abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113140946
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:42 schreef BobW het volgende:
Petzschner is door naar de volgende ronde, walkover van Pavic. Die heeft waarschijnlijk goed gefeest toen hij van Robin Haase had gewonnen.
_O_

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:40 schreef BobW het volgende:
Goed gedaan zeg. :)

Jammer dat hij nu waarschijnlijk tegen Ferrer moet.
Ferrer op gras :')
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_113141005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

_O_

[..]

Ferrer op gras :')
Zo slecht nog niet hoor. Heeft Rosmalen al eens gewonnen (daar hoef je niet zoveel voor te kunnen) en meerdere 4e rondes geloof ik op Wimby. Je hebt ergere spanjaarden :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113142269
Winnen op Rosmalen kan elke josti, dat zegt niks :D
pi_113142395
Gras is Ferrers slechtste ondergrond, maar slecht is hij er ook weer niet op hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door VerdwaasdeVogel2 op 20-06-2012 15:45:12 ]
pi_113143245
Ja. Wat mij betreft wint hij deze Rosmalen ook op zijn sloffen...alhoewle Petzchner ook een geniale gras-speler is.

Wat een kut-toernooi is het toch ook :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_113143358
Onderin het schema Müller, Malisse en Petz die om de finaleplek zullen strijden. Wat een weelde voor die gasten :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_113144196
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:40 schreef Norrage het volgende:
Ja. Wat mij betreft wint hij deze Rosmalen ook op zijn sloffen...alhoewle Petzchner ook een geniale gras-speler is.

Wat een kut-toernooi is het toch ook :')
Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.
pi_113144970
Begu :')!

Van 6-0 in de beslissende tiebreak naar 6-6 tegen Schiavone..

En MP 7 en 8 verneukt ze ook..8-8

MP Schiavone nu :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_113145199
GSM Schiavone..what the fuck :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_113145777
Haha dat is gewoon knap.
pi_113146620
Rosmalen heeft bij de vrouwen wel grote namen. Stosur, Clijsters en Schiavonne hebben allemaal in Grand Slam finales gestaan ergens in de afgelopen 1,5 jaar en hebben allemaal GS gewonnen.

Bij de mannen is het alleen Ferrer, Belgen en Oost-Europeanen...
pi_113147650
Probleem is dat de mannen liever demonstratiepartijtjes spelen die meer geld opleveren in de week voor Wimbledon. Maar wel klagen dat het schema zo vol is :N
pi_113147898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Agh, geen grote namen, maar het is altijd leuk en gezellig. Anders dan andere toernooien in NL.
Leuk en gezellig? Meningen verschillen, maar vergeleken met ABN is het natuurlijk een verademing _O_
pi_113148226
misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik er ballenjongen ben geweest :/
pi_113148374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Morthill het volgende:
misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik er ballenjongen ben geweest :/
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.
pi_113148639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.
Nou, dat is volgens mij echt volslagen onzin, het pakkenpubliek is aanwezig, maar bij lange niet zo erg als op ABN. Overgrote meerderheid van het publiek is, elke keer als ik er ben geweest, gewoon tennisfan.

Je vergelijking gaat verder ook mank, want in de avondsessie wordt er in Rotterdam alleen gespeeld op CC. In Rosmalen wordt er continu overal getennist.

Zal niet ontkennen dat het duur is, want dat is het gewoon. Mijn kaarten op Wimbledon waren 70 euro per stuk geloof ik, daar krijg je natuurlijk veel meer voor. Maar als ik vergelijk met Rotterdam, dan vind ik dat je er meer voor krijgt. Sfeer is gewoon zo veel beter en het is zo veel relaxter kijken. Dan neem ik wel genoegen met de iets mindere goden.

Ter aanvulling: de laatste keer dat ik voor Rotterdam kaarten kocht was ik ook een fortuin kwijt, maar die avondsessie was echt een schandalige vertoning. Twee korte kutpartijtjes, alleen om even wat Nederlanders te showen. Daar betaal je dan meer voor dan Rosmalen? Ja en daaag :W
pi_113149018
Ohja het is honderd keer beter dan Rotterdam, absoluut. Maar er valt nog een hoop aan te verbeteren. En mijn persoonlijke ervaring is dat er ook wel een te hoog mannen in pak gehalte is...

Voordeel wel dat het buiten is :)
pi_113149242
Denk dat dat gewoon een geldprobleem is, spelers moeten toch aangetrokken worden maar goed.
pi_113182544
Cibulkova :') wat een faal
pi_113183108
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:
Cibulkova :9~
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:22:31 #171
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_113183217
Ito, wat een Ito is het toch ook :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_113185283
Sijs gaat lekker :')

Ik heb de eerste twee games niet gezien, maar vanaf 2-0 heeft hij iig nog geen punt gemaakt, misschien daarvoor ook niet :{
Demain, on roule
pi_113185319
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 13:14 schreef Mykonos het volgende:
Sijs gaat lekker :')
Speelt een heel stuk minder dan gisteren en dat kan je je tegen Ferrer niet permitteren.
pi_113185355
16 punten op rij voor Ferrer :')
pi_113185359
3 lovegames op rij voor Ferrer. Wordt een slachting.
Demain, on roule
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')