quote:
Op woensdag 20 juni 2012 16:31 schreef Norrage het volgende:[..]
Nouja, Rosmalen is nóg meer een suit-up toernooi dan dat ABN dat is. ABN is tenminste in de avondsessie meestal nog wel uitverkocht of gewoon vol. Rosmalen bijna altijd halve tribunes vol met alleen maar mannen in pak...Kaartjes zijn ook verschrikkelijk duur, voor zulk een klein toernooi. 40 to 50 euro mijn reet.
Nou, dat is volgens mij echt volslagen onzin, het pakkenpubliek is aanwezig, maar bij lange niet zo erg als op ABN. Overgrote meerderheid van het publiek is, elke keer als ik er ben geweest, gewoon tennisfan.
Je vergelijking gaat verder ook mank, want in de avondsessie wordt er in Rotterdam alleen gespeeld op CC. In Rosmalen wordt er continu overal getennist.
Zal niet ontkennen dat het duur is, want dat is het gewoon. Mijn kaarten op Wimbledon waren 70 euro per stuk geloof ik, daar krijg je natuurlijk veel meer voor. Maar als ik vergelijk met Rotterdam, dan vind ik dat je er meer voor krijgt. Sfeer is gewoon zo veel beter en het is zo veel relaxter kijken. Dan neem ik wel genoegen met de iets mindere goden.
Ter aanvulling: de laatste keer dat ik voor Rotterdam kaarten kocht was ik ook een fortuin kwijt, maar die avondsessie was echt een schandalige vertoning. Twee korte kutpartijtjes, alleen om even wat Nederlanders te showen. Daar betaal je dan meer voor dan Rosmalen? Ja en daaag