Zelfs dat zou die moeten reddenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:18 schreef TheArt het volgende:
Er mist een letter bij de tegenstander van Robin. Het is Pavic en niet Avic
Finaletje zou moeten kunnen. De sterkste speler in zijn schema vind ik nog wel Malisse...Alhoewel die Vaseline ook wel goed stond te spelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:06 schreef Crocmaz het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Haase hier een paar rondjes kan overleven.
Het is nooit zo erg als in Rotterdam....alhoewel het dara tenminste nog uitverkooptquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:45 schreef Salamando het volgende:
Benieuwd hoeveel klachten er dit jaar in dit topic komen over de bitterbal etende mannen in pakken.
Rotterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is nooit zo erg als in Rotterdam....alhoewel het dara tenminste nog uitverkoopt
Je hebt gelijk. Ik had over de O heengelezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je ziet het ook aan haar swing. Ze probeert nog een gewone achterzwaai te doen zoals op gravel, maar op gras tegen Petrova kan dat gewoon niet. Daar heeft ze de tijd niet voor.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:30 schreef Norrage het volgende:
En Petrova is meteen ook een erg goede gras-speelster
De afgelopen weken hebben dan ook uitgewezen dat Nederlanders op gras niets te zoeken hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 13:55 schreef TheArt het volgende:
Rooowbin falertBreak achter tegen Pavic. Die jongen is natuurlijk absoluut niet slecht en zeker niet op gras, maar dit is gewoon dramatisch
Robin doet er alleen geen flikker mee. Die service is vaak een drama, hij kan een goede aanvallende bal slaan, maar ook op gras staat ie alles te pushen en hij slaat meer dropshots dan dat hij naar het net komtquote:Op maandag 18 juni 2012 14:01 schreef Norrage het volgende:
Roowbin heeft op zich wel een goed gras-spelletje...hij heeft het Wimbledon een paar keer erg goed gedaan, maar dat is wel were tragisch. Die gast raakt echt geen pepernoot dit jaar
Ze hoopten dat Roowbin zo nog een rondje verder zou kunnen.quote:
Beter dan Thiemo.. die speelt 2x per jaar een nobody weg.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
Twee keer in een jaar weggespeeld worden door een nobody
Die aanvalsbal was echt dramatischquote:
Bijna.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:06 schreef Crocmaz het volgende:
Je zou bijna zeggen dat Haase hier een paar rondjes kan overleven.
Dan zijn er blijkbaar twee Pavicen. Dacht het op z'n minst de minst slechte van de twee zou zijn.quote:
Het is Mate Pavic, de nummer 640 (niet de nummer 638 zoals ik zei). Pavic was wel een goede junior, dat wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dan zijn er blijkbaar twee Pavicen. Dacht het op z'n minst de minst slechte van de twee zou zijn.
Ik ging er louter vanuit omdat het klasseverschil anders wel heel hoog zou moeten zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is Mate Pavic, de nummer 640 (niet de nummer 638 zoals ik zei). Pavic was wel een goede junior, dat wel.
pfffquote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef rhubarb het volgende:
Kies je Robin niet, vlieg je er straks alsnog uit met Dodig tegen freaking Lorenzi op gras
WTFquote:Op maandag 18 juni 2012 16:50 schreef rhubarb het volgende:
Kies je Robin niet, vlieg je er straks alsnog uit met Dodig tegen freaking Lorenzi op gras
Die winst van Misa was wel geniaal hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Morthill het volgende:
het enige toernooi waar een Sluiter de finale kan halen en M. Krajicek kan winnen
Stosur is ook wel bijzonder matig op gras. Op Wimbledon maar 5 potjes gewonnen in 9 deelnames bijvoorbeeld.quote:
We weten allemaal wat er na Casablanca gebeurde...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:43 schreef Morthill het volgende:
Twee keer in een jaar weggespeeld worden door een nobody
Dat heb ik nou ook altijdquote:Haase kwam tegen de nummer 640 van de wereld maar moeilijk in zijn spel, toch vond hij zichzelf de betere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |