abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112961946
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
26 juni: KatyM (jongetje)
30 juni: clauwheee (meisje)

04 juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_112961948
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
pi_112962051
Keshet een piem0l in d'r buik! O+ *G* O+
pi_112962053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:24 schreef Oognip het volgende:
Als niemand het doet doe ik het wel even :7
^O^
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112962480
Keshet *O*

En dan zit je net met je haar in de verf, krijg je ook weer ff flink wat voorwerk ineens :D. Ik ga ff rustig zitten, t mot toch een half uur inwerken :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112962510
Keshet een echte hendrik, wat stoer *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_112962588
Briljant moment om je haar te verven ook :D
pi_112962609
Keshet wat leuk een jongen.

Clauwee spannend voorwerk. zit je haar wel mooi in de kleur :D
pi_112962631
Twinkle een meisje *O* ik hoop dat jullie goed nieuws krijgen over de gezondheid.

Keshet, toch een jochie, hoe leuk! O+

Gerbera al aan het aftellen, het schiet op! :o

Clauwhee ook al voorwerk? Ik wil ook!

Ik heb dramatisch geslapen, kan totaal geen houding meer vinden, m'n vingers lijken net worsten en tintelen de hele nacht.
JE MAG KOMEN HOOR! Zou t helpen? :').
pi_112962660
Keshnet, wat leuk een jongetje.
pi_112962825
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

*O* voor.de jongen van Keshet!
pi_112962965
Klopt hoor Sonnetje. Hier ook geen voorwerk gehad.

Lekker Gebra dat je nu kan gaan aftellen.
pi_112963106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalen :') uiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen :+ dus voorwerk zegt niks ;)

Oh dat is mooi *O* daar hou ik me nu maar aan vast dan O+. Uur of 7 teken ik ook voor. Ik ben gewoon ongeduldig en zo benieuwd O+.
pi_112963167
Keshet gefeliciteerd!

Twinkel een meisje, wat leuk. Ik hoop dat uit de rest van de onderzoeken blijkt dat alles goed is!

Ik ben in Valencia, echt heerlijk om weer eens in de zon te zitten. O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zaterdag 16 juni 2012 @ 11:29:23 #15
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963183
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_112963222
Joepie keshet een jongetje :-)
Zo maf om nu te weten wat het wordt. In plaats van 'het' begroeten we nu 's morgens een 'zij'. Gelukkig nog even tijd om eraan te wennen.

Hier staat het hele huis op zijn kop omdat ze druk bezig zijn met het aanleggen van 100m2 tuin. Ik kan de rust niet vinden en erger me dood door alle rommel. Maar ik weet dat het voor een goed doel is. Dus dwing mezelf nu maar op de bank te blijven met een stapel mama-tijdschriften. Opruimen komt later wel weer.

Enne... wafels! Hmmm
pi_112963293
Nku logician allereerst super goed dat je in ieder geval probeert om te stoppen! Mijn man is ook bezig en dan gebeurt er zoveel in je lijf en hoofd. En daar bovenop nog je zwangerschap met al zijn kwaaltjes. Tuurlijk mag je af en toe dan even medelijden hebben met jezelf! Keep up the good work!
pi_112963302
quote:
8s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:29 schreef Logician78 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
pi_112963320
Skoap wat klinkt dat heerlijk, Valencia! Geniet ervan! Hoe lang blijf je?
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:06:23 #20
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112963981
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
Ik ben pas 6 wk

SPOILER
pi_112964055
Twink, wat fijn dat je nu weet dat je een meisje in je buik hebt zitten *O* O+
(en idd, wat je zelf al zegt, niet te druk maken, kans is zooo klein, is vast een übergezond meisje dat daar in je buik woont O+)

En Keshet een jongetje! *O*

Skoap, lekker in Valencia *; Geniet ervan meis :)

Ik heb mezelf gisteren voor de eerste keer sinds tijden gewogen. Zit nu op zo'n 3-4 kilo extra, bij 19w2d. Als ik gemiddeld doorgroei, kom ik dan op zo'n 12-16kilo extra uit na 9 maanden.
pi_112964090
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
pi_112964112
En ik vind eh theel knap hooor...Zomaar opeens stoppen met roken terwijl de hormonen door je lijf heen gieren! :*
  Moderator zaterdag 16 juni 2012 @ 12:12:13 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112964137
Kan ik ook in de OP? :)

Onlogisch, papa, verwachtte geboorte datum is 3 november 8-)

Oh, en het wordt een zoon _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:13:47 #25
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_112964178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef vamperotica het volgende:
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
:D Ja precies, stampvoetend als een klein kind naar boven gelopen onder het mom van ik wil je even niet meer zien, en dan na 2min op bed liggen zoiets van waarom komt hij nu niet naar boven om mij te troosten :')

Hopelijk is het de combi van hormonen en stoppen en is dit niet blijvend :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')