Oh dat is mooiquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Joh Katy, 2 jaar geleden hadden Pessie en Flugel al weet ik hoe lang voorwerk en ik helemaal niks (ze waren een week of 2,3 na mij uitgerekend). Dus ik had al zoiets van die gaan mij zwaar inhalenuiteindelijk niet dus en ik ben zonder enig voorwerk in 7uur bevallen
dus voorwerk zegt niks
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:29 schreef Logician78 het volgende:
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben pas 6 wkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:34 schreef -Spring het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik was de eerste drie maanden niet om aan te zien, laat staan geschikt om mee samen te leven. Gaat weer over. Écht. Hoever ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:10 schreef vamperotica het volgende:
herkenbaar....Niet dat stoppen met roken, maar de rest.... Ik zou zo graag even uit willen huilen, maar daar krijg ik alleen maar meer hoofdpijn van...Echt ik word er gek van... Ex zou zoonlief ophalen voor de zwemles, maar die had zich voor de verandering weer eens verslapen, dus ik op de fiets met zoonlief achterop naar hem toe ( we wonen dicht bij elkaar in de buurt) Onderweg nam hij zijn telefoon pas op... En dan mag IK niet chagerijnig doen....
Iedereen in mn buurt kan een snauw krijgen en het liefst kruip ik onder een deken en kom er voorlopig niet meer onder uit...Maar als ik er dan 5 tellen lig, mis ik iedereen weer enorm en wil ik ze bij me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |