Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ola 'Toiboy' Toivonen!quote:
Hij speelt niet zo vaak tegen die Isaksson inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Zo'n goal maakt hij nooit meer.
TOIBOY!!!!!quote:
Hey doei hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ach zo VI Oranje kijken, en dan slapen.
Fijne avond heren!
Moet dat 2e zinnetje nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt vast wel weer iets over Isaksson gezegd bij VI, maar hij kon die bal zo bijna niet zien
Maar nu ga ik weer iets over FUT posten. Ik krijg wel heel veel Engelsen in packs nu
Hij post offtopic!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt vast wel weer iets over Isaksson gezegd bij VI, maar hij kon die bal zo bijna niet zien
quote:Maar nu ga ik weer iets over FUT posten. Ik krijg wel heel veel Engelsen in packs nu
is pas na deze wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ach zo VI Oranje kijken, en dan slapen.
Fijne avond heren!
Ja weet ik laptop Is zo leeg, en morgen een bezichteging voor ons huis, dus moet er vroeg uitquote:
Laat je lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moeten jullie nou bij elke offtopic post zeggen dat ik offtopic post?
Ik snap best dat het niet over FUT gaat op dit moment maar ik probeer er toch nog wat over te zeggen
Alle basiszenders zijn HD in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
Als jullie Ned kijken, kunnen jullie dan HD? wss is het gewoon dat jullie dat wel hebben, maar wij niet terwijl BBC enzo wel HD is
daar had ik geld op ingezetquote:
Ah ok bij mijn digicorder ook uit Belgie en Engeland. Zal daaraan dus liggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle basiszenders zijn HD in Nederland
Nog ongeveer 10 minuten, kan alles gebeurenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar had ik geld op ingezetdikke fail.
Ik heb net getweet: Walcott with the paceeeeeeeequote:
Net zoals IJshockey constant wisselen en frisse mannen er in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef Thorb het volgende:
Walcott vindt het wel weer genoeg voor vandaag.
De gewone? Lijkt me niet. Er zijn echt er echt zoveel op de markt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
Walcott zal wel iM worden.. Al hoop ik op Carroll![]()
Zal Walcotts prijs stijgen?
Zit niet in FUT.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
Hopelijk Wilhelmson volgende match. Dan bouw ik er een team rond.
Die zit toch niet in FUT? Svensson (paal) wel, dat is toch dezelfde die in 2002 op de paal schoot in de verlenging?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
Hopelijk Wilhelmson volgende match. Dan bouw ik er een team rond.
Anders Svensson was dat. Klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit toch niet in FUT? Svensson (paal) wel, dat is toch dezelfde die in 2002 op de paal schoot in de verlenging?
Zit Al ahli er niet bij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speelt ergens bij een Arabische club.
Ja precies! Prachtige actie. Jammer dat het geen goal is.quote:
En een punt meer en beter doelsaldo dan Engeland en Frankrijk zal sowieso bij de beste twee horen met onderling resultaat. Ik wist het niet zkerquote:
Dat hele verhaal, maar een ja vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En een punt meer en beter doelsaldo dan Engeland en Frankrijk zal sowieso bij de beste twee horen met onderling resultaat. Ik wist het niet zker
echt man, waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Danny de Munk zegt: Ja ik ga voor het legioen zingen (hij heeft het over dat carnaval tuig dat elke wedstrijd er bij oranje zit)
Hoe durft hij een verband te maken tussen legioen en dat carnaval tuig. Er is maar 1 legioen.
Volgens mij kan je ook beter morgen spelen, zijn de eerste mongols er al uitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Confetti het volgende:
TOERNOOI IS OPEN!!
Direct een 5 at the back
Geenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst een 4-4-2 Gardner en nu een 4-4-2 Pearce in een bronze Jumbo
Ik ga dat toernooi niet eens proberen, maar wat zijn nu precies de eisen?
Ik meld het alleen even.quote:
Blijkbaar wel want er reageert iemand.quote:
Toch op zn minst 10k he, is dus wel een mooie beloning.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over een uur zullen er wel veel IF Hondas komen op de markt.. maar denken jullie dat hij veel gaat kosten?
Wat had je gedaan dan?quote:
zelfde, nu al geen zin inquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga het toernooi wel proberen morgen
Raap me op, geniaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef Thorb het volgende:
EERST DIE DUITSE HOMO EN DAN DIE DEEN GODVERDOMME IK GA STUK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben gewoon veel te moe manquote:
Het is maar Oranjequote:
Tja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar OranjeClubvoetbal daar gaat het om. Oranje is leuk meegenomen als ze winnen, als ze verliezen maakt niets uit.
Welcome backquote:
Nog maar 2 schooldagen dit jaar, bij elkaar 4 uurtjes schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben gewoon veel te moe manal sinds 1 september ong elke dag om 6u30 wakker muv weekends en dat eist zn tol. Nog tot volgende week maandag en dan 2 maanden vrij.
*enige dramatiek is niet gecensureerd)
Ik tot die maandag examensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nog maar 2 schooldagen dit jaar, bij elkaar 4 uurtjes school.
Ik 26 juni-3 septemberquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef nog maar drie toetsen en dan heb ik tot 26 augustus vakantieweekje renesse, weekje Marokko, weekje Oostenrijk
Ik nog 4 toetsen, dan toernooien, Tommorowland en 3 weken Tanzania en 26 augustus weer naar school.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef nog maar drie toetsen en dan heb ik tot 26 augustus vakantieweekje renesse, weekje Marokko, weekje Oostenrijk
Wij hebben 3 verschillende vakantie periodes (Noord, Zuid en Midden) daarbij heb ik officieel van 1 juli tot ergens in Augustus (zal ook wel 26 zijn).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef stoereboii het volgende:
Hoezo allemaal in augustus terug? In BE is het officieel vast. Elk jaar 1 juli-1 september, maar op middelbaar ben je na de examens vrij, en 1 september is een zaterdag dit jaar.
Werken met je reetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb al ongeveer 10 maanden vakantie nu
of 11 al, tel kwijtgeraakt
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
LEG MAAR EEN FUCKING BOM OP DIE HQ VAN GOOGLE EN ADOBE. KUT BROWSER
Waarom is dat? Leegloop uit NL en files ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij hebben 3 verschillende vakantie periodes (Noord, Zuid en Midden) daarbij heb ik officieel van 1 juli tot ergens in Augustus (zal ook wel 26 zijn).
hopelijk in september weer naar schoolquote:
Maar waarom werk je dan niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hopelijk in september weer naar school2 jaar niks doen gaat echt te ver.
Je hebt aan shockwave gezeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja serieus. Dat ding is al 100x vastgelopen vandaag.
Ja dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom is dat? Leegloop uit NL en files ofzo?
luiquote:
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.quote:
Komt door cheat enginequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.
quote:
Ik heb niks gedaanquote:
dit ook ja, werkervaring echt overrated overal, willen niemand meer een kans gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.
Bwa, als je hier verre vrienden hebt kan je er dan altijd naartoe omdat ze tegelijk vakantie hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat soort dingenOok nog drukte op bestemmingen etc, scheelt wel met dagen als zwarte zaterdag. In Belgie en Frankrijk is dat nog veel erger volgens mij.
Scheelt één week per vak. Dus iedereen heeft nog 4 weken overlapping minimaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bwa, als je hier verre vrienden hebt kan je er dan altijd naartoe omdat ze tegelijk vakantie hebben
Dat heb ik ook (eigenlijk heb ik geen zin om te solliciterenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ook ja, werkervaring echt overrated overal, willen niemand meer een kans geven
wat was er nou vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik nog 4 toetsen, dan toernooien, Tommorowland en 3 weken Tanzania en 26 augustus weer naar school.
ga je nog uni doen dan volgend schooljaar? Had je het zo stoer over in andere topics toenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook (eigenlijk heb ik geen zin om te solliciteren) Nee maar ik heb bewust ontslag genomen van werk dit jaar omdat ik het eerste jaar wilde halen en geen idee hoe moeilijk het zou zijn.
Het was wel de bedoeling maar ik denk dat hbo wel een goede basis is en het is vrij makkelijk dus dan heb ik sowieso watquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je nog uni doen dan volgend schooljaar? Had je het zo stoer over in andere topics toen
k, ook een manier ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling maar ik denk dat hbo wel een goede basis is en het is vrij makkelijk dus dan heb ik sowieso watNa het hbo wil ik ook aan de slag bij juridisch loket ofzo of bij een advocaten kantoor en dan mijn master nog halen.
Hey waspoederquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:31 schreef waspoedertje het volgende:
Pas geleden op NGC de "fabriek" van fifa gezien
best indrukwekkend
Fifa 13 ga ik weer is halen denk
Ieder jaar word me te veel
verkocht?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga ook even een pace team in elkaar rossen
Kan ik je eindelijk weer eens pwn0nen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ga ook even een pace team in elkaar rossen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
WeekendNet een potje gewonnen tegen een GJE, die kwam steeds met zijn keeper uit
![]()
Het is voor de cup waarin je Honda kan winnen. Is dat een speciale IF variant van Honda die te winnen is, of zijn gewone kaartje?
De IF.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:41 schreef Toefjes het volgende:
WeekendNet een potje gewonnen tegen een GJE, die kwam steeds met zijn keeper uit
![]()
Het is voor de cup waarin je Honda kan winnen. Is dat een speciale IF variant van Honda die te winnen is, of zijn gewone kaartje?
haha goed topicquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[tk]Snowboardjas
[..]
Kan ik je eindelijk weer eens pwn0nen.
quote:
helemaal te stoer, dank heldenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
De IF.Alleen te krijgen door dat toernooi, niet in packs.
25,75kquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
_______!!!!!
Win net advance cup met 4-2. Denk even 1 potje in de Longshot toernooi. Ikke blij tegen een 75Chem team. Verlies ik met 2-6. Stond 7Min voor tijd met 2-0 voor. Hij maakt gelijk. Verlenging dus, scoort hij 4x![]()
Kut spel,
1 poging online over?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
![]()
_______!!!!!
Win net advance cup met 4-2. Denk even 1 potje in de Longshot toernooi. Ikke blij tegen een 75Chem team. Verlies ik met 2-6. Stond 7Min voor tijd met 2-0 voor. Hij maakt gelijk. Verlenging dus, scoort hij 4x![]()
Kut spel,
En hoe maar het slaat ook nergens op. Mihaylov was zijn keeper en hield gewoon zeker 5 schoten tegen die er in horen te gaan.quote:
Wat heeft Danilinho je gekost?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:45 schreef wieisboos het volgende:
Dit team gemaakt voor dat nationaliteiten toernooi, kostte 25-27k:
[ afbeelding ]
De standaard barvrouw is een dom wijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
Leuke barvrouw is dat wel bij VI
Escha Tanihatu
Hjb over Escha, pummel!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heeft Danilinho je gekost?
[..]
De standaard barvrouw is een dom wijf.Ik was er ooit eens een aflevering maar zij staat daar puur voor de sier. Doet net of ze afwast maar in de reclame gaat ze even backstage en zorgen anderen voor je biertje.
Erg arrogant ook.
Ik sta trouwens nog op Youtube met die aflevering. Legendarische grap van Johan.
Wat voor grap dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat heeft Danilinho je gekost?
[..]
Ik sta trouwens nog op Youtube met die aflevering. Legendarische grap van Johan.
Goed genoeg dus!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Leuk uiterlijk, maar verder gewoon kut.
Vind ik altijd wel vermakelijk, maar zonde van die 2k om die tokens aan te schaffen.quote:
dat je het uberhaupt overweegtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel vermakelijk, maar zonde van die 2k om die tokens aan te schaffen.
Ben ik m'n winst kwijt in principe
Zat mooi 2k onder de prijsquote:
ik haat die CPU zo verschrikkelijk erg hequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:04 schreef KrAlex het volgende:
Iemand al een potje gedaan in die nieuwe cup offline? Weet niet wat ik moet denken van Ultimate als moeilijkheidsgraad. Heb paar maanden terug wel carriere gespeeld met PSG op Legendary, maar dat haalde ik maar net dankzij snelle vleugel aanvallers
Niet te doen. De CPU op professioneel is al kut. Probeer het maar eens tegen het TOTW.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:04 schreef KrAlex het volgende:
Iemand al een potje gedaan in die nieuwe cup offline? Weet niet wat ik moet denken van Ultimate als moeilijkheidsgraad. Heb paar maanden terug wel carriere gespeeld met PSG op Legendary, maar dat haalde ik maar net dankzij snelle vleugel aanvallers
Toch ff poging wagen hahah full defence en hopen op een lucky goal voorin.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Niet te doen. De CPU op professioneel is al kut. Probeer het maar eens tegen het TOTW.
dit ja, hopen dat je 1 bal erin kopt er geen tegen krijgt en verder 89 min achter de bal aan rennenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik haat die CPU zo verschrikkelijk erg heafschuwelijk. Nooit meer.
Edin Dzeko is beter dan verwacht trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
Sta je 5-0 voor tegen zo'n skilldebiel, word je gedisconnect door fucking EA
Zeker! Prima formatie, geweldige balans op het middenveld en tegenstanders met nóg leukere teams dan dat van jou. Komt goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bceYTcxGbdJN5
Honda is mine
Wat voor kutteam ga je dan maken van 25k?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel vermakelijk, maar zonde van die 2k om die tokens aan te schaffen.
Ben ik m'n winst kwijt in principe
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Honda is mine
Jezusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Honda is mine
Niet eens Richards op CB?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Honda is mine
ik had er vandaag twee achter elkaar in 400c pakjes, 1,7k leek me wel een mooie prijs, insta buyquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar speelde ik bijna alleen maar tegen de computer, toen ging het wel goed en de computer was lang niet zo irritant. Dit jaar werd ik in het begin wel afgemaakt door het TOTW
De prijs van squad fitnesses schiet omhoog, zelfs de bronzes gaan voor 2k+
Te hoge ratingquote:
Ga zo het bedje in, morgen doen?quote:
yup zojuist begonnen, nja sowieso vage competitie+land dus denk dat hij niks waard wordt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:10 schreef Toefjes het volgende:
Is het toernooi zojuist begonnen? Nog geen IF Honda op de markt te vinden. Ben wel heel erg benieuwd hoeveel er op de markt gaan komen op deze manier
Dit is het beste moment ooit om winst te maken met bronze packs want zelfs de gewone fitness kaarten gaan voor 300quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had er vandaag twee achter elkaar in 400c pakjes, 1,7k leek me wel een mooie prijs, insta buy
Gek, net nog 25 shiney silver contracten voor 150 op kunnen pikkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is het beste moment ooit om winst te maken met bronze packs want zelfs de gewone fitness kaarten gaan voor 300
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef Toefjes het volgende:
Heb vanochtend een zooi trainers in huis gehaald. Worden de +10 kaartjes +15 kaartjes
Zo een team als dit heb ik al eens gehad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
Waarom maak je eigenlijk zo'n team? Je gaat echt geen wedstrijden winnen ermee
Wedden dat je het toernooi niet wint?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo een team als dit heb ik al eens gehad.
Alles mee gewonnen toen
wil ik je ook wel odds op geven GJE.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wedden dat je het toernooi niet wint?
Ach, offline kan alles.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef Rijst het volgende:
Waarom maak je eigenlijk zo'n team? Je gaat echt geen wedstrijden winnen ermee
Maar niet tegen mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo een team als dit heb ik al eens gehad.
Alles mee gewonnen toen
Ik ga het proberen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wedden dat je het toernooi niet wint?
We shall seequote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar niet tegen mij![]()
Maar serieus zo'n team is niet cool en nog slecht ook
als je zoveel vertrouwen hebt.. mijn 10k op GJE vs jouw 50k op jezelf?quote:
het klinkt vast dom dit, maar meestal speel ik op zaterdag en zondag echt slechtquote:
Dan spelen we maandagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
het klinkt vast dom dit, maar meestal speel ik op zaterdag en zondag echt slecht
Maarja boeiend, we spelen morgen wel even natuurlijk
Nee joh, waaromquote:
hahah idd de keren dat hij streamde en ik tegen 'm speelde won hij en alle andere keren won ikquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vond het ook niks, spelen terwijl heel fok meekeek. De druk op je schouders he?
3-5-2 begint nu echt te wennen geloof ik. 1 wedstrijd gespeeld en met 6-1 gewonnen vanavond, compleet gedomineerd. En TOTY Huntelaar is echt een hele fijne spitsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah idd de keren dat hij streamde en ik tegen 'm speelde won hij en alle andere keren won ikniks gaat goed als die shit aan staat.
oeh 3412, laat 'm maar zien wat 352 is Rijst
Wattafakkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Jeuj, heb die Honda gewonnen![]()
Verkocht voor 55k..dat zijn nog eens toernooiwinsten.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Wat ben je voor schijtmongool als je daar 56k voor betaalt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:
Belachelijk geil wijf zegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
Leuke barvrouw is dat wel bij VI
Escha Tanihatu
55quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat ben je voor schijtmongool als je daar 56k voor betaalt?
haha nice, mij lijkt Huntelaar echt niks in 352 omdat mijn spitsen vaak ver van 't doel af staan, maar dat zal wel aan mijn speelstijl liggen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3-5-2 begint nu echt te wennen geloof ik. 1 wedstrijd gespeeld en met 6-1 gewonnen vanavond, compleet gedomineerd. En TOTY Huntelaar is echt een hele fijne spits
Pace valt tegenquote:
99 pace, dribbling, shooting en passingquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:26 schreef RavioliPunch het volgende:
98![]()
Hoeveel was Limited Edition Messi van 99
Walcott NIF is ook geen 96 pace iddquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:28 schreef poker4lifee het volgende:
ach spelers spelen toch heel anders dan de stats die op het kaartje zelf staan. 98 pace zal dus ook wel stuk lager liggen
Ohquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
99 pace, dribbling, shooting en passing
Kijk is op je telefoonquote:
Die gozer het dus echt geen bal gevoel kan gewoon niet dat hij Passing van 87 krijgt. EA is echt niet sirieus te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
je moet echt die slomotion shit fixen Rijst, te irritant als alles super traag gaat
Lelijkste kutgoals ooit van mijquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:35 schreef wieisboos het volgende:
Wat een kutwedstrijdallebei zo weinig gecreëerd, die goals waren nou niet bepaald pareltjes, vooral die gelijkmaker
PS3 wel minder, maar toen ik refreshde was 9/10 zwartquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
9 pagina's op de xbox![]()
Volgend keer dat ze dit doen gewoon minimaal 94 team rating ofzo..
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PS3 wel minder, maar toen ik refreshde was 9/10 zwart
Ik snap deze gif niet, waar gaat dit over?quote:
1quote:
Wat is je team nu?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef Confetti het volgende:
Moet wel bekennen dat ik een UP Benzema met +10 kaart gebruikte![]()
Messi heeft zelfs 99.quote:
Nee tochquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:41 schreef Confetti het volgende:
Moet wel bekennen dat ik een UP Benzema met +10 kaart gebruikte![]()
En UP Nani +10, en UP Suarez +10. UP Suarez staat ook op mn verlanglijstje om te kopen en een +10 kaart te gevenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zelfe als laatst..behalve TOTY Ibra.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gpbsdcW5bdJON
Ja, dus voor jou is het het beste voor de UP of transfer spelers te kijkenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
+10 methode werkt alleen op UP/IF spelers?
Tim86 heeft wel TOTY Ibra.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:45 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zelfe als laatst..behalve TOTY Ibra.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gpbsdcW5bdJON
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:56 schreef KrAlex het volgende:
Toernooi gedaan, tegen Arsenal gespeeld en stond met rust al 2-0 achter. Heb hem maar dicht gegooit had geen enkel schot op doel. Mertesacker was even snel als Benzema UP
Ow? Had de illusie dat hij netjes handelde enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:56 schreef Confetti het volgende:
Tim86 was mijn handlanger in het begin!!!
Hmm oke, thanksquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dus voor jou is het het beste voor de UP of transfer spelers te kijken
Ja, dat dacht ik ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow? Had de illusie dat hij netjes handelde enzo
Iemand die dit weet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Als de tijd van een toernooi verloopt terwijl je in een potje zit, mag je 'm dan afmaken?
je denkt serieus dat je hem gaat winnen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks
heb nu 1.1k nog, morgen Honda scoren en dan ben ik weer voorzien van geld
Is niet makkelijk hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks
Kocht UP Donovan voor 800c. +10 kaartje voor 500c. met 1.300 c een topspitsquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm oke, thanks
geen idee man, lijkt mij als je al in de finale zit het gewoon af kunt maken..maarja je weet het nooit met EA.quote:
Het is al laat. Toernooi duurt nog 4 dagen en 18 uurquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom kan ik dat longshot toernooi pas over 4 dagen en 18 uur spelen en zie ik mensen die honda al hebben?
Als ik hem dan inbreng, gaat er dan ook een contract af van hemzelf of alleen van de speler die van het veld gehaald wordt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kocht UP Donovan voor 800c. +10 kaartje voor 500c. met 1.300 c een topspits
O ja het is inderdaad al laat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is al laat. Toernooi duurt nog 4 dagen en 18 uur
alleen van de speler die van het veld gehaald wordt. Rode kaarten tellen niet. Blessures tellen nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik hem dan inbreng, gaat er dan ook een contract af van hemzelf of alleen van de speler die van het veld gehaald wordt?
wtf is dat voor cheat danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen van de speler die van het veld gehaald wordt. Rode kaarten tellen niet. Blessures tellen niet
Thanks voor de tip!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
alleen van de speler die van het veld gehaald wordt. Rode kaarten tellen niet. Blessures tellen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |