Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ola 'Toiboy' Toivonen!quote:
Hij speelt niet zo vaak tegen die Isaksson inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan gebeuren
Zo'n goal maakt hij nooit meer.
TOIBOY!!!!!quote:
Hey doei hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ach zo VI Oranje kijken, en dan slapen.
Fijne avond heren!
Moet dat 2e zinnetje nou weer?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt vast wel weer iets over Isaksson gezegd bij VI, maar hij kon die bal zo bijna niet zien
Maar nu ga ik weer iets over FUT posten. Ik krijg wel heel veel Engelsen in packs nu
Hij post offtopic!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er wordt vast wel weer iets over Isaksson gezegd bij VI, maar hij kon die bal zo bijna niet zien
quote:Maar nu ga ik weer iets over FUT posten. Ik krijg wel heel veel Engelsen in packs nu
is pas na deze wedstrijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Ach zo VI Oranje kijken, en dan slapen.
Fijne avond heren!
Ja weet ik laptop Is zo leeg, en morgen een bezichteging voor ons huis, dus moet er vroeg uitquote:
Laat je lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Moeten jullie nou bij elke offtopic post zeggen dat ik offtopic post?
Ik snap best dat het niet over FUT gaat op dit moment maar ik probeer er toch nog wat over te zeggen
Alle basiszenders zijn HD in Nederlandquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
Als jullie Ned kijken, kunnen jullie dan HD? wss is het gewoon dat jullie dat wel hebben, maar wij niet terwijl BBC enzo wel HD is
daar had ik geld op ingezetquote:
Ah ok bij mijn digicorder ook uit Belgie en Engeland. Zal daaraan dus liggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alle basiszenders zijn HD in Nederland
Nog ongeveer 10 minuten, kan alles gebeurenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
daar had ik geld op ingezetdikke fail.
Ik heb net getweet: Walcott with the paceeeeeeeequote:
Net zoals IJshockey constant wisselen en frisse mannen er in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:40 schreef Thorb het volgende:
Walcott vindt het wel weer genoeg voor vandaag.
De gewone? Lijkt me niet. Er zijn echt er echt zoveel op de markt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:41 schreef Lindgren. het volgende:
Walcott zal wel iM worden.. Al hoop ik op Carroll![]()
Zal Walcotts prijs stijgen?
Zit niet in FUT.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
Hopelijk Wilhelmson volgende match. Dan bouw ik er een team rond.
Die zit toch niet in FUT? Svensson (paal) wel, dat is toch dezelfde die in 2002 op de paal schoot in de verlenging?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:44 schreef stoereboii het volgende:
Hopelijk Wilhelmson volgende match. Dan bouw ik er een team rond.
Anders Svensson was dat. Klopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die zit toch niet in FUT? Svensson (paal) wel, dat is toch dezelfde die in 2002 op de paal schoot in de verlenging?
Zit Al ahli er niet bij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speelt ergens bij een Arabische club.
Ja precies! Prachtige actie. Jammer dat het geen goal is.quote:
En een punt meer en beter doelsaldo dan Engeland en Frankrijk zal sowieso bij de beste twee horen met onderling resultaat. Ik wist het niet zkerquote:
Dat hele verhaal, maar een ja vond ik wel genoegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
En een punt meer en beter doelsaldo dan Engeland en Frankrijk zal sowieso bij de beste twee horen met onderling resultaat. Ik wist het niet zker
echt man, waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Danny de Munk zegt: Ja ik ga voor het legioen zingen (hij heeft het over dat carnaval tuig dat elke wedstrijd er bij oranje zit)
Hoe durft hij een verband te maken tussen legioen en dat carnaval tuig. Er is maar 1 legioen.
Volgens mij kan je ook beter morgen spelen, zijn de eerste mongols er al uitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Confetti het volgende:
TOERNOOI IS OPEN!!
Direct een 5 at the back
Geenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eerst een 4-4-2 Gardner en nu een 4-4-2 Pearce in een bronze Jumbo
Ik ga dat toernooi niet eens proberen, maar wat zijn nu precies de eisen?
Ik meld het alleen even.quote:
Blijkbaar wel want er reageert iemand.quote:
Toch op zn minst 10k he, is dus wel een mooie beloning.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Over een uur zullen er wel veel IF Hondas komen op de markt.. maar denken jullie dat hij veel gaat kosten?
Wat had je gedaan dan?quote:
zelfde, nu al geen zin inquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik ga het toernooi wel proberen morgen
Raap me op, geniaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:09 schreef Thorb het volgende:
EERST DIE DUITSE HOMO EN DAN DIE DEEN GODVERDOMME IK GA STUK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben gewoon veel te moe manquote:
Het is maar Oranjequote:
Tja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is maar OranjeClubvoetbal daar gaat het om. Oranje is leuk meegenomen als ze winnen, als ze verliezen maakt niets uit.
Welcome backquote:
Nog maar 2 schooldagen dit jaar, bij elkaar 4 uurtjes schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ben gewoon veel te moe manal sinds 1 september ong elke dag om 6u30 wakker muv weekends en dat eist zn tol. Nog tot volgende week maandag en dan 2 maanden vrij.
*enige dramatiek is niet gecensureerd)
Ik tot die maandag examensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Nog maar 2 schooldagen dit jaar, bij elkaar 4 uurtjes school.
Ik 26 juni-3 septemberquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef nog maar drie toetsen en dan heb ik tot 26 augustus vakantieweekje renesse, weekje Marokko, weekje Oostenrijk
Ik nog 4 toetsen, dan toernooien, Tommorowland en 3 weken Tanzania en 26 augustus weer naar school.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef nog maar drie toetsen en dan heb ik tot 26 augustus vakantieweekje renesse, weekje Marokko, weekje Oostenrijk
Wij hebben 3 verschillende vakantie periodes (Noord, Zuid en Midden) daarbij heb ik officieel van 1 juli tot ergens in Augustus (zal ook wel 26 zijn).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef stoereboii het volgende:
Hoezo allemaal in augustus terug? In BE is het officieel vast. Elk jaar 1 juli-1 september, maar op middelbaar ben je na de examens vrij, en 1 september is een zaterdag dit jaar.
Werken met je reetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb al ongeveer 10 maanden vakantie nu
of 11 al, tel kwijtgeraakt
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef Fuszy het volgende:
LEG MAAR EEN FUCKING BOM OP DIE HQ VAN GOOGLE EN ADOBE. KUT BROWSER
Waarom is dat? Leegloop uit NL en files ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wij hebben 3 verschillende vakantie periodes (Noord, Zuid en Midden) daarbij heb ik officieel van 1 juli tot ergens in Augustus (zal ook wel 26 zijn).
hopelijk in september weer naar schoolquote:
Maar waarom werk je dan niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hopelijk in september weer naar school2 jaar niks doen gaat echt te ver.
Je hebt aan shockwave gezeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja serieus. Dat ding is al 100x vastgelopen vandaag.
Ja dat soort dingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:20 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Waarom is dat? Leegloop uit NL en files ofzo?
luiquote:
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.quote:
Komt door cheat enginequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.
quote:
Ik heb niks gedaanquote:
dit ook ja, werkervaring echt overrated overal, willen niemand meer een kans gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
De laatste tijd is er vrij weinig werk voor studenten en mensen die geen diploma hebben. Komt doordat de economie fucked is.
Bwa, als je hier verre vrienden hebt kan je er dan altijd naartoe omdat ze tegelijk vakantie hebbenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat soort dingenOok nog drukte op bestemmingen etc, scheelt wel met dagen als zwarte zaterdag. In Belgie en Frankrijk is dat nog veel erger volgens mij.
Scheelt één week per vak. Dus iedereen heeft nog 4 weken overlapping minimaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Bwa, als je hier verre vrienden hebt kan je er dan altijd naartoe omdat ze tegelijk vakantie hebben
Dat heb ik ook (eigenlijk heb ik geen zin om te solliciterenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ook ja, werkervaring echt overrated overal, willen niemand meer een kans geven
wat was er nou vanmiddag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik nog 4 toetsen, dan toernooien, Tommorowland en 3 weken Tanzania en 26 augustus weer naar school.
ga je nog uni doen dan volgend schooljaar? Had je het zo stoer over in andere topics toenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook (eigenlijk heb ik geen zin om te solliciteren) Nee maar ik heb bewust ontslag genomen van werk dit jaar omdat ik het eerste jaar wilde halen en geen idee hoe moeilijk het zou zijn.
Het was wel de bedoeling maar ik denk dat hbo wel een goede basis is en het is vrij makkelijk dus dan heb ik sowieso watquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je nog uni doen dan volgend schooljaar? Had je het zo stoer over in andere topics toen
k, ook een manier ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was wel de bedoeling maar ik denk dat hbo wel een goede basis is en het is vrij makkelijk dus dan heb ik sowieso watNa het hbo wil ik ook aan de slag bij juridisch loket ofzo of bij een advocaten kantoor en dan mijn master nog halen.
Hey waspoederquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:31 schreef waspoedertje het volgende:
Pas geleden op NGC de "fabriek" van fifa gezien
best indrukwekkend
Fifa 13 ga ik weer is halen denk
Ieder jaar word me te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |