abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_338156
Wat vinden jullie van de zgn "voorbeschouwingen" die gisteren, vandaag en morgen zijn/worden uitgezonden?
Zelf vind ik ze toch wel interessant.
Eerlijk gezegd had ik verwacht dat er alleen maar "oude beelden" te zien zouden zijn, maar die zijn er dus bijna niet.
Ik vind de stukjes met de ex-bewoners wel leuk en ook de stukjes uit de andere BB huizen zijn wel interessant.
Wat vinden jullie?
  Redactie Frontpage woensdag 13 september 2000 @ 00:35:58 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_338557
LEuk, al die ouwe stukjes weer te zien! Heimwee naar de goeie ouwe tijd, alleen de stukjes van BB int. hoeven er niet in van mij...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_338853
Heerlijk....ff nostalgie op doen, 't had van mij wel een uurtje mogen zijn.....
pi_339078
Ik vind het wel geinig. al die weekopdrachten zijn hetzelfde. al die bewoners maken een liedje, bijna alle huizen lijken op elkaar en Leef van Han van Eik (ofzo) heb ik nu al in 3 verschillende talen gehoord.

Wat ik trouwens strak vond is dat BB bart tegen die duitsers gewoon nederlands lulde zo hoort het bart, ze kunnen het best wel verstaan hoor!

Maar wat beelden betreft (lees: naakt) is het in het buitenland toch beter.. zal mij benieuwen wat je vanavond te zien krijgt bij BB usa en ik hoop dat er in nederland een douche cam is

BTW, wat vinden jullie van de baard van bart

(wijziging: typo)

[Dit bericht is gewijzigd door Blue Thunder op 13-09-2000 12:05]

woensdag 13 september 2000 @ 13:34:18 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_339178
Ik vind dat er in de voorbeschouwing een beetje teveel Bart wordt getoond.
  woensdag 13 september 2000 @ 20:55:04 #6
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_339876
Dan heb je maar een voorbeschouwing gezien Marky, in elke voorbeschouwing kwamen er 3 ongeveer evenlang aan bod.

De voorbeschouwingen vielen me best mee en vooral de buitenlandse BB's vond ik best interresant

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 21:14:35 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_341538
De Nederlandse BB's kenden we al.. Juist die uit de andere landen waren wel interessant om te zien, maar ik zie toch liever gewoon de nieuwe bewoners live op m'n desktop
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')