quote:
Door het roodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:43 schreef formerjellybean het volgende:
Het is een vermakelijke soap aan het wordenMisschien past een oranje pakje ontzettend goed bij haar
Zolang het duurt Tong. Het is wachten totdat ze weer wat flikt in rehab of ergens anders waardoor ze weer in de problemen komt. Als je de reacties bij TMZ ook leest. Ze kunnen haar bloed wel drinken omdat ze overal mee weg komt en vinden dat ze gewoon de gevangenis in moet en dan natuurlijk geen 6 uur omdat die overvol zijn.quote:
Ik hoop het niet. Veel te leuk dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft/is ingecheckt in de Betty Ford kliniek inmiddels. Hoop dat ze het licht uiteindelijk eens gaat zien.
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.quote:
Dat hoeft idd niet. Misschien heb je gelijk en is het mooi om te zien dat ze weer een koningin wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nou ja, Brad Renfro achterna is ook weer zoiets.
Ik denk omdat er het eea scheelt. Bipolair, borderline wellicht. Ze slikt zgn. adderall tegen ADHD, maar ik denk niet dat dat het probleem is. Alleen heeft ze zo'n scene om zich heen die haar niet vertelt eens serieuze hulp te zoeken en haar juist alleen maar meer de vernieling in helpt. Het kan allemaal in Hollywood. En van die geschifte ouders hoeft ze ook niet veel te verwachten.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:29 schreef formerjellybean het volgende:
Aan een kant is het heel vermakelijk maar ik heb ook zoiets hoe kan iemand zo ontzettend dom zijn en zich elke keer aan dezelfde steen stoten .
En ik geloof het meteen. Heus!quote:Op zondag 5 mei 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:
Lindsay Lohan heeft naar eigen zeggen maar vier of vijf keer een lijntje gesnoven.
"Iedereen denkt altijd dat ik het heel veel gebruik. Maar ik heb het maar een paar keer gebruikt en ben twee keer gepakt", zegt het feestbeest volgens The Sun.
Het is de paparazzi , ze sluiten een complot tegen me en daardoor is het net alsof ik altijd snuif, ik ben zo'n lief onschuldig meisjequote:
Hoe lang nog? Ik las op Perez Hilton dat ze aan het klagen is en naar een andere rehab wil. Het zal haar nog gaan lukken ook, let maar op.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ze heeft/is ingecheckt in de Betty Ford kliniek inmiddels. Hoop dat ze het licht uiteindelijk eens gaat zien.
Ze heeft meerdere suikeroompjes die haar wellicht zullen helpen, of Charlie Sheen. Ik dacht trouwens dat het 300.000 dollar was.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:09 schreef tong80 het volgende:
Shawn Holley is de beroerdste niet. De advocate wil haar voormalige cliënte Lindsay Lohan best weer vertegenwoordigen, onder één voorwaarde: dat ze de 150.000 dollar waar ze recht op heeft, eindelijk op haar rekening krijgt gestort.
Lindsay, die vorige week incheckte bij het Betty Ford Center, zou besloten hebben om Holley weer aan te nemen. Volgens TMZ zou de actrice haar in meerdere telefoontjes hebben gesmeekt om weer voor haar te komen werken.
Shawn, die een paar maanden geleden werd ontslagen door Lohan, is keihard: zaken zijn zaken. Ze wil dan ook alleen meewerken als de schuld zo snel mogelijk wordt afgelost, volgens strikte financiële eisen.
Begrijp je nu wat ik bedoelde te zeggen dat het genieten is. En jij met het tegenargument kwam dat het misschien wel borderline is ofzo.quote:
Borderliners worden ook vaak voor verwende nesten versleten. Ik geloof nog steeds dat ze een stoornis heeft (hoeft niet per se borderline te zijn). Een gigantische leegte van binnen die ze probeert op te vullen. SHO is er om te zeiken om falende celebrities, maar ik blijf het tragisch vinden als jonge mensen zich de vernieling in helpen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:20 schreef tong80 het volgende:
Het is gewoon een verwend kreng die liever op Hawäï van de zon geniet bij een kliniek dan echt hulp te krijgen.
Ze kan ook uit luxe aan de drugs zijn begonnen. Ik zoop ook te veel en deed dat omdat ik het lekker vond. Niet om m'n pijn te bestrijden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Borderliners worden ook vaak voor verwende nesten versleten. Ik geloof nog steeds dat ze een stoornis heeft (hoeft niet per se borderline te zijn). Een gigantische leegte van binnen die ze probeert op te vullen. SHO is er om te zeiken om falende celebrities, maar ik blijf het tragisch vinden als jonge mensen zich de vernieling in helpen.
Niet iedereen is als jijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze kan ook uit luxe aan de drugs zijn begonnen. Ik zoop ook te veel en deed dat omdat ik het lekker vond. Niet om m'n pijn te bestrijden.
Zeg ik ook niet. Zou wel een zooitje worden op Fok!quote:
quote:Lindsay Lohan 'hell bent on making her escape from Betty Ford centre after doctors cut off her Adderall supply'
Lindsay Lohan's doctor at the Betty Ford centre are said to have cut off her Adderall supply, according to reports.
TMZ claim that the doctors evaluated the 26-year-old actress last week and decided that she did not need the pills.
Lindsay takes the tablets because she claims to suffer from ADHD but the website reports that health practitioners at the treatment facility believe there are substitute medication.
TMZ also claims that Lindsay is now 'hell bent on making her escape.
Cut off: Lindsay Lohan's doctors at rehab are said to have cut her off from Adderrall, according to reports
The troubled star is said to want to move to another rehab centre where she can take the drug.
Adderall is known to be misused as a weight control and Betty Ford reportedly do not prescribe the drug to people over the age of 15.
A spokesperson for Lindsay was unavailable for comment on Saturday.
The news of Lindsay's rehab stay comes shortly after it was revealed that her parents Dina and Michael Lohan may be summoned to the Southern California-based Betty Ford Center for a family therapy session
A source revealed to RadarOnline.com: 'Lindsay’s counselors want to get Dina and Michael to Betty Ford for a series of sessions in the next few weeks.
'They feel like having her work through her family issues could help Lindsay’s recovery.
'Families are encouraged to participate in group therapy,' the insider added.
But Dina dispelled the claim as fodder in a response to Radar.
'Where did you hear that from? News to me!' she answered when contacted by the website.
'I have a warrant for child support against him… he owes thousands in back child support,' she continued.
Meanwhile, Michael alleges he has paid Dina the child support in full, even furnishing a cashier's cheque for $8,500 as proof.
He told Radar of a potential therapy session: 'I will gladly attend, like I’ve always wanted to.
Family feud: The couple, pictured in 2003 with daughter Lindsay, divorced in 2007 after a 22-year marriage
'It’s the only thing that will give Lindsay resolve and a chance to finally have her life and both parents back in her life.
'This is about Lindsay, not Dina or me. Our family needs healing and that’s the only way Lindsay is going to beat this.
'I'll be there for anything she needs,' he finished.
The notorious couple finalised their divorce in 2007 after a tumultuous 22-year marriage.
Facing her demons: Lindsay entered the Rancho Mirage, California treatment facility one week ago after a series of court appearances
They have remained estranged for years, communicating with each other only through bitter comments made to various press outlets.
It remains unknown whether Dina and Michael's three other children, Michael Jr., 25, Ali, 19, and Cody, 16, were invited to participate in the group session.
Moeder ontkent het geheel alweer:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen ze die familietherapie niet opnemen en uitzenden?
Gezelligheid.quote:'Where did you hear that from? News to me!' she answered when contacted by the website.
'I have a warrant for child support against him… he owes thousands in back child support,' she continued
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:15 schreef Copycat het volgende:
Kunnen ze die familietherapie niet opnemen en uitzenden?
quote:'Het gaat bergafwaarts met Lindsay Lohan in afkickkliniek'
Het lijkt niet goed te gaan met Lindsay Lohan tijdens haar verblijf in de afkickkliniek.
Foto: Novum
Volgens vrienden maakt de 26-jarige geplaagde actrice een ‘onverzorgde, verwarde en uitgebluste indruk’ in de Betty Ford-kliniek in Californië, waar ze door de rechter voor een periode van 90 dagen gedwongen werd opgenomen.
Een kennis van de Liz & Dick-ster meldt tegenover RadarOnline: “Lindsay wil er gewoonweg niet zijn. Ze ziet er bijzonder ongezond uit, haar gezicht is opgezwollen en haar haar ziet eruit alsof het al dagen geen borstel meer heeft gezien.” Lohan zit sinds 2,5 week in de kliniek.
Volgens de bron gaat het bergafwaarts met Lohan sinds de artsen in de kliniek haar medicatie hebben stopgezet. Familie en vrienden van de actrice denken dat het wegnemen van haar pillen haar herstelproces alleen maar vertraagt. “Sinds zegeen medicijnen meer gebruikt, maakt ze een onverzorgde, verwarde en uitgebluste indruk.”
“Lindsay moet zich beseffen dat het voor haar eigen bestwil is en zich neerleggen bij de behandeling.. Anders heeft ze nooit enige kans om daadwerkelijk te ontnuchteren. Ze ziet rehab als een tijd die ze verplicht moet uitzitten en zet geen stap extra”, aldus de bezorgde bron.
quote:Just last week Lindsay Lohan was telling Piers Morgan she doesn’t need rehab because she’s not addicted to drugs, so naturally that story ended with her already wanting to leave rehab because they took away the drug she’s addicted to. TMZ reports:
Sources close to Lindsay tell TMZ … doctors at the rehab center evaluated Lindsay this week and decided she does NOT need her Addy pills, despite Lindsay’s claims she suffers from ADHD (attention deficit hyperactivity disorder).
We’re told Betty Ford’s doctors almost NEVER give anyone over the age of 15 the powerful drug, because the docs believe there are plenty of substitute meds for ADHD that do the trick without the addictive qualities inherent in the drug. And, we’re told, the doctors are well aware many people — especially Hollywood types — misuse Adderall as a weight-control drug.
Lindsay is apparently trying to get transferred to a different rehab facility that will let her stay hopelessly addicted to narcotics, but surprisingly the judge in her case isn’t going for it. It’s almost as if he wants the sentence he handed down be an effective method of rehabilitation when really he should be worried about making sure Lindsay gets everything she wants because she was in Mean Girls. “That’s how the law works,” she probably said while dramatically taking off her glasses and looking into the wrong pretend camera.
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef tong80 het volgende:
Volgens het bedrijf heeft Lindsay's imago de reputatie van de kledinglijn verwoest. D.N.A.M. zegt dat ze vele miljoenen hebben geïnvesteerd in de lijn en eisen daarom een onkostenvergoeding van 5 miljoen dollar.
quote:Dina and Michael Lohan have called a truce.
The divorced parents of Lindsay Lohan - who have been locked in a bitter war over how to deal with their troubled daughter - had dinner together at the W Hotel in Hollywood on Wednesday.
During the conciliatory meal, they agreed to attend family therapy sessions at The Betty Ford Clinic where Lindsay is currently being treated. (...)
tmzquote:Lindsay Lohan is officially free to leave rehab Wednesday ... but she's decided on her own to stay longer ... TMZ has learned.
Sources connected with LiLo tell TMZ ... Lindsay has told them she will stay another 3 - 4 days because she feels she needs a transition period before re-entering the free world. We're told she'd like to stay in a "lower level, sober living house" which she believes will help her recovery.
It sounds like B.S. for sure, given Lindsay's many failed, insincere attempts in the past. But several people connected with Lindsay -- whom we trust -- say they're "shocked" at her conduct this time around. One source said, "It's like invasion of the body snatchers. She's a different person."
Lindsay is still moving to NYC when she leaves rehab, and we're told she's scared about the temptations she'll face, but claims she really wants to conquer her demons this time around.
Even the skeptics in her life think she's serious this time.
Lindsay Lohan blijft langer in de afkickkliniek. Haar verplichte verblijf in rehab zit er woensdag na negentig dagen officieel op, maar de 27-jarige actrice wil er nog een aantal dagen aan vastplakken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
Zou het dan eindelijk effect hebben?
[..]
tmz
Kun je elkaar steunen Ole.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:30 schreef Ole het volgende:
Heel goed om een vriendje te hebben dat ook in rehab heeft gezeten.
Ja, of je helpt elkaar aan de drank of drugsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je elkaar steunen Ole.
Dan ben je er voor elkaar in gelukkige maar ook in moeilijke tijden.
Ik was dan ook sarcastisch. Dat gaat gruwelijk mis.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, of je helpt elkaar aan de drank of drugs
Het feit alleen al dat ze naar zo'n feest gaat is debiel. Alsof een pedofiel vrijwilligerswerk op een kleuterschool gaat doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:33 schreef SEMTEX het volgende:
Feesten tot 7 uur 's morgens hou je niet vol zonder drugs of drank, tenzij je je helemaal lam zuipt aan red bull..
Bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij om 21.00
http://www.tvgids.nl/arti(...)ay_Lohan_stevig_aan/
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 05:08 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Oprah Winfrey telde twee miljoen dollar neer voor openhartig gesprek met Lindsay Lohan. De talkshowkoningin had dat bedrag beter kunnen spenderen aan een leuke tas.
Naar het openhartige interview, waarin een emotionele Lindsay onder andere 'toegaf' slechts tien tot vijftien keer coke te hebben gesnoven, keek -voor Amerikaanse begrippen- geen hond.
The Superficial meldt dat er in totaal iets minder dan 1.4 miljoen huishoudens afstemden op het één uur durende gesprek. Het interview dat Oprah in 2012 had met Whitney Houstons familie trok 3.5 miljoen kijkers, veel meer dus dan het interview met het gevallen kindsterretje. Lance Armstrongs interview, waarin hij zijn dopinggebruik bekende, wist 3.2 miljoen kijkers te boeien. Zelfs het interview met Rihanna deed het stukken beter dan dat van Lindsay: 2.5 miljoen liefhebbers zaten aan de buis gekluisterd.
Ook in Nederland zijn weinig mensen geïnteresseerd in het wel en wee van La Lohan: het interview werd woensdag uitgezonden door TLC, maar haalde de top 25 van best bekeken programma's niet.
Je hebt dit weekend nog 2 kansen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:47 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik het had geweten had ik wel gekeken.
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond het zo saai, ik ben na een kwartier maar weer Tussen Kunst en Kitsch gaan kijken
Ik had ook niet echt een oprecht gevoel bij LiLo, had continu het idee dat ik naar een geacteerd stukje zat te kijken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt. Vreselijk truttig en niet confronterend. Alsof moeder Theresa, Mary Poppins interviewde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |