quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:16 schreef Abed het volgende:
Paar prima shots van de tietjes van Jenny
Komen nog 2, that's it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 03:03 schreef Saavedra het volgende:
Huh, ik dacht dat er 16 afleveringen waren dit seizoen?
Edit: het lijkt me dat die laatste zes dan in de winter worden uitgezonden, zoals USA wel met meer shows doet? Of zit ik helemaal fout?
Maar ik lees overal dat het tweede seizoen uit 16 episodes bestaat, hier bijvoorbeeld. En ik had ergens op tumblr gelezen dat die 2 episodes die nog komen de zomerfinale zijn en dat die resterende zes dan later nog komen.quote:
De top firms in New York en ook elders ter wereld komen niet in de top zonder het spel op deze manier te spelen. Reken maar dat er op dat niveau smerige spelletjes worden gespeeld, en als je daar werkt heb je vaak ook wel een ziekelijke drive om top te presteren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:45 schreef Knipoogje het volgende:
Eigenlijk vind ik Jessica en Harvey ook kil en onsympathiek. Ook zij spelen het spel voor personal gain en glory. Wat mij betreft komt de hele firm crashing down on them en blijft Louis fier overeind. Die is tenminste een open boek en speelt alleen smerige spelletjes als hij er zelf het slachtoffer van is geworden.
grappig om te wetenquote:Ik wist niet dat Jacinda Barrett (Zoe Lawford) de vrouw van Gabriel Macht (Harvey) was..
Dat vond ik trouwens wel heel erg onrealistisch makkelijk gaan...quote:
ik kreeg er een raar gevoel in mijn onderbroekje vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:11 schreef Happel het volgende:
Ik betrap mezelf erop dat ik de hele tijd naar het decolleté van donna zit te staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |