Die interactie is wel leuk ja! Maar ik hoop dat het bij een vriendschap blijft..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef Rick_Castle het volgende:
Donna kom nou terug![]()
Verder prima aflevering en interactie tussen Rachel en Louis ook leuk![]()
Ze mogen wel eens een case verliezen trouwens, dit kan nog eens saai gaan worden al gaat het soms echt net goed..
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:47 schreef VacaLoca het volgende:
Deze aflevering was wat matig idd, voelde anders aan in z'n geheel. Veel akarakteristieke dingen en Louis was bijna een tekenfilmfiguur.
Dat vind ik ook jammer ja. Ze moeten Mike weer wat meer naar de voorgrond plaatsen. Aan de andere kant zijn ze er misschien achtergekomen dat Mike maar een saaie Piet is en dat karakterontwikkeling van Louis en Harvey veel interessanter is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef andre347 het volgende:
Het begin van dit seizoen was sterk. Deze aflevering viel wat tegen. Het seizoen is sowieso anders ingedeeld dan season 1. Want daar ging het echt over de opkomst van Mike en zijn fantastische brein. Dat komt nu amper terug.
Yup, was erg sterk deze week.quote:
Je stemt zeker SP...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Kenju het volgende:
Tsja, je ziet wel weer waar het heen gaat. Schikken zou het saai maken, aangezien het vreemd zou zijn wanneer ze naar zo'n zaak bouwen, dus waarschijnlijk gaan zo op de een of andere manier uiteindelijk toch naar de rechter, en die winnen ze dan, is de saaie Suits-flow. Ben er eigenlijk wel klaar mee.
Ook de manier waarop ze feitelijk heel concreet neerzetten dat Louis gewoon een paar klassen minder is dan Harvey (ze hebben iemand nodig die Ali kan verslaan, en daarvoor moet je eerst een Frazier verslaan, maar Louis is geeneens Frazier) bevalt me niet.
Ik heb nu iets van dat ik gewoon graag zou zien dat ze flink verliezen, of dat Louis weggaat, ze tegenover elkaar komen te staan, en dan gigantisch de grond in gestampt worden op het moment dat ze tegen Louis komen te staan.
Ik vind het ook wel jammer dat ze steeds toch winnen. Vooral vorige week, toen ze er zelfs om gingen pokerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:29 schreef Kenju het volgende:
Tsja, je ziet wel weer waar het heen gaat. Schikken zou het saai maken, aangezien het vreemd zou zijn wanneer ze naar zo'n zaak bouwen, dus waarschijnlijk gaan zo op de een of andere manier uiteindelijk toch naar de rechter, en die winnen ze dan, is de saaie Suits-flow. Ben er eigenlijk wel klaar mee.
Ook de manier waarop ze feitelijk heel concreet neerzetten dat Louis gewoon een paar klassen minder is dan Harvey (ze hebben iemand nodig die Ali kan verslaan, en daarvoor moet je eerst een Frazier verslaan, maar Louis is geeneens Frazier) bevalt me niet.
Ik heb nu iets van dat ik gewoon graag zou zien dat ze flink verliezen, of dat Louis weggaat, ze tegenover elkaar komen te staan, en dan gigantisch de grond in gestampt worden op het moment dat ze tegen Louis komen te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |