Dat is tegenwoordig al zeldzaam genoeg trouwens.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:06 schreef Vince22 het volgende:
Precies, het is gewoon een serie om lekker weg te kijken
nou ja, de superlatieven die gebezigd worden danquote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Jarno het volgende:
Ik zie weinig hype maar goed. Anderhalf topic per seizoen...
Die kop alleen alquote:Op maandag 25 juni 2012 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
sowieso is deze serie al beter dan gemiddeld door de aanwezigheid van Rick Hoffman. Ik geniet al jaren, sinds Hostel, van zijn slijmerige aanwezigheid in films en series.
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef BartK. het volgende:
'What'd you say? You're the man. Damn straight'.
Leveragequote:Op maandag 25 juni 2012 11:41 schreef MikeyMo het volgende:
Wat een hype hier... het is een leuk wegkijkertje net als series als Leverage, maar geen serie waarvan ik zeg: dit moet je zien, dit mag je niet missen
vond die scene tussen Harvey en Louis (lewis?) erg goed. Hopelijk gaan ze wat meer samenwerken.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:19 schreef BartK. het volgende:
'What'd you say? You're the man. Damn straight'.
[US 1981] Meghan Marklequote:Op zaterdag 23 juni 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
Leek mij juist duidelijk dat het om Donna & Harvey ging
ohja en Rachel![]()
Juist, het wordt een beetje een erge vrouwenserie met de liefdesverhalen tussen Mike en Rachel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Seizoen 2 tot nu toe de focus op Rachel (minst interessante karakter) en Mike.Dat is in mijn ogen echt de zwakste en meest uitgekauwde verhaallijn die ze konden volgen. Zonde...
Houd het maar op de cases aub.
Totally agree!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef Thvd het volgende:
[..]
Juist, het wordt een beetje een erge vrouwenserie met de liefdesverhalen tussen Mike en Rachel.
Ik wil meer cases, meer achterbaksheid, meer toffe dialogen (of monologen/speeches, a la Louis) en als er dan al liefde in moet zitten, het liefst onfunctioneel naakt.
Sowieso, was weer prima.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:47 schreef Cavalier het volgende:
Vandaag de nieuwe te downloaden. Iemand al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |