Ik wilde hem na gaan doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou dat enge mens met die psychotische blik nog uit de op en ik kan de scheermesjes weer wegleggen
Tegenvaller weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoerige hoerige!!!!!!!!!
Ik had m gesloopt
Doe het niet!quote:
100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben het ook allemaal niet waard![]()
![]()
*gaat krassen*
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.
En niet copy-pasten, want dat zie ik onmiddellijk!
Oeh goedenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, je mag copy-pasten, maar dan moet je er een strafwerk-slinger van maken
Heb je effequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, je mag copy-pasten, maar dan moet je er een strafwerk-slinger van maken
Anders vergeeft de autistengemeenschap je nietquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin is een held![]()
Stop maar met krassen, je bent vergeven![]()
![]()
Ja man, is veel leuker! Het lijkt wel een beetje comic sans zo thoughquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou je verslagen voortaan op deze manier typen, voldoende gegarandeerd![]()
![]()
Kiek dan hoe vrolijk het eruit ziet!
Ik was ook heel benieuwd naar de kop van mijn docent toen ik die giraffe had getekend op mijn tentamenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
+ de kop van de docent filmen als hij het verslag krijgt
Blij Sienhoofd erbijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik pas heus wel in het mandje van Dikkie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Happy dogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blij Sienhoofd erbij.
Mijn oude hont kon dat beter. Even pic zoeken
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Piest pesas!![]()
En dan de kat er zo naast
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goeden klantenservicequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:38 schreef Dwyn het volgende:
Geachte mevrouw Dwyn,
Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen onze reactie.
Met vriendelijke groet,
Algemene Klantenservice
Ze geven geen telefoonnummers van winkels zodat de medewerkers zich op de winkel kunnen concentreren.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze geven geen telefoonnummers van winkels zodat de medewerkers zich op de winkel kunnen concentreren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze geven geen telefoonnummers van winkels zodat de medewerkers zich op de winkel kunnen concentreren.![]()
![]()
Ik kan sowieso maandag pas weer naar de stad dus ik denk dat dit qua tijd niet zoveel verschil maakt. Vind het ook dom van mezelf dat ik nu pas een verschil van 20 euro zie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:42 schreef megamandy het volgende:
[..]kun je niet naar de winkel gaan met de klacht? Of gewoon het adres opzoeken, staat vaak een telefoonnummer bij.
Ja precies. Dat heb ik ook in het mailtje gezet. En ik had niet eens gevraagd om extra te pinnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:49 schreef megamandy het volgende:
Ooh dit gaat over dat geldwat een sukkels. Maar dan moeten ze wel ¤20,- teveel in de la hebben gehad die dag.
Omnomonom groentequote:
Goeden matigen films, op welk net?quote:
sbs6quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden matigen films, op welk net?
Is zeker een veul betere film; maar die komt ook wel vaak op tv laatste tijd...quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Neeeeequote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vannacht bij Deb inbreken om nagellak te stelen
Wat een goeden informatie voor mijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeeeeik ben alleen thuis dan ben ik bang
. Herman luistert niet naar "attack"
.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een goeden informatie voor mij![]()
Ik doe jou niks joh, ik laat je slapen en steal ALL the polish
Maar ja, als jij een plan bedacht hebt en het gaat niet volgens plan schrik jij harder dan ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
En als je toch wakker wordt geef ik je een kopje thee voor de schrik...
En dan ren ik weg met je lak
Hm... dan is het misschien voor beide partijen makkelijker dat je me die nagellak gewoon geeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Maar ja, als jij een plan bedacht hebt en het gaat niet volgens plan schrik jij harder dan ik. Verandering en autisten, gaat niet samen he
.
Nee helaas, dat zal niet gaan. Je kunt proberen er 1 te winnen als de giveaway er isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hm... dan is het misschien voor beide partijen makkelijker dat je me die nagellak gewoon geeft
ja daar mag ik toch heul niet aan meedoenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee helaas, dat zal niet gaan. Je kunt proberen er 1 te winnen als de giveaway er is.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee helaas, dat zal niet gaan. Je kunt proberen er 1 te winnen als de giveaway er is.
Haha ja sorry, dat is waarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja daar mag ik toch heul niet aan meedoen![]()
(dat zou namelijk best pauper zijn)
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja daar mag ik toch heul niet aan meedoen![]()
(dat zou namelijk best pauper zijn)
Godsamme, mensen die ook echt 60 euro biedenquote:
Waarschijnlijk pas volgende week, morgen namelijk personeelsuitje en zondag een verjaardag overdag. Dus ik ga nu maar eens schrijven voor vanavond en morgen met backlog foto'squote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer ga je soberso een blogpost over de lak schrijven?
ik kan toch niet op 'm'n eigen' blog meedoenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Godsamme, mensen die ook echt 60 euro bieden
O ja, jij bent de stagiairequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik kan toch niet op 'm'n eigen' blog meedoen
quote:
Onze uberfalerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
Debsie vergeet je niet te laten weten hoeveel centjes je krijgt enzo?
Tenzij je me verlaat en je eigen blog begintquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef Loqi het volgende:
[..]ja zo kun je t ook zien
maar ik haal er geen werkervaring uit die ik later ga gebruiken ergens anders
wil je van me af?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tenzij je me verlaat en je eigen blog begint
En een leuke toevoegingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
wil je van me af?![]()
nah, ik heb geen tijd voor een eigen blog, dit is een mooi compromis
Neeeeee nooitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:08 schreef Loqi het volgende:
[..]
wil je van me af?![]()
![]()
nah, ik heb geen tijd voor een eigen blog, dit is een mooi compromis
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En een leuke toevoeging![]()
Jij heb toch een andere stijl dan debs en dat vind ik wel tof aan de blog eik
ik vraag me af of deze mensen dan ook meteen mee zouden volgen ja, maar ik heb geen ambities voor een eigenstequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeeeee nooitmaar je zou wel al gelijk een goede eigen follower base hebben verwacht ik
. Maar wat Priem zegt, zo bieden we mooi voor ieder wat wils! Al ben ik me eindelijk eens aan het oefenen in stempelen
.
Valt wel mee hoor, hoe snel het is gegaan, blog nu sinds 21-10-2010quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:11 schreef Mss het volgende:
Hoe lang blog jij eigenlijk al Debs? Nog niet zo lang toch? Het is bij jou heel snel gegaan ofniet?
Haha echt wel, jij bent way better in stempelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef Loqi het volgende:
[..]thnx!
Ik vind het gewoon leuk dat ik zo mijn ei bij Debs kwijt kan
[..]
ik vraag me af of deze mensen dan ook meteen mee zouden volgen ja, maar ik heb geen ambities voor een eigenste![]()
Als je gaat stempelen heb ik niks meer toe te voegen tho![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt wel, jij bent way better in stempelen.
Hey, niet aanmoedigen!!!! Jij moet blijven stempelen bij debsquote:
Ik zal niet te veel stempelen (en serieus, mijn oog hand coördinatie is nogal belabberd. Ik stempelde laatst de zijkant van mijn vingerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hey, niet aanmoedigen!!!! Jij moet blijven stempelen bij debs
Yesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:16 schreef PriemGirl het volgende:
He maar die spotted.... Enkel in frankrijk te krijgen of hoe zat dat ook alweer?
En waar pcies? Sephora?quote:
haha, ik vind het echt niet erg als je gaat stempelen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal niet te veel stempelen (en serieus, mijn oog hand coördinatie is nogal belabberd. Ik stempelde laatst de zijkant van mijn vinger).
Of op ebay voor 50 euroquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En waar pcies? Sephora?
Ik ga kijken of ik een kennis kan bereiken![]()
![]()
Ik vind ze echt te tof....
Volgens mij wel ja, en zou ik zeker doen want hij is echt übervet!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En waar pcies? Sephora?
Ik ga kijken of ik een kennis kan bereiken![]()
![]()
Ik vind ze echt te tof....
En anders kan ik dat meiske op FB nog wel om meer vragen denk ik!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, en zou ik zeker doen want hij is echt übervet!
Ik ga ze een berichtje sturen. Geen idee of het gaat lukken; maar goed... als ik het niet probeer...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of op ebay voor 50 euro.
Kijk of die kennis er twee kan roggelen, ik wil ook![]()
Niet geschoten enzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga ze een berichtje sturen. Geen idee of het gaat lukken; maar goed... als ik het niet probeer...
mocht je dat nog een keer doen dan hou ik me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En anders kan ik dat meiske op FB nog wel om meer vragen denk ik!
Ik was 15.90 per flesje kwijtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat kost dat nou, zo vanuit Frankrijk enzo?
ik zou het iig vreemd vinden als anderen er nu niet mee komen, maar of OPI zelf t nog eens maakt..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou het nou niet mogelijk zijn dat OPI uitprobeert of het concept aanslaat op deze manier en dat doet het dus kunnen ze een hele collectie maken?![]()
Ik vind het zo vreemd dat ze een nagellak met een specifieke formule maken en die dan alleen gelimiteerd in 1 land uitbrengen...
Tsjaa, heel af en toe hebben ze natuurlijk wel van die exclusives (net als die ene Reflecting Pool ofzo, voor de UK?) maar dit is zo immens populair al, dat ze gek zouden zijn als ze het niet wereldwijd uitbrengen. Maar ze zeggen van niet en later terugkrabbelen is ook wel weer een beetje raar natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou het nou niet mogelijk zijn dat OPI uitprobeert of het concept aanslaat op deze manier en dat doet het dus kunnen ze een hele collectie maken?![]()
Ik vind het zo vreemd dat ze een nagellak met een specifieke formule maken en die dan alleen gelimiteerd in 1 land uitbrengen...
Ik zat mee te swingenquote:
En dan kunnen ze ineens allemaal de sterren van de hemel zingen als Whoopi ze helptquote:
Gewoon lalala'en en go !quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan kunnen ze ineens allemaal de sterren van de hemel zingen als Whoopi ze helpt
Haar even door IMDB halen, dan ben je er zo achterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die dikke non ziet er zo normaal uit zonder dat pakje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ben nog aan het denken waar ik haar van ken)
Theheh truequote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die dikke non ziet er zo normaal uit zonder dat pakje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ben nog aan het denken waar ik haar van ken)
Heb ik heul allang gedaan, heeft niet geholpenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haar even door IMDB halen, dan ben je er zo achter
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik heul allang gedaan, heeft niet geholpen
Ze was hier al 83quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die oude non heeft echt films gemaakt tot haar dood. Sterker nog, er staan twee projecten op IMDB waar ze een stem voor heeft gedaan die uitgekomen zijn na haar dood
Thehehquote:
Dat zou dan ook terecht zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Als we zondag weer verliezen gooi ik hem er misschien ook wel op.
IK WEET HET NIET WHAOO SPANNENDDDDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo spannend, zouden ze de zing-wedstrijd winnen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tuinbroeken en spijkerbroeken tot aan je ribben
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is de eerste en laatste keer dat je dat roept dit weekend
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Hier meteen weer gezapt naar voetbal
Maar....ik duik mijn bed inBen kapot na gisteren
En morgen wordt het ook weer velen drinken en laat blijven; want opa zou er niet blij mee zijn als ik om 22u zou zeggen dat ik er vandoor zou gaan
Opaatje![]()
Truste
Straks krijg je van die hangende papillottenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
Ik wil een emoslinger voor mijn mama
Na het dansen lekker douchenEn morgen wil ik krullen dus ik vroeg of ze mij papillotten wilde indraaien en dat was goed
Kom ik onder, is ze een filmpje aan het kijken, Ja even kijken of ze nog een speciale techniek ofzo hebben.
tromgeroffel.......trrrrrrrrrrrrrrrrrr
Is het een filmpje van schoonheidsglanskwam bovenaan bij google.
Afscheren dan maar...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Mss het volgende:
Ik kom ook maar geen leuke haarfilmpjes tegen op youtube. Ik wil het leuk opsteken, maar dat kan ik niet
Ik heb gezegd dat ze naar haar niet moet luisteren, dat ze niet weet wat ze doet en daar meer dan 2x modaal verdiend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Straks krijg je van die hangende papillotten![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je haar computer stuk gemaakt? Enige oplossing...
Joh, 4 mensen van hier hebben schoonheidsglans geliked op facebookquote:
Lipglans heb ik volgens mij ook eens gedaan om iets te winnenquote:
Dat is zeker leuk!quote:
ek-shirt is alleen maar pijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga dus swappen met die Amerikaan he. En wil er naast koetjesrepen, stroopwafels en wat zakjes thee ook nog iets voor haar zoontje van 9 maanden bij doen. Wat is leuk? Ik heb zitten kijken naar een Jip & Janneke bord of een schuimzwaard (allebei HEMA). Want t-shirts met Nederlandse tekst zijn er nauwelijks. Is een ek-shirt leuk?
Ik kan het ook niet. Ik heb momenteel ook een vrij matigen pony. Ik zit te overwegen om misschien een rechte te laten knippen, maar ik ben bang dat dat een fiasco gaat worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk!
Ik probeer m'n uit de hand gelopen pony ook zo naar achter te steken, tot nu toe faal ik enorm
Dat dacht ik nou ook.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ek-shirt is alleen maar pijnlijk.
Jip en Janneke spul is juist leuk.
Of een lief-tshirt. Is alleen beetje duur
Dan vind ik Jip & Janneke leuker denk ik. Maar Nijntje is ook een idee ja.quote:
Ja denk ook dat Jip en Janneke leuker is, maar dan heb je wel een echte Nederlandse back-upquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook.Lief vind ik wat prijzig idd. Dat bord is 2,50. Dat kan ik nog wel missen.
[..]
Dan vind ik Jip & Janneke leuker denk ik. Maar Nijntje is ook een idee ja.
Ik moet ook even opletten dat het door de brievenbus past en niet te zwaar is.
Haha, klopt! Het wordt ws deze dan:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja denk ook dat Jip en Janneke leuker is, maar dan heb je wel een echte Nederlandse back-up
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
I posted that pic before it was cool
Ja, volgens mij wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Was die Duitsland collectie voor het najaar?Daar wilde ik er wel drie van dacht ik
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:18 schreef megamandy het volgende:
Was die Duitsland collectie voor het najaar?Daar wilde ik er wel drie van dacht ik
Doen ze spring/summer niet samen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
Maar wat is nu de zomercollectie van OPI? Holland was voorjaar. En Spiderman en Minnie Mouse zijn kleine collecties...
Die Black Spotted is ook een onderdeel van de Spiderman collectiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:21 schreef Mss het volgende:
Maar wat is nu de zomercollectie van OPI? Holland was voorjaar. En Spiderman en Minnie Mouse zijn kleine collecties...
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
O ja, slapen, moet morgen werken
Trusten
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
Mijn Facebook staat vol met geruchten over dopinggebruik in het Duitse elftal en dat ze gedisqualificeerd worden.![]()
![]()
.
dafuqquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:06 schreef Mss het volgende:
Mijn Facebook staat vol met geruchten over dopinggebruik in het Duitse elftal en dat ze gedisqualificeerd worden.![]()
![]()
.
Oooh prima!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Ik ga nu je geld overmaken trouwens!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:38 schreef Mss het volgende:
Lakje is super mooi, ik moet de mijne ook maar weer eens opdoen!
En ik zit ermee in mn hoofd dat ik nog een lakje krijg, maar volgens mij is dat niet zo.quote:
Niet van mij iig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:51 schreef Mss het volgende:
[..]
En ik zit ermee in mn hoofd dat ik nog een lakje krijg, maar volgens mij is dat niet zo.
Jep, die lakken ga ik ook uitdelen ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet van mij iig.
Ik wel nog Beth's Blue van jou toch?
Ooh, nice!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:53 schreef Mss het volgende:
OH, ik krijg dit weekend nog een Del Sol lakje als het goed is
Yeah. Ik heb er al een, maar dat is een glitter topper. Nu krijg ik een wit/gele als het goed is.quote:
Leuk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Yeah. Ik heb er al een, maar dat is een glitter topper. Nu krijg ik een wit/gele als het goed is.
Welkon?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:10 schreef Mirjam het volgende:
ik heb drie del sols![]()
maar helaas allemaal hetzelfde kleurenspectrum
jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:24 schreef milka82 het volgende:
Ik wilde net zeggen, Mir ik heb nog wel twee Del Sols voor je, Ruby pumps en Holly Berry denk ik (uit mijn hoofd). Jij was Del Sol soppert toch?![]()
Vandaag inspector Gadget uitgehangen, mijn vriend heeft voor mijn verjaarskado iets betaald gister van de gezamelijke rekening, maar hij kent me langer dan vandaag en heeft het onherkenbaar gedaan... Geschiedenis van de computer mist een stuk (FUUUUUU!) en nu ben ik heel nieuwsgierig. Lief dat ie iets doet though, maar ik ben bijna een week geleden jarig geweest en ik wil het weten, hahaha!
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je net 2 uur geleden je auto opgehaald bij schadeherstelbedrijf, prakt een buurman zijn trekhaak in de nummerplaat
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:24 schreef milka82 het volgende:
Ik wilde net zeggen, Mir ik heb nog wel twee Del Sols voor je, Ruby pumps en Holly Berry denk ik (uit mijn hoofd). Jij was Del Sol soppert toch?![]()
Vandaag inspector Gadget uitgehangen, mijn vriend heeft voor mijn verjaarskado iets betaald gister van de gezamelijke rekening, maar hij kent me langer dan vandaag en heeft het onherkenbaar gedaan... Geschiedenis van de computer mist een stuk (FUUUUUU!) en nu ben ik heel nieuwsgierig. Lief dat ie iets doet though, maar ik ben bijna een week geleden jarig geweest en ik wil het weten, hahaha!
Wat donkerder gekleurd, achterkant 7-10 cm eraf, meer lagen erin en voorkant flink stuk korter. Nu krult het weer lekkerquote:
Leuk leukquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat donkerder gekleurd, achterkant 7-10 cm eraf, meer lagen erin en voorkant flink stuk korter. Nu krult het weer lekker
Zijn de cupcakes nog gelukt/quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:28 schreef Diconnected het volgende:
Beste vriendin der kindje werd 1 vandaag, zo leuklekker met taart in de handjes enzo
Mss had het kapot gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ohmygawd ik was jullie zomaar ontvolgd
Vond het al zo rustig in MyAt
Wie heeft je verplicht er heen te gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:05 schreef Puckzzz het volgende:
Pfff zit hier al en uur in de kerk, voor het vormsel van Rick zijn zoon.
Wat een fucking grap man, dit hypocriete gedoe
ik die het uit respect voor hun. Maar dat wil niet zeggen dat ik er mijn eigen mening niet over heb. Ik vind het echt een belachelijk circus. Maar allez, nu gaan we karten....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie heeft je verplicht er heen te gaan?
Dat snap ik, maar om dan vanuit de kerk dat te gaan posten vind ik dan weer een beetje gek. Have fun met kartenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik die het uit respect voor hun. Maar dat wil niet zeggen dat ik er mijn eigen mening niet over heb. Ik vind het echt een belachelijk circus. Maar allez, nu gaan we karten....
Yes! Stuur je adres ff dan hoop ik het dinsdag te kunnen postenquote:
Oke die PM ik je wel evenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes! Stuur je adres ff dan hoop ik het dinsdag te kunnen posten. Vraag me alleen af of ik 'm als brievenbuspost verzonden krijg. Als dat niet lukt, dan toch bij SQ droppen?
Ik PM dinsdag wel ff wat de verzendkosten zijn danquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oke die PM ik je wel evenIk krijg opi lakjes wel altijd met brievenbuspost
Wat zal ikvoor shipping erbij doen? Dan maak ik het straks gelijk naar je over
Als t niet lukt dan idd via SQ
Okayquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik PM dinsdag wel ff wat de verzendkosten zijn danals het is gelukt
.
Alles goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles goed?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met jou?
Gisteren verslag ingeleverd, nu de laatste maken voor 13 juli. Wacht nog op de uitslag van één tentamen en de rest had ik gehaald. Bindend studieadvies is in ieder geval al binnen dus ik mag volgend jaar terug komen. Beetje kijken welke vakken ik wil volgen en dan inschrijvenquote:
Netjes meisquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gisteren verslag ingeleverd, nu de laatste maken voor 13 juli. Wacht nog op de uitslag van één tentamen en de rest had ik gehaald. Bindend studieadvies is in ieder geval al binnen dus ik mag volgend jaar terug komen. Beetje kijken welke vakken ik wil volgen en dan inschrijven.
Moet het eerste semester nog wel een vak overdoen van dit jaar omdat ik twee keer niet geleerd had maar ach
Het jaar is zo vet snel gegaan, al ongeveer klaar gewoon. Niet normaalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netjes meisklinkt goed allemaal!
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Debsie
Stom dat je niet kunt de 30e
Ja joh gaat ook hard, maar je hebt bijna lekker vakantie!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het jaar is zo vet snel gegaan, al ongeveer klaar gewoon. Niet normaal
Nee niet op vakantie denk ik, maar vind ik niet zo erg. Voor werk moet ik maandag even uitzendbureau terugbellen want dat was ik vergeten door die deadline enzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja joh gaat ook hard, maar je hebt bijna lekker vakantie!
Ga je nog op vakantie? En is het nog gelukt met werk vinden?
Als het weer hier wat beter wordt is het sowieso niet zo erg om hier te blijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee niet op vakantie denk ik, maar vind ik niet zo erg. Voor werk moet ik maandag even uitzendbureau terugbellen want dat was ik vergeten door die deadline enzo.
Ja beetje vreemd is dat altijdquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ebay-faal binnen, 3 verschillende dingen.
Dit zijn die van de postduif, dus goed herkenbaar.
Maar in de envelop zitten twee dingen die ik bij hen besteld en 1 ding dat ik bij een andere verkoper had besteld....
Jonge, m'n autistenbrein kan dit toch niet bevatten?
Derpquote:
Italie voor 9 dagenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Derp
Lekker dat je op vakantie gaat, waar ga je heen?
Ik vlieg naar venetie, daar wordt ik opgehaald. Van daaruit verschillende plaatsenquote:
Kiko is best goedkoop toch? Weet jij wat ze kosten per stuk?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vlieg naar venetie, daar wordt ik opgehaald. Van daaruit verschillende plaatsen
Maar ik kom dus langs de kiko, pupa en layla voor als je wat wilt
Tofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vlieg naar venetie, daar wordt ik opgehaald. Van daaruit verschillende plaatsen
Maar ik kom dus langs de kiko, pupa en layla voor als je wat wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |