abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:07:15 #2
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_112941370
Nummer *O*

FIPO >:)
Knoei
pi_112941376
O+ O+ O+ O+ O+ O+
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_112941379
De opluchting!
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:07:53 #5
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_112941403
zo, anders is de uni even wel snel met collegegeld terugstorten *; I like
Knoei
pi_112941407
Nou dat enge mens met die psychotische blik nog uit de op en ik kan de scheermesjes weer wegleggen *O*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:08:17 #7
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_112941422
Matigen dr Phil. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:08:20 #8
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941426
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:05 schreef Mss het volgende:
Lindy, onzen traditie, wat doe je?!
Hoerige hoerige!!!!!!!!! :(
Ik had m gesloopt ;(
Don't come closer, I might hurt you
pi_112941454
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou dat enge mens met die psychotische blik nog uit de op en ik kan de scheermesjes weer wegleggen *O*
Ik wilde hem na gaan doen O+
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:09:12 #10
164755 Mss
kutHOEr
pi_112941468
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hoerige hoerige!!!!!!!!! :(
Ik had m gesloopt ;(
Tegenvaller weer.
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:09:41 #11
149959 SQ
snelle trees
pi_112941486
Autisten O+
disclaimer
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:10:00 #12
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941506
Ik ben het ook allemaal niet waard :'( :'( :'(

*gaat krassen*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:10:04 #13
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112941508
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik wilde hem na gaan doen O+
Doe het niet! :'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:12:29 #14
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112941614
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben het ook allemaal niet waard :'( :'( :'(

*gaat krassen*
100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.

En niet copy-pasten, want dat zie ik onmiddellijk!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:14:33 #15
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941697
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.

En niet copy-pasten, want dat zie ik onmiddellijk!
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:15:05 #16
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941716
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:15:52 #17
164755 Mss
kutHOEr
pi_112941751
Overduidelijken copy-paste.
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:16:24 #18
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941778
Echt niet, ik kan gewoon heel snel en foutloos typen :7
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:16:53 #19
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112941793
Copy-paste, gij cheater!
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:17:07 #20
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112941798
Ok, je mag copy-pasten, maar dan moet je er een strafwerk-slinger van maken O+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:18:34 #21
164755 Mss
kutHOEr
pi_112941864
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh goeden :D
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:19:34 #22
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112941923
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb je effe :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:20:56 #23
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112941992
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Heb je effe :')
Anders vergeeft de autistengemeenschap je niet :{w
pi_112942027
Kruidvat haalt ineens 20 euro meer van mijn rekening af. Staat er op de bon dat ik extra heb gepind. :') :') :')
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:23:32 #25
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942101
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:23:57 #26
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942119
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:08 #27
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942128
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:13 #28
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942131
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:25 #29
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942139
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:27 #30
164755 Mss
kutHOEr
pi_112942142
O+ O+ O+ O+ O+
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:35 #31
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942147
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:48 #32
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942156
Dat waren er 100 :Y
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:53 #33
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942159
Lin is een held O+
Stop maar met krassen, je bent vergeven _O_ _O_ _O_
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:27:05 #34
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942257
Ik zou je verslagen voortaan op deze manier typen, voldoende gegarandeerd :D :D
Kiek dan hoe vrolijk het eruit ziet! :D
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:27:05 #35
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942258
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin is een held O+
Stop maar met krassen, je bent vergeven _O_ _O_ _O_
*O* O+ *O*
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:27:33 #36
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942269
+ de kop van de docent filmen als hij het verslag krijgt _O-
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:27:35 #37
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942271
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou je verslagen voortaan op deze manier typen, voldoende gegarandeerd :D :D
Kiek dan hoe vrolijk het eruit ziet! :D
Ja man, is veel leuker! Het lijkt wel een beetje comic sans zo though :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:28:05 #38
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942298
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
+ de kop van de docent filmen als hij het verslag krijgt _O-
Ik was ook heel benieuwd naar de kop van mijn docent toen ik die giraffe had getekend op mijn tentamen :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:30:23 #39
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942402
In dat kader:

:') :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:31:02 #40
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942436
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
In dat kader:

[ afbeelding ]

:') :')
_O- _O-
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:31:58 #41
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942483
Ik pas heus wel in het mandje van Dikkie :{w :{w

vrijdag 15 juni 2012 @ 19:33:06 #42
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942529
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik pas heus wel in het mandje van Dikkie :{w :{w

[ afbeelding ]
Blij Sienhoofd erbij :').

Mijn oude hont kon dat beter :P. Even pic zoeken
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:34:07 #43
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942584
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Blij Sienhoofd erbij :').

Mijn oude hont kon dat beter :P. Even pic zoeken
Happy dog :D :D
:N
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:36:43 #44
164755 Mss
kutHOEr
pi_112942720
Sien O+
Aids.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:36:45 #45
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_112942723

Piest pesas! :D

En dan de kat er zo naast

:') :') :')
pi_112942771
Geachte mevrouw Dwyn,

Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen onze reactie.

Met vriendelijke groet,

Algemene Klantenservice

:'(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:38:09 #47
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942777
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Piest pesas! :D

En dan de kat er zo naast
[ afbeelding ]
:') :') :')
:D O+ O+

Sien propt zich er soms ook echt helemaal in. Helemaal opgerold ook idd :') Domme beesten :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:38:25 #48
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_112942791
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:38 schreef Dwyn het volgende:
Geachte mevrouw Dwyn,

Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen onze reactie.

Met vriendelijke groet,

Algemene Klantenservice

:'(
Goeden klantenservice :')
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:38:45 #49
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_112942803
Katten zijn altijd de baas >:)
吴 曼 迪
pi_112942902
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:38 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Goeden klantenservice :')
Ze geven geen telefoonnummers van winkels zodat de medewerkers zich op de winkel kunnen concentreren. :') :') :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')