Ik wilde hem na gaan doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nou dat enge mens met die psychotische blik nog uit de op en ik kan de scheermesjes weer wegleggen
Tegenvaller weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoerige hoerige!!!!!!!!!
Ik had m gesloopt
Doe het niet!quote:
100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben het ook allemaal niet waard![]()
![]()
*gaat krassen*
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan. Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
100 keer schrijven "ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT zetten" en je bent vergeven.
En niet copy-pasten, want dat zie ik onmiddellijk!
Oeh goedenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, je mag copy-pasten, maar dan moet je er een strafwerk-slinger van maken
Heb je effequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, je mag copy-pasten, maar dan moet je er een strafwerk-slinger van maken
Anders vergeeft de autistengemeenschap je nietquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:23 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.Ik zal voortaan altijd het topicnummer in de TT laten staan.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin is een held![]()
Stop maar met krassen, je bent vergeven![]()
![]()
Ja man, is veel leuker! Het lijkt wel een beetje comic sans zo thoughquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou je verslagen voortaan op deze manier typen, voldoende gegarandeerd![]()
![]()
Kiek dan hoe vrolijk het eruit ziet!
Ik was ook heel benieuwd naar de kop van mijn docent toen ik die giraffe had getekend op mijn tentamenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
+ de kop van de docent filmen als hij het verslag krijgt
Blij Sienhoofd erbijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik pas heus wel in het mandje van Dikkie![]()
![]()
[ afbeelding ]
Happy dogquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blij Sienhoofd erbij.
Mijn oude hont kon dat beter. Even pic zoeken
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Piest pesas!![]()
En dan de kat er zo naast
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Goeden klantenservicequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:38 schreef Dwyn het volgende:
Geachte mevrouw Dwyn,
Dank u wel voor het invullen van ons mailformulier.
U ontvangt binnen 2 werkdagen onze reactie.
Met vriendelijke groet,
Algemene Klantenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |