Ja echt. Ik had dus zon bon waar je er 2 voor een euro kreeg. Vond ik wel mooi om mee te nemen naar de jarige jobs hierzo..quote:
Drie jaar is meer dan 1 jaar dus dat is al jarenlang ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
40+
Misschien dat het je daar wel bevalt.
Adieu, en tot zo hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Doeiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ook niet. Fok is niets voor mij. Te sensatiebelust, te grenzeloos. Maar ieder zijn meug. Goodbye!
Ga nou maar gewoonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jarenlang? Drie jaar geleden misschien. Doordat er ook toen niet normaal gedaan kon worden.
Maar blijf maar lekker sensatiebelust. Staat je mooi. En nu:En je zal hier zeker aan terug denken als je zelf volwassen bent geworden.
KOM DR MAAR IN ROBIJNquote:
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Robijn: post een berg, zegt een beetje.
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.quote:
[..]
Nog ff en je krijgt een eigen topic in RLS of wat, doe maar gelijk een eigen forum.
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijtenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
Jaaaaaaaa daar is ze weeeeeeeerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:18 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nogmaals. Wat iemand met zijn grote bek van zoveel jonger dan ik te vertellen heeft, interesseert me niet.
Jij zal dat ook hebben als je ouder bent. Dus bespaar je de moeite, je gebash maakt me echt helemaal niks uit. Net als de rest van de jonkies hier.
[..]
Hoie hequote:
Meer een teekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tjonge volgens mij ben je zelf een kat, die laten ook niet meer los als ze eenmalig bijten
Nee, ik maak geen gebruik van mijn rechten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |