Ik doe gewoon wat fijn voelt en dat is eigenlijk meestal rondom mijn clitoris. Alleen mijn hand wordt moe na een tijdje! Van een G-spot weet ik niets, ik heb zitten voelen toen ik erover hoorde maar datgene dat anders aanvoelt dan de rest is verder ook niet speciaal. Ook mijn clitoris is niet übergevoelig, ik hoor meiden die hem niet eens aan kunnen raken zo gevoelig is ie, maar ik heb daar totaal geen last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef Itakje het volgende:
Over welk soort klaarkomen heb je het? Dat zou al een stuk meer helpen een oplossing te vinden, vaginaal, G-spot of clitoraal?
Nou trek die huid erover is naar achter, pak een elektronische vliegenmepper en houd die er op. Wedden dat die wel gevoelig is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:15 schreef Megara het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat fijn voelt en dat is eigenlijk meestal rondom mijn clitoris. Alleen mijn hand wordt moe na een tijdje! Van een G-spot weet ik niets, ik heb zitten voelen toen ik erover hoorde maar datgene dat anders aanvoelt dan de rest is verder ook niet speciaal. Ook mijn clitoris is niet übergevoelig, ik hoor meiden die hem niet eens aan kunnen raken zo gevoelig is ie, maar ik heb daar totaal geen last van.
Dat heb ik eerder gelezen. Niet lopen focussen enzo. Maar ik doe mijn ogen dicht, ontspan en houd me bezig met wat ik doe en voel, alleen is dat niet gek veel. Ik wil alleen weten hoe dat komt voordat ik accepteer dat het maar gevoelloos is down there.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
Als jij jezelf niet kunt ontspannen, en je stimuleert maar wat om het te bereiken... (gespannen dus)
Dan zal je het ook niet bereiken, je zult gewoon opzichzelfstaand moeten genieten van je handelingen.
Dit is wel een goed idee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou trek die huid erover is naar achter, pak een elektronische vliegenmepper en houd die er op. Wedden dat die wel gevoelig is.
Misschien verstandig om gewoon de tijd te nemen en je hand te trainen die zo snel moe word
Als ze echt zo ongevoelig is dan merkt ze dat ze hier van geniet. Is ze niet zo ongevoelig dan weet ze dat ze gewoon ff moet oefenen.quote:
Die mepper pass ik even. Met die hand is niets aan de hand maar ik moet best wel heftig wrijven en bedoening om het gevoel te behouden en dat wordt alleen maar harder om het zo maar te zeggen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:19 schreef Esses het volgende:
[..]
Nou trek die huid erover is naar achter, pak een elektronische vliegenmepper en houd die er op. Wedden dat die wel gevoelig is.
Misschien verstandig om gewoon de tijd te nemen en je hand te trainen die zo snel moe word
Dus het kan wel? Dat hetgeen dat van het hele lichaam het meest gevoelig voor aanrakingen is, het toch laat afweten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ze echt zo ongevoelig is dan merkt ze dat ze hier van geniet. Is ze niet zo ongevoelig dan weet ze dat ze gewoon ff moet oefenen.
Daarom, kan niet mis gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef Esses het volgende:
[..]
Als ze echt zo ongevoelig is dan merkt ze dat ze hier van geniet. Is ze niet zo ongevoelig dan weet ze dat ze gewoon ff moet oefenen.
Dat doe ik dan wel als vingers nog altijd niet toereikend blijken.quote:
Don't know.. Explore yourself.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Megara het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gelezen. Niet lopen focussen enzo. Maar ik doe mijn ogen dicht, ontspan en houd me bezig met wat ik doe en voel, alleen is dat niet gek veel. Ik wil alleen weten hoe dat komt voordat ik accepteer dat het maar gevoelloos is down there.
Te lang niks mee gedaan misschien?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:31 schreef Megara het volgende:
[..]
Dus het kan wel? Dat hetgeen dat van het hele lichaam het meest gevoelig voor aanrakingen is, het toch laat afweten?
Lijkt mij sowieso een aanvullingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:35 schreef Megara het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel als vingers nog altijd niet toereikend blijken.
Nee, masturbeer zelden om eerlijk te zijn.quote:
Oefen wat vaker.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Megara het volgende:
[..]
Nee, masturbeer zelden om eerlijk te zijn.
Oefenen inderdaad. En natuurlijk kan het zo zijn dat je klit gewoon minder gevoelig is.. come onquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Megara het volgende:
[..]
Nee, masturbeer zelden om eerlijk te zijn.
Die is mij zat denk ik, dat gaat al weken niet meet. Ik heb er vanochtend definitief een einde aan gemaakt ook al denk ik nu 'Wat heb ik gedaan? D:'quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |