Autovista in actie.quote:Forza Motorsport 4 sets a new graphical standard for the racing genre. Featuring dramatic Hollywood-style camera effects and an all new lighting engine, Forza Motorsport 4 creates an unparalleled, dramatically realistic graphical experience all running at a silky-smooth 60 frames per second.
Forza Motorsport 4 is making racing more social than ever. Create a Car Club and build the ultimate dream team of drivers, tuners and painters from the Forza community. Share your custom cars and dominate the other clubs. With the all-new Rivals Mode, play against your friends whether they are online or not by challenging them for bragging rights and rewards in a variety of different game types.
Autovista Mode brings the automotive experience comes to life. Walk around the car in a virtual showroom, crouch down to look at the details, or open the doors and hood using the power of Kinect. Immerse yourself with Kinect Head Tracking, which pans the camera view based on how you naturally look into the corners when youre hard charging. Take the virtual wheel with Kinect as you sit on the couch with your friends and family no controller required. You can even take advantage of Kinect voice control to easily navigate the game's menu.
With more than 80 manufacturers, the most in any racing game available today, Forza Motorsport 4 features unrivaled diversity and more of the cars you love. The all new World Tour Mode boasts new tracks, unending choice and hundreds of hours of gameplay as you travel the globe with your favorite car. With the most accurate physics engine, cockpits and damage on every car and assists that allow even the most casual player to race, Forza Motorsport 4 redefines the genre.
Dit kunnen we straks dus gaan doen.quote:Top Gear and Forza 4: From "Car Soccer" to "Car Bowling"
As part of the tie-up between Microsoft's Turn 10 Studios and the BBC's smash-hit motoring show, Top Gear, Forza Motorsports 4 will include a number of single-player and multiplayer modes ripped right from the TV show. Yes, it will include "Car Soccer."
The Turn 10 / Top Gear tie-up includes, in addition to the aforementioned multiplayer "Car Soccer" mode, it also includes Jeremy Clarkson providing audio commentary in the new car dealership-like "Autovista" feature, and single player career modes like "Car Bowling" and a series of "Top Gear"-related Rivals challenges, "Star in a Reasonably-Priced Car" being chief among them.
"Car Bowling" is exactly what it sounds like you knock down bowling pins with your car as you drive around the Top Gear test track.
The "Car Soccer" mode is modeled after two segments from the Top Gear TV show (Season eight, episode five and season six, episode one for all you Top Gear fanatics out there) where the hosts played in a giant game of soccer between Volkswagen Foxes and Toyota Aygos. The best part? The mode isn't limited to just the Fox or 'yota, you can use any car you want and in any combination of cars that you want.
Top Gear isn't new to tie-ups with video games, starting with a very basic but still drivable version of their test track appearing around 2003 for the PC racing simulator, Grand Prix Legends. There's also a version of the test track for other PC simulators, including rFactor and World Racing 2.
But it wasn't until Grand Turismo 5's release last year that the track appeared in a mainstream console racer. I never got a chance to fully unlock all of the gameplay modes on the track because although I spent four infuriating hours trying to beat the caravan race level I could never do it.
While the tie-up was cool because of the novelty, I eventually gave up in frustration of ever having a chance to play what I want and how I want on the Top Gear test track. Turn 10 Studios says they've learned from Sony on that one. Here's to hoping that's true.
quote:Doofenschmirz = SternAE86Takumi
Bastard = Butch NL
RolStaart-Beer = Thom2289
Miniem = snelleferrari
Desunoto = Replica of Love
Rauw. = Vladzje
PierreTT = PierreTT
Mister_T = Anormius
SonicVolcano = SonicVolcano
Nick-GizMo = NicKLaS NL
Boingo = Boingo77
trancefan = Nalyu
Gamefreek = geemfriek
Nostalgist = nostalgist
dWc_RuffRyder = RuffRyder NL
Catch_me = KoningDerp
_Ollie = Buddow
JohnB52 = johncorne128
YUR = Yur2905
DutchSpike = xDutchSpiike
Invine = invinee
Admiraal_Anaal = Tahie81
rival = GingahNinja299
Dreamzk = pot4toe
Row-1 = RDesign
FEEST!quote:Geachte meneer Doofenschmirz,
Wij houden altijd de concurrentie ( bol.com, Bart Smit etc) nauwlettend in de gaten. Als er een game tijdelijk in de aanbieding is bij'��n van deze winkels gaan wij daar ook in mee. Forza 4 was afgelopen maandag nergens meer in de aanbieding dus we hebben de prijs weer opgehoogd.
Aangezien onze collega's in Den Haag niet goed opletten kunt u Forza 4 bij ons voor 25,- aanschaffen op vertoon van deze print-out.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Jacques Balsaque
Zijn beschikbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef knight18 het volgende:
Ik zie dat jullie een toernooitje organiseren. Ik heb een vraagje. De auto´s die je in de race gebruikt worden die beschikbaar gesteld of moet je die zelf hebben gekocht?
Ja nou, tis al een halvering van wat ik van plan was uit te geven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Pas die prijs aan naar ¤ 20, merken ze niks van
Ah oke. Ik doe het volgende toernooitje dan mee als het magquote:
Meld je effe aan voor de fok car club, dan krijg je automatisch een invite bij de volgende race.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ah oke. Ik doe het volgende toernooitje dan mee als het mag. Ik heb geen gold en heb het spel pas 2 dagen.
Ik heb nog geen gold. Ik neem aan dat het dan nog niet kan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Meld je effe aan voor de fok car club, dan krijg je automatisch een invite bij de volgende race.
Als tag is het enkel [FOK] en de volledige naam is "FOK Forum".quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef dreamzk het volgende:
Kan ik ook nog in OP? Dreamzk=pot4toe. En wat is naam van carclub? Meld ik me daar ook direct voor aan.
Je staat in mn friendslist, ik invite je wel. Carclub is [FOK]quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef dreamzk het volgende:
Kan ik ook nog in OP? Dreamzk=pot4toe. En wat is naam van carclub? Meld ik me daar ook direct voor aan.
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:37 schreef Row-1 het volgende:
Compilatie is online:
Mag ik ook in de OP? GT: RDesign
En misschien de compilatie ook?
Hoe maak je die opnamens trouwens? Ik zag dat er ook shots vanaf een andere auto zijn gemaakt? Lijkt me wel gaaf om een keer aan mee te werken. Of gewoon een gaaf filmpje met een hele groep. Net als je met de Gumball wel eens ziet, een hele stoet met dik uitgevoerde bakken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:37 schreef Row-1 het volgende:
Compilatie is online:
Mag ik ook in de OP? GT: RDesign
En misschien de compilatie ook?
Heb gister een Hauppage HD-PVR binnen gekregen, daarmee kun je dus beelden van je TV(Xbox/Ps3) naar je pc sturen, en daarna bewerken (Doe ik met Sony Vegas Pro)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:44 schreef MosPos het volgende:
[..]
Hoe maak je die opnamens trouwens? Ik zag dat er ook shots vanaf een andere auto zijn gemaakt? Lijkt me wel gaaf om een keer aan mee te werken. Of gewoon een gaaf filmpje met een hele groep. Net als je met de Gumball wel eens ziet, een hele stoet met dik uitgevoerde bakken.
Mag ik ook in de OP? GT: MosPos8
Ik denk dat dat wel goed komt hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Desunoto het volgende:
Ik vrees toch voor ongelukken in de eerste bochtdit was dan wel met de AI (die soms nogal roekeloos rijdt) maar het zit heel dicht op mekaar. Wat voorzichtigheid is wel gewenst!
[ afbeelding ]
Jammer, wat is het probleem dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:44 schreef PierreTT het volgende:
Klote internet, ik ben er niet bij vanavond ben ik bang
Ik heb alleen draadloos internet sinds vandaag. Meterkast staat bij ons buiten deur, bij de lift (appartementencomplex). Daarom is kabels trekken geen optie helaas, en die heb ik wel nodig voor mijn Xbox. Nu heb ik net een set homeplugs gekocht, mijn pc aangesloten, en dat gaat verassend goed. Dus vanavond trek ik de homeplug bij de pc weg, bij de Xbox erin en dan moet het wel lukken om online te spelen. Morgen even een extra homeplug halen, die dingen zijn briljantquote:
Ah mooi, dan komt het dus waarschijnlijk wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb alleen draadloos internet sinds vandaag. Meterkast staat bij ons buiten deur, bij de lift (appartementencomplex). Daarom is kabels trekken geen optie helaas, en die heb ik wel nodig voor mijn Xbox. Nu heb ik net een set homeplugs gekocht, mijn pc aangesloten, en dat gaat verassend goed. Dus vanavond trek ik de homeplug bij de pc weg, bij de Xbox erin en dan moet het wel lukken om online te spelen. Morgen even een extra homeplug halen, die dingen zijn briljant
Neuhquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ah mooi, dan komt het dus waarschijnlijk wel goed
Iemand toevallig al een van de Fedex liveries gedownload?
Ik rijd 4:05quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:51 schreef invine het volgende:
Ik had een 4:11 met de ford, maar had veel fouten gemaakt, ik denk dat ik 4:09 wel haal.
En er kan nog wel wat vanaf, zeker in die doordraaiers op het eind verlies ik nog wat.quote:
Dus daar kan je hem vinden.quote:De lobby wordt geopend vanavond om 21:45 in online race -> user-created races -> timed race als "FOK 1hr Le Mans" en de race zou moeten beginnen om 22:00.![]()
Met hetzelfde concept zoals bij XBW? Anders zou dat zeker tof zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:33 schreef invine het volgende:
Dus wie is er in om de website forzaraces.nl op te starten en races te organiserenik wil het design wel op me nemen.. ben helaas niet zon ster in coden
Beide auto's zijn relatief goedkoop. Je kan ze vinden in de auction house voor veel lagere prijzen dan in de dealer. Daar gingen je MSP.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:15 schreef Kutstudent het volgende:
Laat me please meedoen, heb net 400 MP aan cartokens betaald om die auto te kopen.
Ben al online!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef Desunoto het volgende:
Als het PierreTT lukt met zijn internetverbinding, hebben we nog maar 1 plaats. En die zou dan naar Kutstudent gaan gezien Nick-GizMo al op de lijst staat.
Dan zit het helemaal vol.
Er was toch al iemand afgevallen ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:28 schreef Kutstudent het volgende:
Er is vast wel iemand anders die afzegt.
Game nu op mijn nieuwe tv,het lukt voor geen meter meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]![]()
Nog iets minder dan een half uur en de lobby gaat open.
Ja, alleen jij ik en kk zitten in game chatquote:
Blijven proberen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
"Due to network problems, we can't connect you on this time"
die komt van KK afquote:
Ja bij gebruikers races en dan timed racequote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef invine het volgende:
Ik zie de game niet, als die er uberhaupt wel is..
Ja dat weet ik, maar daar zie ik m niet staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:03 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ja bij gebruikers races en dan timed race
Er waren hier ook 4 games. En 1 was dus van FOKquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef invine het volgende:
Ik zie 4 games staan maar niet die van Fok.. zag hem gister avond wel namelijk.
wat is je tag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:06 schreef invine het volgende:
Ik zie 4 games staan maar niet die van Fok.. zag hem gister avond wel namelijk.
Heb je wel je NAT open staan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:13 schreef invine het volgende:
"Kan geen verbinding maken met de console van de andere speler door netwerkproblemen"
Je heb tvan iemand een invite, nog 1 minuut, dan starten we weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:23 schreef invine het volgende:
Waarom mijn xbox opeens niet meer kan connecten naar mensen is mij een raadsel.. heeft het altijd gedaan tot nu.
Hier ook alleen maar problemen gehad, terwijl mijn NAT helemaal open staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:27 schreef invine het volgende:
Verdomme..klote netwerk.. alle poorten opengezet, zitten klaar met 2 xboxs maar werkt niet.
Ik heb 59 minuten als einzelgãnger meegedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:31 schreef Row-1 het volgende:
alleen heb een tijdje in niemandsland gereden (wel 1e)
Had je nou opgenomen? Ik pas vanaf ronde 2quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:31 schreef Row-1 het volgende:
Hulde aan captainmayor
Wat was die snel zeg, net in het laatste kwartiertje ingehaald
Verder was het een fantastische race, alleen heb een tijdje in niemandsland gereden (wel 1e)
Heb de replay opgeslagen en fotootje van de uitslag
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
Vette race hoor.
In het begin mooi 6 maar maakte toen een klein foutje waardoor ik naar de 7de plek terug viel. Daarna lang op 7 gereden. Toen een hele grote fout gemaakt waarbij ik over de kop ging en zware schade had. Meteen de pits ingereden maar de schade was zo groot waardoor 20km topsnelheid te kort kwam. Terugevallen naar de 9de plek en uiteindelijk nog 6de geworden omdat andere uitvielen of stopte.
Ah man, heb iig wel die actie van jou dat je mij ineens voorbij komt op video staanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met zemmel lamme bak nog niet bij kunnen houden.![]()
![]()
Toen je me ingehaald had ging ik op safe modus rijden. Damage control haha. Er zat ook nog een achterloper in de weg, kutkabouter volgens mij, en daar reed ik tegenaan helaasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:38 schreef Haarklip het volgende:
Kon mooi door een ronde na Row-1 te stoppen in dat rondje veel goed maken, maar maakte steeds wat foutjes als ik dicht bij hem in de buurt kwam.Maar het laatste kwartier toch weten in te halen
![]()
Behalve het einde, toen ik je even inhaalde. Om vervolgens weer voorbij gesjeest te worden toen ik de pit inging.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:42 schreef PierreTT het volgende:
Leuke race,praktisch alleen maar alleen gereden
Ja sorry daarvoor man, ik bedacht me pas 5 minuten daarvoor dat ik normaal altijd vanuit de cockpit rijdt ipv "captain hindsight", toen ging het ineens een stuk beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Toen je me ingehaald had ging ik op safe modus rijden. Damage control haha. Er zat ook nog een achterloper in de weg, kutkabouter volgens mij, en daar reed ik tegenaan helaas
dat lijkt me ook verschrikkelijk tofquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=164773
Zou zoiets ook niet hier werken? Lijkt mij gruwelijk tof
Je zou ook met handmatige koppeling moeten schakelenquote:
Ik heb juist alles open gezet waardoor mn NAT open stond. Daarom snapte ik de verbindingsfout niet. Speel verder ook nooit online, maar gebeurd zoiets vaker? Dat je de server uit vliegt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:01 schreef Desunoto het volgende:
En ja, de mensen met connectieproblemen...
Zonde. Ik had een tijdje geleden ook verschrikkelijk slechte verbindingen en een eeuwige strijd tegen de moderate/strict NAT settings. Dat is met sommige modems en/of internetproviders een groot probleem.
Dat was dan gewoon pech in jouw geval.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb juist alles open gezet waardoor mn NAT open stond. Daarom snapte ik de verbindingsfout niet. Speel verder ook nooit online, maar gebeurd zoiets vaker? Dat je de server uit vliegt?
Zonde dat het dan net bij deze race gebeurde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was dan gewoon pech in jouw geval.
Ik heb ook een paar keer meegemaakt dat ik als enige overbleef in een lobby. In werkelijk ben je er dan uitgegooid. Een korte hapering in de verbinding kan daar al voor zorgen. Gebeurt mij eens in de 100 races of zoiets, als ik een schatting moet maken.
Ja zal wel tof zijn als we zoiets kunnen regelen hierquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat lijkt me ook verschrikkelijk tofwil ik misschien ook wel aan mee doen dan
Nou dat is vervelendquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:39 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik was tot 21:40 aan het oefenen tot om 21:50 het noodlot toesloeg. Mijn zoon kreeg weer gigantische last van zn gewrichtjes,schreeuwde het uit van de pijn en ik moest om half 11 naar het ziekenhuis voor nieuwe, andere meds...
Sorry jongens! ;'(
Ik zag je invite, Desu. Maar ik moest mn box uitzetten...... Volgende keer ben ik erbij.
Henoch Schonlein.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nou dat is vervelendHeeft ie een ziekte oid als ik vragen mag?
Komt goed, met nieuwe meds was ie ineens speelzaam en vrolijk. TOT 4:00 gvd...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:53 schreef MosPos het volgende:
Sterkte DoofenSchmirz! Beterschap voor je zoontje.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die NAT problemen verhelp?
Kijk op www.portforward.com, klik daar je router aan en ze leggen je stap voor stap uit welke poorten je moet openen om NAT open te krijgen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:53 schreef MosPos het volgende:
Sterkte DoofenSchmirz! Beterschap voor je zoontje.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die NAT problemen verhelp?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Komt goed, met nieuwe meds was ie ineens speelzaam en vrolijk. TOT 4:00 gvd...
Reed aan het einde net achter mij,als 5e geloof ik. Goede prestatie inderdaadquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef Row-1 het volgende:
Trouwens, Desunoto: respect!Wat heb jij een inhaalrace gedaan zeg, en dat met die schade
Jammer dat ze daar niet uitleggen hoe je 2 xboxen online krijgt op hetzelfde netwerk.. 1tje lukt me wel./quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kijk op www.portforward.com, klik daar je router aan en ze leggen je stap voor stap uit welke poorten je moet openen om NAT open te krijgen.
Heb je ze allebei een statisch IP gegeven?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:45 schreef invine het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar niet uitleggen hoe je 2 xboxen online krijgt op hetzelfde netwerk.. 1tje lukt me wel./
Afaik, ja.. je moet port forward triggering gebruiken zover was ik al. maar dat werkt dus niet helemaal zoals beloofd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb je ze allebei een statisch IP gegeven?
In principe moet het kunnen via normale portforward. Statische IPs geven, en voor die statische IPs de poorten opengooien...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef invine het volgende:
[..]
Afaik, ja.. je moet port forward triggering gebruiken zover was ik al. maar dat werkt dus niet helemaal zoals beloofd.
Of je disabled de firewall in je router volledig, ben je meteen klaar en zet je alles op DHCP. Dan krijgt elk apparaat een vrij IP adres en hoef je niet te klootviolen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:47 schreef invine het volgende:
[..]
Afaik, ja.. je moet port forward triggering gebruiken zover was ik al. maar dat werkt dus niet helemaal zoals beloofd.
Heb je mijn koprol ook nog gevonden? Of was dat net na het half uur....quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]![]()
Ben net bezig geweest met de replay kijken, nu ben ik er dus ook achter dat Forza de replay maar maximaal een half uur laat duren. Dus heb maar de helft van de race.
Maar heb nu net de meest spannende stukjes er uit gevist en ga dat tot een compilatie verwerken
Trouwens, Desunoto: respect!Wat heb jij een inhaalrace gedaan zeg, en dat met die schade
4e was het, maar er viel iemand tussenuit, anders was het 5e inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Reed aan het einde net achter mij,als 5e geloof ik. Goede prestatie inderdaad
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond werd duidelijk dat er animo is voor spannende races in wat lagere klasses met enigszins gelijkwaardige auto's, maar toch met een variërend startveld. En niet onbelangrijk: op kortere circuits. Schade was voor de meesten toch niet zo'n succes, we zijn immers geen professionals en we veroorzaken allemaal soms ongelukjes.
Met deze wetenschap komt het volgende evenement...
DeFOK 60's Invitational
We bouwen onze eigen auto's binnen een klasse die voor iedereen heel toegankelijk is, en we hebben een breed wagenpark. Van Amerikaanse 'Muscle' tot kleine Italiaanse autootjes.
Omdat natuurlijk niet iedereen altijd aanwezig kan zijn, komt er geen puntensysteem o.i.d aan te pas. Als je tijd en zin hebt, kan je je inschrijven.
Reglementen:
Assists: alles mag!
Paints: alles mag!
Startopstellingen: willekeurig, iedereen tegelijk weg
Schade: uit!
Circuits: korte versies van echt bestaande circuits zoals Hockenheim Short
Toegestane PI (Performance Index): vanaf C417 t/m maximaal C422
Waarom zo'n vreemde PI grens? Omdat dit betekent dat je jouw eigen auto in elkaar moet knutselen, zonder hulp van ervaren mannetjes die hun setups op de storefront gooien. Er zijn geen restricties qua pk's, gewicht, downforce, of wat dan ook. Alles ligt volledig open, zolang je maar binnen de PI grenzen blijft.
Lijst van beschikbare auto's (29 stuks):
• 1960 Chevrolet Corvette
• 1961 Jaguar E-type SI
• 1964 Aston Martin DB5 Vantage
• 1964 Chevrolet Impala SS 409
• 1965 Pontiac GTO
• 1965 Austin-Healey 3000 MkIII (DLC!)
• 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale
• 1965 Ford Mustang GT Coupe (DLC!)
• 1966 Chevrolet Nova SS
• 1966 Lotus Cortina (DLC!)
• 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
• 1967 Lamborghini Miura P400
• 1967 Dodge Coronet W023 (DLC!)
• 1967 Chevrolet Chevelle SS-396
• 1968 Plymouth Barracuda Formula-S
• 1968 Shelby GT-500KR
• 1968 Ferrari 365 GTB/4
• 1968 Pontiac Firebird (DLC!)
• 1969 Toyota 2000GT
• 1969 Chevrolet Nova SS 396 (DLC!)
• 1969 Nissan Fairlady Z 432
• 1969 Shelby GT500 428CJ (DLC!)
• 1969 Chevrolet Camaro SS Coupe ("Unicorn")
• 1969 Chevrolet Corvair Monza (DLC!)
• 1969 Dodge Charger R/T
• 1969 Ferrari Dino 246 GT
• 1969 Chevrolet Camaro Z28
• 1969 Oldsmobile Hurst/Olds 442
• 1969 Pontiac GTO Judge
De volgende wagens vallen eigenlijk ook binnen de reglementen, maar zullen waarschijnlijk eerder functioneren als rijdende obstakels omdat ze groot, lomp en lastig te besturen zijn. De Chevrolet Impala en Dodge Coronet uit de lijst hierboven kunnen nog net, maar deze vallen er wat mij betreft toch buiten. Ergens moet je een grens trekken! Maar de lijst hierboven geeft je hopelijk genoeg keuzemogelijkheden.![]()
1966 Ford Country Squire (DLC!)
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock (DLC!)
1969 Dodge Charger Daytona HEMI
Zorg vóór de races dat je in elk geval alle gratis DLC hebt. In elke car pack (op Porsche na) zit een gratis download die ook de data van de overige wagens meeneemt. Zo kun je iedereens auto's zien.Eerste evenement: vrijdagavond, 22 juni, 22:00!
Ditmaal in een 'private lobby' waarvoor je wordt uitgenodigd als je in de [FOK] club zit. Als je al in een andere club zit maar toch mee wil doen, zet dat dan even in de inschrijflijst hieronder! Dan kunnen we je uitnodigen.
Opzet: twee kortere races van ~10 ronden elk, en een 3e (hoofd)race van ~20-25 ronden.
Circuits zijn nog nader te bepalen.Inschrijflijst
Kopiëer deze lijst met jouw gegevens voor de eerste avond.
Er is plaats voor maximaal 16 deelnemers.
[FOK username] - [X360 gamertag] - [clublid/geen clublid]
Voorbeeld:
1. Desunoto - Replica of Love - [clublid]
"Und zo weiter..."
Nee helaas niet tegen gekomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb je mijn koprol ook nog gevonden? Of was dat net na het half uur....
En die was nog wel zo mooi.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:01 schreef Row-1 het volgende:
Compilatiefilmpje word op dit moment gerenderd
Dus staat vandaag nog op YouTube
Waarom niet? Kan er ook wel bij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:15 schreef DenS het volgende:
Zal ik anders een opzet maken voor de FOK! Clio Cup?
Zal daar dan nog wel over nadenken. Is vast wel een oplossing voorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan er ook wel bij.
Alleen er werd gisteren ook al aangegeven dat niet iedereen overal bij kan zijn. Dus een puntensysteem in elkaar zetten wordt lastig.
Hoe neem je zoiets op!quote:
Met een capture card, in mijn geval de hd pvr van hauppauge. En dan de replay saven en daar momenten uit capturen en monterenquote:
Prachtigquote:
Tweedehands zullen ze niet heel veel meer kosten, maar toch best wat als je hem echt alleen koopt voor Forza.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme ik haat jullie nu wil ik Forza ook. Ik mis tegen jullie racen![]()
Eens kijken of ik een goedkope Xbox op de kop kan tikken.
RookworstRacer vs. DragQueenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme ik haat jullie nu wil ik Forza ook. Ik mis tegen jullie racen![]()
Eens kijken of ik een goedkope Xbox op de kop kan tikken.
Ook leuk.quote:“The Viper is Coming”
One final bit of news before we wrap things up and prepare for a busy weekend of Forza 4 fun. If you’re been eagerly awaiting the release of the 2013 SRT Viper for Forza 4, I’m happy to tell you that the pack will be available on June 22! This will be a FREE download in Forza Motorsport 4 and will include both a drivable version of the Viper as well as a Viper Autovista experience. As a free car in Forza 4 and the cover car of Forza Horizon, the Viper is sure to be a fan-favorite, so make sure you get yours when the pack is released next Friday!
Ik mis die momenten wel waarin ik en Pierre gingen racen. Het foto's maken enzo. Ik hoop voor 40 euro een Xbox te vinden zonder HDD.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tweedehands zullen ze niet heel veel meer kosten, maar toch best wat als je hem echt alleen koopt voor Forza.
Maar ik zou het wel heel gaaf vinden als je het doet.
Probeer in te loggen op xbox.com en je weet meteen of je user unbanned is.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik mis die momenten wel waarin ik en Pierre gingen racen. Het foto's maken enzo. Ik hoop voor 40 euro een Xbox te vinden zonder HDD.
Er is me ook verteld dat mijn eigen xbox niet eens gebanned was maar slechts een user ban had. Dus nu moet ik eerst maar eens kijken of mijn xbox geflagged is. Anders flash ik hem terug naar originele firmware en gooi ik er een nieuwe user op.
Vandaag loopt die mini-Me de hele dag de vrolijke vlaflip uit te hangen en de koelkast leeg te nassen.... Beter, hij eet tenminste weer wat.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:46 schreef Desunoto het volgende:
Beterschap voor je zoontje.![]()
Hopelijk knapt 'ie goed op!
Mijn vorige user is gebanned dat weet ik. Maar ik weet niet of mijn xbox al is geflagged voor een ban. Anders moet ik hem unflaggen en een nieuwe user aanmaken en vorige verwijderen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Probeer in te loggen op xbox.com en je weet meteen of je user unbanned is.
Voor wanneer is dit?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Inschrijflijst
2. Row-1 - RDesign - [geen clublid]
3. RolStaart-Beer - Thom2289 [clublid]
4. PierreTT - PierreTT - [geen clublid]
5. Doofenschmirz - SternAE86Takumi [clublid]
Mijn deelname wederom onder voorbehoud. Die pestziekte van mijn kuiken kan nog 5 weken aanhouden. PROOST, gvd.
Vrijdag de 22e.quote:
22 juni, en alles wat je moet weten kan je in deze post vinden:quote:
Ik denk niet dat ik dat ga redden tenzij ik heel snel een xbox kan vinden voor goedkoop.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:54 schreef Desunoto het volgende:
De volgende twee auto's had ik in eerste instantie over het hoofd gezien, maar zijn nu ook toegevoegd aan de lijst. Dat maakt het totaal beschikbare auto's nu 31 en helemaal compleet.
![]()
• 1963 Volkswagen Beetle (DLC!)
• 1969 Pontiac Firebird Trans Am
[..]
22 juni, en alles wat je moet weten kan je in deze post vinden:
Forza Motorsport 4 [#11] Le Mans und zo weiter.
Oud model of Slim? En wat wil je uitgeven?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ga redden tenzij ik heel snel een xbox kan vinden voor goedkoop.
Maakt niet uit. 50 (of 60 max als het van een fok!ker is).quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:59 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Oud model of Slim? En wat wil je uitgeven?
Hier. 60 euro in Rotterdam.
http://link.marktplaats.nl/569839143
Poeh, voor 60 heb je een werkende. 50 is een beetje weinig. Welke regio?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maakt niet uit. 50 (of 60 max als het van een fok!ker is).
Er zijn een redelijk aantal verschillende circuits en vele auto's om uit te kiezen, dus ik was eigenlijk van plan deze opzet meerdere keren terug te laten komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:57 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ga redden tenzij ik heel snel een xbox kan vinden voor goedkoop.
Ja sorry man.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Mooie beelden in die compilatie.
Wat een moment op 5:50 zeg... dan heb je wel een engeltje op je schouder zitten.
De samenvatting van mijn race is te zien op 1:50, ging daar iemand bijna stil staan... kon er niet meer omheen.
Maakt niet uit heb OV en vakantie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:03 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Poeh, voor 60 heb je een werkende. 50 is een beetje weinig. Welke regio?
Chill filmpje. Je ziet trouwens in het begin daar mij heel laat starten, net voordat je hem weg laat faden, maar dat lag aan die 2 verschillende runs ofzo want ik mocht niet eerder weg.quote:
http://link.marktplaats.nl/569706441quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:09 schreef DutchErrorist het volgende:
http://link.marktplaats.nl/557953727
Dit leek me wel wat.
HDD heeft ie.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet niet hoe duur een harde schijf is, maar dat is eigenlijk wel een must-have. Straks heb je een Xbox en kan je veel (gratis) content niet eens opslaan.
Heb ik toch al schatje <3quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet niet hoe duur een harde schijf is, maar dat is eigenlijk wel een must-have. Straks heb je een Xbox en kan je veel (gratis) content niet eens opslaan.
Ik haalde 'm in op 5.20, weet niet meer wie het was. Was wel even billenknijpen omdat ik eigenlijk driftend de bocht door gingquote:Op zaterdag 16 juni 2012 16:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prachtig
Natuurlijk even mijn Shark-GT40 gezocht, in zo'n race is ie nog lelijker![]()
Bij de start op 0.55 lekker spinnen, vanaf 5.00 trouwens mooie battle, wie was dat? 5.50 twee wielen
Shark-GT op 2 wielenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:59 schreef Desunoto het volgende:
Wat een moment op 5:50 zeg... dan heb je wel een engeltje op je schouder zitten.
Dat was ik dusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:46 schreef Haarklip het volgende:
Ik haalde 'm in op 5.20, weet niet meer wie het was.
Hahaha. Ik remde wel erg laat, was nog verbaasd dat het goed gingquote:
Filmpje was zeker vet! Staan ook echt veel vette momenten inquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:32 schreef Row-1 het volgende:
Iedereen vond het filmpje dus wel leuk? Want dat kan ik wel vaker doen
Er komt ook nog een montage van de Mazda mx5 race
Heb je ook nog een replay van een rondje van Desunoto?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:32 schreef Row-1 het volgende:
Voor jou altijd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Desunoto wil je voor mij even een plek vrij houden voor de zekerheid?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:00 schreef knight18 het volgende:
Mag ik bij het volgend toernooitje ook meedoen?
Ik geloof niet dat je van elke auto een cockpitview kan zien in de replays. Alleen van degene die de replay opgeslagen heeft. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je ook nog een replay van een rondje van Desunoto?Ik wil gewoon eens een rondje in cockpit zien
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van elke auto een cockpitview kan zien in de replays. Alleen van degene die de replay opgeslagen heeft. Maar ik kan het mis hebben.
"lidclub" ook, is weer even wat anders.quote:
Waarschijnlijk wel. Er is veel belangstelling en gisteravond was er ook een hoge opkomst, ondanks de connectieproblemen van sommigen.quote:
Net even andersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"lidclub" ook, is weer even wat anders.
Oke ik ga waarschijnlijk aankomende week gold kopen en wat oefenen. Waarschijnlijk sla ik ook dit toernooitje over en doe ik de volgende mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
"lidclub" ook, is weer even wat anders.
[..]
Waarschijnlijk wel. Er is veel belangstelling en gisteravond was er ook een hoge opkomst, ondanks de connectieproblemen van sommigen.
Klopt, heb alleen cockpit view bij mezelf maar wel nose cam bij de andere EN ik kan de telemetrie gegevens wel bij iedereen aanzetten. Kan wel een filmpje van een lap van desunoto maken op nose cam en telemetrie aan? Desunoto kan me zelfs een replay sturen met een mooie hotlap ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je van elke auto een cockpitview kan zien in de replays. Alleen van degene die de replay opgeslagen heeft. Maar ik kan het mis hebben.
Allebei primaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:47 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Klopt, heb alleen cockpit view bij mezelf maar wel nose cam bij de andere EN ik kan de telemetrie gegevens wel bij iedereen aanzetten. Kan wel een filmpje van een lap van desunoto maken op nose cam en telemetrie aan? Desunoto kan me zelfs een replay sturen met een mooie hotlap ofzo.
Ja hij is echt erg. In Forza 2 of 3 reed ik een keer tegen hem op Suzuka met een stel van die GT auto's nou hij had me nog net niet binnen 3 rondes gelapped.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Net even anders![]()
(Jezus wat rij jij hard altijd btw)
Ja hij is echt ziek snel. Denk ook het allersnelste hier van dit groepje fokkersquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hij is echt erg. In Forza 2 of 3 reed ik een keer tegen hem op Suzuka met een stel van die GT auto's nou hij had me nog net niet binnen 3 rondes gelapped.
Doe maar gewoon een lap met nosecamquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Ja hij is echt ziek snel. Denk ook het allersnelste hier van dit groepje fokkers
Ik rij voor mijn club&friends list snel, veel bovenin maar nooit bovenaan, want 3 sec sneller dan de rest staat hij!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja hij is echt erg. In Forza 2 of 3 reed ik een keer tegen hem op Suzuka met een stel van die GT auto's nou hij had me nog net niet binnen 3 rondes gelapped.
Ja, dat is wel zonde. Vanaf nu dan ook geen races op tijd meer, maar op aantal ronden. Dan kan je alles wel zien.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:55 schreef Haarklip het volgende:
Jammer dat je gisteren geen rondetijden kon zien
KONING !!!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 13:09 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond werd duidelijk dat er animo is voor spannende races in wat lagere klasses met enigszins gelijkwaardige auto's, maar toch met een variërend startveld. En niet onbelangrijk: op kortere circuits. Schade was voor de meesten toch niet zo'n succes, we zijn immers geen professionals en we veroorzaken allemaal soms ongelukjes.
Met deze wetenschap komt het volgende evenement...
DeFOK 60's Invitational
We bouwen onze eigen auto's binnen een klasse die voor iedereen heel toegankelijk is, en we hebben een breed wagenpark. Van Amerikaanse 'Muscle' tot kleine Italiaanse autootjes.
Omdat natuurlijk niet iedereen altijd aanwezig kan zijn, komt er geen puntensysteem o.i.d aan te pas. Als je tijd en zin hebt, kan je je inschrijven.
Reglementen:
Assists: alles mag!
Paints: alles mag!
Startopstellingen: willekeurig, iedereen tegelijk weg
Schade: uit!
Pitstops: geen!
Circuits: korte versies van echt bestaande circuits zoals Hockenheim Short
Toegestane PI (Performance Index): vanaf C417 t/m maximaal C422
Waarom zo'n vreemde PI grens? Omdat dit betekent dat je jouw eigen auto in elkaar moet knutselen, zonder hulp van ervaren mannetjes die hun setups op de storefront gooien. Er zijn geen restricties qua pk's, gewicht, downforce, of wat dan ook. Alles ligt volledig open, zolang je maar binnen de PI grenzen blijft.
Lijst van beschikbare auto's (31 stuks):
• 1960 Chevrolet Corvette
• 1961 Jaguar E-type SI
• 1963 Volkswagen Beetle (DLC!)
• 1964 Aston Martin DB5 Vantage
• 1964 Chevrolet Impala SS 409
• 1965 Pontiac GTO
• 1965 Austin-Healey 3000 MkIII (DLC!)
• 1965 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA Stradale
• 1965 Ford Mustang GT Coupe (DLC!)
• 1966 Chevrolet Nova SS
• 1966 Lotus Cortina (DLC!)
• 1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
• 1967 Lamborghini Miura P400
• 1967 Dodge Coronet W023 (DLC!)
• 1967 Chevrolet Chevelle SS-396
• 1968 Plymouth Barracuda Formula-S
• 1968 Shelby GT-500KR
• 1968 Ferrari 365 GTB/4
• 1968 Pontiac Firebird (DLC!)
• 1969 Toyota 2000GT
• 1969 Chevrolet Nova SS 396 (DLC!)
• 1969 Nissan Fairlady Z 432
• 1969 Shelby GT500 428CJ (DLC!)
• 1969 Chevrolet Camaro SS Coupe ("Unicorn")
• 1969 Chevrolet Corvair Monza (DLC!)
• 1969 Dodge Charger R/T
• 1969 Ferrari Dino 246 GT
• 1969 Pontiac Firebird Trans Am
• 1969 Chevrolet Camaro Z28
• 1969 Oldsmobile Hurst/Olds 442
• 1969 Pontiac GTO Judge
De volgende wagens vallen eigenlijk ook binnen de reglementen, maar zullen waarschijnlijk eerder functioneren als rijdende obstakels omdat ze groot, lomp en lastig te besturen zijn. De Chevrolet Impala en Dodge Coronet uit de lijst hierboven kunnen nog net, maar deze vallen er wat mij betreft toch buiten. Ergens moet je een grens trekken! Maar de lijst hierboven geeft je hopelijk genoeg keuzemogelijkheden.![]()
1966 Ford Country Squire (DLC!)
1968 Dodge Dart HEMI Super Stock (DLC!)
1969 Dodge Charger Daytona HEMI
Zorg vóór de races dat je in elk geval alle gratis DLC hebt. In elke car pack (op Porsche na) zit een gratis download die ook de data van de overige wagens meeneemt. Zo kun je iedereens auto's zien.Eerste evenement: vrijdagavond, 22 juni, 22:00!
Ditmaal in een 'private lobby' waarvoor je wordt uitgenodigd als je in de [FOK] club zit. Als je al in een andere club zit maar toch mee wil doen, zet dat dan even in de inschrijflijst hieronder! Dan kunnen we je uitnodigen.
Opzet: twee kortere races van ~10 ronden elk, en een 3e (hoofd)race van ~20-25 ronden.
Circuits zijn nog nader te bepalen.Inschrijflijst
Kopieer deze lijst met jouw gegevens voor de eerste avond.
Voorbeeld:
"Und zo weiter..."
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:42 schreef Bastard het volgende:
Inschrijflijst
6. Haarklip - CaptainMayer [clublid]
7. DutchErrorist - (misschien!)
8. Bastard - Butch NL [lidclub]
9 Nick-GizMo - NicKLaS NL [geen clublid]
Ja waarom nietquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:15 schreef DenS het volgende:
Zal ik anders een opzet maken voor de FOK! Clio Cup?
Nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:53 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens er zit zeker geen Fiat Panda in Forza 4?
Die laatste 2 ronden alleen maar battle met jouquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:32 schreef Row-1 het volgende:
Ja. Ik voeg iedereen toe met een request.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef PierreTT het volgende:
Ik zit eraan te denken mijn Car Club nu te verlaten en de Fok Car Club te joinen.. Kan dat zomaar?
Ja, dat kan. Bij "My Club" kan je ergens de club waar je nu zit verlaten, en dan kan je ergens de FOK club een verzoek sturen om erbij te komen. Hoe weet ik niet meer precies, het is al weer een tijdje geleden voor mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef PierreTT het volgende:
Ik zit eraan te denken mijn Car Club nu te verlaten en de Fok Car Club te joinen.. Kan dat zomaar?
Doe ik nuquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja. Ik voeg iedereen toe met een request.
Heb een request gestuurd naar Butchquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Bij "My Club" kan je ergens de club waar je nu zit verlaten, en dan kan je ergens de FOK club een verzoek sturen om erbij te komen. Hoe weet ik niet meer precies, het is al weer een tijdje geleden voor mij.
Verrader.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:07 schreef PierreTT het volgende:
Sinds dat onze races gister zo geslaagd waren ja hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Is er nu een serieuze revive in dit topic trouwens sinds le mans?
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal zelf gemaakt (alle plaatjes gekocht) maar toch.
Lukt het met die lap van Desunotoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:31 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Sinds dat onze races gister zo geslaagd waren ja haha
Niet alle ronden zijn even goed he, verwacht geen bliksemronde of zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lukt het met die lap van Desunoto
Dude... Niet zo bescheiden.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet alle ronden zijn even goed he, verwacht geen bliksemronde of zo.Ook omdat ik met de Ford GT in de eerste ronde al schade reed en me daarop moest aanpassen.
Nee, jij schat me te hoog in, dat is wat anders. Row-1 is ook erg snel. In de Renault Clio race die we deden was hij me echt te snel af.quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee, jij schat me te hoog in, dat is wat anders. Row-1 is ook erg snel. In de Renault Clio race die we deden was hij me echt te snel af.
Ik stuur wel een keer een replay op met een goede ronde. In de Aston Lola reed ik een 3.27 in een oefenronde, dat was dan wel weer best aardig.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Row-1 het volgende:
Ben nu ff niet bezig met die lap, zit namelijk de 24h van LeMans te kijken :$
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:57 schreef Row-1 het volgende:
Ben nu ff niet bezig met die lap, zit namelijk de 24h van LeMans te kijken :$
Ja, dat wel. Maar toch zonde, zo krijgen de Audi's weer wat lucht.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Eigen schuld van Toyota. Die laatste althans.
Ja maar die lul haalde zo dom in. Hij wist dat die Delta Wing daar reed.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch zonde, zo krijgen de Audi's weer wat lucht.
Gelukkig doen ze (nog) niet aan die onzin mee. Xbox Live Gold is genoeg.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt geen online key nodig voor Forza 4?
Nopequote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt geen online key nodig voor Forza 4?
Ik heb vanaf ronde 2 bij mij alles opgenomenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef Row-1 het volgende:
[..]![]()
Ben net bezig geweest met de replay kijken, nu ben ik er dus ook achter dat Forza de replay maar maximaal een half uur laat duren. Dus heb maar de helft van de race.
Maar heb nu net de meest spannende stukjes er uit gevist en ga dat tot een compilatie verwerken
Clio cup is met de clio RSquote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:53 schreef DenS het volgende:
Even gespeeld met de design center van Forza 4. Dacht, als we toch een Clio Cup gaan houden...
[ afbeelding ]
Jaaa dat was zeker mooi! Alleen voelde het voor mij alsof jij "verkeer" was hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die laatste 2 ronden alleen maar battle met jou
Hoax,jouw auto was veel snellerquote:Op zondag 17 juni 2012 01:38 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Jaaa dat was zeker mooi! Alleen voelde het voor mij alsof jij "verkeer" was hahaha
Tuurlijk,waar ligt het anders aan?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:23 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het alleen aan de auto lag?:p
Onmogelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 12:24 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Aan de coureur hahanee geintje.
Heb nu al weer zin in vrijdag, de volgende race
Ga je nog iets met die opname doen?quote:Op zondag 17 juni 2012 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb vanaf ronde 2 bij mij alles opgenomenWant was al bang dat Forza zoiets zou flikken
Respect trouwens voor jouw montagekwaliteitenquote:
Dankuquote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Respect trouwens voor jouw montagekwaliteitenwelk programma gebruik je daarvoor? Premiere?
Er zijn nog plaatsen beschikbaar.quote:Inschrijflijst
Kopieer deze lijst met jouw gegevens voor de eerste avond.
6. Haarklip - CaptainMayer [clublid]
7. DutchErrorist - (misschien!)
8. Bastard - Butch NL [lidclub]
9 Nick-GizMo - NicKLaS NL [geen clublid]
10. Driftkikkerrrrr - Driftkikkerrr [clublid]
Die was best gaaf, ben benieuwd.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:46 schreef Row-1 het volgende:
Montage van de Mazda MX-5 race is in progress!
Oh ik doe ook mee!quote:Op zondag 17 juni 2012 20:41 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wagen voor de 60's Invitational.Ben best tevreden met de setup, zelfs al ben ik geen echte tuner... hij sluit goed aan bij mijn rijstijl. Ik heb er veel vertrouwen in.
![]()
Voor wie nu het topic inloopt en geen zin heeft om zoveel pagina's terug te bladeren om van alles te zoeken: alle informatie is in deze post te vinden. En dit zijn de inschrijvingen zijn tot nu toe:
[..]
Er zijn nog plaatsen beschikbaar.
Kutstudent, zelf heb ik niet zo veel met "straatrace hatchbacks", maar er zal vast iets leuks zijn dat in die categorie valt en dan wil ik wel meedoen. Je kan zoiets best organiseren.
Voor alle PI waardes, bouwjaren, gewichten, pk's en meer informatie van auto's in Forza 4 kan je trouwens deze website gebruiken. Heel handig voor het opzetten van een evenement en om de reglementen te bepalen.
[..]
Die was best gaaf, ben benieuwd.
Doh een dragrace is wat anders dan de Nordschleife.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:18 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Tunen hier mensen serieus per baan!? Fuck... dan gaat het nog een hele kluif worden.
Ja maar ik maak bv niet verschillende setups voor bv Tsukuba en Maple Valley ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Doh een dragrace is wat anders dan de Nordschleife.
Nee, maar dan kan het soms wel handig zijn met gear ratio's zodat je niet net moet opschakelen vlak voor je bij een bocht komt.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:51 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja maar ik maak bv niet verschillende setups voor bv Tsukuba en Maple Valley ofzo.
Klopt, dat doe ik vaak wel. Voorkomt een onnodige versnelling en dus tijdsverlies.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan het soms wel handig zijn met gear ratio's zodat je niet net moet opschakelen vlak voor je bij een bocht komt.
Nou dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:54 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik vaak wel. Voorkomt een onnodige versnelling en dus tijdsverlies.
Naja beetje getuned mag best, maar liefst niet te veel sportauto'squote:Op maandag 18 juni 2012 10:59 schreef MosPos het volgende:
Gewoon in standaard auto's rijden vind ik het mooist.
Neger wat? Ik rij 1.27 op de max,maar ik wil ook perse in een bepaalde auto rijdenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:14 schreef Haarklip het volgende:
Heb met drie auto's op Sebring gereden en zat toch wel erg dicht bij elkaar! Tot nu toe het snelst geweest met de Lamborghini Miura, ergens in de 1.26.xx volgens mij, maar er kan nog wel een seconde of twee vanaf denk ik.
Komt er ook een puntensysteem eigenlijk?
Pierre ik ga nog slomer dus dat maakt niet uit.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Neger wat? Ik rij 1.27 op de max,maar ik wil ook perse in een bepaalde auto rijden
Ben je er vrijdag bij? Ik heb een verrassing dan voor jequote:Op maandag 18 juni 2012 11:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pierre ik ga nog slomer dus dat maakt niet uit.
Ik ga ervoor. Moet nog wel Forza goedkoop vinden.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben je er vrijdag bij? Ik heb een verrassing dan voor je
Nee joh,beetje studeren,beetje vakantie hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo?
Ik word echt ge-creamed Vrijdag. Heb bijna geen tijd om voor te bereiden...
Looooong story bro.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh,beetje studeren,beetje vakantie hebben![]()
Wat is er trouwens mrt jouw oude profiel op Fok gebeurd? Jij was toch Bunta?
Dat had ik afgelopen vrijdag. Ik ging er zo hard af.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo?
Ik word echt ge-creamed Vrijdag. Heb bijna geen tijd om voor te bereiden...
Kan je die voor mij kopen? Dan wil ik wel geld over maken en op komen halenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:27 schreef DoofenSchmirz het volgende:
@Kaaskopfoutenmaker,
In welke regio zoek je Forza? Heb er een paar gezien. LE versie voor 30 in Delft enzulks.
Lekker hoor, beetje op het strand, beetje de zee in, genieten hoorquote:
Nee kniebeschermers kopen voor longboardenquote:Op maandag 18 juni 2012 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lekker hoor, beetje op het strand, beetje de zee in, genieten hoor
De rookworstracer importeren is het eerste wat jij moet doen,wellicht dat er vrijdag dan een kleine rendezvous plaatsvindtquote:Op maandag 18 juni 2012 11:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee kniebeschermers kopen voor longboardenKijken naar een xbox en dan naar huis.
Tis een 2e hands en ik woon in zoetermeer. Als beide geen probleem is, sure.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je die voor mij kopen? Dan wil ik wel geld over maken en op komen halenIk heb morgen toch vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |