ik bedoel dat ik ze er vies uit vind zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef snakelady het volgende:
Ze zullen niet viezer zijn dan gewone katten, maar lelijk zijn ze wel ja en met een jasje aan worden ze niet knapper.
Moet je er eens eentje aaien, dat is pas vies, heb ik een keer gedaan en voelt heel raar aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef KGV het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik ze er vies uit vind zien
Ik heb nog nooit gehoord/gezien dat mensen katten aankleden.quote:
Ik doe het weleens voor de lol thoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord/gezien dat mensen katten aankleden.
Melk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Internepper het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Katten en honden arghh, weg ermee. Heb je niks aan.
dierenbeulquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doe het weleens voor de lol tho![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Internepper het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Katten en honden arghh, weg ermee. Heb je niks aan.
Het is bewezen dat huisdieren ( met haar) goed is voor je afweersysteem en goed zijn tegen stress.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, melk vleesch etc. Maar ik bedoelde ook meer huisdieren.
Ze moeten toch zeker ook in het oranje als Nederland speeltquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze moeten toch zeker ook in het oranje als Nederland speelt
Landbouwhuisdieren behoren ook tot huisdieren, jij refereert naar gezelschapsdieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, melk vleesch etc. Maar ik bedoelde ook meer huisdieren.
Wat jij zegt is ook prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Landbouwhuisdieren behoren ook tot huisdieren, jij refereert naar gezelschapsdieren.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nee dit is lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broodje kat, is weer eens wat anders dan een broodje aap.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Nee dit is lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets prachtigs wil je je kat toch niet ontnemen.quote:Fraai idee voor de kattenbak! Zonder kattenbak in het zicht woont u mooier! Zoveel is duidelijk: wie van katten houdt, moet ook vriendschap sluiten met de kattenbak. Maar echte vriendschap begint pas dan, wanneer het "kleinste kamertje" voor uw kat in het kattenbakmeubel verdwijnt! Het deurtje naar de kattenbak sluit met een magneetsluiting. Handig: het kattenbakmeubel heeft twee praktische legplanken voor de shampoo en "deodorant" en de borstel en kam van uw kant en is bovendien voorzien van een handdoekhouder, die links of rechts kan worden gemonteerd. Stijlvoller kan een kattenbak er niet uitzien!
Die van mij loopt de godganse dag in het oranje rondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze moeten toch zeker ook in het oranje als Nederland speelt
Een kat die vrijwillig nat wilt wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:39 schreef Jula123 het volgende:
Mijn kat gaat vaak mee onder de douche, dus toen ik ergens een honden/kattenbadjas tegenkwam was de koop snel gesloten.
Jammer genoeg verstijft de kat helemaal als ik hem de badjas aantrek en na een tijdje laat hij zich omvallen, alsof hij dood neer valt.![]()
het staat wel erg schattig, dat wel.
Het ergste is dat dat beest waarschijnlijk over de 1000 euro kost.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:46 schreef Casos het volgende:
Dat is geen kat, dat is gewoon zielig. Mismaakt beest met een tongetje uit zijn bek. Het woord kat niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |