ik bedoel dat ik ze er vies uit vind zienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef snakelady het volgende:
Ze zullen niet viezer zijn dan gewone katten, maar lelijk zijn ze wel ja en met een jasje aan worden ze niet knapper.
Moet je er eens eentje aaien, dat is pas vies, heb ik een keer gedaan en voelt heel raar aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef KGV het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik ze er vies uit vind zien
Ik heb nog nooit gehoord/gezien dat mensen katten aankleden.quote:
Ik doe het weleens voor de lol thoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord/gezien dat mensen katten aankleden.
Melk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Internepper het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Katten en honden arghh, weg ermee. Heb je niks aan.
dierenbeulquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik doe het weleens voor de lol tho![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Internepper het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Katten en honden arghh, weg ermee. Heb je niks aan.
Het is bewezen dat huisdieren ( met haar) goed is voor je afweersysteem en goed zijn tegen stress.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, melk vleesch etc. Maar ik bedoelde ook meer huisdieren.
Ze moeten toch zeker ook in het oranje als Nederland speeltquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ze moeten toch zeker ook in het oranje als Nederland speelt
Landbouwhuisdieren behoren ook tot huisdieren, jij refereert naar gezelschapsdieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ja, melk vleesch etc. Maar ik bedoelde ook meer huisdieren.
Wat jij zegt is ook prima.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:27 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Landbouwhuisdieren behoren ook tot huisdieren, jij refereert naar gezelschapsdieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |