Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Sowieso zijn dat daar mensen die denken dat ze veel van voetbal kennen, maar in feite gewoon dom zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Voetbalzonegebruikers.
[ afbeelding ]
Heb nog nooit zo'n achterlijke opmerking gezien.
gewoon bin doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Fuszy het volgende:
Hebben ze iets gefixt waardoor je geen grotere bedragen kan oversturen naar een ander account? Ik kan geen tradeoffer doen voor 10k met een kit, voor mijn heitinga op een ander account. Dan gaat die terug naar 750c
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh hahah ik snapte de titetl van dit topic al niet thx tim
Ben je wel mattie's? Ik had laatst 't zelfde, geen idee wat ik gedaan heb.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Fuszy het volgende:
Hebben ze iets gefixt waardoor je geen grotere bedragen kan oversturen naar een ander account? Ik kan geen tradeoffer doen voor 10k met een kit, voor mijn heitinga op een ander account. Dan gaat die terug naar 750c
wat is de bin van heit? Je kan niet meerbieden dan de bin.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:52 schreef Fuszy het volgende:
Yup, heb al vaker een tradeoffer gestuurd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ben je wel mattie's? Ik had laatst 't zelfde, geen idee wat ik gedaan heb.
Ja, dan snap ik wat het probleem isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat is de bin van heit? Je kan niet meerbieden dan de bin.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef stoereboii het volgende:
Holebas voor 2.9k geojen deal? Kan niet op udb maar dacht dat die wel meer is
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat is de bin van heit? Je kan niet meerbieden dan de bin.
Je zag jezelf terug?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen om hoe je dat schreef.
Geojen deal?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen om hoe je dat schreef.
Kom party dan! Clubs ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef stoereboii het volgende:
Iemand een suggestie? 4321
SIF Mirallas-/-/
Fetfa-/-/
Holebas/-/-/-
TOTY Courtois
De lege plekken
Hmm vindt Courtois echt wel ziekgoed. Liever ook wat goud en denk aan een spitsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TOTY Courtois voor Mignolet
Met voorsprong.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef WezepAFCA het volgende:
Beste zilveren Brazilaanse LW? Wellington Silva?
Ja is fine, kan wel even. Al een hele tijd niet meer gedaanquote:
FF potje moet crook afmaken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja is fine, kan wel even. Al een hele tijd niet meer gedaan
Doe daarna nog een danquote:
Dacht vanaf 11 uur vanavond tot woensdag 7 uur.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wanneer is dat toernooi waarbij je Honda kan winnen?
Oww, Oke. Zullen wel veel teams komen met IF Hondaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dacht vanaf 11 uur vanavond tot woensdag 7 uur.
IF danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef stoereboii het volgende:
Ok Lukaku dan, gaat toch vooral om mn wingers, maar daar wringt het bij de RW in de BPL, Arfa is wel goed, maar vind de NIF op RW net te kort komen.
Waarom geen Non-Shiny team maken en dan enkele wedstrijden spelen, Verder is NIF Ben Arfaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef stoereboii het volgende:
Ok Lukaku dan, gaat toch vooral om mn wingers, maar daar wringt het bij de RW in de BPL, Arfa is wel goed, maar vind de NIF op RW net te kort komen.
Ja, dat is zeker raar. Nu wordt Honda ook discard waarde. Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Jammer dat het ook offline kan..dan was hij nog een beetje rare.
nopequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Confetti het volgende:
Ultimate difficulty is toch niet te doen?
jawel, maar leuk is andersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Confetti het volgende:
Ultimate difficulty is toch niet te doen?
Bedankt DTM!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef stoereboii het volgende:
SIF Cabaye binnen net als Arfa
Edit: ik doe het dus zo
Wel, zit echt een heel groot verschil in vind ik persoonlijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef stoereboii het volgende:
En NIF VdW, verschilt toch niet zo veel
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef stoereboii het volgende:
Edit: voor iemand begint te zagen thanks Dtm
Waarin zoal dan? Enkel schieten als RBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel, zit echt een heel groot verschil in vind ik persoonlijk!
2 weken geleden alquote:
Nee. Echt niet. Waardeloze KUT IFquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef detennismaster het volgende:
Die prijs van SIF Ben Arfa
Edit: Is IF Ben Arfa de coins (80K) waard t.o.v. zijn NIF?
Nee je merkt bijna geen verschilquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef detennismaster het volgende:
Die prijs van SIF Ben Arfa
Edit: Is IF Ben Arfa de coins (80K) waard t.o.v. zijn NIF?
quote:
Ok, en de SIF?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Raphael Martinho imoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:12 schreef WezepAFCA het volgende:
Beste zilveren Brazilaanse LW? Wellington Silva?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Ok, en de SIF?
[ afbeelding ]
Deze maar maken inplaats van:Met welke site kan je nu weer een team maken met fut interface?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat die 160K kost.quote:
Nee, nergens last van.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Godver ps3 loopt gewoon vast tijdens een potje. Hebben jullie dat ook wel eens?
jupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
Wel zieke positioning en finishing statsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Dan ben ik niet de enige.
InzaghiGewoon bronze stats eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Dan ben ik niet de enige.
InzaghiGewoon bronze stats eigenlijk
[ afbeelding ]
chuzzz.comquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Met welke site kan je nu weer een team maken met fut interface?
Als er nou een +20 pacekaartje bestondquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel zieke positioning en finishing stats
Die zit op 1,3m nu ofzoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Toefjes had dat 3 maanden geleden al, die miljoen
Karmaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
1198000=1,3m???quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zit op 1,3m nu ofzo
Edit: [ afbeelding ]
Het is tijd om je favoriete speler te kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die zit op 1,3m nu ofzo
Edit: [ afbeelding ]
'ofzo'quote:
wat zijn je statsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Net m'n honderdste overwinning![]()
Tegen zo'n mongool die elke x dat ik er door heen brak zijn keeper tot aan de middenlijn liet uitkomen waardoor ik er gewoon omheen kon lopen of schieten
Alleen xbox dus 60k ofzo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef laucas het volgende:
Hoe groot is de pot van de poule eigenlijk?
daar ben jij te stoer voor :$quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:16 schreef stoereboii het volgende:
Iemand in voor een pot tegen mn nieuwe team?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Tijdens HH lijkt hij wel duurderIk heb het echt altijd pech
quote:
100-4-37. Ik heb een tijdje toernooien gespeeld maar ik merkte dat ik boos werd als ik er uitgeknikkerd werd in de halve finale of zo.quote:
Net jesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
100-4-37. Ik heb een tijdje toernooien gespeeld maar ik merkte dat ik boos werd als ik er uitgeknikkerd werd in de halve finale of zo.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
Tijdens HH lijkt hij wel duurderIk heb het echt altijd pech
Die ga ik lekker kopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:18 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De volgende die ik zie voor 550bin pak ik gewoon JONGU
Volgens mij 1e 75% en 2e 25% (van de xbox dan want ps3'ers hebben niet betaald?)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Dunnow maar 2e en 3e plek kregen ook wat dacht ik.
Op Ultimate spelen tegen de CPU of tegen tryhards online.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:21 schreef Reemi het volgende:
Leuk bedacht zo'n cup voor een IF Honda.Wat zijn de vereisten?
Verder geen bepaalde team voorschriften?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Op Ultimate spelen tegen de CPU of tegen tryhards online.
Ja, want armoedequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij 1e 75% en 2e 25% (van de xbox dan want ps3'ers hebben niet betaald?)
Volgens mij is dat nog niet bekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verder geen bepaalde team voorschriften?
Dan even onderling teams uitwisselenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Zou wel een goede grap zijn als je een compleet Aziatisch team moet hebben ofzo![]()
Ik lees net een gerucht dat je waarschijnlijk van Bommel in je team moet hebben.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Zou wel een goede grap zijn als je een compleet Aziatisch team moet hebben ofzo![]()
Tegen ultimate difficulty niet en volgens mij kan je het ook niet meer resetten zoals eerst toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan even onderling teams uitwisselenNja brons koreanen lukt wel offline
Alleen maar VVV en oud VVV-spelers, dat zou pas een goede eis zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik lees net een gerucht dat je waarschijnlijk van Bommel in je team moet hebben.
Wildschutquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen maar VVV en oud VVV-spelers, dat zou pas een goede eis zijn
Musa!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen maar VVV en oud VVV-spelers, dat zou pas een goede eis zijn
O dat kan niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen ultimate difficulty niet en volgens mij kan je het ook niet meer resetten zoals eerst toch?
1:53 torrespokterrestrenevijoniterrerrebiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)gekte-niet-aan.dhtml
JA! Daarnaast staat ook nog zo'n bericht over een Kroatische vrouw die haar borsten liet zien en likken en nu wordt ze misschien ontslagen want ze werkte bij het ministerie van cultuur. Foto's staan er ook, maar geen aanraderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1:53 torrespokterrestrenevijoniterrerrebi
Die rolstoel is ook wel goedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1:53 torrespokterrestrenevijoniterrerrebi
2:00 gozer met vol glas bier
2:10 dezelfde gozer met half glas bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |