Geen iCheckMovies account hier....maar ik denk dat ik me daar ook eventjes in ga verdiepen wat voor moois er allemaal op staat. Thanx...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Heb je een iCheckMovies account?
Ik heb overigens Pi laatst maar weer eens opgezet. Ik weet dat ik hem destijds tof vond maar ik kon me er echt niks meer van herinneren. Kwam er wederom achter dat het inderdaad echt een topfilm is.
Ik begin me bijna af te vragen of ik niet alleen de 139 minuten versie heb gezien, want zolang voelde die film nooit aan elke keer dat ik hem heb gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond Once Upon a Time in America op tv. Van 20.30 tot 1.00 uur, 4,5 uur lang!
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill, niks mis met variatie. Het is het ping-pong gedeelte waar ik op doelde. Een type vraag roept vaak een zelfde soort vraag op, zie ook de maandelijkse reeks van drie MK vragen op rij.
Ik neem me altijd voor een lijst af te werken maar ik raak altijd te snel afgeleid. Ik werk nu aan de New Cult Canon en de FOK! 250.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet nog steeds een van de waardeloos uitziende Chuck Norris films kijken en dan heb ik eindelijk eens een lijstje bij dat icheckmovies helemaal af
Och jah ik ben ook wel vraag met die ping pong vragen hoor, voor mij vaak een signaal om weer aan het werk te gaan of terug te stappen in de offline wereld, want die vragen duren toch vaak uren voordat ze beantwoord zijn, kan ik ook weer wat anders doen.quote:
eens, en soms ook: schuldigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill, niks mis met variatie. Het is het ping-pong gedeelte waar ik op doelde. Een type vraag roept vaak een zelfde soort vraag op, zie ook de maandelijkse reeks van drie MK vragen op rij.
nou! en in een half uur, pfff/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef RanTheMan het volgende:
tering sammoeilijk man, vooral dat met die scene er in...
Waar is de kloon van patch? Geen slowchat in het dp topic hequote:
Thanks!quote:
Als ik niet op werk zat, was dat zomaar mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Thanks!
Verbaast me nog dat jij niet op precies hetzelfde moment dezelfde paint inleverde
Hij moet nu al die films kijken of de scenes er wel in voorkomen, en of we de juiste kleuren voor de jurken hebben gebruiktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef RanTheMan het volgende:
heb je 13 minuten nodig om te beoordelen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij moet nu al die films kijken of de scenes er wel in voorkomen, en of we de juiste kleuren voor de jurken hebben gebruikt
Zo, dat was niet overdrevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef DragonFodder het volgende:
mocht ik de punten hebben, heb ik een vraag locked and loaded staan, kunnen we meteen verder
Gil heeft de deur net opengezet voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een film met die Joey gast gezien
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
White Oleander heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.
PATCH KOMT ERAAN!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Leuke vraag, Sands, grappige opzet. Helaas véél te moeilijk voor mij.
Wat hij zegt dat zij zeggenquote:
Doseren is niet bepaald je sterkste kantquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik het niet te moeilijk had gemaakt....blijkbaar wel
Dat blijkt wel. Maar jullie moeten gewoon met die achternaam komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doseren is niet bepaald je sterkste kant
nou, als iemand bij een (volgens mij) nogal onbekende regisseur meteen de eerste 3 films opnoemt die je op zijn imdbprofiel tegen komt, dan vind ik dat wel opvallend. En ik dacht gewoon open te zijn over die twijfel.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef Sands het volgende:
Wel leuk hoe iedereen hier altijd zo paranoia is met nieuwe mensen (of die al lang niet zijn geweest).
Zeg de man is een talent met een aantal van de slechtste films ooit op zijn naam.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou, als iemand bij een (volgens mij) nogal onbekende regisseur meteen de eerste 3 films opnoemt die je op zijn imdbprofiel tegen komt, dan vind ik dat wel opvallend. En ik dacht gewoon open te zijn over die twijfel.
ok ok, het zal wel aan mij liggen.quote:
Valt wel meequote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ok ok, het zal wel aan mij liggen.
Iedereen heeft dat denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
terwijl ik de Porky's-films toch ongezond vaak gezien heb,
Fox weet gewoon te weinig daar kan een auto geen verandering in brengenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands als je nou bij jouw zwart-wit foto's plaatjes met leuke auto's gebruikt, dan weet fox ze misschien wellaat maar zitten dat was blijkbaar ook niet goed
Ik nog nooit. Denk dat ik dat zo hou.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:15 schreef DragonFodder het volgende:
terwijl ik de Porky's-films toch ongezond vaak gezien heb,
ach, ze zijn duidelijk met veel lol gemaakt. Ook al is cinematografische diarree.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:34 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Denk dat ik dat zo hou.
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Fox weet gewoon te weinig daar kan een auto geen verandering in brengen
ik vind jouw vragen niet algemeen representatief om dat vast te stellen Sandsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Fox weet gewoon te weinig daar kan een auto geen verandering in brengen
Ik gun je ook wel een puntje erbij.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
I didn't see you put in an effort in it
Ik vind mijn vragen redelijk veelzijdig.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind jouw vragen niet algemeen representatief om dat vast te stellen Sands
Hij kan beter blij zijn dat het potentieel de beste mk kan wordenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
Jow Hornage:
Vroege plotdetails Mortal Kombat-filmreboot vrijgegeven
Moet je daar geen moord en brand gaan schreeuwen over de integriteit van het origineel?
Dat is dan ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 juni 2012 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hij kan beter blij zijn dat het potentieel de beste mk kan worden
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga alvast de popcorn pakken voordat hornage Sands begint te slaan
Laat maar komenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik ga alvast de popcorn pakken voordat hornage Sands begint te slaan
weet je dat zeker?quote:
Dat ga ik indd met hornage doen...hoop ikquote:Op maandag 18 juni 2012 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
weet je dat zeker?
[ afbeelding ]
jij hebt hem nog niet in het echt gezien he? Het enige verschil is dat hij een rode gescheurde broek heeft.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat ga ik indd met hornage doen...hoop ik
eng gezicht, groene woesteling met rode ogen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:36 schreef LordVoldemort het volgende:
Behalve als hij stoned is, dan praat hij je bewusteloos.
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jij hebt hem nog niet in het echt gezien he? Het enige verschil is dat hij een rode gescheurde broek heeft.
1.72m...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:41 schreef Robby87 het volgende:
Volgens mij is Sands in het echt héél erg gespierd en groot, stiekem ben ik toch wel een beetje bang voor hem.
Wanneerquote:Op maandag 18 juni 2012 21:48 schreef Robby87 het volgende:
Maar je durft het dus aan Sands, om naar de meet te komen?
puny...quote:
Ik steek 30cm boven je uit in elk geval.quote:
check je pmquote:
jij ookquote:
Damn...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik steek 30cm boven je uit in elk geval.
Victorinox was ook niet al te groot, dus als je geluk hebt ben je niet de enige.
Oja eind augustus was die meetquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
Jij beter zeker ook groter dan ik ben?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Dan kun je mijn hoofd als bijzettafeltje gebruiken.
kan me niet herinneren dat je zó lang was.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Victorinox was ook niet al te groot, dus als je geluk hebt ben je niet de enige.
Neequote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
is er eigenlijk ook iemand aan het painten?
Welnee, ik ben een dwerg. Ik ben nog een flink stuk kleiner.quote:
Ik weet geen film met Charlie.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
is er eigenlijk ook iemand aan het painten?
huh??quote:Op maandag 18 juni 2012 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Welnee, ik ben een dwerg. Ik ben nog een flink stuk kleiner.
[..]
Ik weet geen film met Charlie.
Polanski hoort vast te zitten, niet tegenstaande zijn bekwaamheid als regisseur.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:54 schreef DeParo het volgende:
Roman Polanski is bezig met een film over de Dreyfus-affaire.
Ik kan niet wachten om eerlijk te zijn.
hot shotsquote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan me alleen Two and a half Men herinneren, maar dat is weer geen film.
quote:
Allemaal niet gezien. Ik heb niks met films als Hot Shots.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef DragonFodder het volgende:
hot shots
hot shots part deux
wall street
platoon
om er een paar te noemen
Ik ga er eerder vanuit dat ze mij willen testen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Geen zin om ontmaskerd te worden als opzoeker.
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Maar wyccie, Njos komt ook, dus je hoeft je geen zorgen te maken om een gangbang/rape gedoetje!
Niet? Da's nou jammer.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Maar wyccie, Njos komt ook, dus je hoeft je geen zorgen te maken om een gangbang/rape gedoetje!
quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet? Da's nou jammer.![]()
Dan kom ik zeker niet meer. Whehe.
wtf waar denk jij toch allemaal aan?!quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou graag een hersenscan van je maken ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ga er eerder vanuit dat ze mij willen testen.![]()
Dat moet de rechter maar bepalen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Polanski hoort vast te zitten, niet tegenstaande zijn bekwaamheid als regisseur.
true, maar sex met een 15jarige? komaan.quote:
Legendequote:Op maandag 18 juni 2012 22:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou graag een hersenscan van je maken ja.Maar opzoeken doe je niet volgens mij. Ik ben erg benieuwd naar de mens achter de legende. Dat heb ik met een paar anderen ook.
Och, daar is nog nooit iemand dood aan gegaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
true, maar sex met een 15jarige? komaan.
Moet mijn broertje dan ook de gevangenis in?quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Moet mijn broertje dan ook de gevangenis in?
Ze was 13 volgens mij, desalniettemin, mits duidelijk wat daar is gebeurd dient hij daar waarschijnlijk voor gestraft te worden maar wel binnen de context van wat daar is gebeurd uiteraard.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben niet anti rechtstaat hoor.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze was 13 volgens mij, desalniettemin, mits duidelijk wat daar is gebeurd dient hij daar inderdaad voor gestraft te worden maar wel binnen de context van wat daar is gebeurd uiteraard.
Deze was in de bonus bij FRS. Ik zet Fitzcarraldo op de lijst.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is hij inddje kan dan beter Fitzcarraldo kijken.
Ik zeg geen neequote:Op maandag 18 juni 2012 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kut!quote:
Tegen types zoals Tombolaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 01:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Tegen welke vrouwen zeg jij überhaupt nee?
wil je nog wel komen dan na de opmerking van FF1? En was het niet ergens eind augustus?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:07 schreef tombolafan het volgende:
Wanneer was die meet ook alweer? Ik ben t topic een beetje kwijt
Oh, ik had nog niet teruggelezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wil je nog wel komen dan na de opmerking van FF1? En was het niet ergens eind augustus?
Don't flatter yourselfquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik had nog niet teruggelezenIk ben mn agenda aan t bijwerken
En die opmerking... ach ja, makkelijk om iets af te wijzen dat je niet kan krijgen
Wat is er tussen jullie gebeurd dat jullie zo aardig zijn...quote:
Ik heb een reputatie omlaag te houdenquote:
Kom je ook naar de meet?quote:
Niks irl iigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er tussen jullie gebeurd dat jullie zo aardig zijn...
Hihiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een reputatie omlaag te houden
en in jullie second life dan|?quote:
hier alleen wat dm-wisselingen zonder gewenst resultaat volgens mijquote:
Ik zie vondelpark, daar woon ik tegenwoordig 5 min lopen vandaan dus zou best kunnen, wil wel Sands irl zien!quote:
Mij niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik zie vondelpark, daar woon ik tegenwoordig 5 min lopen vandaan dus zou best kunnen, wil wel Sands irl zien!
Nopequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik zie vondelpark, daar woon ik tegenwoordig 5 min lopen vandaan dus zou best kunnen, wil wel Sands irl zien!
Waarom wil iedereen mij zien?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:23 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he !quote:
Een jong broekie met een voorliefde voor pokemon en een onbegrensde kennis van films van voor de jaren 40? Zelfde reden dat een rariteitenkabinet zo populair was vroeger in het circus.quote:
Om je te testen natuurlijk, ik denk niet dat het om je knappe kop gaat.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om je te testen natuurlijk, ik denk niet dat het om je knappe kop gaat.
Kunnen we beoordelen of je asperger oid hebt of nietquote:
Omdat jij een absurde smaak qua films heb voor je leeftijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]voel je je geroepen hem ervan af te helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Omdat je 2 cm langer bent dan ikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
voel je je geroepen hem ervan af te helpen?
Wat wil je horen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
De vrouwen in FMT zijn op zeker?
Inderdaad, daarvoor kom ik al.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om je te testen natuurlijk, ik denk niet dat het om je knappe kop gaat.
1.68mquote:Op maandag 18 juni 2012 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
quote:
Waarom....quote:
Ik zit naast jou, goed?quote:
Nog niet afgeschrikt?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef Baszh het volgende:
Die True Story er achteraan is dan wel weer jammer
Hm stelt me niet echt gerust om één of andere reden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Waarom....![]()
Ik ben een lul op het forum, maar ben lief in het echt!
True Story!
Huh?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef LordVoldemort het volgende:
Fox is lief in het echt. En hij heet Tobias.
Hij heeft een hondennaam?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef LordVoldemort het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Tobias Funke
[ afbeelding ]
Ik vind het niet echt een hondennaam, of is er een bekende hond die zo heet?
Ojaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:08 schreef Sands het volgende:
[..]
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/het_hondenparadijs/tobias.gif]afbeelding[/url] ]
Tobias uit Suske en Wiske
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:10 schreef Robby87 het volgende:
Ohja, die rent ook achter alle teefjes aan, nooit beet toch?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef LordVoldemort het volgende:
Foto is van 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik vind het een leuke naam, maar ik snap wat je bedoelt, Sands.
En als ik die foto's van hem zie, kun je hem met 1 vinger omver duwen.
Dus nu zijn er 2 vingers nodig om je omver te duwen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Foto is van 4 jaar geleden.![]()
Inmiddels ben ik 8 kilo aangekomen
Ah, daar heb ik ze gelaten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Foto is van 4 jaar geleden.![]()
Inmiddels ben ik 8 kilo aangekomen
Whehehehe ik zit op imdb te kijken wie er allemaal in Vantage Point spelen omdat mn moeder wilde weten wie die filmende negermeneer isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Dus nu zijn er 2 vingers nodig om je omver te duwen?
Forest withakerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whehehehe ik zit op imdb te kijken wie er allemaal in Vantage Point spelen omdat mn moeder wilde weten wie die filmende negermeneer is
Ja idd, spelen veel bekenden in kwamen we achterquote:
Heel die film zit volgepropt met (semi) bekende acteurs/actrices.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, spelen veel bekenden in kwamen we achter
Ik vind het een goede film
Ik heb hem al een paar keer gezien, heb hem ook op harde schijf staan maar toch nu ff aan het kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Die moet ik nog een keer zien.
Ik kijk nu The Exorcist. Ik kan me net herinneren dat de remake zo'n langzame opbouw had. Prima film verder wel.
Ja ik zag het op IMDBquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Heel die film zit volgepropt met (semi) bekende acteurs/actrices.
Ik heb net Rushmore gekeken en na 10 minuten kwam ik er achter dat ik die jaren geleden al ooit heb gezien. Nog steeds een goede film.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:12 schreef LordVoldemort het volgende:
Die moet ik nog een keer zien.
Ik kijk nu The Exorcist. Ik kan me net herinneren dat de remake zo'n langzame opbouw had. Prima film verder wel.
Ja, toch verbazingwekkend dat ze met twee extra grensrechters nog niet kunnen zien dat een bal over de lijn gaat.quote:
Ik snap ook niet hoe die extra man op nog geen 5 meter er vanaf dat niet kan hebben gezien...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, toch verbazingwekkend dat ze met twee extra grensrechters nog niet kunnen zien dat een bal over de lijn gaat.
Engeland stond toen al met 1-0 voor dus met dat eene doelpunt hadden ze het niet gered. Vind het wel slecht dat Frankrijk niet van Zweden weet te winnen...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:35 schreef Robby87 het volgende:
Maar ik zie Engeland liever doorgaan hoor, toch nog een beetje kwaliteit in het toernooi.
Was ze nog niet voorbij gekomen dat je de vraag niet wist?quote:
Jup, erg leuk idd. Ik ben sowieso een liefhebber van Anderson, ik heb in het afgelopen halfjaar al zijn films gezien en de helft staat in mijn favorieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb net Rushmore gekeken en na 10 minuten kwam ik er achter dat ik die jaren geleden al ooit heb gezien. Nog steeds een goede film.
ik ook al werd ik wel een beetje zat van die speach van de burgemeester, die hebben we verdikke 8 keer gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, spelen veel bekenden in kwamen we achter
Ik vind het een goede film
Ik zag het pas op imdb, we zijn later begonnen met kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was ze nog niet voorbij gekomen dat je de vraag niet wist?
Ja truequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik ook al werd ik wel een beetje zat van die speach van de burgemeester, die hebben we verdikke 8 keer gezien
Ik heb er nu pas 3 gezien en 2 daarvan vond ik maar matig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:41 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Jup, erg leuk idd. Ik ben sowieso een liefhebber van Anderson, ik heb in het afgelopen halfjaar al zijn films gezien en de helft staat in mijn favorieten.
ik heb er denk ik 2 gezien en vond ze allemaal geen zak aanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas 3 gezien en 2 daarvan vond ik maar matig.
Zaten Moonrise Kingdom en The Royal Tenenbaums daarbij?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb er nu pas 3 gezien en 2 daarvan vond ik maar matig.
Nee The Life Aquatic with Steve Zissou en Fantastic Mr. Fox waren de matige en Rushmore was dan weer wel goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Zaten Moonrise Kingdom en The Royal Tenenbaums daarbij?
Dan zal ik Tenenbaums deze week eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:06 schreef LordVoldemort het volgende:
Dat vond ik inderdaad ook de twee matigste. Bottle Rocket is ook niet super (wel leuker dan die twee) en The Darjeeling Limited is wel weer erg prima.
Tenenbaums is wel echt de beste imo.
Het is!quote:
ja ok, maar het slowchatten was ook een rage in het topic.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
[..]
Het is!
Het laatste DP topic was gewoon te doen en leuk ipv tergend en te lastig
HA !quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:57 schreef hornage het volgende:
Achjah, de meerderheid bepaalt en het is maar een spelletje
ditquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:26 schreef Dopekoe het volgende:
Crap, hoezo ben ik nou niet om mn eerste ingeving afgegaan...
Smileys ook klikbaar? Hip.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:48 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Met een link ja. Klik de smiley maar eens.
Tsja ik weet ook niet uit welke hersencel dat werd getrokken...quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:12 schreef DragonFodder het volgende:
cleaner in new york, sterk staaltje associatief denken Ran!
Oh nu lukt het wel, als ik mijn vergrootglas erbij pak kan ik het quote icoontje toch zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
hm ik kan niet meer quoten, ligt dat aan mij? Als ik op quote wil klikken komt er opeens het fobo icoontje.
Nouja op die manier kwam ik in LordVoldemort's fobo -> dat verhaal
Daar heb ik ooit een hele middag op zitten zwoegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
hm ik kan niet meer quoten, ligt dat aan mij? Als ik op quote wil klikken komt er opeens het fobo icoontje.
Nouja op die manier kwam ik in LordVoldemort's fobo -> dat verhaal
Inderdaad, gewoon omdat iedereen het als een normaal topic beschouwde. Ik had bijvoorbeeld tot op de 2e of 3e pagina niet eens door dat het een DP topic was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:44 schreef hornage het volgende:
Het laatste DP topic was gewoon te doen en leuk ipv tergend en te lastig
Ook om deze opmerking heb ik moeten lachen, want het klopte gewoon.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon omdat iedereen het als een normaal topic beschouwde. Ik had bijvoorbeeld tot op de 2e of 3e pagina niet eens door dat het een DP topic was.
[..]
Ook om deze opmerking heb ik moeten lachen, want het klopte gewoon.
In oorsprong is het een spelletje wat ik tegen mezelf speel: vanaf imdb.com vanaf een filmtitel zonder toetsenbord uitkomen bij een bepaald persoon. Goed voor je triviaspieren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Dan moet je haten op DF want daar heb ik het type vragen van over genomen
Over 2+ weken ben ik 24quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
Sands is toch helemaal niet oud genoeg voor een rijbewijs
en heb je een rijbewijs?quote:
je ziet zn auto toch? ik durf te wedden dat daar nog ergens en lp speler in zit als autoradio...quote:
en waarom niet?quote:
Hij woont in A'dam, daar wil je toch geen auto hebben...quote:
Als je ouder wordt, ga je er meer behoefte aan hebben, mark my words! Tenzij je in A'dam woont en bang bent voor wereld voorbij de stadsgrenzen natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat als ik ergens wil komen dan fiets ik wel
juist wel, zodat je makkelijk voor goed daar kan verdwijnen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij woont in A'dam, daar wil je toch geen auto hebben...
In A'dam wonen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je ouder wordt, ga je er meer behoefte aan hebben, mark my words! Tenzij je in A'dam woont en bang bent voor wereld voorbij de stadsgrenzen natuurlijk
Er is daar veel NS en meestal hebben die alleen moeite stad inwaarts te komen (als ik het file journaal goed beluister). Dus kun je die auto best missen en een keer zo'n geel ding nemen...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
juist wel, zodat je makkelijk voor goed daar kan verdwijnen!
ik in ieder geval niet nee...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
In A'dam wonen...Dat wil toch niemand?
Nou ik kom er 1x per week, ooit stelde mn GL stemmende baas eens voor om met de trein te gaan... ik was heen en terug naar DH 2,5 uur langer onderwegquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er is daar veel NS en meestal hebben die alleen moeite stad inwaarts te komen (als ik het file journaal goed beluister). Dus kun je die auto best missen en een keer zo'n geel ding nemen...
Wie wil er nou heen en terug naar DH?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ik kom er 1x per week, ooit stelde mn GL stemmende baas eens voor om met de trein te gaan... ik was heen en terug naar DH 2,5 uur langer onderweg
Luisteren naar mensen die GL stemmen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Nou ik kom er 1x per week, ooit stelde mn GL stemmende baas eens voor om met de trein te gaan... ik was heen en terug naar DH 2,5 uur langer onderweg
mag jij al stemmen dan?quote:
Ik zou ook veel liever terug op het oost-groningse platteland zijn hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wie wil er nou heen en terug naar DH?
oh, wacht, ik dacht dat je Den Helder bedoelde. My bad.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou ook veel liever terug op het oost-groningse platteland zijn hoor
Dat is me dan weer iets te rustig... ik ben blij waar ik ben Nijmegen e.o...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou ook veel liever terug op het oost-groningse platteland zijn hoor
als dit plaatselijk volkslied in je bloed zit wil je niet anders:quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is me dan weer iets te rustig... ik ben blij waar ik ben Nijmegen e.o...
zeg, ga je mond spoelenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
27 en nog steeds geen behoefte aan een auto. Ook nog geenrijbewijs. Ik stem GL overigens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als je ouder wordt, ga je er meer behoefte aan hebben, mark my words! Tenzij je in A'dam woont en bang bent voor wereld voorbij de stadsgrenzen natuurlijk
en je hebt wel een bakfiets?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
27 en nog steeds geen behoefte aan een auto. Ook nog geenrijbewijs. Ik stem GL overigens.
En inderdaad, wie wil er nou in A'dam wonen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:35 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:56 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
27 en nog steeds geen behoefte aan een auto. Ook nog geenrijbewijs. Ik stem GL overigens.
En inderdaad, wie wil er nou in A'dam wonen.
Het zit hier vol met GL stemmersquote:
Op die gast had ik nooit gestemd, Halsema is weg dus volgende keer kan het best wat anders wordenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
Volgens mij zit de helft van tofu dibi's schterban hier in FMT
tuurlijk, die luie uitkeringstrekkers die GL stemmen hebben meer tijd om films te kijken en te fokkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:02 schreef RanTheMan het volgende:
Volgens mij zit de helft van tofu dibi hier in FMT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tuurlijk, die luie uitkeringstrekkers die GL stemmen hebben meer tijd om films te kijken en te fokkenDie mensen zullen toch juist SP gaan stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor dat valt wel mee. Een jaar of vijf geleden had ik misschien nog wel meer behoefte aan een auto dan nu. Ik woon niet in Amsterdam (zou wel willen) en kom graag voorbij de stadsgrenzen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tuurlijk, die luie uitkeringstrekkers die GL stemmen hebben meer tijd om films te kijken en te fokkennu verwar je GL met SPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
nee man, dit is pas tof:quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
En weer over films
Mijn favoriete main theme allertijden, wat een prachtstuk!
Iemand waarbij ik stage heb gelopen heeft een keer colleges bij die man gevolgd. En zo goed als hij is in muziek componeren, zo slecht was hij in zijn omgang met mensen. Op sociaal vlak zou het niet zo goed zijn (niet onaardig, gewoon niet met mensen overweg kunnen...)quote:
Owwwww lekker deze weer es te horen! En ik kan nog steeds de hele songtekst mee rappenquote:
me 2. Heerlijk nummer en een geweldige samenwerking van toch wel erg grote namenquote:Op donderdag 21 juni 2012 08:38 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Owwwww lekker deze weer es te horen! En ik kan nog steeds de hele songtekst mee rappen
Toen die uitkwam wist ik niet wie Method Man was, toen dacht ik nog: "Wie is onbekende dude?"quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
me 2. Heerlijk nummer en een geweldige samenwerking van toch wel erg grote namen
Hij treed over het algemeen altijd zover weg op... laatste paar keer dat ik gezien heb dat hij in NL was was het elke keer in Groningen...quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Toen die uitkwam wist ik niet wie Method Man was, toen dacht ik nog: "Wie is onbekende dude?"![]()
Gelukkig heb ik hem daarna een paar keer live gezien, wat een held
2x in de Melkweg gezien met Red Man, samen met Wu-Tang in Paradiso en .... volgens mij Rotterdam? Maar die laatste was echt te slecht, bijna iedereen stoned of dronken... Alleen Ghostface deed zijn best...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij treed over het algemeen altijd zover weg op... laatste paar keer dat ik gezien heb dat hij in NL was was het elke keer in Groningen...
Toen ie uitkwam was ik vooral verbaasd om Busta Rhymes, wat was die op een aparte en bijzondere manier aan het rappen. Totaal ongekend toen, nu doet iedereen het zo'n beetje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:54 schreef Asap het volgende:
[..]
Toen die uitkwam wist ik niet wie Method Man was, toen dacht ik nog: "Wie is onbekende dude?"![]()
Gelukkig heb ik hem daarna een paar keer live gezien, wat een held
Toch zijn er maar een paar die met zijn stijl en met zo'n aparte stem goed kunnen rappen... Al kan die witte van Cypress hill aan het begin het ook wel goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:27 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Toen ie uitkwam was ik vooral verbaasd om Busta Rhymes, wat was die op een aparte en bijzondere manier aan het rappen. Totaal ongekend toen, nu doet iedereen het zo'n beetje.
Voor mij was de soundtrack wel dé reden om Space Jam te kijken destijds
Busta en B-Real (Cypress Hill) ook live gezien, erg goedquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Toch zijn er maar een paar die met zijn stijl en met zo'n aparte stem goed kunnen rappen... Al kan die witte van Cypress hill aan het begin het ook wel goed
Mooie lijstquote:Op donderdag 21 juni 2012 10:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb cypress hill alleen in het voorprogramma van Eminem gezien (ze waren wel beter dan Eminem en zijn posse...)
optredens waar ik geweest ben:
Jay-z - HMH & Ahoy
Kanye - Ahoy
Watch the throne - Gelredome
Snoop & P Diddy - HMH
NaS - Melkweg
Busta - Melkweg
Snoop - Watt (rotterdam)
Eminem - Arena
Dat was het geloof ik...
Ik zat er toen wel aan te denken, maar vond Berlijn beetje ver weg... om alleen voor Jay naar toe te rijden...quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:47 schreef Asap het volgende:
[..]
Mooie lijst
Wat je een keer moet proberen is om naar Spash in Duitsland te gaan. Hiphop - Reggae Festival.
http://www.splash-festival.de/line-up/acts-a-z.html
Paar jaar geleden geweest met Jay-Z, Ice Cube, MOP, Shaggy etc. Super festival met interessante kleine optredens
quote:
Opgenomen in Arnhem toch? Das dan weer jammerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:55 schreef JayHovah het volgende:
Deze doet het bij mij ook altijd nog goed:
Sorry voor de niet-rap-luisteraars
quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Opgenomen in Arnhem toch? Das dan weer jammer
Jij vind rap niet leuk, ik Arnhem nietquote:
Spookrijdersquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij vind rap niet leuk, ik Arnhem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |