Geen iCheckMovies account hier....maar ik denk dat ik me daar ook eventjes in ga verdiepen wat voor moois er allemaal op staat. Thanx...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:26 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Heb je een iCheckMovies account?
Ik heb overigens Pi laatst maar weer eens opgezet. Ik weet dat ik hem destijds tof vond maar ik kon me er echt niks meer van herinneren. Kwam er wederom achter dat het inderdaad echt een topfilm is.
Ik begin me bijna af te vragen of ik niet alleen de 139 minuten versie heb gezien, want zolang voelde die film nooit aan elke keer dat ik hem heb gezienquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Gillingham het volgende:
Vanavond Once Upon a Time in America op tv. Van 20.30 tot 1.00 uur, 4,5 uur lang!
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill, niks mis met variatie. Het is het ping-pong gedeelte waar ik op doelde. Een type vraag roept vaak een zelfde soort vraag op, zie ook de maandelijkse reeks van drie MK vragen op rij.
Ik neem me altijd voor een lijst af te werken maar ik raak altijd te snel afgeleid. Ik werk nu aan de New Cult Canon en de FOK! 250.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet nog steeds een van de waardeloos uitziende Chuck Norris films kijken en dan heb ik eindelijk eens een lijstje bij dat icheckmovies helemaal af
Och jah ik ben ook wel vraag met die ping pong vragen hoor, voor mij vaak een signaal om weer aan het werk te gaan of terug te stappen in de offline wereld, want die vragen duren toch vaak uren voordat ze beantwoord zijn, kan ik ook weer wat anders doen.quote:
eens, en soms ook: schuldigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef LordVoldemort het volgende:
Gill, niks mis met variatie. Het is het ping-pong gedeelte waar ik op doelde. Een type vraag roept vaak een zelfde soort vraag op, zie ook de maandelijkse reeks van drie MK vragen op rij.
nou! en in een half uur, pfff/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef RanTheMan het volgende:
tering sammoeilijk man, vooral dat met die scene er in...
Waar is de kloon van patch? Geen slowchat in het dp topic hequote:
Thanks!quote:
Als ik niet op werk zat, was dat zomaar mogelijk geweest.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Thanks!
Verbaast me nog dat jij niet op precies hetzelfde moment dezelfde paint inleverde
Hij moet nu al die films kijken of de scenes er wel in voorkomen, en of we de juiste kleuren voor de jurken hebben gebruiktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:49 schreef RanTheMan het volgende:
heb je 13 minuten nodig om te beoordelen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hij moet nu al die films kijken of de scenes er wel in voorkomen, en of we de juiste kleuren voor de jurken hebben gebruikt
Zo, dat was niet overdrevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:51 schreef DragonFodder het volgende:
mocht ik de punten hebben, heb ik een vraag locked and loaded staan, kunnen we meteen verder
Gil heeft de deur net opengezet voor jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een film met die Joey gast gezien
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:10 schreef wyccie het volgende:
White Oleander heb ik eigenlijk nog nooit gezien.
Goeie tip.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.
PATCH KOMT ERAAN!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik scoor zat punten met films die ik niet heb gezien. Gewoon ff op IMDb kijken.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:50 schreef wyccie het volgende:
Leuke vraag, Sands, grappige opzet. Helaas véél te moeilijk voor mij.
Wat hij zegt dat zij zeggenquote:
Doseren is niet bepaald je sterkste kantquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ik het niet te moeilijk had gemaakt....blijkbaar wel
Dat blijkt wel. Maar jullie moeten gewoon met die achternaam komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Doseren is niet bepaald je sterkste kant
nou, als iemand bij een (volgens mij) nogal onbekende regisseur meteen de eerste 3 films opnoemt die je op zijn imdbprofiel tegen komt, dan vind ik dat wel opvallend. En ik dacht gewoon open te zijn over die twijfel.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:53 schreef Sands het volgende:
Wel leuk hoe iedereen hier altijd zo paranoia is met nieuwe mensen (of die al lang niet zijn geweest).
Zeg de man is een talent met een aantal van de slechtste films ooit op zijn naam.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou, als iemand bij een (volgens mij) nogal onbekende regisseur meteen de eerste 3 films opnoemt die je op zijn imdbprofiel tegen komt, dan vind ik dat wel opvallend. En ik dacht gewoon open te zijn over die twijfel.
ok ok, het zal wel aan mij liggen.quote:
Valt wel meequote:Op zondag 17 juni 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ok ok, het zal wel aan mij liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |