truste.quote:
denk dat de kans veel groter is dat we het EK winnen.....quote:
Ja. Ooit wel eens gehaald. Die Feta/spinazie versie is wel goed te doen.quote:
Geen idee.quote:
ik huur een appartement, 3 kamers (ongeveer 100m2). Qua inkomen zit ik boven de sociale huur grensquote:Op zondag 17 juni 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
Klinkt misschien wat asociaal, alsof ik wil gaan scheefwonen, maar ik leef liever even wat zuiniger zodat ik mijn studieschuld kan aflossen.
Woon jij in een huis of appartement, Jojo? En hoeveel kamers?
Dan ben je wel weer vroeg wakker.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:41 schreef Etcetera het volgende:
Zo dat was wel een geslaagd feest vannacht. Nog niet 'zuipen tot we de kruipen' maar wel 'zwalken is de enige optie'
Oh, dat valt dan wel mee. Ik gokte op dit.quote:Op zondag 17 juni 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
Kletsen, lachen, nog meer kletsennormaal ben ik wat rustiger
Jammer.quote:
want je wist vrijwel zeker dat die foto van Etcie moest zijn omdat je de zoektermenquote:
Nee joh, die griet op de foto lijkt helemaal niet op Etcie.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
want je wist vrijwel zeker dat die foto van Etcie moest zijn omdat je de zoektermen
- tuinfeest
- Groningen of Friesland
- Etice
gebruikt had?
Geen idee.quote:Op zondag 17 juni 2012 09:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want ze draagt een witte string en dat doet Etcie nooit?
Die is leuk en lief.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Google heeft weer een mooie ... (hoe heet dat ding ook alweer)
Hij is leuk inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 10:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Google heeft weer een mooie ... (hoe heet dat ding ook alweer)
En heeft Wiebelsoempie nog wat moois gemaakt?quote:
hij wil jullie de kans geven optimaal te genieten van vaderdagquote:Op zondag 17 juni 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
En vanmorgen om 6 uur Wiebel wakker gemaakt.En mij.
"Excuse me, my poo is all over the floor. Can you help me get rid of it?"quote:Op zondag 17 juni 2012 07:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was een goeie manier om elkaar te leren kennen
Zo klinkt het wel lief.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij wil jullie de kans geven optimaal te genieten van vaderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |