ik nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had denk ik gekozen voor "Welkom thuis PaJo"
Dat blijktquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach welnee joh, lekker blijven rondhangen, koffie drinken, Desktop Tower Defense spelen en overuren schrijvenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:13 schreef TradeMarkie het volgende:
van de 10 directe collega's is er nog 1 aan het werk vandaag...ik denk dat ik ook zo maar naar huis ga
Dat maakt het een ander verhaal. Hup, pak je biezen en opgesodemieterd!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:20 schreef TradeMarkie het volgende:
het nadeel is dat ik ook echt eerder weg moet vandaag en daarom ook eerder begonnen ben
okquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat maakt het een ander verhaal. Hup, pak je biezen en opgesodemieterd!
Hoed! Hoed! Hoed!quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is hij vandaag jarig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef MaJo het volgende:
Nu nog even werken en dan vanavond uit eten voor G's verjaardag
Het gaat elke dag een stukje beter met hemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
PaJo naar huis![]()
Gaat het al beter met hem?
[..]
Is hij vandaag jarig?
Whehehehe. Mooiquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Arme meid![]()
![]()
En thanks H_T, ik zal het onthouden
verkeerde schoenen aan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net door de stad lopen zeulen met mn fietsmand en een ingepakte tajine...het achterwiel van mn fiets is het aan het begeven, dus durfde niet meer te fietsen
Heb de bus maar naar huis gepakt, maar nu heb ik superzere voeten
Een ingepakte tajine?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net door de stad lopen zeulen met mn fietsmand en een ingepakte tajine...het achterwiel van mn fiets is het aan het begeven, dus durfde niet meer te fietsen
Heb de bus maar naar huis gepakt, maar nu heb ik superzere voeten
Morgen een verjaardag, dus vandaag cadeaus gekochtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een ingepakte tajine?Dat is toch n van die dingen waar ik zelden mee over straat loop
De wat!?quote:
Hoi.quote:
Ah, nu snap ik 'm.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou natuurlijk SSCFKAAKQSC moeten zijn maar dat is helemaal zo'n mond vol...
Een vrouw die met haar mond vol meloen zegt vind ik geen ramp.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en praten met je mond vol is niet netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan is de volgende grap zeker dat ze maar beter geen ananas kan zeggen?
Gevonden.quote:
Volgens mij heb ik emquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het 'leuk' ontgaat mij volledig...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vinden huisdierenliefhebbers dit leuk?
Bewaarboxen met dieren?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien bedoelen ze meer de 'ik houd een varken in mijn flatje en kom bij de rijdende rechter'-dierenliefhebber?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mij ook, maar ze werden aangeprezen voor dierenliefhebbers
Mijn trouwe viervoeter ziet liever iets waar je het deksel makkelijk vanaf wipt met een snuit...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
correctie, ze noemden het: voor uw trouwe viervoeter
Ik heb nu al geen zin meerquote:
Alleen Wally.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar ben je zelf ook wel even zoet meeAlle 'Wallykijkers' ook of alleen Wally zelf?
Als ik nu een overstapformulier zou invullen heb ik dus op z'n vroegst begin augustus de barbecue. Vind ik wat aan de late kantquote:Uitleg gratis Weber barbecue:
Nieuwe klanten van E.ON ontvangen nu tijdelijk een gratis Weber Compact 47 barbecue.
Zodra de daadwerkelijk levering van groene stroom en/of gas aan uw adres begint, wordt de barbecue naar het leveringsadres gestuurd. Dit is circa 5-7 weken na aanmelding bij E.ON.
Om vervolgens voor scriptie fraude de boot in te gaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik houd van het internet. Had een bepaald onderwerp nog niet goed in mijn scriptie staan en geen idee hoe ik het met de afgenomen enqute nog kon rechtbreien. Gelukkig heb ik nu een website gevonden met wat algemene uitspraken over het onderwerp waarmee ik goed uit de voeten kan
Welnee. Een van de kritiekpunten was dat ik nog te weinig bronnen gebruikt had, dus ik voer het mooi aan als bron en trek wat conclusies die ik van te voren al had bedachtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens voor scriptie fraude de boot in te gaan?
Overigens ben ik voor de studie die ik nu doe ook wezen kijken bij InHolland. Daar lag die studie centraal bij hun meest recente fraude. En ik heb ook gekeken bij Windesheim voor journalistiek, die ook al voor HBO-onwaardige opleidingen de inspectie op hun dak kregen. Blij dat ik daar niet bij zitquote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om vervolgens voor scriptie fraude de boot in te gaan?
Graag!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Maar volgende keer een echte bodem(weinig werk) en bak die voor. Gegarandeerd succes
Ik wil je wel een linkje sturen.
BIj dat woord kreeg ik inderdaad acute rillingen. Ieh.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:25 schreef Mikkie het volgende:
Wat vinden jullie de meest tenenkrommende?
"Wandt" verdient wel een nominatie vind ik
Wat fijn!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef MaJo het volgende:
Het gaat elke dag een stukje beter met hemhij loopt nog wel met een stok maar hij kan tenminste wel weer lopen
![]()
jaaaa eindelijkquote:
super lief Etcquote:
Ik ookquote:
En zo gemaakt in huize Wiebelsoempquote:
minder dan een uurquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo PS is verhuisd
Lang leve de airco hier. Had ik eerder moeten doen
Waarom worden wij er nu weer bij betrokken?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En zo gemaakt in huize Wiebelsoemp
quote:
Ach, Lego is altijd goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom worden wij er nu weer bij betrokken?
Straftraining?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Twan speelt komend seizoen in E1 (hoofdklasse) en heeft vandaag al z'n eerste training. Maar zit nu voor de tweede keer voor straf op z'n kamer.
Haha nee dat is geen straf voor hem. Het is voorbereiding. Maandag moeten ze ook nog trainen en dinsdag nog een oefenwedstrijd.quote:
Om kwart over negen voor de tweede keer? Gezellig! Ik kan me goed voorstellen dat je het zo af en toe gehad hebt...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Twan speelt komend seizoen in E1 (hoofdklasse) en heeft vandaag al z'n eerste training. Maar zit nu voor de tweede keer voor straf op z'n kamer.
alleen gaat het nu volgens mij beter met je dan toen ik het opstuurdequote:
Omdat ik eerder denk dat Wiebel het poppetje namaakt dan IARLquote:Op zaterdag 16 juni 2012 08:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom worden wij er nu weer bij betrokken?
Wat goed dat hij naar de hoofdklasse mag!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Twan speelt komend seizoen in E1 (hoofdklasse) en heeft vandaag al z'n eerste training.
En dit...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Om kwart over negen voor de tweede keer? Gezellig! Ik kan me goed voorstellen dat je het zo af en toe gehad hebt...
http://www.bbc.co.uk/food/recipes/onion_tart_06024quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Graag!
Die croissantdeeg was natuurlijk wel heel makkelijk, maar het is wel duur en ik vond het ook gewoon raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |