Als dat geen vingeren word vanavondquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik realiseer me net dat ik het al zeker een jaar niet meer heb gedaan![]()
...
Tha fuck!?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik realiseer me net dat ik het al zeker een jaar niet meer heb gedaan![]()
...
Ik moet er wel bij zeggen dat ik een vriend heb en daar aardig aan me trekken kom. Plus, ik deed het eigenlijk altijd 's avonds in bed, lekker alleen. Nu deel ik dus mijn bed en ik hou niet zo van toeschouwers.quote:
Ligt eraan hoe je het bekijkt, maar ik zou zeggen als 1. Denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef Cue_ het volgende:
TS gaf aan dat het ook 'achter elkaar is' dus wss tot meerdere orgasmes. Tja telt een half uurtje met 3 orgasmes dan als 3 of als 1?
jij bent toch dat eene 13 jarige meisje uit dat topic?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:16 schreef ilovelove het volgende:
gewoon elke avond als ik ga slapen
overdag wel af en toe kort vingertje erdoor heen maar das niet langer als 5 minuten
Nou, niet altijd hoor. Soms is het even snel zelf doen puur voor de ontspanning ook wel heel lekker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef x-Lily het volgende:
Het door iemand anders laten doen is lekkerder...
Ja, helemaal nu school weer begint. Altijd even ontstressen thuis. XDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, niet altijd hoor. Soms is het even snel zelf doen puur voor de ontspanning ook wel heel lekker.
Nee, ik kan gewoon spellen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij komt blijkbaar gewoon niet klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |