Ik denk juist dat Spanje en Griekenland een goudmijn zullen worden, met de juiste investering.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geld, en het is nu niet echt slim om te emigreren naar Spanje.
De huizenprijzen zijn wel enorm gedaald, dat is wel weer lekker
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hersenen hebben ook wat te vertellen.
Ik had gewoon die wasserette over moeten kopen van een Nederlandse man, 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Spanje en Griekenland een goudmijn zullen worden, met de juiste investering.
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit
Kwam gister vriendin tegen die op vakantie is in Nederland, maar op Tenerife woont.
Dus we hebben even staan kletsen. En ze zei dat het geen goede periode is om te emigreren. Werkeloosheid is enorm op Tenerife
Ze heeft gelukkig nu wel een vast baan. Maar ze heeft echt 3-4 jaar lopen kloten met losse contracten
En barbusse.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Colombia komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
Ja dat is niks voor mij. Mijn hartje gaat voor Tenerifequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
Je kunt voor een appel en een ei blokken luxe appartementen opkopen in Spanje nu. Zodra deze crisis enigzins gaat liggen verkopen aan noord-Europese pensionados. Het enige wat je nodig hebt is startkapitaal en tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gewoon die wasserette over moeten kopen van een Nederlandse man, 4 jaar geledenDie wasserette loopt als een tierelier
Echt spijt van gehad
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Maar hier hebben we een goed nationaal voetbalelftal...oh wacht.
Ja en geld heb ik dus nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt voor een appel en een ei blokken luxe appartementen opkopen in Spanje nu. Zodra deze crisis enigzins gaat liggen verkopen aan noord-Europese pensionados. Het enige wat je nodig hebt is startkapitaal en tijd.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Maar hier hebben we een goed nationaal voetbalelftal...oh wacht.
Ben serieus aan het kijken of ik daar wat kan doen, cabronquote:
Hongarije is toch zeker geen lelijk land?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:32 schreef Kreator het volgende:
Mijn familie woont in Hongarije. Maar dat trekt toch minder dan een tropisch eiland, op de 1 of andere manier.
Goed plan man. Je bent er welkom. Dat worden goeie feestjes en BBQs...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben serieus aan het kijken of ik daar wat kan doen, cabron
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan man. Je bent er welkom. Dat worden goeie feestjes en BBQs...
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hongarije is toch zeker geen lelijk land?
Oke, winters zijn koud. Dat de economie daar een drama was wist ik niet. Het is geen rijk land, maar het zit toch niet in zo'n crisis als Griekenland?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.
door hongarije ben jij gered.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.
Mja, er zit een of andere halve dictator, Viktor Orban. Net als in Rusland zeg maar. En de economie van griekenland lijkt een droom vergeleken met Hongarije.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, winters zijn koud. Dat de economie daar een drama was wist ik niet. Het is geen rijk land, maar het zit toch niet in zo'n crisis als Griekenland?
Que?quote:
Ik heb het gevoel dat je een kloon bent.quote:ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
Klinkt als een gezellige basis voor een meeting.quote:belangrijke vraag @ iedereen:
is er vandaag of morgen iets van een meet? belangrijk want ik ben eenzaam en wanhopig en dan is dat me enige kans op sociaal contact.
Really? It's that bad?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, er zit een of andere halve dictator, Viktor Orban. Net als in Rusland zeg maar. En de economie van griekenland lijkt een droom vergeleken met Hongarije..
quote:Overigens: de grieken gaan hun schulden netjes afbetalen hè? Ze gaan met acceptgyros betalen.
Vanavond in Rotterdam toevalligquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
door hongarije ben jij gered.
ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
belangrijke vraag @ iedereen:
is er vandaag of morgen iets van een meet? belangrijk want ik ben eenzaam en wanhopig en dan is dat me enige kans op sociaal contact.
Yup. allerlei rare wetten zoals dat de pers geen vrijheid meer heeft enzo. Maar je hoort er weinig over hier in Nederland.quote:
oh fuck yeah/(bij wijze van spreken).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond in Rotterdam toevallig
Half 9 in paddy's als het nog doorgaat?
*schrapt Hongarije van lijstje possible countries to move toquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. allerlei rare wetten zoals dat de pers geen vrijheid meer heeft enzo. Maar je hoort er weinig over hier in Nederland.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh fuck yeah/(bij wijze van spreken).
dit wilde ik weten. ja ik moet echt weten of het doorgaat enzo! en dan moet ik vragen of ik mag komen enzo.
Oostblokland hè. Dan krijg je dat. Die zijn nog niet klaar voor een echte democratie en daar maken dit soort heren gebruik van.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
*schrapt Hongarije van lijstje possible countries to move to![]()
ben je bang om nat te worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
Nu ben ik schoon en fris, kan ik zo de regen in.
True. Voorbeeldlanden voor opportunisten zijn het vaak. Helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oostblokland hè. Dan krijg je dat. Die zijn nog niet klaar voor een echte democratie en daar maken dit soort heren gebruik van.
Nee, anders zou ik niet schoon en fris zijn, m'n haar gaat alleen achterlijk zitten door de regen.quote:
ja oke maar dan ben je dus wel bang om nat te worden dus. want het klinkt alsof je liever niet achterlijk eruit wilt zzien . grappig, strawberry heeft dat ook, bang voor nattigheid en regen enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet schoon en fris zijn, m'n haar gaat alleen achterlijk zitten door de regen.
Gezellig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tegenwoordig wel ja
Ze post in ieder geval elke dag hier
Ik ben niet bang voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke maar dan ben je dus wel bang om nat te worden dus. want het klinkt alsof je liever niet achterlijk eruit wilt zzien . grappig, strawberry heeft dat ook, bang voor nattigheid en regen enzo.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
SergeantFluffy doet me denken aan die ene gast in Singles. Is het dezelfde?
je gedraagt je als het regent wel alsof je bang bent voor regen.quote:
huh wie dan? misschien kan dat mijn grote voorbeeld worden enzo. ik heb echt sturing in het leven nodig want nu ben ik een stil liggend blaadje. en dan als hij al een beetje op me lijkt is het makkelijker hem nadoen enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
SergeantFluffy doet me denken aan die ene gast in Singles. Is het dezelfde?
Dit helpt niet echt he?quote:
Ik wist niet dat liever niet door de regen willen synoniem staat aan bang zijn voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je gedraagt je als het regent wel alsof je bang bent voor regen.
[..]
huh wie dan? misschien kan dat mijn grote voorbeeld worden enzo. ik heb echt sturing in het leven nodig want nu ben ik een stil liggend blaadje.
oh dat weet ik niet, maar dan ga je toch wel het gedrag vertonen alsof je bang bent voor de regen. meer mensen doen dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat liever niet door de regen willen synoniem staat aan bang zijn voor regen.
Idioot.
De middelste.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn hier veel mensen die single zijn, wie bedoel je?
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil ook niet door de regen hoor, mijn haar gaat dan kut zitten
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.quote:
Het is geen angst maar als het nu regend en 30 minuten later niet dan ga ik wel wat later wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.
het is een redelijk vaak voorkomende angst. maar er moet wel aan gewerkt worden.
[..]
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.
dat is ook leuk
Dat weet ik dus niet, want ik weet niet over wie het gaat. Het kan ook die rechts van het midden zijn. Zo verwarrend allemaal.quote:
Hey mlig!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
door hongarije ben jij gered.
ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
belangrijke vraag @ iedereen:
Ge zijt best enen vreemde snuiter, nietwaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.
het is een redelijk vaak voorkomende angst. maar er moet wel aan gewerkt worden om er vanaf te komen.
[..]
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.
dat is ook leuk
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is geen angst maar als het nu regend en 30 minuten later niet dan ga ik wel wat later weg
Ik heb het droog gehouden! Naja...bijna dan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.
maar ik was nog niet oud genoeg. en nu ben ik oud genoeg maar ik voel me te gefaaldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier de link: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Gewoon nog een keer proberen, wat heb je te verliezen dat belangrijker is dan contact met andere mensen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ik was nog niet oud genoeg. en nu ben ik oud genoeg maar ik voel me te gefaald
Dat vroeg ik net ook al ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?
weet ik niet.quote:
Niks te doen hebben en moeten plannen gaan niet samenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet ik niet.
veel obstakels om te overkomen, en nog veel planning vereist enzzo.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet ik niet.
veel obstakels om te overkomen, en nog veel planning vereist enzzo.
ik ben blij dat je er nu mee kan omgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?
Regen is niet eng. Je wordt er alleen zo nat vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er mee kan omgaan.
er zijn nog genoeg kleine kinderen die wel bang zijn voor regen.
Tenzij je bang bent voor de regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je springt in de auto.
Rijd naar Rotterdam.
Loopt de pub binnen.
....
....
PROFIT!
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je springt in de auto.
Rijd naar Rotterdam.
Loopt de pub binnen.
....
....
PROFIT!
Waarom vraag je dan of er een meet isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.
me dag/nachtritme is helemaal verkloot, isshien val ik straks in slaap.
en autopapieren van enige niet kapotte auto kwijt.(nog steeds) dus dan kost het lef om zzonder rdw papieren te gaan rijden.
en ik moet me dan klaarmaken om naar buiten te gaan enzo. kleren aandoen. fel licht. andere dingen. iig scheren en douchen.
eigenlijk ou ik eerst naar de kapper moeten voordat ik dan zal komen enzo. maar dat is ook veel werk. en als ik dan niet eerst naar de kapper ga dan houdt me dat ook een beetje tegen.
en nog veel andere dingen. zoals regen
ja weet niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of er een meet is
Ik hoop dat je loopt te trollenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er nu mee kan omgaan.
er zijn nog genoeg kleine kinderen die wel bang zijn voor regen.
Die bleek in het echte leven iets minder eng ja. wel apart, maar geen mongool (a la tijnbrein)quote:
Douchen en scheren kan prima behoren tot een alledaags ritueel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja weet niet.
omdat ik wel zou moeten proberen te gaan(als dat mag natuurlijk)
Je bent bang voor licht?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.
me dag/nachtritme is helemaal verkloot, isshien val ik straks in slaap.
en autopapieren van enige niet kapotte auto kwijt.(nog steeds) dus dan kost het lef om zzonder rdw papieren te gaan rijden.
en ik moet me dan klaarmaken om naar buiten te gaan enzo. kleren aandoen. fel licht. andere dingen. iig scheren en douchen.
eigenlijk ou ik eerst naar de kapper moeten voordat ik dan zal komen enzo. maar dat is ook veel werk. en als ik dan niet eerst naar de kapper ga dan houdt me dat ook een beetje tegen.
en nog veel andere dingen. zoals regen
regent het vanavond in rotterdam?quote:
OMG IT'S ROBERT PATTINSON!!!quote:
Oi. Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee. FEL licht. zoals buitenlicht enzzo van overdag
nou het refracteert(heet het zo?) op van alles. dan komt het van de zon door de lucht heen, en komt het tegen wolken aan, en luchtdeeltjes.quote:
Lichtblauw dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben alle mensen met lichtgekleurde ogen last van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 is het middel, het andere is het doelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of vrouwen liver je hart hebben of je portemonnee
Pesten! TR gemacht!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen onze vaste topic-troll is er nu even niet
En dat is? Volgens mij zit ik nog steeds stevig op de troon.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, alleen onze vaste topic-troll is er nu even niet
Op welke troon?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat is? Volgens mij zit ik nog steeds stevig op de troon.
Wacht maar tot Huppel er is, dan zul je zien hoe snel dat werkt..
Ga van mijn troon af vriendquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat is? Volgens mij zit ik nog steeds stevig op de troon.
Wacht maar tot Huppel er is, dan zul je zien hoe snel dat werkt..
De trolltroon.quote:
En? Is het wat?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb alle afleveringen van game of thrones gezien
Nu moet ik veel te lang wachten
Ja is een toffe seriequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Is het wat?
Tot nu toe vond zo'n beetje iedereen het een geweldige serie
quote:
Is lastig, ik weet vaak niet wat ik moet zeggen. Kan anderen vaak moeilijk inschatten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:50 schreef Kreator het volgende:
Maar goed. ff ontopic.
Nee het is niet moeilijk. Het is zelfs vrij simpel. Je moet alleen even weten wanneer je wat precies zegt en dan versier je elke vrouw. Easy peasy.
Ja zeg datquote:
Hij mag van mij best wel trollen als onze topic-troll er is hoor ;Dquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zeg dat![]()
Sinds je een kind en vissen heb is het einde troll krea
Vroeger was het nog leuk!
Alles goed ouwe PTA bitch
Gaat het topic weer gesloten wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij mag van mij best wel trollen als onze topic-troll er is hoor ;D
Hoezo? Onze topic-troll heeft er nog nooit voor gezorgd dat dit topic gesloten werd. Al probeert hij het wel weer elke keer door naar de feedback te hollen om daar uit te huilenquote:
Ik pak de popcorn vastquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Onze topic-troll heeft er nog nooit voor gezorgd dat dit topic gesloten werd. Al probeert hij het wel weer elke keer door naar de feedback te hollen om daar uit te huilen
Zelfs de mods werden hem een beetje zat
Stationquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen kind, mafkees.
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4655/2298586
Interessante veiling. Ik wil nog wel een keer mijn 156 inruilen voor een 159 en dit is wel erg goedkoop..
Nee, er klopt geen reet van. Toffe voorkant, lelijke achterkant.quote:
Nee, want jij bent er niet. Zal raar zijn als ik soort gelijke tekst tegen een wild vreemde zal zeggen. Denk je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Scoort dat nou goed in de kroeg bij de sletjes, zulke praat?
Doe je nu toch ook? Of zijn jullie eigenlijk holmaatjes?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, want jij bent er niet. Zal raar zijn als ik soort gelijke tekst tegen een wild vreemde zal zeggen. Denk je niet?
Niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, er klopt geen reet van. Toffe voorkant, lelijke achterkant.
Ik denk dattie dat denkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe je nu toch ook? Of zijn jullie eigenlijk holmaatjes?
Nooit, dis gewoon een kutzomerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het is fucking juni, wanneer wordt het eens smerig heet?
Oh joy!quote:
*ahum, kuch*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Het is fucking juni, wanneer wordt het eens smerig heet?
stations zijn net loodgieterauto's. zoiets valt geen luxe wagen te noemen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind de 159 in station serieus mooi. En ik haat station.
ja dat wel ja op dat enge kenteken na.quote:
Iets te fel, inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
ja dat wel ja op dat enge kenteken na.
Veel mooier.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind de 159 in station serieus mooi. En ik haat station.
Maar dit is wel mooier ja.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
C_A het is zeker dat ik niet kom vanavond!![]()
Ik ben weer weg
ja veel plezierquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga de zon en het strand opzoeken en bier drinken. Groetjes![]()
Kibbeling.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb kibbelingen op, iets teveel, nu ben ik misselijk
Ja we hebben een nieuwe viswinkel in het winkelcentrumpjequote:
Ik woon in Enschede (quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja we hebben een nieuwe viswinkel in het winkelcentrumpjeDus ik moest even testen
Alleen nu zo misselijkTeveel
mij lijkt een peugeot 201 wel wat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:58 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen kind, mafkees.
http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4655/2298586
Interessante veiling. Ik wil nog wel een keer mijn 156 inruilen voor een 159 en dit is wel erg goedkoop..
huh ik woon ook in enschede.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon in Enschede () en daar hebben we elke dinsdag en zaterdag een megamarkt met 3 miljard duitse toeristen die vis willen. Dus veel keus.
Er is zelfs kippeling (goddelijk).
Mocht je in de buurt zijn, dan neem ik je wel een keer mee op vistoer.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
Nou. Zo dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is lastig, ik weet vaak niet wat ik moet zeggen. Kan anderen vaak moeilijk inschatten.
Maar goed, daar heb ik het ook al tich keer over gehad
kippelingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon in Enschede () en daar hebben we elke dinsdag en zaterdag een megamarkt met 3 miljard duitse toeristen die vis willen. Dus veel keus.
Er is zelfs kippeling (goddelijk).
Mijn locatie is geheim.quote:
Kibbeling, maar dan met kip. In beslag gedoopte kipfiletstukjes en dan in de frituur. Met piri-piri saus. goddelijk.quote:
Piri-piriquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn locatie is geheim.
[..]
Kibbeling, maar dan met kip. In beslag gedoopte kipfiletstukjes en dan in de frituur. Met piri-piri saus. goddelijk.
oh ik heb geen vrienden hier, en al helemaal geen exxen denk ik. wel wat hoeren die me een beetje hebben bestolen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar vrienden en exxen hier.
Flauwquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word steeds gebeld... 2 keer over laten gaan, ik neem op en ze hangen op
Hier is het droog. Maar ik zit binnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
Ik woon ook in Enschede en het is hier nat, godverdomme.
Hij/Zij komt hier vandaanquote:
quote:
Ik nu ook. Straks even de stad in, maar eerst opruimenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hier is het droog. Maar ik zit binnen.
ja en waarom niet nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik nu ook. Straks even de stad in, maar eerst opruimen.
Ik heb het ook niet bedacht. Maar het is wel goddelijk.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef twi het volgende:
[..]Dat is hetzelfde als zeggen: Een lekkere kogelbiefstuk met kruidenboter. Maar dan zonder biefstuk en met een hamburger
Waarom niet nu? Omdat m'n zusje net terug is uit Curacao, ik m'n kamer aan het opruimen ben en ik mezelf niet in tweeen kan splitsen. Hoe tof dat ook zou zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja en waarom niet nu?
juist ja! omdat er bangheid heerst voor de regen.
het onderwerp is al voorbi, maar ik moest dit nog even kwijt
he... en ik dan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twi, Myr, wt, kaneel en ik komen. Als niemand van gedachte is veranderd?
Royco komt niet meer en huppel is ook onzeker
oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet nu? Omdat m'n zusje net terug is uit Curacao, ik m'n kamer aan het opruimen ben en ik mezelf niet in tweeen kan splitsen. Hoe tof dat ook zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.seduco sum.en ben erg stout
wie nog meer? ik moet iemand hebben om mee om te gaan, anders gaat het niet goed met me.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet.Nee, daarom kun je misschien gewoon beter je muil houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
mja... maar wist niet dat je dan even bepaald of ik wel of niet nar een fok meet mag komen....!?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Was nogal een heftig afscheid woensdag
Hey ik hou je niet tegen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar wist niet dat je dan even bepaald of ik wel of niet nar een fok meet mag komen....!?
en heb je uit willen leggen waarom ik wegging... maar jullie hebben daar vast allemaal al een mening over gevormd
maar je noemt me wel heel bewust niet op... ik ga dit verder niet op fok uitzoeken... ik moet weer aan de arbeid... we spreken elkaar nog welquote:
Ik doe helemaal niks bewust. Ik noem alleen de mensen die ZEKER weten komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je noemt me wel heel bewust niet op... ik ga dit verder niet op fok uitzoeken... ik moet weer aan de arbeid... we spreken elkaar nog wel
Ga je mij ook zo commanderen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarom kun je misschien gewoon beter je muil houden.
rustig rustig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarom kun je misschien gewoon beter je muil houden.
Dikke haat ineens hier. Gooi het eruit meid. Wie is de bitch en waarom?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... maar wist niet dat je dan even bepaald of ik wel of niet nar een fok meet mag komen....!?
en heb je uit willen leggen waarom ik wegging... maar jullie hebben daar vast allemaal al een mening over gevormd
Ow ik ben de bitch en weet ik veel wat nog allemaal meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dikke haat ineens hier. Gooi het eruit meid. Wie is de bitch en waarom?
Is dit nou weer aan de gang? Beter maken jullie met zn 2e een topic waar je alles uitpraat ofzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je noemt me wel heel bewust niet op... ik ga dit verder niet op fok uitzoeken... ik moet weer aan de arbeid... we spreken elkaar nog wel
Ik ben uitgepraatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is dit nou weer aan de gang? Beter maken jullie met zn 2e een topic waar je alles uitpraat ofzo.
Ja, dat geloof ik direct.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik ben de bitch en weet ik veel wat nog allemaal meer
078 gebiedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij/Zij komt hier vandaan
NETNUMMER PLAATS
078 Alblasserdam
078 Dordrecht
078 Dubbeldam
078 Heerjansdam
078 Hendrik-Ido-Ambacht
078 Kinderdijk
078 Maasdam
078 Mookhoek
078 Papendrecht
078 Puttershoek
078 's-Gravendeel
078 Strijen
078 Strijensas
078 Wieldrecht
078 Willemsdorp
078 Zwijndrecht
Ik ga hier niet verder op in op Fokquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik direct.. Maar waarom dan. En waarom was het afscheid heftig.
Ik ook nietquote:
1) ik bel sowieso mobiel danquote:
Huh?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef Kreator het volgende:
Je bent Faithy?. Kom ik nu pas achter.
Hoi faithy.
Owquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik bel sowieso mobiel dan
2) ik woon in 0183
Terugbellen danquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Ow
ben benieuwd wie mij aan het stalken is dan
Iemand die mijn mobiele nummer heeft
Hihi I wish.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dateding heeft een verrassing voor je?
charmed_angel [charmed_angel heeft geen premium account]quote:
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
charmed_angel [charmed_angel heeft geen premium account]
Gamertag: IDK Faithy
...er was hier altijd een faithy op het forum. Zo'n kleine blonde. maar dat ben jij dus kennelijk niet.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geen idee. Ik onthou geen kloonnamen.
Vroeger bestond 9gag niet. Vorig jaar was 9gag al net zo kudt als nu. Maar het klinkt wel tof ja. Vroeger, toen ik die site als eerste ziel op aarde ontdekte....was het beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:07 schreef QuintonFortune het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger was 9gag nog een klein beetje grappig, dat is ook verdwenen.
Wat doen mensen toch altijd moeilijk over het gebruik van het woord vroeger?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger bestond 9gag niet. Vorig jaar was 9gag al net zo kudt als nu. Maar het klinkt wel tof ja. Vroeger, toen ik die site als eerste ziel op aarde ontdekte....was het beter.
Yup. Via mobiel. Er gaat ergens iets mis.quote:
Mijn joytje is terug.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Via mobiel. Er gaat ergens iets mis.
Ik heb je zo gemist!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup. Via mobiel. Er gaat ergens iets mis.
Al die if you remember this your childhood was awesome is de opperaids van 9gagquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vroeger bestond 9gag niet. Vorig jaar was 9gag al net zo kudt als nu. Maar het klinkt wel tof ja. Vroeger, toen ik die site als eerste ziel op aarde ontdekte....was het beter.
dat betekent dat wij niet genoeg ons best hebben gedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Het sletgehalte gaat weer omhoog
I dig
Ik probeer gewoon lief te zijn enzulks.quote:
Lief zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon lief te zijn enzulks.Zelfs daar faal ik in.
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat betekent dat wij niet genoeg ons best hebben gedaan.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
De volgende chick die ik leuk vind, zal ik maar eens bruut aan haar haar meeslepen en dan surprise buttsex serveren.
Werkt altijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
De volgende chick die ik leuk vind, zal ik maar eens bruut aan haar haar meeslepen en dan surprise buttsex serveren.
quote:
Goed idee van mij. Alvast even condoompje omdoen.quote:
Zijn er ook vrouwen dan met zelfrespect?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik had laatst 1 die moest naar de wc dus ik zet ondertussen even snel een andere hossel, komt ze weer naar me toe en knijpt ze me in de kont. Uiteindelijk mislukte de hossel en staat dat meisje direct weer bij me
Vrouwen zonder enige vorm van zelfrespect
Ja maar ik werk er hard aan om dat af te nemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Goed idee van mij. Alvast even condoompje omdoen.
[..]
Zijn er ook vrouwen dan met zelfrespect?
We gaan gewoon door.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefdheid is voor de dommen
Kleine meet, zal ik me Engeland shirt meenemenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Vanavond, Rotterdam, Paddy Murphy's om 19.30~20.00
R'damquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Was er HJ?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nu al bijna bij C_A moeten zijn om haar HJ op te zuipen
Speciaal voor mij gehaald jaquote:
Dit dusquote:
Gaat helemaal goed komen dusquote:
is het om 8 uur afgelopen? ik wil ook komen maar ik heb moeite met op tijd komen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het om 8 uur afgelopen? ik wil ook komen maar ik heb moeite met op tijd komen.
wie durft mij ze mobiele telefoonnumer te dmen? (bij voorkeur een goed verstaanbare jongen die de groep niet kwijt zal raken)
Nee, het verzamelen is rond die tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
is het om 8 uur afgelopen? ik wil ook komen maar ik heb moeite met op tijd komen.
wie durft mij ze mobiele telefoonnumer te dmen? (bij voorkeur ben je een goed verstaanbare jongen die de groep niet kwijt zal raken)
hoi.quote:
Waarom ga je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had nu al bijna bij C_A moeten zijn om haar HJ op te zuipen
oh oke dan. ja dacht ik al maar dan na 8 uur gaat de groep misschien ronddwalen enzo. system_overload heeft laten zien dat het belangrijk is om altijd de groep te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, het verzamelen is rond die tijd
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga niet. Ik heb nog een kater van gisterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
ja ik ga te laat komen hoor? kom je ook?
kom nog langs utrecht ook denk ik zo![]()
kan je meerijden.
Omdat ik niet kanquote:
wij zitten gewoon in paddys en gaan niet wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh oke dan. ja dacht ik al maar dan na 8 uur gaat de groep misschien ronddwalen enzo. system_overload heeft laten zien dat het belangrijk is om altijd de groep te kunnen vinden.
Nee!! \quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh oke dan. ja dacht ik al maar dan na 8 uur gaat de groep misschien ronddwalen enzo. system_overload heeft laten zien dat het belangrijk is om altijd de groep te kunnen vinden.
s_o heeft laten zien dat het belangrijk is om jezelf ten alle tijde in de hand te houden als je met een stel onbekenden op pad gaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Nog niet gedragenquote:
Volgens mij ging die met de treinquote:
Peuterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die nu niet naar Dexter's Laboratory kijken![]()
IN HET ENGELS BITCHES!! GEWOON OP TV!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur wel een nieuwe uitnodiging dan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even 60 mensen verwijderd op Facebook
Heel veel game/cityville vriendjes enzo
Jij had mij niet op Facebook toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stuur wel een nieuwe uitnodiging dan...
Sta ik er nog tussen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even 60 mensen verwijderd op Facebook
Heel veel game/cityville vriendjes enzo
Mehquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niet gedragen![]()
Het weer werkt niet echt mee ook![]()
Ik wilde die ene vanavond aan doen maar gaat hem niet worden dus
Grapjunquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij had mij niet op Facebook toch?
Nee, maar dat komt omdat je mij verwijderd heb denk ikquote:
Ja inderdaad! Maar ze hangen klaar voor de eerste de beste warme dag!! Dan doe ik er direct 1 aan.quote:
Je had er een FB bij gemaakt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt omdat je mij verwijderd heb denk ik
Ik had je ooit toegevoegd, en toen was je opeens uit mijn lijst verdwenen
Ja dat was eerst bedoeling, en toen dacht ik: nee is niet handigquote:
Ik ben leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat was eerst bedoeling, en toen dacht ik: nee is niet handig
Whahaha sommige willen niet dat je weet dat je een fokker bent. En had een fok accoutn aangemaakt![]()
Maar niet slim dus
Dus de leukste fokkers gewoon gehouden op facebook
En veel verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |