Ik denk juist dat Spanje en Griekenland een goudmijn zullen worden, met de juiste investering.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geld, en het is nu niet echt slim om te emigreren naar Spanje.
De huizenprijzen zijn wel enorm gedaald, dat is wel weer lekker
Ditquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hersenen hebben ook wat te vertellen.
Ik had gewoon die wasserette over moeten kopen van een Nederlandse man, 4 jaar geledenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Spanje en Griekenland een goudmijn zullen worden, met de juiste investering.
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zonquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit
Kwam gister vriendin tegen die op vakantie is in Nederland, maar op Tenerife woont.
Dus we hebben even staan kletsen. En ze zei dat het geen goede periode is om te emigreren. Werkeloosheid is enorm op Tenerife
Ze heeft gelukkig nu wel een vast baan. Maar ze heeft echt 3-4 jaar lopen kloten met losse contracten
En barbusse.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Colombia komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
Ja dat is niks voor mij. Mijn hartje gaat voor Tenerifequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar Malta komen natuurlijk. Hier is werk. En zon
Je kunt voor een appel en een ei blokken luxe appartementen opkopen in Spanje nu. Zodra deze crisis enigzins gaat liggen verkopen aan noord-Europese pensionados. Het enige wat je nodig hebt is startkapitaal en tijd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gewoon die wasserette over moeten kopen van een Nederlandse man, 4 jaar geledenDie wasserette loopt als een tierelier
Echt spijt van gehad
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Maar hier hebben we een goed nationaal voetbalelftal...oh wacht.
Ja en geld heb ik dus nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt voor een appel en een ei blokken luxe appartementen opkopen in Spanje nu. Zodra deze crisis enigzins gaat liggen verkopen aan noord-Europese pensionados. Het enige wat je nodig hebt is startkapitaal en tijd.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef xFriendx het volgende:
Maar hier hebben we een goed nationaal voetbalelftal...oh wacht.
Ben serieus aan het kijken of ik daar wat kan doen, cabronquote:
Hongarije is toch zeker geen lelijk land?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:32 schreef Kreator het volgende:
Mijn familie woont in Hongarije. Maar dat trekt toch minder dan een tropisch eiland, op de 1 of andere manier.
Goed plan man. Je bent er welkom. Dat worden goeie feestjes en BBQs...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben serieus aan het kijken of ik daar wat kan doen, cabron
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed plan man. Je bent er welkom. Dat worden goeie feestjes en BBQs...
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hongarije is toch zeker geen lelijk land?
Oke, winters zijn koud. Dat de economie daar een drama was wist ik niet. Het is geen rijk land, maar het zit toch niet in zo'n crisis als Griekenland?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.
door hongarije ben jij gered.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, maar de winters zijn streng en de economie is een drama.
Mja, er zit een of andere halve dictator, Viktor Orban. Net als in Rusland zeg maar. En de economie van griekenland lijkt een droom vergeleken met Hongarije.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, winters zijn koud. Dat de economie daar een drama was wist ik niet. Het is geen rijk land, maar het zit toch niet in zo'n crisis als Griekenland?
Que?quote:
Ik heb het gevoel dat je een kloon bent.quote:ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
Klinkt als een gezellige basis voor een meeting.quote:belangrijke vraag @ iedereen:
is er vandaag of morgen iets van een meet? belangrijk want ik ben eenzaam en wanhopig en dan is dat me enige kans op sociaal contact.
Really? It's that bad?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mja, er zit een of andere halve dictator, Viktor Orban. Net als in Rusland zeg maar. En de economie van griekenland lijkt een droom vergeleken met Hongarije..
quote:Overigens: de grieken gaan hun schulden netjes afbetalen hè? Ze gaan met acceptgyros betalen.
Vanavond in Rotterdam toevalligquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
door hongarije ben jij gered.
ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
belangrijke vraag @ iedereen:
is er vandaag of morgen iets van een meet? belangrijk want ik ben eenzaam en wanhopig en dan is dat me enige kans op sociaal contact.
Yup. allerlei rare wetten zoals dat de pers geen vrijheid meer heeft enzo. Maar je hoort er weinig over hier in Nederland.quote:
oh fuck yeah/(bij wijze van spreken).quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond in Rotterdam toevallig
Half 9 in paddy's als het nog doorgaat?
*schrapt Hongarije van lijstje possible countries to move toquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. allerlei rare wetten zoals dat de pers geen vrijheid meer heeft enzo. Maar je hoort er weinig over hier in Nederland.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh fuck yeah/(bij wijze van spreken).
dit wilde ik weten. ja ik moet echt weten of het doorgaat enzo! en dan moet ik vragen of ik mag komen enzo.
Oostblokland hè. Dan krijg je dat. Die zijn nog niet klaar voor een echte democratie en daar maken dit soort heren gebruik van.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
*schrapt Hongarije van lijstje possible countries to move to![]()
ben je bang om nat te worden?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
Nu ben ik schoon en fris, kan ik zo de regen in.
True. Voorbeeldlanden voor opportunisten zijn het vaak. Helaas.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oostblokland hè. Dan krijg je dat. Die zijn nog niet klaar voor een echte democratie en daar maken dit soort heren gebruik van.
Nee, anders zou ik niet schoon en fris zijn, m'n haar gaat alleen achterlijk zitten door de regen.quote:
ja oke maar dan ben je dus wel bang om nat te worden dus. want het klinkt alsof je liever niet achterlijk eruit wilt zzien . grappig, strawberry heeft dat ook, bang voor nattigheid en regen enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet schoon en fris zijn, m'n haar gaat alleen achterlijk zitten door de regen.
Gezellig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
Tegenwoordig wel ja
Ze post in ieder geval elke dag hier
Ik ben niet bang voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:58 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke maar dan ben je dus wel bang om nat te worden dus. want het klinkt alsof je liever niet achterlijk eruit wilt zzien . grappig, strawberry heeft dat ook, bang voor nattigheid en regen enzo.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
SergeantFluffy doet me denken aan die ene gast in Singles. Is het dezelfde?
je gedraagt je als het regent wel alsof je bang bent voor regen.quote:
huh wie dan? misschien kan dat mijn grote voorbeeld worden enzo. ik heb echt sturing in het leven nodig want nu ben ik een stil liggend blaadje. en dan als hij al een beetje op me lijkt is het makkelijker hem nadoen enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
SergeantFluffy doet me denken aan die ene gast in Singles. Is het dezelfde?
Dit helpt niet echt he?quote:
Ik wist niet dat liever niet door de regen willen synoniem staat aan bang zijn voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je gedraagt je als het regent wel alsof je bang bent voor regen.
[..]
huh wie dan? misschien kan dat mijn grote voorbeeld worden enzo. ik heb echt sturing in het leven nodig want nu ben ik een stil liggend blaadje.
oh dat weet ik niet, maar dan ga je toch wel het gedrag vertonen alsof je bang bent voor de regen. meer mensen doen dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wist niet dat liever niet door de regen willen synoniem staat aan bang zijn voor regen.
Idioot.
De middelste.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zijn hier veel mensen die single zijn, wie bedoel je?
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wil ook niet door de regen hoor, mijn haar gaat dan kut zitten
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.quote:
Het is geen angst maar als het nu regend en 30 minuten later niet dan ga ik wel wat later wegquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.
het is een redelijk vaak voorkomende angst. maar er moet wel aan gewerkt worden.
[..]
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.
dat is ook leuk
Dat weet ik dus niet, want ik weet niet over wie het gaat. Het kan ook die rechts van het midden zijn. Zo verwarrend allemaal.quote:
Hey mlig!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
door hongarije ben jij gered.
ik heb nog steeds geen vriendin(we hebben het er eerder over gehad).
belangrijke vraag @ iedereen:
Ge zijt best enen vreemde snuiter, nietwaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja precies. daaruit komt dan voort die angst voor regen.
het is een redelijk vaak voorkomende angst. maar er moet wel aan gewerkt worden om er vanaf te komen.
[..]
ja dat wel, naar de regen kijken is ook leuk. als je een vensterbank buiten heb kan je druppels enzo goed zien soms. en als het al langer regent liggen er plassen waar druppels invallen.
dat is ook leuk
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is geen angst maar als het nu regend en 30 minuten later niet dan ga ik wel wat later weg
Ik heb het droog gehouden! Naja...bijna dan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja? dat is precies wat mensen die bang zijn voor regen doen.
maar ik was nog niet oud genoeg. en nu ben ik oud genoeg maar ik voel me te gefaaldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hier de link: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14
Gewoon nog een keer proberen, wat heb je te verliezen dat belangrijker is dan contact met andere mensen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar ik was nog niet oud genoeg. en nu ben ik oud genoeg maar ik voel me te gefaald
Dat vroeg ik net ook al ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?
weet ik niet.quote:
Niks te doen hebben en moeten plannen gaan niet samenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet ik niet.
veel obstakels om te overkomen, en nog veel planning vereist enzzo.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet ik niet.
veel obstakels om te overkomen, en nog veel planning vereist enzzo.
ik ben blij dat je er nu mee kan omgaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets niet chill vinden en ergens bang voor zijn zijn 2 verschillende dingen. Wat snap je niet?
Regen is niet eng. Je wordt er alleen zo nat vanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er mee kan omgaan.
er zijn nog genoeg kleine kinderen die wel bang zijn voor regen.
Tenzij je bang bent voor de regen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je springt in de auto.
Rijd naar Rotterdam.
Loopt de pub binnen.
....
....
PROFIT!
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Je springt in de auto.
Rijd naar Rotterdam.
Loopt de pub binnen.
....
....
PROFIT!
Waarom vraag je dan of er een meet isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.
me dag/nachtritme is helemaal verkloot, isshien val ik straks in slaap.
en autopapieren van enige niet kapotte auto kwijt.(nog steeds) dus dan kost het lef om zzonder rdw papieren te gaan rijden.
en ik moet me dan klaarmaken om naar buiten te gaan enzo. kleren aandoen. fel licht. andere dingen. iig scheren en douchen.
eigenlijk ou ik eerst naar de kapper moeten voordat ik dan zal komen enzo. maar dat is ook veel werk. en als ik dan niet eerst naar de kapper ga dan houdt me dat ook een beetje tegen.
en nog veel andere dingen. zoals regen
ja weet niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of er een meet is
Ik hoop dat je loopt te trollenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er nu mee kan omgaan.
er zijn nog genoeg kleine kinderen die wel bang zijn voor regen.
Die bleek in het echte leven iets minder eng ja. wel apart, maar geen mongool (a la tijnbrein)quote:
Douchen en scheren kan prima behoren tot een alledaags ritueel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja weet niet.
omdat ik wel zou moeten proberen te gaan(als dat mag natuurlijk)
Je bent bang voor licht?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want ik ben niet gewend om ergens heen te moeten.
me dag/nachtritme is helemaal verkloot, isshien val ik straks in slaap.
en autopapieren van enige niet kapotte auto kwijt.(nog steeds) dus dan kost het lef om zzonder rdw papieren te gaan rijden.
en ik moet me dan klaarmaken om naar buiten te gaan enzo. kleren aandoen. fel licht. andere dingen. iig scheren en douchen.
eigenlijk ou ik eerst naar de kapper moeten voordat ik dan zal komen enzo. maar dat is ook veel werk. en als ik dan niet eerst naar de kapper ga dan houdt me dat ook een beetje tegen.
en nog veel andere dingen. zoals regen
regent het vanavond in rotterdam?quote:
OMG IT'S ROBERT PATTINSON!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |