En daarom zijn mensen zoals Tyler en Julien etc zo goed. Het maakt hun tegelijk geen reet uit of ze die vrouw nou wel of niet het bed in krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:29 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik ga dat nog wel eens kijken, maar heb ik niet nodig om een punt te maken.
Je geeft aan dat het geen doel is. Maar wat je doet is je lostrekken van het resultaat het moment (bravo, dat doet elke enigzins zelfverzekerde persoon), maar het gaat mij daar helemaal niet om.
Zelfs als je je los trekt van dat resultaat is het uiteindelijke gewenste resultaat nog steeds veel dames in bed krijgen. Dan mag die ene misschien niet lukken, maar als je helemaal niemand het bed mee in krijgt heeft het natuurlijk geen zin. Als je echt los stond van het resultaat maakte het niet uit dat je geen dame het bed in kreeg.
Dit gevoel komt vanzelf als je merkt wat er allemaal kanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is leuk dat jij dat zo ervaart, maar veel andere mensen zitten dus een beetje anders in elkaar.
Ik zie niet 'het niet versieren van veel vrouwen' als weinig opties, ik heb uberhaupt niet het doel het gevoel om veel vrouwen te versieren.
Het gaat pas echt om de vrouw zelf als je elkaar beter leert kennen. (Grote visnet in principe). Ik zie het als een geleidelijk proces, want je weet nooit van tevoren wie je voor je hebt staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waar dan wel voor, wat is dan het doel van vrouwen ontmoeten? Gaat het dan niet meer om de vrouw zelf, maar om het feit dat zij een vrouw is?
Maar hun doel is wel om vrouwen in bed te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom zijn mensen zoals Tyler en Julien etc zo goed. Het maakt hun tegelijk geen reet uit of ze die vrouw nou wel of niet het bed in krijgen.
Als het ze geen reet uit zou maken zouden ze natuurlijk wel wat anders met hun tijd doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En daarom zijn mensen zoals Tyler en Julien etc zo goed. Het maakt hun tegelijk geen reet uit of ze die vrouw nou wel of niet het bed in krijgen.
Vooroordeel en kortzichtig. dat gevoel ga ik ook niet krijgen. Het is niet wie ik ben als persoon.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dit gevoel komt vanzelf als je merkt wat er allemaal kan
Nee, er is totaal geen doel. Het is allemaal doelloos, net als humor en zelfvermaak. Het maakt allemaal niet uit, als je maar jezelf bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Maar hun doel is wel om vrouwen in bed te krijgen.
Ik heb al heel snel door wat ik voor mij heb staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat pas echt om de vrouw zelf als je elkaar beter leert kennen. (Grote visnet in principe). Ik zie het als een geleidelijk proces, want je weet nooit van tevoren wie je voor je hebt staan.
Dat dacht ik ook. Wacht maar als je hersenen straks geprikkeld wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:39 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Vooroordeel en kortzichtig. dat gevoel ga ik ook niet krijgen. Het is niet wie ik ben als persoon.
Ja ik ook, maar 5 min elkaar kennen is 5 min.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb al heel snel door wat ik voor mij heb staan.
Gast, het is wel een doel opzich. Dat zegt hij zelf in dat filmpje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, er is totaal geen doel. Het is allemaal doelloos, net als humor en zelfvermaak. Het maakt allemaal niet uit, als je maar jezelf bent.
Het is wel leuk om te doen. Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als het ze geen reet uit zou maken zouden ze natuurlijk wel wat anders met hun tijd doen.
Erg grappig, je kent mij als persoon beter dan ik mijzelf ken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Wacht maar als je hersenen straks geprikkeld worden
Niet op de manier waarop jij het denkt wss, en ik hoorde niet echt "doel" overigens?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:42 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Gast, het is wel een doel opzich. Dat zegt hij zelf in dat filmpje.
Een geleidelijk proces van 5 minuten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar 5 min elkaar kennen is 5 min.
We zitten biologisch hetzelfde in elkaar. Mensen verschillen onderling minder dan je denkt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Erg grappig, je kent mij als persoon beter dan ik mijzelf ken.
Als je elkaar pas 5 minuten kent is het slechts 5 minuten. Je verdraait me woorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:44 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een geleidelijk proces van 5 minuten?
Ga je even inlezen, hier een overzicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijkheidsleer.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
We zitten biologisch hetzelfde in elkaar. Mensen verschillen onderling minder dan je denkt.
Ik krijg er maar geen goed beeld van hoe je dit bedoelt en hoe dit dan gaat bijdragen aan je aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:45 schreef firefly3 het volgende:
Hoe gaan jullie om met het principe bijvoorbeeld dat je iemand wilt zoenen, en het tegelijk het je niet uitmaakt of ze je zoent?
Persoonlijkheid is dynamisch. Je kunt jezelf geheel transformeren als persoon. Maar het is gelijk, zo "ben" je nu misschien niet, maar zo kan je wel worden. Snap je?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ga je even inlezen, hier een overzicht: http://nl.wikipedia.org/wiki/Persoonlijkheidsleer.
We zitten op veel vlakken als mensen niet hetzelfde in elkaar. Mensen verschillen onderling meer dan je denkt.
Wel op de manier waarop ik dat denk, want dat is wat hij communiceert in zijn filmpje. Ik kan niks anders draaien van zijn woorden om 'a motherfucking pimp' te worden en "stand out to have sex with hot woman"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet op de manier waarop jij het denkt wss, en ik hoorde niet echt "doel" overigens?
Hoe ga je om met het principe dat je een meid wilt hebben maar tegelijk los staat van het eind resultaat? Kan je hier mee om gaan? Want dit lijkt ook tegenstrijdig maar is het niet.
Ja, ik ken het gevoel en is een lastige paradox. Dit kan alleen maar door meerdere opties te hebben die net zo leuk zijn als haar, of dat je hersenen weten dat je toch wel genoeg opties hebt. En zoveel mogelijk in het moment leven. Zodra je in het moment leeft dan ben je losgekoppeld van het eindresultaat want je denkt dan niet in de toekomst.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ik krijg er maar geen goed beeld van hoe je dit bedoelt en hoe dit dan gaat bijdragen aan je aantrekkingskracht.
Als ik iemand wil zoenen, dan hangt de mate waarin het mij uitmaakt denk ik af van in hoeverre ik het meisje al echt leuk vind. Hoe leuker je haar vindt, des te meer bepaalt de uitkomst je humeur in de komende minuten. Hoe wil je dit dan kunnen loskoppelen?
Nee, dat kan niet. Lees je even in.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Persoonlijkheid is dynamisch. Je kunt jezelf geheel transformeren als persoon. Maar het is gelijk, zo "ben" je nu misschien niet, maar zo kan je wel worden. Snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |