Het is je eigen intenties volgen + loskoppeling van het eindresultaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:03 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Nou ja, in dat geval wordt je intentie om te neuken alleen maar sterker. Zodra je dit vanaf het eerste contact erg uitstraalt kan je het wel schudden.
Waarom zouden mannen veel vrouwen willen ontmoeten zonder er wat mee te willen doen? Je bent zo naief als wat dat je hoopt dat in jouw situatie dat die gozer geen behoefte heeft gehad aan sekrelaties of vriendinnen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of je oogkleppen zijn enorm of je bent echt dom. Of je kunt niet (begrijpend) lezen. Lees onze conversatie hierover nog eens en kom dan met een normaal antwoord dat ergens op slaat.
Nee, het doel is het avontuur. Niet het resultaat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:05 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
In dat filmpje wordt heel duidelijk gezegd dat het doel is "een pimp" zijn en knappe vrouwen het bed in krijgen. Dan is dat toch net zo goed het doel als je gewoon dames gaat aanspreken?
Waar ligt het verschil? Misschien had hij dat trucje zo eigen gemaakt, dat het gewoon een deel van zijn karakter was geworden.
Het heeft niets met mijn vriend te maken. Die hoef je er dus niet bij te halen. Ik vind het zelfs redelijk laag dat je dat wel doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen veel vrouwen willen ontmoeten zonder er wat mee te willen doen? Je bent zo naief als wat dat je hoopt dat in jouw situatie dat die gozer geen behoefte heeft gehad aan sekrelaties of vriendinnen.
Ik heb dat filmpje niet gekeken, maar het is geen antwoord op mijn opmerking dat mannen helemaal niet op de lopende band vrouwen gaan aanspreken als ze sex willen.quote:
Dat heb ik ook niet een keer gezegd. Ik heb gezegd dat het er niet van is gekomen. Wat de onderliggende reden is, weet ik niet, en boeit me ook niet. Ik denk echt niet dat hij bewust gewacht heeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:11 schreef firefly3 het volgende:
miss_sly:
Wordt wakker, die gozer van je had al lang eerder ook behoefte gehad aan een vriendin en wilde ook graag seks met veel knappe vrouwen voordat hij jou ontmoette. Vooral toen hij nog een puber was had hij er behoefte aan. Het was niet zijn bewuste keuze om er mee te wachten, want ja, elke man houdt van seks met mooie vrouwen.
Ik doe het omdat je alles projecteert op je eigen situatie.
Het enige wat ze weerhoudt is angst ja. Zodra die angst minder is dan gaan ze los.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:12 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje niet gekeken, maar het is geen antwoord op mijn opmerking dat mannen helemaal niet op de lopende band vrouwen gaan aanspreken als ze sex willen.
Je intentie om een toffe gozer te zijn is dus zo om met zo veel mogelijk vrouwen het bed in te duiken?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een toffe gozer bent willen vrouwen sneller met je naar bed. Heeft niets met de vrouw te maken, maar met jezelf. Denk je dat vrouwen zich in bed laten lokken door een praatje? "Wow hij kan goed praten, ik voel me gelijk aangetrokken tot hem". Nee, het is de persoon die erachter zit.
Nee, dat is om je goed te voelen en relaxed. Zoals ik al zei, als je meer in het moment leeft krijg je niet alleen meer opties bij vrouwen, maar is heel je dag ook veel leuker. Je voelt je beter.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je intentie om een toffe gozer te zijn is dus zo om met zo veel mogelijk vrouwen het bed in te duiken?
Dat is duidelijk niet wat hij in het filmpje zegt. Je distantieert je daarvan? Je hebt het toch zelf gepost?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, het doel is het avontuur. Niet het resultaat.
ey mattie ik had t tgeb jou a sabbiequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef firefly3 het volgende:
Heel het "jezelf zijn/spontaan zijn/zelfverzekerd zijn/toffe gozer zijn" gaat dus puur om je eigen gevoelens te durven volgen, waar je ook bent.
Je hebt de verkeerde aanname dat mannen los zouden willen gaan op vrouwen. Dat is er niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het enige wat ze weerhoudt is angst ja. Zodra die angst minder is dan gaan ze los.
Dat is niet precies wat hij zegt. Hier heb je een filmpje dat het uitlegt. Je geniet van je reis met alles wat op je pad ligt, maar het mogen geen doelen zijn want je wilt los staan van resultaat:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat is duidelijk niet wat hij in het filmpje zegt. Je distantieert je daarvan? Je hebt het toch zelf gepost?
Over wat voor avontuur heb je het?
Ik versta niet alles wat je zegtquote:
Dat je opties hebt bij vrouwen staat dus helemaal los van je goed voelen? Dan is heel dit topic toch overbodig?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, dat is om je goed te voelen en relaxed. Zoals ik al zei, als je meer in het moment leeft krijg je niet alleen meer opties bij vrouwen, maar is heel je dag ook veel leuker. Je voelt je beter.
En daar draait 99% om met het vrouwen "versieren". Zodra je je goed voelt, kan ze zich pas ook goed voelen bij jou.
Die behoefte is bij meer gekomen toen ik zag dat er overal opties waren. Onbewust denk je als je een te mooie vrouw ziet dat je geen kans maakt. Dit is zo onbewust en had het nooit gedacht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde aanname dat mannen los zouden willen gaan op vrouwen. Dat is er niet.
Ik heb geen angst, maar ook niet die behoefte om los te gaan. Met mij vele anderen.
Je kunt je altijd goed voelen, dus kunnen we net zo goed stoppen met allesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Dat je opties hebt bij vrouwen staat dus helemaal los van je goed voelen? Dan is heel dit topic toch overbodig?
Ik ga dat nog wel eens kijken, maar heb ik niet nodig om een punt te maken.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is niet precies wat hij zegt. Hier heb je een filmpje dat het uitlegt. Je geniet van je reis met alles wat op je pad ligt, maar het mogen geen doelen zijn want je wilt los staan van resultaat:
Dat is leuk dat jij dat zo ervaart, maar veel andere mensen zitten dus een beetje anders in elkaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die behoefte is bij meer gekomen toen ik zag dat er overal opties waren. Onbewust denk je als je een te mooie vrouw ziet dat je geen kans maakt. Dit is zo onbewust en had het nooit gedacht.
Ik wordt nu daadwerkelijk sneller opgewonden van vrouwen omdat ik weet dat het allemaal mogelijk is. Je hersenen weten op een gegeven moment dat je seks kunt hebben met haar binnen een korte periode. Die gevoelens worden eerder opgewekt dus.
Waar dan wel voor, wat is dan het doel van vrouwen ontmoeten? Gaat het dan niet meer om de vrouw zelf, maar om het feit dat zij een vrouw is?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef firefly3 het volgende:
Deze topic is er niet voor gemaakt om vrouwen te gebruiken om je goed te voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |