quote:
Dank, maar ik prefereer toch klassieke muziek om mijn oren te genezen.quote:
Ik houd het bijna niet vol. Ik probeer het te genezen door animeliedjes op keyboard te spelenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dank, maar ik prefereer toch klassieke muziek om mijn oren te genezen.
Knap dat je het trouwens nog volhoudt om geen anime te kijken.
Ahwwquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik houd het bijna niet vol. Ik probeer het te genezen door animeliedjes op keyboard te spelen
Als het een lopende serie is kan het geen kwaad, ik heb gisteren nog Sakamichi gekeken.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww
Denk je dat een aflevering kwaad kan? Of ben je dan gelijk weer 'hooked'?
Ciao!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:24 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Als het een lopende serie is kan het geen kwaad, ik heb gisteren nog Sakamichi gekeken.
FOK! kan wel kwaad.
Dag!
SPOILER: accel worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De behoefte om anime te kijken is te groot?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:32 schreef Klipnap het volgende:
En nu ga ik allemaal versies van Hare Hare Yukai kijken!
Wat bezielt me?
Mooi en overzichtelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Easymodo het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Kyotis
Ik dacht, laat ik mijn lay-out eens veranderen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Easymodo het volgende:
http://myanimelist.net/animelist/Kyotis
Ik dacht, laat ik mijn lay-out eens veranderen.
OCCUPY HOMURAquote:
Oh shit, die eerste videoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:41 schreef Klipnap het volgende:
Kokoro!
Shit, Vietnam, Vietnam, Vietnam...
Elfen Lied.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:01 schreef Arashimashou het volgende:
Nog maar 25% van konpeki no kantai binnenen natuurlijk heeft het geen subs...
Ja daar heb ik naar gezocht... maar op de een of andere manier kon ik geen mooie locatie vinden... heb je een torrent linkje voor mij?quote:
zit op mobiel, anders had je er 1 van mij gekregen, nu slechts een hint:bakabt +google + elfen liedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja daar heb ik naar gezocht... maar op de een of andere manier kon ik geen mooie locatie vinden... heb je een torrent linkje voor mij?
Zitten alleen zuig-encodes op van Elfen Lied.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zit op mobiel, anders had je er 1 van mij gekregen, nu slechts een hint:bakabt +google + elfen lied
Ja... normaal vind ik het wel.... vreemd genoeg deze ene niet. Maar heb al een linkje gekregen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
zit op mobiel, anders had je er 1 van mij gekregen, nu slechts een hint:bakabt +google + elfen lied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |