Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
rrrrrrreeeeeeeeepostquote:
Beter koopt Rijst Boumaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:18 schreef stoereboii het volgende:
Torres scoort nooit en net nu Rijst zn IF heeft scoort ie 2 keer
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beter koopt Rijst Bouma [ afbeelding ]
Ik heb ook 4-0 voorspeldquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
4-0 voorspeld
En ik sta al zo dik bovenaan
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
4-0 voorspeld
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
4-0 voorspeld
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:19 schreef Thorb het volgende:
Eerst 30k voor Gje en nu dit. Rijst moet nu Torres wel haten
3.3k lowest bin en open bid gaan ze er ook voor veel uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1,5k toen ik ze kocht tijdje terug
LOLquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
3.3k lowest bin en open bid gaan ze er ook voor veel uit
Moest er vandaag een paar hebben, mensen bieden steeds 3k. Nog wel 3 kunnen pakken voor 2200-2500 maar was meer dan ik verwacht had. Laatst nog 1500 idd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
3.3k lowest bin en open bid gaan ze er ook voor veel uit
Wie weet wordt hij wel geen iMotM, maar EA kennende willen de fanboys dat en dan verkopen ze weer wat pakjes. Hoop voor je dat het Silva wordt ofzo!quote:
Als die nou dezelfde rating krijgt als de IF dan vind ik het niet erg want dan hoef ik hem niet. Maar al wordt hij wel 88 dan kan ik hem niet betalenquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wie weet wordt hij wel geen iMotM, maar EA kennende willen de fanboys dat en dan verkopen ze weer wat pakjes. Hoop voor je dat het Silva wordt ofzo!
Pics van je milf. Of lijkt je zusje eropquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
Zegt mijn moeder net over het EK:
'Het is eigenlijk een soort van voetbaltoernooi!'
Nu weer een:
'Is Spanje kanshebber voor de titel?'
quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics van je milf. Of lijkt je zusje erop?
kanquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:35 schreef GekkeZuiden het volgende:
Clubben?Al lang niet meer gedaan en wil nu best wel spelen
Post de rest van je pool ff, worden we rijk (L)quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Maximum aantal punten gehaald met voorspellen vanavond80/80.
Nee.quote:
Lijntje van UDB stijgt nu, maar weet niet wat de marktprijzen zijn. Zou hem alleen verkopen als je winst kan pakken, kans op iMotm is wel groot. Die zal voor veel mensen wel onbetaalbaar zijn mja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:37 schreef StijnDa het volgende:
Net terug van restaurantje. Heb IF Torres. Moet ik hem verkopen?
Hij zal wel zakken denk ik dan. Ik gooi hem er wel op.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lijntje van UDB stijgt nu, maar weet niet wat de marktprijzen zijn. Zou hem alleen verkopen als je winst kan pakken, kans op iMotm is wel groot. Die zal voor veel mensen wel onbetaalbaar zijn mja.
huh? die is 230 waardquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:42 schreef StijnDa het volgende:
Wow meteen verkocht195k. auto buyer misschien.
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijgt de guzman 9 chem terwijl hij 3 dode linkjes heeft en maar 2 sterke?quote:
Ja hij stond er al op voor onder 200. Als er morgen een upgrade komt zal deze wel zakken. Hoop ik, anders heb ik hem voor niets verkochtquote:
Zie het lijntje nu zakken inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja hij stond er al op voor onder 200. Als er morgen een upgrade komt zal deze wel zakken. Hoop ik, anders heb ik hem voor niets verkocht
Een sterke link is 2,5 en 2x 2,5 = 5 en hij heeft 5 nodigquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar hoe krijgt de guzman 9 chem terwijl hij 3 dode linkjes heeft en maar 2 sterke?
2500 coins al!quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een sterke link is 2,5 en 2x 2,5 = 5 en hij heeft 5 nodig
Buffon is trouwens ook vreselijk duur aan het worden!
Niet op de markt in de goede formatiequote:
Ik zei maar wat. Maar ik wil niet dat hij komtquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat vind je wel erg leuk...
Hoe weet je het?
Dacht ik al.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zei maar wat. Maar ik wil niet dat hij komt
Hij is echt een beestquote:Op donderdag 14 juni 2012 23:02 schreef DutchSL het volgende:
IF Koreaanse spits van 1.96? 2x gescoord vandaag in een 2-1
http://www.futhead.com/12/player/7125
Wat?quote:
1000 ongeveer ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat?
__
PS3'ers: Wat is een goede verkoopprijs voor een 3-5-2? Kan er erg weinig vinden, maar heb er nog 5 in mijn club. Ik zette er net 2 op voor 900, maar die waren bijna direct weg.. Ultimatedb geeft ook niet echt duidelijkheid..
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Als ik mijn Mata en Torres verkoop heb ik net 500k. Zal ik dat doen?
Just do it.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Als ik mijn Mata en Torres verkoop heb ik net 500k. Zal ik dat doen?
Je kan ook gewoon voor 500k aan pakjes openen. Ik denk dat je dan wel 50% kans hebt op MOTM Torres inc. andere waardevolle spelers.quote:
Ik weet wel zeker 50%quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon voor 500k aan pakjes openen. Ik denk dat je dan wel 50% kans hebt op MOTM Torres inc. andere waardevolle spelers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef Rijst het volgende:
Ik wacht nog even totdat ik hem voor 500k op de markt zie. En dan zet ik die van mij op de markt.
![]()
[ afbeelding ]Jij gebruikt Suarez helemaal niet, 8 doelpunten uit 20 wedstrijden en geen kaarten, dat kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:56 schreef Rijst het volgende:
Ik wacht nog even totdat ik hem voor 500k op de markt zie. En dan zet ik die van mij op de markt.
![]()
[ afbeelding ]Je doet ze niet zo veel eer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beiden spitsen deden het erg goed bij mij. In tegenstelling tot redelijk wat anderen.
Joh doe niet moeilijk over die paar honderd coins voor zo'n silver verdediger in die formatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:06 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch zuur dat ik hem toch echt niet goedkoper kan krijgen dan dit..
Nee tuurlijk.. maar op de markt is die telkens 2kquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Joh doe niet moeilijk over die paar honderd coins voor zo'n silver verdediger in die formatie.
Dus dan is dit toch prima?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:08 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Nee tuurlijk.. maar op de markt is die telkens 2k
Nee dit is de UP. Met 74 rating. Die is duurderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:09 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Zeker maar op ultimatedb is die 350
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:09 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Zeker maar op ultimatedb is die 350
Lol nu je het zegt. Nog redelijk gedaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee dit is de UP. Met 74 rating. Die is duurder
En dat met jou usernamequote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:12 schreef Euroteller het volgende:
[..]
K heb totaal geen verstand van dat handelen
Torres begint nu wel steeds meer te scoren. Hij is echt een raketquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je doet ze niet zo veel eer aan![]()
Beiden spitsen deden het erg goed bij mij. In tegenstelling tot redelijk wat anderen.
Ik heb niet genoeg denk ik voor MOTM Torres. Koop morgen de normale wel gewoon terug. Hoop dat de MOTM niet te duur wordt anders zakt de IF ook niet fatsoenlijk. Ben ik sowieso een beetje bang voorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Torres begint nu wel steeds meer te scoren. Hij is echt een raket
Suarez had ik de eerste 10 wedstrijden op CAM gespeeld dus hij scoorde toen niet. Nu krijgt hij veel kansen, echt veel. alleen net als in het echt raken die de paal of de keeperDenk dat ik hem dan ook verkoop zodat ik zeker genoeg heb voor Motm Torres.
Ga je hem ook halen btw?
Je hebt me ingehaald qua coins (al heb ik nog een 2e account en ik heb heel veel spelers in mijn club) maar je had natuurlijk ook bijna een miljoen verdiend aan die TOTY RvPquote:
Naar accountbeheer in het menu, dan driehoekje, dan afmelden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:15 schreef Euroteller het volgende:
Hoe meld je je af via je Playstation bij Psnetwork
Thanksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:20 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Naar accountbeheer in het menu, dan driehoekje, dan afmelden.
Nahh, dit zijn niet echt m'n coins. Ik heb alles vorige maand verkocht. Inmiddels heb ik wel weer een aardig team bij elkaar gehandeld. Ik ben nu aan het kloten met Cheat Engine en nog een paar programmatjes. Ik kan spelers dupliceren en oneindig veel coins instellen, maar alleen visueel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt me ingehaald qua coins (al heb ik nog een 2e account en ik heb heel veel spelers in mijn club) maar je had natuurlijk ook bijna een miljoen verdiend aan die TOTY RvP
Virgin gaming geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier heeft toch FIFA gedaan voor echt geld? Welke site was dat ook alweer?
FIFA spelen voor echt geld, dat zou m'n hart niet kunnen verdragen. Ik zou dan echt elke tegengoal in Pino-mode gaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand hier heeft toch FIFA gedaan voor echt geld? Welke site was dat ook alweer?
idd..en dan al die kneusjes die nog meer sweaty gaan spelenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FIFA spelen voor echt geld, dat zou m'n hart niet kunnen verdragen. Ik zou dan echt elke tegengoal in Pino-mode gaan.
Omdat hij met briljante passes heeft gestrooid vandaagquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom is er geen normaal geprijsde 85 Pirlo op de markt
Heeft dat serieus invloed op zijn prijs van de markt voor vandaag?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat hij met briljante passes heeft gestrooid vandaag
Bert van Marwijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:44 schreef Euroteller het volgende:
Van wie is deze opmerking:"Meedoen is belangerijker dan winnen"
Tuurlijk. Hoe kom ik anders op het idee om m te kopen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:46 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heeft dat serieus invloed op zijn prijs van de markt voor vandaag?
Het kaartje word er niet beter van toch..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hoe kom ik anders op het idee om m te kopen?
Vraag en aanbod.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:48 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Het kaartje word er niet beter van toch..
Dat zegt hij ook niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:48 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Er zullen later weinig euro's te tellen zijn voor jou ...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:48 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik lees met verbazing meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er zullen later weinig euro's te tellen zijn voor jou ...
Als Pirlo nou motm was geweest dan waren we allebei blij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:06 schreef DannyDeko het volgende:
Twijfel twijfel... Als ik mn IF Cassano verkoop kom ik rond de 120K uit en dan zou ik TOTY Pirlo kunnen halen met een beetje geluk..
Nog niet, moet nog een vak maken maar kan ik een 1,2 of hoger voor halen dus zo goed als zeker. Dankjewel dus al!quote:
FOK! is focked op. Hij wilde net m'n post niet eens plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:18 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb updaten op iedere elke 5 seconden staan. Maar ik moet telkens de pagina verversen om nieuwe posts te zien
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:16 schreef Rijst het volgende:
Toen ik geslaagd was voor mijn VMBO krabbelde ik geslaagd op mijn Hyves. 3 jaar was ik weer geslaagd voor mijn HAVO maar toen typte ik geslaagt expres xD
Arme jij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:18 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb updaten op iedere elke 5 seconden staan. Maar ik moet telkens de pagina verversen om nieuwe posts te zien
Terwijl Rijstje gewoon iedereen om de tuin leiddequote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]En iedereen denken:" nou, die Rijst heeft het toch niet goed begrepen" natuurlijk
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]En iedereen denken:" nou, die Rijst heeft het toch niet goed begrepen" natuurlijk
Het zal wat hilariteit gegeven hebben in huize Rijstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Javan die reacties als: Nou, zeker voor Nederlands.
Dat trollen zit een beetje in mijn bloed. Ik ben niet voor niets op dezelfde dag als Vandermar jarig. Precies over een maand om precies te zijnquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal wat hilariteit gegeven hebben in huize Rijst
Je doet het er om en dan janken als je reacties krijgtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Javan die reacties als: Nou, zeker voor Nederlands.
Wat voor sterrenbeeld ben je dan als echte troll?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat trollen zit een beetje in mijn bloed. Ik ben niet voor niets op dezelfde dag als Vandermar jarig. Precies over een maand om precies te zijn
Dat stelt mij weer gerust. Ik ben wel blij dat ik nog voor het slapen gaan hier mooie anekdotes heb mogen lezenquote:
En nu: "oogjes dicht en snaveltjes toe!"quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat stelt mij weer gerust. Ik ben wel blij dat ik nog voor het slapen gaan hier mooie anekdotes heb mogen lezen
Pijnlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat trollen zit een beetje in mijn bloed. Ik ben niet voor niets op dezelfde dag als Vandermar jarig. Precies over een maand om precies te zijn
Voor hoeveel gaat hij op de PS3 tot nu toe? Wordt echt uberduur volgens mijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:21 schreef Rijst het volgende:
Alles op de TP gezetMorgen een nieuw driehoekje maken.
MOTM El Niño - Up Rvp
Up Silva
Er staat nu maar 1 op de markt voor 550kquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat hij op de PS3 tot nu toe? Wordt echt uberduur volgens mij
understatementquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd..en dan al die kneusjes die nog meer sweaty gaan spelen
Oh jawel hoor, oudere vrouwen kleden zich alleen alsof ze nog jong zijn (of zou dat komen omdat ze geen geld hebben?quote:
Zonde, eeuwig zonde, maar je hebt iets meegemaakt wat once in a lifetime wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, oudere vrouwen kleden zich alleen alsof ze nog jong zijn (of zou dat komen omdat ze geen geld hebben?) Lopen ook veel rond met hoge hakken.
Het is dat mn collega met vakantie is, anders was ik misschien nog daar geweest. Vliegtuig was overboekt, kwamen ze in het vliegtuig pas achter. Als je bleef kon je vrijdag of maandag terug. Gast zei dat die maandag wel terug wou, maar dat die dan ook kaartjes wou voor NL-Portugal
Alleen door handelen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:35 schreef Lindgren. het volgende:
!
Inmiddels heb ik aan coins 194k, maar er staat nog wat op mijn TP.Gaat lekker de afgelopen dagen. Gewoon in mijn pauze of op de momenten dat ik moet wachten op mijn baas even gauw alles op de TP zetten en per dag dikke profit pakken.
![]()
GVD heb net me NL team verkocht GVDDDDDDquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
Er komt een one nation toernooi
1 nation in starting 11 + subs
maximum 4 sterren
Prijs: 3.500 coins
Begint over: 15 uur.
Nu dubben of ik een team ga vormen rond Robben, Hunt, van Persie of rond TOTY Kompany, SIF Mirallas etc
Doe even rustig joh, er is amper prijsverschil met advanced cupquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
GVD heb net me NL team verkocht GVDDDDDD
toch leuk man beetje rellen enzo /...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:05 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)zen-en-flessen.dhtml
Sneu mensen weer
hmm not bad, het is dat ik te lui ben om Vertonghen en Eriksen te vervangen voor een nl verdediger, anders ook wel meegedaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
maximum 4 sterren
Nu dubben of ik een team ga vormen rond Robben, Hunt, van Persie of rond TOTY Kompany, SIF Mirallas etc
Giser zag ik hem voot 550k. I khad mijn spelers eerder op de markt moeten zettenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:08 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1064014
Waar laat ik mijn SIF Powell?
Gewoon ff afwachten. ik had die IF afellay op de eerste dag gekocht voor 95k. nu is die nog geen 60 waardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Giser zag ik hem voot 550k. I khad mijn spelers eerder op de markt moeten zetten: Want ik zie hem nu voor boven de 600k
Het is een motm die is volgens mij maar 24 uur in pakjesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon ff afwachten. ik had die IF afellay op de eerste dag gekocht voor 95k. nu is die nog geen 60 waard
Ja das waar. Maar deze is wel wat zeldzame omdadt hij maar 24u in packs zit en een overhypte kutspanjaard is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gewoon ff afwachten. ik had die IF afellay op de eerste dag gekocht voor 95k. nu is die nog geen 60 waard
ook geen spelers op de eerste dag kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ings is nodig om Vaz Te en Zaha 9 chem te gevenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op de plek van Ings, die heeft maar 37 passing op CAM. En anders op de TP
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:11 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik dan wel weer humor
Dat wil niet zeggen dat die erna niet meer op de verkooplijst staatquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Het is een motm die is volgens mij maar 24 uur in pakjes
Ohja, dan zou ik hem maar verkopen als je deze spitsen wil houden. Op CDM is zonde dusja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ings is nodig om Vaz Te en Zaha 9 chem te geven
LOL Daar had ik trouwens een screenshot van gemaakt. We gingen hem uitlachen maar dat was jij dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:12 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lolzzz met je chinese clan zekerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
LOL Daar had ik trouwens een screenshot van gemaakt. We gingen hem uitlachen maar dat was jij dus
http://futhead.com/12/squad/1064014quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ohja, dan zou ik hem maar verkopen als je deze spitsen wil houden. Op CDM is zonde dusja.
Misschien dat DarkSonic je beter kan helpen, die kent alle brons spelersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/1064014
Kan het ook zo doen, maar die IF Kuffour schijnt 37 ball control te hebben
Ja idd, waar is onze on-topic held als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat DarkSonic je beter kan helpen, die kent alle brons spelers
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag kreeg ik in mijn allereerste 400c pack een squad fitness, daarna heb ik er serieus geen 1 meer gehad en ik heb bijna al mijn bronze Jumbos ook geopend
Soms heb ik er in 25 pakjes ook 10 en daarna in 100 nul.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haal ze er echt achter elkaar uit.Dit is de 6de sinds gisterenmiddag.
Net mijn Belgen verkocht!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
maximum 4 sterren
yesssssssquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het limiet omhooggegooid?
[ afbeelding ]
Ik kan er idd 40 openenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:28 schreef Lindgren. het volgende:
Ze hebben het limiet omhooggegooid?
[ afbeelding ]
Bij deze: ik heb IF Kuffour niet gebruikt maar er zijn genoeg andere goede spitsen (Grabban, Westcarr, Ings, Jervis etc.)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien dat DarkSonic je beter kan helpen, die kent alle brons spelers
Klopt, maar ik wil graag IFsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij deze: ik heb IF Kuffour niet gebruikt maar er zijn genoeg andere goede spitsen (Grabban, Westcarr, Ings, Jervis etc.)
Mijn limiet is ook omhoog gegaan dus dan krijg ik vandaag vast wel wat squad fitnesses.
Dan weet ik het niet aangezien er geen andere goede League 2 IF ST is. SIF Powell op ST kan natuurlijk ook maar toen ik hem daar had ging mijn team ineens een stuk minder presteren.quote:
Denk je dat je veel merkt van die 37 ball controll?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet aangezien er geen andere goede League 2 IF ST is. SIF Powell op ST kan natuurlijk ook maar toen ik hem daar had ging mijn team ineens een stuk minder presteren.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:47 schreef Rijst het volgende:
Heb nu Bent in de spits. Hij is echt snel
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet want hij heeft wel weer 99 agility. Ik bedacht net dat je TOTY Akinfenwa daar ook neer kan zettenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:46 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat je veel merkt van die 37 ball controll?
Brasil lalalalalaalaaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:06 schreef Toefjes het volgende:
maximum 4 sterren
Haha nou bedankt, ik probeer Kuffour wel even als mijn SIF Ribery is verkocht. Bevalt ie niet dan zet ik hem wel weer op de tpquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet want hij heeft wel weer 99 agility. Ik bedacht net dat je TOTY Akinfenwa daar ook neer kan zetten
(alleen hij heeft 35 agility ofzo en hij is een stuk langzamer dan Kuffour)
bent- agbonlawhorequote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk met het EK dat je veel Europese teams tegen gaat komen
Waarom speel je niet met Vlaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:01 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team voor dat toernooi. Op IF Heitinga staat een bod, zodat ik dadelijk 99 chem heb.
Brazil = Pace = Easy = Winquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk met het EK dat je veel Europese teams tegen gaat komen
4-5kquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef Rijst het volgende:
hijs toch veel waard sonic2?\\[ afbeelding ]
Geen idee wat dit kost:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Heeft iemand nog een leuk silverteam voor +- 200k?
Jij had toch een brasilver team? Heb ik nog nooit mee gespeeld en nu eindelijk de coins voor. Denk dat ik daar maar eens naar ga kijken. Heb je een link?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee wat dit kost:
IF Rimando
Benitez Olave Opara Russell
Zakuani De Guzman IF Gaven IF Nagbe
IF Koevermans Rodgers
Gardner is op de Xbox nog maar 3.5k waard
Jij pikt nu bijvoorbeeld Elms op? Werkt dat echt?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef DannyDeko het volgende:
Met dit EK kan je best makkelijk winst makenGewoon kijken wie er spelen vanavond, kijken of er IF's uit zijn van dat team en kopen maar.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cc0gfioSbdJwBquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:35 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij had toch een brasilver team? Heb ik nog nooit mee gespeeld en nu eindelijk de coins voor. Denk dat ik daar maar eens naar ga kijken. Heb je een link?
Ziet er goed uit, ik zat aan dit te denken http://futhead.com/12/squad/1092721quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cc0gfioSbdJwB
Dit kost wel meer dan 200k, ik wil die IF GK ook misschien nog wel halen.
Absoluut.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
Zou ik iMOTM Torres uit een pakje trekken, wanneer ik er één open?
Mag ik hem dan van je kopen voor een vriendenprijs?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
Zou ik iMOTM Torres uit een pakje trekken, wanneer ik er één open?
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mag ik hem dan van je kopen voor een vriendenprijs?
Er kwam om 3 uur toch een verrassing voor FUT'ers? Het was geen MOTM, geen TOTW, geen TOTYquote:
Iedereen krijgt tachtig miljard coins.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er kwam om 3 uur toch een verrassing voor FUT'ers? Het was geen MOTM, geen TOTW, geen TOTY. Wat dan? Gratis coins
?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iedereen krijgt tachtig miljard coins.
opposite of adults zit op het oude album van zequote:
Haal m van de markt en verkoop m vanavond...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn SIF Ribery staat 25k onder de goedkoopste op de markt en wordt nog niet gekocht
Santos fout?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:01 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hele toto goed ingevuld alle 5 wedstrijden zijn goed. Alleen heb ik geen prijs??
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:01 schreef Euroteller het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hele toto goed ingevuld alle 5 wedstrijden zijn goed. Alleen heb ik geen prijs??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |