dan heb jij toch een verkeerd beeld van pattaya, de meeste hoeren daar hebben een dochter van 13 die thuis in Noord Thailand zit te wachten op het geld dat mama binnenneukt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Onder de 13 kan je je niet aanmelden op Facebook dus dan kan je ze sowieso niet toevoegen
Maak anders een profiel aan op habbahotel.th
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:30 schreef Tropanzia het volgende:
Je hebt een Evenement aangemaakt: ''Thaise hoeren neuken''
Aanwezig: 1 (TS)
Misschien: 0
Uitgenodigd: 850
Mwah, ben wel vaker in Jomtien geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:39 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
dan heb jij toch een verkeerd beeld van pattaya, de meeste hoeren daar hebben een dochter van 13 die thuis in Noord Thailand zit te wachten op het geld dat mama binnenneukt.
hier stopte ik met lezen...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:27 schreef Gorgrealis het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens naar Thailand, Pattaya het grootste hoeren paradijs op aarde , en als ik een leuke nacht met een dame heb gehad
maar niet onder de 18 durf ik te wedden, zowel dan speel je met vuur en loop je terecht kans op paar jaar Bangkok Hiltonquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mwah, ben wel vaker in Jomtien geweesten de kindjes werken terwijl papa en mama in het noorden zitten
Buffalo my sickquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:41 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik zou het niet doen TS, na een paar weken zal de eerste je al laten weten dat haar mama ziek is en ze nu haar "rijke" vriend om hulp/geld vraagt, en vervolgens zal nummer twee zich melden met een zielig verhaaltje.
Veel meiden worden zo gesponsord door verschillende mannen.
Laat ik het zo zeggen, heb het ze niet zien doen maar als ik daar blanke europeese mannen van in de 50/60 zie lopen met aan hun hand een kindje van 12/13 jaar door de winkelstraat hoef je niet meer te raden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:44 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
maar niet onder de 18 durf ik te wedden, zowel dan speel je met vuur en loop je terecht kans op paar jaar Bangkok Hilton
Ik kan je verzekeren dat er geen openlijke kinderprostitutiie is omdat de straffen gelukkig echt onwijs hoog zijn, wat jij gezien hebt is waarschijnlijk een oude westerse man die getrouwd is met een 30 jaar jongere Thaise met een kind. en ja dat staat raar als je die 2 samen ziet lopen oude vent met jong kind.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, heb het ze niet zien doen maar als ik daar blanke europeese mannen van in de 50/60 zie lopen met aan hun hand een kindje van 12/13 jaar door de winkelstraat hoef je niet meer te raden.
En in de Gogo bars is me wel vaker eens "a special girl" aangeboden
special girl with extra ?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
En in de Gogo bars is me wel vaker eens "a special girl" aangeboden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |